Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cinemazealot

    addikt

    válasz mbalint987 #86 üzenetére

    Csak kattogok: most ugye egyik cég sem hajlandó elismerni, hogy amit piacra dobtak, az egy fostalicska, sőt ők vannak felháborodva, hogy miért kritizálják (és bántják) az ő munkájukat... na ja, néhány héttel két zsarolóvírus járvány után, a világ tényleg olyan, mint a mesében és az átlagpolgár a gonosz. :U Szóval mi van olyankor, ha egy ügyfél, aki használta ezt a rendszert, egyszer csak megjelenik a BKK-nál, hogy "csókolom, kártérítési pert szeretnék indítani ellenetek, mert pontosan azok a személyes adataim, amiket megadtam nektek, rossz kezekbe kerültek és nagyon komoly anyagi és személyiségi jogi károm keletkezett"? Ilyen esetben vajon elkezdődik bármiféle önvizsgálat vagy ujjal mutogatás a másik cégre, vagy visszavágnak a pórul járt ügyfélnek, hogy "márpedig biztos te voltál a hülye, mert ez a rendszer szent és sérthetetlen"?

    (#87) Porthoszx
    Nem tudom pontosan a jogi álláspontot, de úgy tudom, az üzletekben és webshopokban is van egy olyan szabály, hogy amennyiben a megrendelést/vásárlást visszaigazolják (tehát nem csak visszajeleznek a megrendelési szándékodról, de azt jóvá is hagyják, a BKK esetében pedig a fizetéssel le is zárják a tranzakciót), akkor azt az eladónak el kell fogadnia. Az, hogy a BKK erre nem készült fel, az szerintem kőkeményen az ő sara.

    És vajon mi van abban az esetben, ha az 50 Ft-ért bérletet vásárló ügyfél azt mondja, hogy a telefonja vírusos lehetett (pl. mert a személyes adatai kiszivárogtak a BKK csoda-biztonságos adatbázisából) és annak hatására lettek átírva a böngészőben az árak?

    End of kattogás :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák