Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    veterán

    válasz stevve #97 üzenetére

    kifutottam az időből. :B

    Nietzsche_:
    Neten vásároltam, nem volt leírva, hogy van benne net - kérdezni meg senki nem kérdezte és ráadásul Eco-t választottam, ami szerintem eleve kizárna minden netes csomagot. Szóval akkor ez most hogy is van? Az, hogy ti elmondjátok, a készülék alkalmas netezésre, egyenlő azzal, hogy szükséges feltétele a vásárlásnak a netes csomag? Csak azért, mert valaki azt mondja, hogy az okostelefon net nélkül halott?

    "(távolítsuk el, vagy tegyünk rá egy netes csomagot, ami nem túlforgalmazható (jelenleg a legalapabb net csomag is ilyen már nálunk (gonetS) ráadásul ez utóbbi készülékvásárlást követően egy hónapig ingyenes))"

    A Netstartot valahogy mindenki nagyvonalúan elfelejti, pedig az a legnagyobb lehúzás az összes közül. Ne érts félre, nem veled vitatkozom, a főnökeid hozzáállásával nem értek egyet.

    Nem tudom, tudsz-e róla, hogy az EU május 25-én adta ki legfrissebb direktíváját, hogy a mobilszolgáltatók átláthatóbbá tegyék a kínálatukat, az ügyfelek számára tegyék sokkal egyértelműbbé a tájékoztatást. Nem volna rossz, ha valóban átlátható lenne a tájékoztatás.

    Ha vásárláskor minden egyes részlet látható lenne és nem a következő számlánál derülnének ki hasonlók. Mert ez így eléggé gerinctelen megoldás, hogy még az Eco is nettel jön, holott valóban egyetlen betű nem utal erre. Nem véletlen a tömeges panasz az NMHH felé. Valahol a gyakorlat, amit a szolgáltató követ, letért a normális útról.

    "Jelenleg egyre több előfizetéses csomagban van internet a T-mobile-nál, amin alapban van internetezési lehetőség és ami nem túlforgalmazható."

    Valószínűleg nem is ők voltak többen a panaszosok között.

    "Jelenleg már minden új publikus, lakossági előfizetésre sokkal korrektebb netes csomagok kerülnek mint néhány hónappal ezelőtt. Még a MIX-re és az eco-ra is egy úgy nevezetett GoNapinet kerül fel, ami már százszor korrektebb, mint a Net Start."

    Ez akkor mit jelent: "Tisztelt Ügyfelünk! Felhívjuk figyelmét, hogy a NapiNet adatdíjcsomag 2011. május 1-jétől kivezetésre kerül, a jelzett időponttól nem igényelhető, nem vehető igénybe."? AMit lenkeltél, onnan van.

    És ha ezt ráteszitek az Eco-ra is, nem kellene az ÁSZF-ben is feltüntetni?

    Én azért vettem Eco-val, mert több kártyát is használok és nem kell a nagy havi plusz kiadás, de elég érdekes, hogy a legolcsóbb csomaggal szívatja a T az ügyfeleket a leginkább. Ez így nem épp a lojalitást növeli. Meg úgy általában a magyarországi szolfgáltatói csomagok/árak sem, de ez már más tészta.

    Mindenki:
    Szerintem maradjunk annyiban, hogy aki szerint az ügyfél a hülye és ez egy teljesen természetes eljárás, ráadásul a mobilnet kötelező egy telefonhoz és vásárláskor erre fel sem kell hívni a vevő figyelmét, az nézzen körül akár csak pár környező országban, hogy ott mi a helyzet. Mellette gondolja végig, hogy ha egy hatóság elmarasztaló határozatot hoz, nem csak a diktatúra jele lehet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák