Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz azbest #38 üzenetére

    "Nem az a kérdés, hogy értelmetlen -e az indoklás, ami a törvény mögött van.": nekem ez is kérdés.

    "Az ügyfelek elmulasztották a kötelességüket": milyen kötelességüket mulasztották el *bizonyítottan* ?
    én például mindig minden változást rendesen bejelentettem mindenhova. természetesen hasztalan, mert a tetves bankok még évek alatt sem vezették át az adatokat. a bm központi járműnyilvántartását 18 év vérpisilős munkával sem sikerült pontosítani.

    szóval mire jó ez az egész?

    "Ha mindenki akkor frissítette volna az adatait, amikor szabály szerint kellett volna, akkor most 2 perc alatt meglenne az online egyeztetés": természetesen nem, a telekom rendszere pontosan ugyanannyi idő alatt egyezteti az adatot, ha eddig elmulasztottad pontosítani, mint akkor, ha pontos.

    "A szolgáltatók különböző rendszerei sokszor elég lassan szinkronizálódnak.": itt rontották el, hogy különböző rendszerek vannak, amiket szinkronizálni kell. aki olyan adatbázisokat tervezett, hogy redundánsan van benne az adat, az meg is érdemli. csak az ügyfél szív, nem a tegnaptáv. persze az eddigi tapasztalataim alapján tegnaptávtól bármiféle szakértelmet elvárni alapjaiban téves ötlet.

    másrészt meg ha évek óta nem történt változás az adataimban, akkor milyen szinkronizációra kell várni? bemegyek a telekomos egyeztetőre, beírom a számot, kiírja, hogy nem kell adategyeztetni, mert nincs rajta hang. egy 5 évvel ezelőtt vásárolt kártyára. majd bemegyek mégegyszer, akkor kiírja, hogy kell. 5 év alatt nem bírt szinkronizálni? tegnaptávból kinézem.

    és ahhoz milyen szoftveres szinkronizáció kell, hogy kitesznek egy olyan szinten mocsok adatkezelési tájékoztatót, amire már a hatóság is mozdul, és ezt bő hónap alatt tudják csak lecserélni?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák