- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
Igen, sokféle törvényt hozhatnak. Olyanokat is, mint amik az 1984-ben szerepelnek.
Szemlélet kérdése az egész. Alapvetően az önvezető autó igénye, hogy azonosítsa a közlekedésben résztvevő nem-járműveket, nem az enyém. Ha a működéséhez erre van szüksége, akkor miért engem kényszerítenek valamire az autó tulajdonosa/"vezetője" helyett? Ilyen alapon az Elműt meg arra lehetne kötelezni, hogy folyamatosan rakja arrébb a villanyoszlopokat a lehajtott fejjel okostelefont nyomkodó gyalogosok biztonsága érdekében, nehogy nekimenjenek.
(Egyébként meg nem hiszem, hogy kevesebben felejtenék el magukkal vinni, mint a jelenleg is kötelező személyit, vagy forgalmit.)
A tej élet, erő, egészség.
-
laszlohu
addikt
A fenti példánál ( hipotézis ) maradva
egyrészt ha nem hordasz magaddal chip-et azzal a saját életedet feleslegesen kockáztatod,
másrészt, ahogy azt is törvénybe hozhatják, hogy emberek maguk nem vezethetnek autót, csak
önvezető autóval járhatnak, azt is törvénybe hozhatják, hogy mindenki köteles a chip - jét magával vinni mindenhova. -
joghurt
addikt
Nekem biztosan nem lesz helyzetjelző chipem bringásként/gyalogosként. Mert kapja be az összes multi az adatéhségét.
OFFOFF: Időnként olyan gondolataim támadnak, hogy a sok összekapcsolt számítógép már rég öntudatra ébredt, és az emberiséget már csak receptornak használja. Ezért kell az élet minél nagyobb részét az internetre kötni, megosztani.
Megyek is mindjárt Gibsont olvasni.A tej élet, erő, egészség.
-
laszlohu
addikt
Mire bevezetik a technológiát
1. rendesen le lesz tesztelve
2. ha az összes autó össze lesz kapcsolva egy
közös rendszerbe ( Connected car ),
és mind a bicikliseknek, mind a gyalogosoknak lesz egy helyzetjelző
"chip" - je,akkor nem csak a saját szenzoraikra lesznek hagyatkozva a "Google autók", hanem ezekre a
"chip" - ekre is,így a balesetek száma 0 lesz, ha valami oknál fogva nem romlik el valami "technika",
de még ha el is romlik,
a/ ha a Google autó romlik el, akkor leáll és megkér, hogy szállj át egy másik autóba,
b/ ha a "chip", akkor a másik biztonsági elem még mindig érzékel, amik a beépített szenzorok ( Lidar ),[ Szerkesztve ]
-
alevan
őstag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Gyere ki bzdmeg vidékre. Ha felültetlek egy lóra (egy igazi lóra, nem egy öreg kancára) kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt leszel a földön.
Egy igazi férfi LOVAGOL nem ül a légkondis dízeles kocsiban.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Xero
nagyúr
válasz kameraman77 #4 üzenetére
29 vagyok, belsőégésű motorral szerelt autót vezetek, egy jó kerti party alkalmával nem a telefont nyomogatom, a cerka is áll még. Szóval azt a korhatárt kissé talán elszabtad.
-
Cathfaern
nagyúr
Ha nem lenne felkészítve erre, akkor nem 13 balesete lett volna A balesetek majdnem mind olyanok voltak, hogy állt az autó és belementek a hátuljába, ezzel nehezen tud mit kezdeni az MI. Ha a jelentéseket (vagy az előző havi cikket) megnézed, pl. volt olyan eset, ahol a MI helyesen lekezelte a kacsázó biciklis esetét (először úgy tűnt balra fog kanyarodni, aztán jobbra, aztán mégis elment balra vagy valami hasonló), szóval fel van készítve az emberi forgalomra is.
-
joghurt
addikt
válasz Cathfaern #31 üzenetére
Azért még jó pár évig bizony emberek között kell vezetnie a Google autójának. Ebből kifolyólag az emberi környezet az adottság, amit meg kell oldaniuk. Mint ahogy én tudom, hogy a fehér furgon bizony nyomni fogja ezerrel, majd satufékkel, a belső sávból index nélkül leparkol a külső sávban, ahová az árut hozta. Vagy hogy 6 millió feletti kocsikon nincsen index. Vagy hogy egy terepjáró tipikusan nem szokott azzal foglalkozni, hogy kinek is lenne elsőbbsége. A mesterséges intelligenciát fel kell programozni ilyenekre is, fellengzősebben a defenzív vezetésre.
A gépesítésről azért eszembe jut egy régi vicc a borotválóautomatáról.
"- De hát hogyan tud alkalmazkodni az emberekhez? Mindenkinek különböző alakú a feje.
- Első alkalommal..."A tej élet, erő, egészség.
-
-
leeate
senior tag
válasz VaniliásRönk #46 üzenetére
Mármint hogy ebben az esetben szó szerint?
Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
leeate
senior tag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Nem igaz, az igazi férfi lovon vágtázik! Ahhoz kell ám az izomzat meg a tartás! Persze vannak elkorcsult egyedek, akik inkább lovaskocsit használnak, a mai generációról meg ne is beszéljünk, akiknek már lova sincsen, mert eltunyult a fémdobozokban! Hiába, a 20. század elején kiveszett az utolsó FÉRFI generáció is.
Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
Freddy TNT
őstag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Sajnos nem találom meg a magyar nyelvűt de nekem erről ez ugrott be : [El macho]
Amúgy meg egyet értek. Vezetni jó, ráadásul kézi váltóval.
Ennek ellenére örülnék ha lennének ilyen autók. Olykor azért nem ártana ha az ember ihatna pár pofa sört és hazamehetne.... vagy betegség vagy baleset miatt stb stb. Sok esetben jól jöhetne.
-
tatabike
őstag
"a gyilkosság alapvetően a szegényeket fenyegeti, az autóbaleset mindenkit"
Az autóbaleset nem fenyegeti annyira a csórókat a metrón meg a villamoson...
Baltoafarkas, inkább kerékpározik, és váltó nélkül, egysebességessel teper fel a Gellért-hegyre úgy, hogy mire a többiek felérnek, már félig elszívta a cigijét...
[ Szerkesztve ]
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
#90933760
törölt tag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Az igazi férfi dízelt vezet.
-
bambano
titán
válasz Cathfaern #31 üzenetére
miután a gugli megmondta, hogy azért akarnak önvezető autókat, hogy a kocsiban ülők a felszabaduló idejükben gugli termékeket használva pénzt keressenek a guglinak, ezért igen, álszent baromság.
a guli sem azért csinálja, hogy kevesebb legyen a baleset, hanem azért, mert egy csomó júzer több, mint egy órát utazik naponta, oda-vissza akár hármat is, és nekik fáj, hogy három órán át nem google hirdetést néznek.
(#34) Tikakukac: ugyanitt másik vezető hír, hogy meggyakták a nagy malware gyárat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#06658560
törölt tag
válasz VaniliásRönk #28 üzenetére
Ja, a hetes buszon is állandóan tömegverekedés van, ki vezessen, mert nem férnek oda a volánhoz.
-
#06658560
törölt tag
válasz spargarepa #24 üzenetére
A nyomatékgörbe eleje elég jól közelít a lineárishoz. A teljesítménygörbe vége pedig konstans.
-
dabadab
titán
válasz VaniliásRönk #28 üzenetére
"Az pedig, hogy a Google arról beszél, hogy be akarják tiltatni a vezetést, mert azzal mennyi életet mentenek meg az csak álszent baromság"
Az, ami tény, az nem lehet álszent baromság.
"Mondjuk ha sikerülne ilyen ürüggyel akár a legkisebb sikert is elérniük abban az országban, ahol alanyi jogod lőfegyverrel rohangálni"
Az USA-ban kétszer-háromszor annyian halnak meg közlekedési balesetekben (évente harminc-negyvenezer ember), mint gyilkosságokban (ha pedig azt a társadalmi réteget nézzük, akik meg tudnak venni egy új autót, akkor még jobban elmászik az arány, a gyilkosság alapvetően a szegényeket fenyegeti, az autóbaleset mindenkit).
Az EU-s statisztikák meg megint durvábbak, mert itt is meghal évente harmincezer ember autóbalesetben, gyilkosság viszont jóval kevesebb van.
"mert az emberek többsége nyomás/kényszer nélkül nem akarna ilyen autót."
Persze, hiszen senki se akar sofőrös autót.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz #72042496 #33 üzenetére
Az hogy kötelezővé akarják tenni, az kimondottan zavar, ahogy az is, hogy úgy adják elő, hogy életeket akarnak menteni, holott a pénz az elsődleges motiváció. Ha életet akarnak menteni, akkor kampányoljanak a fegyvertartás ellen.
#36 dabadab:
"Az, ami tény, az nem lehet álszent baromság."
De, az, mert a valós és a hangoztatott motivációnak köze sincs egymáshoz.
"Az USA-ban nagyjából kétszer annyian halnak meg közlekedési balesetekben, mint gyilkosságokban (ha pedig azt a társadalmi réteget nézzük, akik meg tudnak venni egy új autót, akkor még jobban elmászik az arány, a gyilkosság alapvetően a szegényeket fenyegeti, az autóbaleset mindenkit)."
Gratulálok, tehát aki csóró az dögöljön meg... ezzel őszintén megleptél, ennyire keveset még abszolút rosszindulat mellett sem tételeztem volna fel rólad.
"Persze, hiszen senki se akar sofőrös autót."
A sofőr státusszimbólum, nagyon rossz analógia.
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Tikakukac
titán
A gugli autó nem nézi a csajokat, nem rajoskodik és nem fő a saját levében ami után megy neki mindennek mindenhol. Rengeteg embert ismerek akiknél már kb. 10 éve is jobban vezetett egy gugliautó.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
#72042496
törölt tag
válasz VaniliásRönk #32 üzenetére
Csak hogy tiszta legyen - neked az önvezető autó nem tetszik, a Google nem tetszik, vagy egyik sem tetszik?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz VaniliásRönk #28 üzenetére
"Az pedig, hogy a Google arról beszél, hogy be akarják tiltatni a vezetést, mert azzal mennyi életet mentenek meg az csak álszent baromság."
A lassan 1,5 millió km alatt 13 balesetből 13 okozója ember volt. Ez azért messze van az álszent baromságtól. -
#72042496
törölt tag
válasz VaniliásRönk #28 üzenetére
Miből gonodolod hogy az emberek többsége nem akarna magától is ilyen autót? Azt nem mondom hogy tiltsák be a vezetést, de az önvezető autó koncepciója nekem is bejön, városi és távolsági közlekedésnél is el tudnám képzelni.
(#25) bambano:
Láttam már a videót, ez még mindig szép nagy jószág. Parkolásnál szerintem egybenyitná a mélygarázst és a földszintet, biztos megdicsérne a közös képviselő.
[ Szerkesztve ]
-
BulletBill27
aktív tag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Nem vagy bunkó, csak ősember, aki képtelen elfogadni, hogy változik a világ. Amúgy ilyen korban lassan beköszönt az impotencia, inkább amiatt aggódj tata.
-
VaniliásRönk
nagyúr
Én meg néha alig várom, hogy legyen végre valami ürügyem arra, hogy kormány mögé ülhessek.
Az pedig, hogy a Google arról beszél, hogy be akarják tiltatni a vezetést, mert azzal mennyi életet mentenek meg az csak álszent baromság. Egyszerűen tisztában vannak vele, hogy ez a leghatékonyabb módja hogy piacot és ezzel pénzt szerezzenek, mert az emberek többsége nyomás/kényszer nélkül nem akarna ilyen autót.
Mondjuk ha sikerülne ilyen ürüggyel akár a legkisebb sikert is elérniük abban az országban, ahol alanyi jogod lőfegyverrel rohangálni, nem kicsit lenne ironikus...
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
big-J
őstag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Ennyi zavarodott, tudatlan baromságot egy kommentben, apám...
-
f_you
tag
válasz spargarepa #24 üzenetére
Akkor ezt benéztem, köszi. Mindenesetre akkor is elég kemény Tesla Model S P85D breaks the dyno
-
-
Viper26
nagyúr
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Látom van akinek komolyan árt ez a nagy meleg...
iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
bambano
titán
válasz kameraman77 #4 üzenetére
sorold már fel azokat az autókat, amik nem bontószökevény állapotúak, autónak lehet nevezni az igazi férfi szemszögéből is és nincs benne áram!
mert pl. pikes peaket idén egy hatmotoros rezsóval nyerték, de városi körülmények között az awd-s teslát se nagyon fogja meg semmi...
szóval kicsit pontatlan a hozzászólásod még akkor is, hogyha azzal a részével egyetértek, hogy igazi pasi nem vezet olyan autót, amit mikiegér felfingott...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Én szeretek vezetni, sőt nagyon is, de ha elmegy az ember egy szombaton bulizni, vagy szórakozni, akkor azért örül, ha van aki hazavezet
Részemről jöhet, sok embernek nagy segítség lenne, aki meg vezetni akar ÉS TUD az tegye, de ne feledje, hogy ha ez a dolog közel tökéletes lesz, akkor igen sok embert menthet meg, akár azt is, aki ellenziMinden fajta újításnak a pártján állok, ami nem fegyver, hanem segítség valamilyen úton módon az embereknek
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Beri78
őstag
-
f_you
tag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Egy igazi férfinek nem kell autó ahhoz hogy férfi legyen. Hadd kérdezzem meg, amikor bármi miatt is, de nincs kocsid, vagy amikor nem vezetsz, mert például éppen egy nővel bújsz ágyba, akkor te nem vagy férfi ezek szerint? Szar lehet.
Én azért kipróbálnék egy jó kis Tesla-t, ami ha akarom kevesebb mint 3 mp alatt van 100-on, a nyomatékot pedig lineárisan adja.
De igazad van minek az elektronika, meg az ABS, ESP há' mi az, hogy a gép dönt helyettem, meg minek a servo, kemény vagyok, tudom én tekerni, meg kényelmes ülés, ne legyünk már puncik. Ha már itt tartunk minek motor bele? Kemény vagyok, hajtom én, aztán a végén eljutunk oda, hogy a frédi-béni verda amiből kidugod a lábad és úgy tepersz, na csak az férfias
-
]Phobos[
senior tag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
szétalázni másokat az úton vs felelősségvállalás
khmm, hömm, hömm, hömmSemmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
Mr X
veterán
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Az igazi férfi nem akarja bizonygatni, hogy ő igazi férfi.
-
student
őstag
hát nem tudom hogy vagytok vele én pl. vezetés helyett szívesebben készülnék napi teendőimre, vagy olvasnék,szundiznék, kajálnék, vagy csak egyszerüen bámulnám a tájat stb
a napi mókuskerék oda-vissza utazásom színvonalát feldobná, hasznosabban tudnám eltölteni az időt. -
Lacee1986
senior tag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
Ismét megérte a kommentekre ránézni.
-
#06658560
törölt tag
-
addikt
-
#72042496
törölt tag
A Nissan Navara "hirdetés" mindenkinek megvan?
-
LordX
veterán
"Ehhez képest"? Mindkét balesetben a másik - emberi - fél volt a hibás..
A második esetben a baromnak, aki a balra kanyarodó sávban zöldre váltó lámpára bő gázzal elindul az egyenes irányú sávból (ahol még mindig piros van), és nekimegy az előtte levő autónak, csak gratulálni tudok.
A Delphivel történt incidens meg azért nincs bent a riportban, mert baleset ténylegesen nem történt. Engem nem érdekelne, hogy két autonóm autó egymástól 2 méterre halad 220-al az autópályán, ha ebből soha nincs baleset a végén.
[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
válasz kameraman77 #4 üzenetére
de k-rvára igazam van!
ne haragudj, de ezt gondolja az opniból kiengedett, téridőhajlító Józsi bácsi is.
javaslom nézd meg a videót. ami nekem nagyon tetszett, a kocsi elé kilépő ember, illetve a láthatatlan biciklis.
mindkét esetben a gép sokkal több információ birtokában volt, mint az ember, emellett a döntés sokkal gyorsabban született meg, elkerülve a balesetet. -
dabadab
titán
válasz kameraman77 #4 üzenetére
"Amúgy igazi férfi AUTÓT vezet"
Azt csak elsatnyult, városi műanyagfiúcskák csinálják. Az igazi Férfi gyilkosbálna hátán lovagol, ami a Férfi füléből kiömlő tesztoszteronban úszik.
DRM is theft
-
alitak
senior tag
válasz kameraman77 #4 üzenetére
hát ez lool
Nec arte, nec marte | használt hardverek jó áron: http://goo.gl/lUwLkw
-
sztanozs
veterán
válasz kameraman77 #4 üzenetére
<facepalm />
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
#72042496
törölt tag
"Ehhez képest egy Google-nél dolgozó ismerősöm azt mondja, hogy pár éven belül azt akarják elérni, hogy emberek ne vezethessenek autót."
Pár éven belül azért ez több mint ambiciózus, de nagy királyság lenne ha idővel megvalósulna. Jó kis villamos hajtással kombinálva, tetszene.
-
kameraman77
tag
Azért arra kíváncsi leszek, hogy mondjuk alsópiripócson, vagy kitudjaholvanon a bakonyi sűrű erdős részeken, 1000 éves kátyús, saras utakon hogyan működnek majd ezek a semmik...
Amúgy igazi férfi AUTÓT vezet, nem elektromosat és nem googlet! Ezek jók lesznek a telefonb.zi metrosze.uális városi ficsúroknak, akik legnagyobb gondja, hogy havonta cseréljék apuci-anyuci pénzén a mobiljukat és bele vannak b.zulva, egy napot nem bírnának a telefon nélkül! Na nekik ez való, de elém ne jöjjenek mert szétalázom őket az úton, az biztos! egy gép nekem ne akarjon közlekedni!Nem tudom hova tart a világ, de a fiatal generáció inkább degeneráció, képtelenek a túlélésre, és ahogy látom egyéni döntésekre is, hiszen ezek az autók kiveszik a kezükből! de mindegy.. vagyunk mi, az uralkodó réteg, akik képesek életben maradni telefon nélkül is, mert még abban nőttünk fel és vannak azok, akik képtelenek és ráutalják magukat a gépekre és a telefonra nap, mint nap.. alsóbbrendűnek tartok mindenkit, aki képtelen elszakadni a telefonjától és a google-tól 4-5napra! és ezzel szerencsére nem vagyok egyedül - MÉG! de már fogyunk!
Bunkó vagyok? IGEN! de k-rvára igazam van! egy döntésképtelen telefonfüggő generáció, akik életképtelenek a telefonjuk nélkül megkapja a google autót, hogy ne kelljen felelősséget vállalnia a tetteiért! Mi ennél többek vagyunk! Mert merünk dönteni, mert tesszük, és mert túlélünk! Mi 40-esek vagyunk az utolsó igazi férfiak, ahogy látom!
[ Szerkesztve ]
-
anulu
félisten
"a zöldjelzést követően sem indulnak el azonnal"
ha nyomják mögötte veszettül a dudát, arra reagálnak? költői a kérdés...
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
joghurt
addikt
Ehhez képest egy Google-nél dolgozó ismerősöm azt mondja, hogy pár éven belül azt akarják elérni, hogy emberek ne vezethessenek autót.
Azért az érdekelne, hogy lesznek-e különböző profilok az önvezető autókhoz, mint
- Spóroljunk minél jobban az üzemanyaggal, menjünk csak 80-nal az autópályán is!
- Fontos ember vagyok, sietek, letúrni mindenkit az útról!Megjegyzem, hogy ha az ajánlott (Németországban megkövetelt) követési távolsággal megy az ember, az itthon kb. nyílt felhívás arra, hogy a szomszéd sávból jöjjenek be eléd.
A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Digitális Állampolgárság Program
- Milyen egeret válasszak?
- Renault, Dacia topik
- Szó szerint táptitán a Seasonic legfrissebb üdvöskéje
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- További aktív témák...
- SteelSeries Arctis Nova 1 Gamer Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G335 vezetékes fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- AKG Harman K72 Dj fejhallgató // Újszerű // Számla + Garancia
- Logitech G935 Vezeték Nélküli Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Sennheiser Epos GSP 370 Gaming fejhallgató // Számla+Garancia //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest