- Zuckerberg Trumppal együtt szorítja vissza a cenzúrát, válaszolt az EU
- Elon Musk meghatározóvá teszi a SpaceX-et Olaszországban
- Trump is bejelentett egy 20 milliárd dolláros adatközpont-fejlesztést
- Nem minden chipért kapkodnak, leépít az egyik japán chipgyártó
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Hálózati / IP kamera
- Vírusirtó topic
- Proxmox VE
- Windows 11
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Rendszergazda topic
-
IT café
******** Huawei P10 Összefoglaló ********
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14799 üzenetére
" ... 8-as droidban korábban még jó volt."
Wow! Te ilyen régóta használsz Gpay-t? És ott se kellett külön app. ill. már ott is megvolt az Account Services alatt a Google Pay?Én egyébként túl vagyok egy laza 45 perces telefonbeszélgetésen a magyar support-al. Hááát... nem vagyok túl bizakodó. A kis hölgy ugyan segítőkész volt, de nagyon nem volt benne a témában (GPay, fintech). Technikussal direktbe nem beszélhettem, pedig a végén szinte már könyörögtem, mert mindenkinek egyszerűbb lett volna. Így az történt, hogy a 45 perc alatt 2-3 alkalommal eltűnt egyeztetni a srácokkal.
A "srácok" viszont nehezen fogták fel, hogy a Gpay-nek app. nélkül is működnie kellene, és ha egyszer a fórum hozzászólások alapján az jön vissza, hogy 10-as Android-al abszolút nincs gond, és 9-el is csak a Huawei / Honor készülékei esetén, akkor bizony a 9-es Emui-ban van a hiba. A lényeg, hogy a callcenter-es hölgy megígérte, hogy dec. eleje-közepe felé visszajelez, mire jutottak. Addig a Google vagy leszedi a "ban"-t az app.-ról vagy nem fogjuk tudni használni a Gpay-t. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14795 üzenetére
"Én most már levelezek velük." - én ugye kb. ma este olyan 6-7 körül beszéltem velük, szóval még - nem túl meglepő módon - nem írtak semmit.
Te, hol tartasz velük? Értik már a problémát, ill. a factory reset-en és a különböző alkalmazások data és cache törlésén kívül volt bármi ötletük? Én majd a levelezésben arra próbálok választ kapni, hogy miért tiltják az app-ot. Eleve engedniük kellene, hogy telepítsük (ha valakinek ez kell), de tiltani aztán végképp nem kéne.
"Egyébként app eltűnt. Aldiban pénztárnál nem tudtam fizetni." - ugyanígy jártam. Rettentő kínos volt.
"App felrak. Rogton ment." - na, ja. De, én most már nem szórakozok. Max. legközelebb akkor, ha lesz értelme. Jön valamilyen frissítés v. tudom is én.
Egyébként attól tartok, hogy ezzel csak megint mi Huawei-esek szívunk. Azon belül is az ilyen régi készülék tulajai. Félek, hogy a 9-es Emui-ban van valami bug, akkor meg kénytelenek leszünk belenyugodni, mert, hogy ezt a Huawei nem javítja az tuti. Persze azért holnap megcsörgetem a magyar support-ot, hogy érezzék a törődést. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14793 üzenetére
Na, chat-eltem én is valamilyen Malcolm-al (ő volt a harmadik akinek átadtak )
Kicsit nehezen értette meg, hogy mi a szitu (mondjuk nem is egyszerű, az tény). Volt egy Google Play! és Services, Data + Cache törlés, aminek semmi értelmét nem láttam (mondtam, hogy nem egyedi az esetem), de ragaszkodott hozzá. A következménye az lett, hogy eltűnt az Account services alól a Google Pay. Na, mondom, király
Mondtam, hogy adjon egy percet. Megnéztem mit lép a Revolut a helyzetre. Nem volt gomb ("Add card to Google Pay"). Felnyomtam a "warez" Pay-t, elindítottam, kiléptem, újra Revolut ... lett gomb. A Revolut-ot leküldtem a háttérbe és nyomtam a Pay-re egy uninstall-t. Utána vissza a Revolut-ba, megnyomtam a gombot, és felvettem a Revolut kártyát.
Az Account services alatt újra megjelent a Google Pay. Egyszerű nem?
Persze, szerintem ugyanúgy nem fogok tudni így fizetni, de azért majd megpróbálom, hátha.
Amit szerintem nálam nagyon nem akart érteni, hogy a Pay alkalmazás hogyan és mi módon kerül tiltásra. Mondtam, hogy nem elég, hogy letiltódik, de ugye a Play!-ben nem tudom elérni (erről mutattam neki képernyőket: egyet a Play! app.-ból egyet a böngészőből). Mondtam, hogy az apkmirror-ról voltam kénytelen feltenni a Pay-t. Szeme sem rebbent
Azt ígérte, hogy 24-48 órán belül vissza fog jelezni, mert most egyeztetnie kell a specialistákkal. Tényleg, meg van a The Expert "alapmű"? Aki multinál dolgozik vagy dolgozott, annak kötelező![ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14789 üzenetére
... és ha jól sejtem app. nélkül Te sem tudsz fizetni, ugye?
Ha megerősíted a dolgot, akkor most már tuti írok a magyar Huawei support-nak, mert nekem gyanús, hogy itt (megint) valami az Emui-ban van elkottázva. Mondjuk nagyon tartok tőle, hogy nem fogják javítani...
... akkor viszont a Google-nek kéne írni (kinek, hová, ötlet?) hogy engedélyezzék már az app.-ot, mert így csak szanaszéjjel szo*atnak minket. -
<Adamsky>
nagyúr
" ... a beallitasok menuben levo fiokszolgaltatas alatti google paybe lepve sem tudtam fizetni, csak az apkmirroros nativ appal."
Ezzel kellett volna kezdeni
Sajna pont úgy jártál, mint én. Vagyis hiba írják mindenhol, hogy nem kell a natív app. meg a Google még "jó-fej módjára" tiltja is, nekem bizony csak azzal megy. A UK Bin-es Curve kártyám pedig fel sem tudom venni a natív alkalmazás nélkül (de ez egy másik sztori)Megtaláltam a logout-os cikket. Érdekes. Majd lehet ráírok a csávóra, hogy tényleg tud-e így fizetni (vagy nem, akárcsak mi).
Azt hiszem ezek után bepróbálkozok a Huawei support-nál ...
A Google-nél hová kellene címezzem a kérdésem / problémám? Erre van bárkinek tippje? -
Ceree
senior tag
válasz <Adamsky> #14786 üzenetére
Ha az info segit, a beallitasok menuben levo fiokszolgaltatas alatti google paybe lepve sem tudtam fizetni, csak az apkmirroros nativ appal. Es az is gyanus, hogy amikor Revolut appba lepessel ment a fizetes akkor is fent volt a gpay app, igy hetfon lehet ujraprobalom, mert tegnap ota nem raktam fel ujra.
Ez a mesebe illo van is meg nincs is elegge bosszanto... (Logouton jelent meg amugy egy Samsung S7 gpay telepitesi leiras, pedig ha jol tudom, az meg csak oreo, nem is pite... Es nyilvan nala mukodik, mert kul nem irta volna le.)
[ Szerkesztve ]
Másolat_eredetije
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14785 üzenetére
Ja, nem megy. Mondjuk azt e verziót elfelejtettem kipróbálni, hogy nem a Revolut-ot indítom el, hanem belépek az Account services alatt a Google Pay-be, de ezt mintha tegnap már egyébként is próbáltam volna.
Szerintem most lehet kivárok egy picit, mert van elég bajom, nem hiányzott még ez is. A fene a Google-ba, hogy ezt ilyen buzi módon intézte.
Egyébként három (1, 2, 3) topic-ot is követek, és ez alapján azt kell mondjam, hogy 10-es droid-tól tényleg nem kell maga az alkalmazás, de 9-esen elképzelhető, hogy igen.
Előbbi elég tuti (sok 10-es Android-os írta, hogy ugyan tiltva lett nála a Pay, de tud fizetni), míg utóbbi azért nem mert Ceree-n kívül senki nem jelzett vissza, aki 9-es vagy régebbi Android-ot használna. Talán majd Somatom ...[ Szerkesztve ]
-
Ceree
senior tag
válasz <Adamsky> #14782 üzenetére
Folytassatok kerlek itt, engem is erint a dolog pl.
"A sima feloldassal valo fizetes tovabbra sem mukodik, hiaba toroltem es adtam hozza ujbol a kartyat tobbfelekeppen is. Jelenleg csak akkor megy, ha vagy a Revolut vagy a GPay app el van inditva. Elobbi hatranya, hogy egyreszt nem tul gyors, ujboli azonositas kell az inditaskor, masreszt egybol mutatja az egyenleget belepeskor, a masike, hogy playbol nem erheto el, ill. ejszaka eltunik az app, naponta ujra engedelyzni kell. :("
Másolat_eredetije
-
xcsabo
senior tag
válasz <Adamsky> #14782 üzenetére
Lehet itt is hátha mások is érintettek. Nem lehet köze a huawei vs Google csatának ehhez? Lehet nem is a Google szedi le hanem a huawei vagy a virusolo. Mindenesetre tegnap nem ment app nélkül. Kb. Fél éve volt már egy ilyen időszak. Akkor elmúlt. Most megint. Nem tudom mi lehet az oka. Cseteltem a Google-lel. Majd kiderul mi boffentenek rá.
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14781 üzenetére
Gyere át kérlek ide. Én emiatt (#547-nél kezdődik) verem ma a fejem a falba. Hónapokig használtam Curve-el gond nélkül, aztán jött a nyitás, és kb. 1 napig Revolut-al is. Nagy volt a boldogság. Aztán a Google letiltotta a pi**ába a Google Pay app.-ot, és hiába van a kártya az Account Services alatt, nem tudok fizetni. Ma legalábbis ez volt. Töröltem mindkét kártyát, és már csak a Revolu-ot tudtam visszatenni. De, hogy működik-e ... holnap kiderül.
Te, - ha nincs fenn az app. - tudsz fizetni?ui: vagy folytassuk privátba, ha gondolod.
[ Szerkesztve ]
-
xcsabo
senior tag
Folyton eltunik a gpay app a telefonról. Ti használjátok nfc fizetésre?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14778 üzenetére
... és @kasee
" ... ha a gyártó és az értékesítő szolgáltató is fel tudja oldani a zárást."
Nem akarnék ünneprontó lenni, de szerintem nem fogja tudni. A mai telefonoknál hiúsági kérdést csinálnak belőle, hogy minél biztonságosabb legyen. Ennek ez lett a vége ...
DE, ne legyen igazam! És persze én is azzal kezdeném, hogy beszélnék az egyébként messzi földről híres (nem, nem irónia) szervizzel. -
-
emeritus
tag
Az ujjlenyomat beállítása nem kötelező, felvétele akkor lehetséges, ha, ha a feloldási "jelszó" Minta, PIN kód vagy Jelszó már be van állítva. Ha az ujjlenyomat nem ismerhető fel - ehhez elég pl. az ujjbegy kis sérülése - a feloldásához a képernyő feloldó "jelszó" a megoldás. Ettől függetlenül érdemes próbálkoz(gat)ni többször az ujjlenyomattal, ha az be van állítva. Ujjlenyomat akkor van beállítva, ha érintésre kiírja, hogy nem ismerte fel. (Vagy kinyit.)
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
Caldera
aktív tag
-
kasee
aktív tag
Sziasztok,
A párom sikeresen elfelejtette a zárképernyő kódját, van esetleg mód rá , hogy adatvesztés nélkül visszaállítsam valahogy a telefont?
Régóta nem androidozok, a boltloaderbol gondolom csak factory resettel lehet torolni a kódot , de akkor oda eszik minden
koszi -
Erdész85
csendes tag
válasz RAiN91 #14769 üzenetére
Nem biztos hogy segít. Ha kiírja a szolgáltató nevét és van net, akkor nem sim hiba, legalábbis ezt mondják a vodánál.
Normálisan van térerő (3-5 egység), nem fordul elő hálózat vesztés gyenge térerő miatt rövid időn belül többször is?
Nálam rendszeres hiba volt (#13774; #13802) és gari lejárta előtt elküldtem szervízbe.
Az alaplap, kamera kivételével mindent cseréltek (le is fagytam amikor megláttam, hogy nem az én telefonom) és a rendszerben is mókoltak valamit, mert már nagyon ritkán jön elő ez a hiba. Viszont sokkal sunyibban, mert amikor hívsz megszakad, mintha kinyomnának a másik oldalon. -
RAiN91
őstag
válasz RAiN91 #14707 üzenetére
Sajnos a hálózat probléma nem oldódott meg a 2. SIM kártya visszamondásával. Néha szólnak, hogy nem érnek el telefonon.. Miközben nekem azt mutatja a telefon, hogy minden rendben, és 4G-n vagyok végig.
Factory reset természetesen volt. Szoftver csere? Milyen lehetőségek vannak itt? Régen a telefonjaimon szerettem cserélgetni a ROM-okat, de igazából mindig arra jutottam, hogy a gyári kell nekem.
Esetleg van még valami tippetek? (garancia és szerviz nem játszik, a telefon eléggé leélt állapotban van (repedt kijelző, kopott külső, még pár évig használom aztán tartalék telefonnak megy).
-
Vadmeggy
aktív tag
Nekem az USB board halt meg es se a quick se a supercharge nem mukodott. Csereltek akksival is 1 hete. Viszont a kijelzom mar elegge a veget jarja es azt nem csereltek.
Szerintetek erdemes visszavinni, ha brutal mod beleeg a billentyuzet? Ki kellett cserelnem fekete hatterre, mert 1-2 percig ottmarad es nagyon idegesito.
Ha szélesebb lenne, lehetne gyúrópad. Rajta tricepszezne egész Európa.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14756 üzenetére
"Ez volt a várható és elvárható. A Huawei ezen a területen nem kisstílű ... "
Hát, ez fog nekem hiányozni (bár még nem volt dolgom a szervizzel, ennek ellenére ez egy komoly "selling point" számomra) ha ott kell hagyjam a márkát. A dolgok jelen állása szerint muszáj lesz, bár bízom benne, hogy esetleg "papíron" eladják / kiszervezik a telefonos részleget (ugye lehetett hallani ilyen pletykákat mostanában). -
<Adamsky>
nagyúr
válasz xcsabo #14750 üzenetére
Ennek semmi köze a fóliához, ami tényleg csak egy sima fólia.
@Zoz, szerintem ha eddig kibírtad a fóliával (én a kicsomagolást követő kb. 10 percben vakartam le, mert rühellem a fóliákat, és egyébként is szinte tapadt az ujjamhoz) akkor most már maradjon rajta. Lássák, milyen gondos gazdája vagy a telefonnak. -
<Adamsky>
nagyúr
-
Zoz
őstag
Ilyen kijelző hibával találkozott már valaki? Úgy 1 hónapja kezdődött, először csak halványan, aztán egyre láthatóbb lett. És van még egy folt ami most még halvány.
Neten keresgélve bár P10-es esetet nem találtam, de más Huawei/Honor valamint más gyártók készülékeivel is előfordult.Mivel már az aksi is totál szar (naponta 3x kell tölteni, de így is előfordul, hogy 60-70%-os töltöttség mellett újraindul fotózásnál), kénytelen voltam P30 Pro-ra váltani.
Még van egy hét gari a P10-re, bepróbálkozom a szervizzel, de sokat nem remélek...
-
xcsabo
senior tag
Nekem is gyorsabban merül pár napja. Lehet a HMS core frissítés az oka?
-
hun005a
tag
P10 kijelzi ha VoLTE hálózaton vagyok?
Telekom hálózat
A beállításokban bekapcsoltam de nem veszek észre semmit
Honnan tudom hogy a hívás volte vagy sem?[ Szerkesztve ]
-
emeritus
tag
válasz Energie X #14737 üzenetére
A garancia valós időtartama/lejárata a támogatás appból olvasható ki több kevesebb biztonsággal. A készülékre és akkura ugyanaz az időtartam érvényes. Garancia alatt ingyenes háztól-házig szolgáltatás is van, érdemes lehet utánaérdeklődni.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz martin555 #14734 üzenetére
A csere nagyon egyszerű és biztonságos, DE: csak a gyári akku az igazi, az pedig csak márkaszervízben van garantáltan. Ha a márkaszervíz elérhető, a Huawei Szerviz Napok alatt kedvezményes a csere, ez lehet a nyerő. Néz bele az adott készülék" támogatás" appjába, sok hasznos adatot találsz ott. Ha magad akarod cserélni, jelezd, lesz még javaslatunk.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
martin555
aktív tag
sziasztok!
feleségem telója huawei p10.
pár éves, vacakol az akksija: 30 % ról 0-ra esik hidegben.
meg lehet durva roncsolás nélkül csinálni az akku cserét?
https://www.ifixit.com/Guide/Huawei+P10+Battery+Replacement/103452
elvileg 2 csavar, előlapot fel feszegetni, akku van beragasztva de az alól ki lehet húzni a ragasztót.
tudtok 100% jó, nem vacak csere-akkut ilyen telóhoz?
nagy köszönet lenne
üdv.
POCO X3 NFC, 64 és 128 GB, NO ROOT
-
Franky74
tag
válasz xcsabo #14724 üzenetére
Szia!
Én megtettem, cseréltem p30ra! Nagyobb, oled kijelző, 128Gb belső memória, a kamera kb. ugyanaz, v jobb. Az ujjlenyomat olvasó gyors és pontos(a p10től árnyalatnyival lasabb) . Persze meg kell szokni, hova rakod az ujjad.
A gyerek megkapta a p10et.
Nem bántam meg! De valószínűleg ez az utolsó Huawei telefonom, mivel a Google támogatás megszünt.[ Szerkesztve ]
-
Ceree
senior tag
Sokaig szemeztem a Honor 20 Proval, mint utoddal ha a P10 bemondana az unalmast, mert szuper telo ar/ertekben (a meretet leszamitva). Most kifutokent hivatalos helyrol 120ert elegge bestbuy volt (vagy 153-ert Magic Watch 2-vel), de a Huawei koruli huzavona miatt total felejtos mar nekem. De legalabb nem fog csabitani tobbe
Másolat_eredetije
-
-
emeritus
tag
válasz Caldera #14720 üzenetére
"Az eltűnt ikon esete" nem fizetési alkalmazás függő. Vagy igen. A téma a Huawei-Google kapcsolat zavarai miatt lett érdekes. "Idegen" forrásból származó apk telepítése - itt csak ez történt - nem szabálytalan, ezt a telefon lehetővé is teszi. Speciális topikban jobb helye lenne, hacsak további Google ikonok (alkalmazások) eltünése nem áll elő készülékspecifikusan.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Caldera #14720 üzenetére
"Szerintem nem ebbe a topicba való."
Jogos, bár eléggé "döglött" a topic, szóval talán megfér(het)ne
Én mondjuk már az elején javasoltam, hogy a Google Pay-es topic-ba folytassuk, de nem sikerült átirányítanom a diskurzust. Esetleg meg lehet kérni egy moderátort - ha téged nagyon zavar -, hogy tegye - az ezt a témát érintő - hsz.-eket off-ba (mondjuk az enyémek abban vannak). -
Caldera
aktív tag
Nem sikerült rájönnöm, hogy ennek a GPay app problémának mi köze a P10-hez, főleg úgy, hogy M.o-on nem is támogatott, így csak mókolással lehet feltenni. Szerintem nem ebbe a topicba való.
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
xcsabo
senior tag
Kipróbáltam most. App nélkül nem megy. Ott van a fiókszolgáltatások közt a gpay meg benne a curve is. De nem megy az Nfc-s fizetés. Appot felraktam azonnal működik.
[ Szerkesztve ]
-
emeritus
tag
válasz <Adamsky> #14717 üzenetére
Kevés friss információt van módom gyűjteni a GPay fizetésről. Nekem is akkor kezdett eltünedezni az ikon, miután itt az első ilyen fizetési zavar megjelent. A GPay alkalmazás ott van telefonon, hiszen az Engedélyezés, majd Megnyitás alternatívája a feltöltött képernyőképemen az Eltávolítás. Valamiképpen időnként tiltódik az app. A képernyőképed hasonló az enyémhez: ez változatlan marad mindig, a PARANCSIKON az, amelyik eltűnik.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14716 üzenetére
Az a
bajszerencse, hogy én nem tudom, milyen az amikor a GPay "eltűnik" (és most, ha nem haragszol, nem is akarom kipróbálni ) Az a screenshot, amit korábban link-eltem talán a Xiaomi telefonról van. Nálunk ugye ez így néz ki:
Akkor - ha jól értelek, - neked a GPay "ikon" változatlanul ott van (és így néz ki), ha fenn van maga az app, ha nincs. Viszont akkor érthetetlen, hogy miért nem megy a fizetés. Mi a hibaüzenet? Vagy csak egy elutasított fizetés, és ennyi?ui: mi a túró lehet a "SIM cards"?
[ Szerkesztve ]
-
emeritus
tag
válasz <Adamsky> #14715 üzenetére
Ha a GPay törlődik (ikonja eltűnik) az érintéssel fizetésnél alapértelmezett NFC fizető alkalmazás a Google Pay marad ugyanúgy, mint akkor, ha van megnyitott app (és ikon).
A beállításokban az NFC fizetésnél semmi változás nem történik akkor sem, ha van GPay és akkor sem, ha nincs. Ha nem volt ikon, egyetlen sikertelen fizetési kísérletem volt ott, ahol ezt megelőzően soha nem volt GPay fizetési gondom: természetesen olyankor volt ikon.[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14714 üzenetére
Bocs, ezt nem értem: "A készülék kapcsolatok/NFC helyzet változatlan."
Vagy úgy kell érteni, hogy ha a Pay törlődik, akkor változatlanul nem tudsz fizetni, és a Google Play! ikonos Pay lehetőség sem jelenik meg mint ezen a screen-en? Milyen rendszered van? 9-es, rendesen fel-patch-elve? Érthetetlen. -
emeritus
tag
válasz <Adamsky> #14712 üzenetére
Most éppen van GPay, de emlékeim szerint ha nincs, működőnek látszik olyannyira, hogy a GPay tartsa a leolvasóhoz felirat fölött a "rádióhullám" színekben "animál". De nem működik a fizetés. Ha újra törlődik megnézem. Most ott a GPay alapértelmezett fizető alkalmazás.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14710 üzenetére
"Úgy tűnik naponta "törlődik" a GPay ... "
Döbbenet Azt nézd már meg kérlek, hogy ha törlődik és bemész az NFC beállításaihoz, akkor ott mit látsz? Elvileg a Google Play! (services?) át kéne vegye a szerepét. -
-
emeritus
tag
-
Ceree
senior tag
válasz RAiN91 #14707 üzenetére
Factory reset volt mar, hatha valami csak beakadt? Szerviz esetleg, ha garancialis?
En 2012 ota hasznalok dual simet, es ilyen gondom nem volt. (Ebbol mondjuk volt 2,5ev dual aktiv telo is, de amugy nem adott az se hozza. Na jo, akkor marha hasznos, ha a net nelkuli simen telefonalas kozben elteveszted a navi utvonalat es nem tervez ujra. )
Másolat_eredetije
-
RAiN91
őstag
Cserélgettem a SIM kártyákat is, de sajnos ugyan az, sokszor mondják, hogy nem tudnak hívni, és van, hogy én is csak 2. próbálkozásra tudok telefonálni, mert nem cseng ki... Lemondom a 2. SIM kártyás mobilnetem, és átváltok a saját szolgáltatómnál egy drágább mobilnetre emiatt.. Persze ezért vettem anno a Dual SIM verziót
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14704 üzenetére
"Vicces" Nálam így néz ki. Persze ezt csak úgy tudom előhozni, hogy előbb böngésző alatt rákeresek (mert ugye a Play! nem fogja hozni), majd a link-et már a Play! alkalmazásban nyitom meg.
Ilyenkor ha, rányomsz az engedélyezésre, akkor meddig marad fenn az app.? Vagy ezt még csak 1x játszotta el a telefonod, és azóta nincs gond? -
<Adamsky>
nagyúr
válasz emeritus #14702 üzenetére
" ... Menűből választható az alkalmazás letöltése. Ezt választva megjelenik a Google Play ... "
Köszi, megtaláltam. Viszont a "Get the app" (előtte a Google Play! ikonjával)-ra kattintva engem nem a Play! alkalmazásba dob, hanem betölti a GPay-t (egyébként az enyém apkmirror-os). Érdekes ...
Mind1, nekem egyelőre ez így tök OK. Frissítgetem én "kézzel", ha kell ...
... neked viszont - ezek után - frissülnie kellene magától ... úgy gondolom." ... benne az app eltávolítás, vagy engedélyezés nyomógombbal ... "
Csak erről tudnák dobni egy screenshot-ot? Engedélyezés nem szokott lenni? Nekem tetszőleges alkalmazásnál "Uninstall" és "Open" van. Esetleg 1db "Emable", ha gyári, és tiltva van.[ Szerkesztve ]
-
emeritus
tag
válasz <Adamsky> #14698 üzenetére
Szóval: semmi trükk, minden magyarországi, valós, de a GPay nem a Google Play eredetű.
A helyzet: beállítások/Google (Google szolgáltatások)/Fiókszolgáltatások/Google Pay - itt látszik a Curve kártya alapértelmezettnek pipálva. Menűből választható az alkalmazás letöltése. Ezt választva megjelenik a Google Play, benne az app eltávolítás, vagy engedélyezés nyomógombbal. (plusz pirossal a szokásos... nem áll rendelkezésre a te országodban) Engedélyezés klikkre megjelenik a Megnyitás, megnyitásra megjelenik az app.Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Ulefone Armor 17 Pro - infragranti
- Autós kamerák
- Revolut
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- További aktív témák...
- OnePlus Nord CE 2 5G 128GB 12GB RAM kártyafüggetlen + dual sim okos készülék! KORREKT ÁRON!
- iPhone 16 Pro White Titanium 512 gb Független!
- Iphone 8 64GB Gyári Független 89%-os gyári akku
- Eladó Iphone 16 Pro Max/512
- Xiaomi 14t pro 512GB 18GB RAM (12+6) kártyafüggetlen + dual sim okos készülék + 3-év garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest