-
IT café
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
A githyanki creche-ben száramzik hátrányom belőle, ha csak a gyengélkedőt látogatom meg,
nem próbálok beszélni az inkvizítorral? (a gépet használtam) Valahol olvastam, hogy itt valami történik, amiért valaki eljön este a táborba és felnyitja La'zel szemét aki utána már nem lesz Vlaakith feltétlen híve. Azt nagyjából sejtem, hogy innen jönne egy konfrontáció Vlaakith-tal... Az előző végigjátszásomban nem is jártam a Creche-ben, így ott ez nem történt meg.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz CPT.Pirk #2001 üzenetére
La'zel
szemét szerintem egyedül is fel tudod nyitni, ha mást nem, végül a herceggel. De szerintem már az is elég, ha ügyesen ellenszegülsz Vlaakith-nak a holotelcsin. Bár ezek nekem mind megvoltak (a látogató is), így nem tudom, hogy végül is mennyi kell ezekből. Szerk.: most beugrott, hogy a holotelót pont az inkvizítor helyén találtam. De ha túl sokat mászkálsz ott a környéken, akkor lesz némi meglepetés. [ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ted_Beneky
senior tag
Most frissített a játékon valamit
Csillagkaput a Csillag térre!
-
PhilBrick
őstag
-
HUN_Sector
senior tag
Na csak megtudtam valami újat:
Ha egy ellenségnek unstoppable képessége van (act 3 orvgyilkosok), a critical hit ignorálja az ellenállást és besebez rendesen -
HUN_Sector
senior tag
Miért lehet nekem 2 db selune spearem? Egy ragyogó, meg egy fényglória nélküli? (az inventoryban egymás mellett)
-
Ovisbig
tag
Egy technikai kérdés, ezeket a kis négyzet "bigyókat" hogyan kell rendezni? Készítettem egy képet és pirossal bekarikáztam, érthető legyen a szaknyelv ellenére amit használtam:
Sorba szeretném rendezni, ne legyen ekkora, zavaró. -
MODERÁTOR
-
H3XHUN
csendes tag
Ez a játék még mindig egy rakás szemét úgy, ahogy van. Nagyon megbántam, hogy megvettem megjelenéskor. 7 hónap telt el és a gamebreak bugokból semmit nem sikerült kijavítani. Grat a Lariannak. 140 órát görcsöltem és egyszer sem jutotottam el Act 3-ba a sok hiba miatt. Kb két hete adtam a játéknak megint egy esélyt, elkeztem előről Investigate the Beach küldetést nem lehetett befejezni mert bebuggolt. A teljes Act 1 korai hozzáférésbe volt éveking, és nem birták meg csinálni? Ha előbb eljutsz Mol-hoz ezt a questet nem lehet befejezni hiába menti meg a játékos Mirkont a parton.
A Nere harc a Grymforgenál egy katyvasz még mindig, A 3 mind controlról ami ellen nem lehet védekezni inkább nem írom le a véleményem. Bardal 9m-es területen lehet advantage-t adni charm és terrified ellen de nem számít mert gép 10-ből 10x 20ad dob, okéééé. (Balanaced nehézség)
A harcban a támadókat legyőzni (absolutos duregarokat) gyilkosságnak számít... Paladinnal pl instant oatbreak ha a gnomok mellet akarna a játékos kiállni.. Logika *5, gg.Fátylat rá. Haladjuk tovább. Adamantine Forge bebuggolt mert: "No control: in a story event" üzenet fogad és nem lehet beleteni a ércet, sem az öntő formát. A bosssharcot nem lehet elindítani. Jah van rá vmi megoldás, de után meg a láva buggol be....
Na jó unistall. -
OgreImre
senior tag
Grymforge-ban a
miatt az én paladinom is oathbreaker lett.gnóm hullákat a vízbe rugdosó duergarok megölése
Ez volt az egyetlen szemöldökfelvonós esetem eddig, igaz még csak ACT1 végén járok. Egy szerencsétlen windows reinstall során elveszett ~50óra játékom, így most pihentetem kicsit és erőt gyűjtök a folytatáshoz."And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
OgreImre
senior tag
válasz kicsako #2017 üzenetére
Kikapcsoltam, direkt.
Megvan PS5-n és PC-n is a játék, barátokkal több partit is vittünk, így már kevés volt a mentési hely (PS5-n max. 5) inkább kikapcsoltam. Annyi előnye volt, hogy attól a pillanattól tudtam folytatni mikor kikapcsoltam a felhőmentést, így csak 50 óra veszett el, a 80 helyett."And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
Szerintem sem volt kész a játék megjelenéskor, viszont számomra játszható és élvezhető volt. Egyedül azt tettem szóvá, hogy a befejezések sem voltak igazán kész még az első pár patch után sem (a legutóbbi patch-ben is pótoltak még rajtuk, pont amit hiányoltam).
Picit más, mikor sok játék optimalizálatlanul jelenik meg és utána javul a teljesítmény, ha mint ha még a story vége is változik hónapokkal később.
De így is jó játék volt, ahogy elsőre játszottam. Komoly bug-ba csak egyszer futottam (Lae'Zel kisisten lett), de csak 1-2 órát kellett kidobnom emiatt (visszatölteni oda, ahol glitch-elt). Ennyi szerintem még belefért (más játékoknál is előfordul, főleg komplex RPG-knél, hogy itt-ott néha ez-az beragad, akár a "végleges" verzióban is, mikor hivatalosan nem frissítik már tovább).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Franklin
addikt
Nem készít a Larian se DLC-t, se folytatást a játékhoz [link]
Ettől persze még más csapat készíthet, kérdés milyen minőségben.
-
válasz Franklin #2020 üzenetére
Ez jó hír, főleg az a része, hogy más ötletük van, és azon dolgoznak. Nem csak mindig a folytatások, remakek, rebootok, remixek, remasterek, hanem jön végre valami új ötlet is. Pláne egy tehetséges, kreatív csapattól.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MODERÁTOR
válasz parandroid #2022 üzenetére
Nem feltétlen kell folytatásnak lennie, korábbi játékoktól teljesen független D&D-s játékot is csinálhatnának. Én ezt preferálnám, mert jobban bejön a D&D, mint bármilyen más RPG rendszer. De sajnos a Hasbro kapzsisága miatt nem ez lesz (nekem amúgy az Original sorozat nem annyira jött be, ezért is sajnálom).
***
-
Drizzt
nagyúr
Nekem nem. Divinity original sin 1, 2 rendszere sokkal jobban bejott. Szerintem szamitogepes jatek akkor a legjobb, ha kifejezetten arra talalnak ki rendszert. A tablas szerepjatekok gepre kenyszeritese szinte mindig eleg hulye kompromisszumokra kenyszeriti a fejlesztoket. En nagyonnorhlok, hogy a Larian megy tovabb es nem ugrik bele a Bioware csapdajaba.
Bg3 egyebkent nagyon tetszik, de nem ertem meg a vegere.
I am having fun staying poor.
-
MODERÁTOR
válasz Dr. Akula #2024 üzenetére
Nem vonta meg a Wizards a jogokat, sőt, azt akarták, hogy Larian még csináljon több D&D játékot, mert a BG3 miatt nagyon felfutott a D&D szabálykönyvek eladása. Swen (aki a Larian CEO-ja) nem akar több D&D játékot csinálni, mert utálja amit a Hasbro csinál (kirágtak rengeteg embert a Wizardstól, annak ellenére, hogy nőtt a profit).
***
-
wednesday
őstag
Egyelőre nekem is jobban tetszik a Divinity harcrendszere. Ott jobban éreztem a taktikákat és a szinergiákat. Itt most elég nyögvenyelős a harc nekem. Abszolút nem tudom, hogy mi fog történni a harcban, nem is az ellenfél, hanem az én oldalamról.
Persze tetszik maga a BG3 nem bánom, hogy beszereztem. De nem tudom mikor jön el az a pillanat, hogy látom a kódot, mint a Mátrixban és alig várom a taktikus összecsapásokat, mint a Divinity 2-ben.
[ Szerkesztve ]
-
kicsako
őstag
válasz Dr. Akula #2027 üzenetére
Pontosan Swen miatt lett olyan a BG3, amilyen... Ha egy másik CEO-t szeretnél akit csak a pénz érdekel, akkor lehet menni Dragons Dogmázni ahol még az új mentésért, a karakter szerkesztésért, fast travelért stb is pénzt kérnek el
Végre van egy értelmes cég aki a játékosok érdekeit nézi, ne rontsuk el
-
válasz Dr. Akula #2027 üzenetére
Nem, nem akarunk remake-et semmiből. Új, kreatív játékokat szeretnénk. Remake-et csináljon az, akinek nincs semmi ötlete, de az olyan is lesz. És soha nem lesz úgysem olyan jó, mint az eredeti volt.
Valahol olvastam korábban, hogy eleve hibás felfogás valami jót remake-elni. Tessék abból remake-et csinálni, ami eredetileg szar volt, és megcsinálni rendesen!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz PhilBrick #2029 üzenetére
Az ugye megvan, hogy a Baldurs Gate nem a Larian terméke, hanem a BioWareé? Ők csak egy folytatást csináltak hozzá. Az egyedüli ami miatt ez a játék a Baldurs Gate nevet felvehette, hogy a kiadó egy legenda nevével több vásárlót gondolt bevonzani, mint saját jogon. A játéknak amúgy sok köze nincs a BG-hez, akármennyire is jó játék. A GTA is jó játék, de annak se lenne több köze.
#2031parandroid: Ezt nem osztom, egy grafika, technikai színvonal elavul az évek alatt, a sztori, az ötlet nem. Egy Populous 1-et, Defender of the Crownt azzal a C64-es, DOS-os grafikával ma már nem venne elő senki, de felpimpelve egyből igen. Az se baj ha hozzátesznek, hiszen a DotC "harcrendszere" ma már kezdő programozásórán se állná meg a helyét. Ezek a játékok 21. századi köntösben még mindig nagyot szólnának. Már rendesen elkészítve, persze. Amit te remake alatt értesz, az nem az amire én gondolok. Nem a gyártó nevét kell átírni a kezdőképernyőn.
-
PhilBrick
őstag
válasz Dr. Akula #2032 üzenetére
Az ugye megvan,
- persze. meg a kettő között még páran kiegeket és remakeket.az egyedüli ami miatt ez a játék a Baldurs Gate nevet felvehette, hogy a kiadó egy legenda nevével több vásárlót gondolt bevonzani, mint saját jogon.
- ez azért egy kicsit másképp történt. A WotC sokáig keresett fejlesztőt a következő részhez. Többen is demóztak náluk a Larian előtt.A játéknak amúgy sok köze nincs a BG-hez,
- ?
De igazából csak ismételném magam: A Larian Swennel az élen többre hivatott, mint dlc-t és remaket gyártani a pénzért.
Szerencsére most egy jó időre elég pénzük van a következő projektükre. -
HUN_Sector
senior tag
Kicsit csalódott vagyok...
25 robbanóhordót és a rundepowder bombot pakoltam oda instant alágyújtással Rafi alá, de alig több, mint 280 hp-t vett csak le
Mondjuk cserébe minden oszlop ment a lecsóba és az összes cambion, Yurgir jól helyezkedett[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz PhilBrick #2033 üzenetére
A Baldurs Gate 1-2 a Bhaalspawnok körül forgott, ez nem. Persze a Baldurs Gate egy város, így betű szerint nézve más sztori is tartozhat hozzá, de akkor a Moszkva tér c. filmnek is lehet folytatása mondjuk egy Híradó részlet, ami a Moszka tér útburkolatának felújításáról szól.
A Rockstar se finnyáskodik, hogy már megint egy GTA-t kell készítenie.
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
No, végül 8 hónap alatt sikerült nekem is befejezni. Tényleg nagyon jó játék, felér a BG1, BG2 mellé. De az is tény, hogy a DnD szabályrendszere megfojt egy PC rpg-t. Szóval játékmechanikailag a DoS és DoS 2 jobbak voltak. De sztori, nosztalgia faktor, - és nem utolsó sorban - grafika mind felejthetetlen játékká teszik. Illetve persze a választások lehetőségeinek igen nagy szűmú tárháza. Szerintem nekem is sikerült főleg az ACT3-ban nagyon megkerülni az "eredeti" folyamát a történetnek, jóval korábban intéztem el véletlenül egy főgonoszt, mint kellett volna.
I am having fun staying poor.
-
kicsako
őstag
-
Ted_Beneky
senior tag
válasz kicsako #2038 üzenetére
Nekem a 12es leszabályozás eléggé elvette a kedvem a végétől. Lehetett volna 13-14 szint varázslatok nélkül, egy kis plussz hp, egy-két plussz fegyverjártasság vagy olyan dolog, ami alig befolyásolja a balanszot, de mégis van értelme gyűjteni az xp-t
Csillagkaput a Csillag térre!
-
Kolbi_30
őstag
válasz Ted_Beneky #2039 üzenetére
BaldursGate elott mar megvolt a max szint..par hely a városban fogjuk rá necces volt. De elfért volna ahogy mondod meg par szint, akar csak funbol csak par HPert cserebe.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
MODERÁTOR
válasz Ted_Beneky #2039 üzenetére
Engem nem zavart, pont itt éreztem először azt, hogy egyáltalán nem fontos a karakterek szintje (azon kívül, hogy elég erősek legyenek az aktuális bosshoz), mert annyira lekötött maga a játék.
***
-
Ovisbig
tag
A végjáték előtt vagyok, de van egy küldetés ami nem kerül át az elvégzett küldetések közé:
Már többször végigjátszottam, mindig ez történt, Minscet észhez térítettem, legyőztük a zentharimot, az ixpét megkaptam, 9 ujjúék bekerültek a csapatba akik segítenek a végén, szal minden ok... de hiába beszélek ezután 9 ujjúval, a menü pont ott marad és nem okézódik le, gondolom valamit kihagyok mert már háromszor végigjátszottam és mindig ez történik, háromszor csak nem bugol be ugyan az. :p -
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz kicsako #2038 üzenetére
Azért a BG2-ben még ki tudták, a Twisted Rune, Kangaxx vagy a Demogorgon megizzasztott még egy olyan csapatot is. Persze miután megvolt a Project Image, 1 mágusal végigszólóztad az egészet. Mondjuk az meg a Twisted Runenál vagy Kangaxxnál még nem volt meg, csak ha kihagytad és később mentél vissza. De a Demogorgonnál már biztos megvolt, és azért ott már nem 1 emberes volt a harc.
-
Ovisbig
tag
Bakki most vettem észre, hogy Karlachnak le van törve az egyik szarva, 1000+ játékóra után.
-
Ovisbig
tag
Megnéztem a Chris Pine féle Dungeons & Dragons filmet, korábban is láttam, de akkor csak egy jobb fantasynak gondoltam és egy mérföldekkel jobb D&G filmnek mint a korábbiak, de most miután játszottam a játékkal teljesen új élményt adott ez a film, szinte olyan volt mintha a Baldurs Gatet filmesítették volna meg... van valami közük egymáshoz? Nem olvastam utána, gondoltam rákérdezek.
-
HUN_Sector
senior tag
Hogy más ne essen abba ahibába, amibe én: Iron Throne rescue mission bug
Mizora kővé változtatva a táborban, Megyek iron throne-ba. Mindegy hogy Wyll a csapatban van-e, Duke fiendish charm alatt van és meg sem mozdul a cellában. Nyolcszor játszottam le az encountert! Végül három megoldást találtam. Ha Mizora nem kőszobor, triggeri a pókos eventet. De ahhoz Dukenak ki kell mozdulni a cellából. Szóval vagy kiteleportálod arcane gattel, vagy kidoboz kézi erővel, vagy telekinézissel. De ekkor sem mozdul. A verzió: végig teleportálgatod egyg karakterrel a tengeralattjáróig. B verzió: eldobálgatod - erre kevés az idő C verzió: 2 kör alatt Omeluum elérhető és ő a tengeralattjáróra felteleportálva iss zabadon mozog. Főleg ha egy dimension gate végpont le van téve, gyorsan oda tud érni és a körönként használható "felsugárzással" fel tudja vinni az immobilis Dukeot a tengeralattjáróra. Ez valami friss patchben jöhetett be, mert az első végigjátszásban irányítható volt a kiszabadítás után.
De sokat szenvedtem mire meglett a megoldás. -
Kotomicuki
senior tag
válasz Dr. Akula #2044 üzenetére
Azért már a BG II-ben is rezgett a léc, a ToB-ról már nem is beszélve...
Nem hiába állnak meg, néha bőven a 20. szint alatt ezek a "régi" játékok, mert a diverzitás a kasztokban már túlnő egy, még kezelhető szinten: gyakorlatilag kiegyensúlyozhatatlanná válik a lehetőségek összessége -> űbertápminmax vs. csak indítok egy karaktert és "játszani" szeretnék(, meg történetet).Itt legfeljebb annyit tehettek volna meg, hogy a történetet és karakterfejlődést összébb hozzák, hogy ne lehessen hiányérzete a játék végétől még távolabb bolyongó, de a szintlimitet már rég elért kalandoroknak (sem).
De ezt nem érzem olyan eget rengető problémának, ebben a játékban.A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Dr. Akula
nagyúr
válasz Kotomicuki #2048 üzenetére
Az NWN2-ben meg pont fordítva volt, mágussal szopó volt magas szinten, mert nem nőtt a "mágikus THAC0"-ja, nem tudta átlőni a megállás nélkül növő mentőket, míg kétkezi harcra folyamatosan ment a növekmény. Én úgy látom ez a programozók hibája, nem a rendszeré, mert abban mint látjuk benne van az ellenkezőjének lehetősége is. D&D-ben inkább az a baj hogy alacsony szinten egy mágus nem nagy etvasz, 2 magic missile meg 3 fireball és ennyi volt a napi munkája, ezt így hamar el lehet unni, miközben egy harcos éjjel-nappal hentelhet megállás nélkül, így más az élményfaktor a 2 kaszt között. Ezt ellensúlyozzák a magas szintek, de odáig meg kevés játék megy el, inkább jön egy reset (új sztori, új karakterek, vissza a jól ismert langymeleghez). Az ilyen Diablo féle klikkeldékben meg nincs lekorlátozva a napi muníció, így alacsony szinten is élmény lehet. Inkább ebben látom a D&D háttérbe szorulását. Itt bizony nagyon kellenek a magas szintek hogy megérje "koplalni" alacsony szinten.
-
HUN_Sector
senior tag
Na a buggolás folytatódott.
Elmentem Gortash kastélyába szembenézni vele. Erre menet közben kiírta a játék, megöltem a Duke-ot, a táborból meg eltűnt.
WTF?
-
Kotomicuki
senior tag
válasz Dr. Akula #2049 üzenetére
Ezen a téren nálam az IWD2 (Dungeons & Dragons 3rd edition) tűnt még a leginkább kiegyensúlyozottnak és elfogadhatónak - bár, ebben a papok voltak a nagyágyúk - , de az ellenfelek ott is eltűntek a 20. szinthez közelítve, így ezért vált (tovább) "játszhatatlanná" - a HoF mód is csak ezt támasztja alá: új ellenség nincs, csak a régiek esnek át egy szteroidkúrán, hogy azért lehessen mit csapkodni a NG+-ban is, ha a 30. szint elérése a cél.
A varázsló mellett azért van még más, hasonlóan későn érő kaszt is - pl. a szerzetes - , mégsem hagyjuk ki egy-egy végigjátszásból őket, mert csapatban és az egész játékot figyelembe véve meg már működőképesek.
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Kolbi_30
őstag
válasz Kotomicuki #2051 üzenetére
Baldurs gate 1 ben anno Varazsloval kezdtem. Akkor valami 3 vagy 4 HPval indult. Egy patkany megette ha elbasztad.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
Krisztianby
tag
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni küldetésnek a fonalát elvesztettem szeretném helyre billenteni tudásom-
Szóval lementem a Mély sötétbe ahol voltak azok a rabszolga tartó törpék akiket azért küldtek hogy vissza szerezzenek egy csizmát. Kidűlt hogy rabszolga tartok ezért megöltem őket később találkoztam a növény szerű dolgokkal (Myconid Colony) és Itt Sovereign oldalára álltam. Kérdéseim: - Az ottani növény vezért pontosan miért akarja Nere fejét? Mit csinált? - A törpök miért támadták meg a növényeket? - A gnómoknak mi a szerepük az egészben? Nem értem bányásztak és törpék elfogták őket? Hogy Gyrmbe bányásszanak? - Nere mit keres a törpéknél mi a szerepe? - Most Gyrmbe a törpék lakó helyük van mit csinálnak ott?. Annyira elmerültem játékba nem emlékszek a részletekre, és játékban visszamenőleg nincs pontos le írás. ~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz Kolbi_30 #2052 üzenetére
90 (össz)pötty alatt nem nagyon érdemes karaktert indítani a BG I-II.ben - ha már a szülők egyike nem NPC kaliberű egyén volt... - , ennyiből, vagy többől meg már telik konstitúcióra, még egy varázslónál is és máris nem 3-4 HP-s a lelkem a kezdetekkor. Így meg már kibír 2-3 patkányharapást is az 1. szinten...
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
HUN_Sector
senior tag
válasz Krisztianby #2053 üzenetére
Nos
A sovereign elmeséli és megmutatja, hogy Nere és a duergarok kivégezték az előző kolóniájàt A duergarok azért tartják a mélységi gnómokat, hogy adamantiumot bányásszanak. A grymforgeban meg is mondják neked a kosoknál, hogy milyen fontos a bányászat. Nere emellett a shar templomot is kereste, ott szakadt be a barlang mögötte -
H3XHUN
csendes tag
Sikerült az Adamantine Forgból kivenni a két tárgyat. Sokadik vissza töltésre végre elidult az átvezető videó és jött a boss. Nem a Nere harc okozta a "no controll in story event" üzenetet. Tuti a goblin tábor. Remélem nem lesz több hiba, mert nincs kedvem vissza töltögetni. Értem én, hogy év játéka meg sokkal jobb mint minden ami megjelent az elmúlt időben, de ugyan úgy tiszta buggos mint a Divinity Original Sin 1-2 amiből aztán újra eladták a javított verziót Definitive Edition névem.
[ Szerkesztve ]
-
Krisztianby
tag
válasz HUN_Sector #2055 üzenetére
Szia köszi szépen
Még egy kérdés:Grymforgeban mi a szerepe? Ha jól értettem Shar imádók lakták és megtámadta valami nagy ördögi lény és első lakok elmenekültek később pedig a törpék kerültek oda?. Vagy nem teljesen értem mi fűzi össze a Shar-t a mélysötéségel? Vagy ha esetleg erről van egy le írás megköszönném . Vagy csak annyi hogy Shar (ott kezdett el burjánzani és ennyi? ) még csak ACT1 be vagyok 16 órával ~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
HUN_Sector
senior tag
válasz Krisztianby #2059 üzenetére
Grymforge history:
Sharranisták építették, Ketheric Thorm dark justiciarjai lettek ott kiképezve. Majd amikor jött az agy, az Absolute erői megszállták. Megkezdték az aboolute erői a duergarok bevonásával a mithril segítségével az adamantium kovácsolást, illetve uralmuk alá hajtották Grymet, a kovácsműhely védelmezőjét. A selunite hit képviselői fellázadtak Ketheric uralma ellen és egyikőjük (Mordfred - act 3 pokolban találkoztok) megállapodást kötött Raphaellel, hogy pusztítsa el a Dark Justiciarokat. Raphel elküldte Yurgirt, akik leszámoltak velük, majd ottmaradtak a templom részen. Spoiler: Nem halt ki minden dark justiciar, maradt egy őrült, aki patkánnyá lett változtatva. -
HUN_Sector
senior tag
Végigvíve másodjára is. Karlach maradt, mint nagy szerelem földön-pokolban
Na most ennyi elég volt belőle egy időre, jöhet a Divinity Original Sin 2 -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz janos666 #2002 üzenetére
Végül visszamentem a creche-be, és egyértelmű lett, hogy
meg kell tagadni a cucc átadását a csajnak, akkor lesz ott egy rövid harc, majd az inkvizítor csarnokában egy újabb, őt lenyomva meg Vlaakith utasítására be kell menni az astral prism-be. Onnan kijőve La'zel-t meggyőztem, hogy szabotálták azt a gépet, így elfogadta, hogy Vlaakith-al szemben döntöttem és nem próbáltam megölni a segítőnket. Majd pedig ezek után este a táborba eljött Kith'rak Voss és végül ő győzte meg La'zel-t róla, hogy Vlaakith csak átveri őket. Azt hiszem ez az egyetlen módja neki, hogy meggyőzd La'zel-t Vlaakith megtagadásáról.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
HUN_Sector
senior tag
válasz CPT.Pirk #2062 üzenetére
Pontosítanék laezel meggyőzésével kapcsolatban:
Azzal is meg tudod győzni ha befekszik a gépbe, ami a végén felrobban. illetve az astral prismes látogatást meg kell osztanod telepatikusan Ez a kettő könnyen meggyőzi. A dokinős csata elkerülhetetlen, hisz elfajzott vagy. A vlaakithos terembeli úgy tudom szintèn az. De ha laezel kitart vlaakith mellett, bad endinget kap, nem éri meg -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz HUN_Sector #2063 üzenetére
A meggyőzés és a megosztás megvolt.
Ezt követően jött el Voss a táborba. Csak a meggyőzés a gép megbuheráltságáról az nem volt elég ehhez. Viszont a dokinénit meg lehet győzni a gép felrobbanása után, hogy a parazita is megpusztult és így nem kell vele harcolni. Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Grymforge-ban azt a leomlott kőrakást
ami mögött a Gnome-ok meg az a Nere rekedt, azt smokepowder bomb-on kívül mivel lehet még eltakarítani? Mert pl. a bludgeoning sebzésre is immunityt ír, pedig arra elvileg nincs resistje. Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Krisztianby
tag
válasz CPT.Pirk #2065 üzenetére
Van az a aoe spell ami építmények ellen hat, Shatter.
https://bg3.wiki/wiki/ShatterEz az a nevető talizmán is adja ha egyik karakternél se lenne ilyen spell/tekercs ami Grymforge van. + van egy gnom akinél van erősebb puskapor megmutatja a többi gnom a törmeléknél hogy hol van. [ Szerkesztve ]
~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Krisztianby #2066 üzenetére
Na a shatter az nem sebezte, ezért sem értettem a dolgot. Pedig van skillben is és fegyver különleges képességeként is, egyik sem hatott rá.
Megkeresem azt a jobb puskaporost akkor. Thx.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)