Új hozzászólás Aktív témák
-
Maximum1
őstag
Nagyon durvák a használt árak, 3-5 ezer kilivel 6-900 ezreket kérnek, szerintem ez vicc kategória, ennyiért van új a decathlonban.
Az új, belépő kategóriák meg 1-1,3 milla, amin már jó cuccok vannak onnan már egy ugrás a fully.
Mit lenne érdemes venni?
kb 40 km lenne betonon és 40-60 km terepen max 1000 méter szinttel, havi 2-3x, országúti mellé venném dzsuva időre.
Jó lenne 1 milla alatt maradni.... Decathlon? elég jókat olvasok róla, de valljuk be, minden terméküket dicsérik, én még nem olvastam olyat hogy ott bármi rossz lenne....Látom a 27,5" jobban elterjedt mint a 29", sokat számít a különbség ?
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz sebgutkopf #5628 üzenetére
és LZs?!, köszönöm, a végén a Bergusonból elhoztam egy Cube-ot, most engednek magánszemélynek -180 ezret.
-
Maximum1
őstag
Bosch Purion van a bringámon és 2 km/h-val többet mutat mint a GPS-es óra mellette.
Melyik lehet a pontos?
Lehet kalibrálni a bringát?
Zavaró mert ha a GPS a pontos akkor előbb kapcsol ki a rásegítés mint kéne. -
Maximum1
őstag
CSak következtettem, míg a Tiedet tudod kalibrálni, addig nekem szervizbe kell vinnem, nem támadás akart lenni, köszönöm az infót.
JoinR
Az a röhej hogy most vettem a gépet újonnan és nem állították be ezek szerint.
Nem is lepődök meg, nekem kellett szólni hogy a teleszkópot fújja már fel ha már 2 napot várni kellett az "üzembe helyezésre".
Valamit fújt bele de mire haza értem órán száján folyt az olaj, remélem nem lett baja, fújtam bele haver pumpájával.
Most egy jó pár hétig nem is tudom kipróbálni hogy engedi e az olajat még. -
Maximum1
őstag
Sajna nem fotóztam le, most hívtam őket, azt mondta lehet túl volt töltve, töröljem le és ha megint kifolyik vigyem vissza.
Kedden műtöttek sérvvel, így elmarad a teszt, majd 1 hónap múlva....Somatom
Vettünk már több bringát tőlük 10+ év alatt, tudtam milyenek, mai világban ha kell valami és náluk van csak, akkor kénytelen vagy bevállalni a kellemetlenségeket. -
Maximum1
őstag
2 becsúszó volt olajos, a baloldalin lecsurgott egy csíkban a tárcsafék adapterig, szerintem maradt benne, nem esett össze meg ilyenek.
2 csep olaj is tud ganét csinálni, látványra 4-6csepnek tippelném, nem tudom mennyi van egy ilyenbe.
50 km volt 700 méter szinttel, terepen, 1 órával élőbb végeztem mint a Gravel-lel, azt hittem többet tud, meghajtottam?[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Runner_fxr #5713 üzenetére
"nem véletlen ajánlott a 0-ás szerviz"
Nem mondta az eladó, honnan kéne tudnom hogy amit veszek azt egyből szervizeljem is?
Azt gondolná az ember hogy az üzembe helyezésben ez is benne van, nem csak odab@sznak egy bringát amin meghúzgálták a csavarokat.Nem támadlak félre ne érts, csak kiírtam magamból a "tudatlanságomat".
Köszönöm az infókat.
Megnéztem pár yt videót, megcsinálom magamnak, lehet át is állítom 120mm-re.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Runner_fxr #5795 üzenetére
Nem parasztvakítás az ebike lánc? kibír 2x annyi km-et?
Felébe van deore. -
Maximum1
őstag
Mégis azt pakolják rájuk, de megnézheted a többi gyártó is alap lánccal adja a portékáját.....
Értem én a marketing dumát, kérdés van értelme kifizetnem?Erősített láncszemek a szakadás ellen, Csendesebb, tartósabb kivitel, Shimano Sil-Tec technológia, E-bike design
Gondolom az E-bike desing-ra szükségem lesz.....
Az meg hogy bevonja valami anyaggal régen sem ért túl sokat, ezt sem ma találták ki. -
Maximum1
őstag
Oké, megdumáltatok.
Az én vasamon Shimano CN-M6100 van, a gyári oldal azt írja e-bike kompatibilis.
Ez is egy 9 ezer forintos lánc, majd elválik mit bír.
12-re xtr van a listán, az egy vagyon. -
Maximum1
őstag
válasz trialboj #5848 üzenetére
"Nekem sem tetszik hogy most már nem számít teljesítménynek eljutni valahova bringával mert aki elektromossal megy annak szinte semmilyen erőnlétre nincs szüksége"
Azért ez nem teljesen így van, 70 km és 800méter szinthez terepen azért kell kondi még a villanyon is.
Ezt már a legtöbb gép tudja, nyilván nem mindenki így használja. -
Maximum1
őstag
Nekem egy idei Race van.
Kényelmes, igazi lángosozni járó, de erdőben is bírja a durvább menetet.
Hátránya hogy hátul nem átütőtengelyes, az elődje az volt és az új vázak is már azok, nem tudom mennyivel lenne jobb átütővel, de az ember elvárná ennyi pénzért.
Van egy Covid előtti gravelem, annak átütős, de nem érzem a különbséget, mondjuk az 14kg-al könnyebb....
Sajna ezek a Covid szériák ilyenek, és folytatódik tovább a csövesítés, butított 4dugatyús fék, acera karral stb, de ez minden gyártónál így van nem Cube hibája, ezt a világot éljük.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
Az enyémen nincs semmi piros, linkeltem melyik van
Erre a használtra gondolsz?, szerintem ez több sebből vérzik, ez 625-ös aksival jött ki gyárilag lámpa nélkül, 500as aksival adja, lehet elírás, de a hajtókar xlc acid helyett, nyereg cső sem gyári, kerekei sem, oké cseréli az ember, de nincs 500km benne, érdekes számomra, lehet túl lihegem.
Itt vannak a 2021-es modellek, be lehet azonosítani mi jött ki ilyen szín kombóban.A Judy elfosta magát 100km után, gariban cserélték a szimeringeket, azóta nem kapott terepet, néhány padkát csak, remélem bírni fogja most már.
lacos001 pofás gép, mennyit mész egy töltéssel? heti egy töltés 5 munkanap vagy hétvégén is mész?
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Somatom #5959 üzenetére
Megfogom én is csinálni, de ott sem mindegy milyen a gumi, jelenleg ez a hulladék van rajta, ebbe kár tejet tenni, többe kerül mint a gumi.
Ma ott kaptam defektet vele ahol a legvastagabb...., nyomtam bele Zefal tejet/habot , de semmit nem ért, ilyet sem láttam még.
Maxxis-t is jónak írják.
Neked milyen gumid van?[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Somatom #5961 üzenetére
Ezzel is bírtál defektet kapni?, én is örültem volna valami jobb gyári guminak, de már mindenen spórolnak a gyártók.
Sárga feliratról beugrott a bolha: ez megérhet ennyit? -
Maximum1
őstag
válasz Somatom #5963 üzenetére
Ez is papír vékony, valami futófelület erősítést kapott, sokat nem ért.
Azok: CUBE EX30, 32H, Disc, Tubeless Ready
Ez működhet?, nem DH-zom csak jövök megyek az erdőben.
A tubeless-hez is csinálgatnak már ilyesmiket.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
Valami jól megszúrta, a habot sajna belefújta a külsőbe, most ami benne maradt az dolgozik, de túl nagy a lyuk, szerintem a slime sem tömítene, vagy lassan eresztene, haza tudtam volna jönni azzal.
Most nem volt szerencsém 3 szor használtam már ilyen habot, most az egyszer nem segített.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Runner_fxr #5971 üzenetére
Köszönöm az ajánlást.
Jó sok féle van ebből az Assegai-ból, eléggé elvesztem benne, itthon ezt találtam, boltot nem ismerem, kint most nem is lehet kapni, de lehet én bénáztam.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
Mi van rosszul beállítva a bringán, ha 12+%-os emelkedőn mászok felfelé, hátul már a legnagyobbon vagyok nincs tovább/51/rámegyek az elejével egy gyökérre vagy nagyobb sziklára kb. 8-10km/h-val és felkapja az elejét eMTB módban, volt hogy felállt mint egy ló, alig bírtam megfogni, de meg kellett állnom már többször is emiatt és utána nem bírtam már elindulni, tolhattam fel.
A gép bosc CX Line Gen4
Gondolom valami súlypont probléma lehet, nyerget, kormányt, stucnit kéne állítani?, lehet a geometria ennyit tud?
Most kényelmes, inkább kérdezek mielőtt elállítgatom. -
Maximum1
őstag
Utána olvasva a dolgoknak a stucni alatt lévő hézagolok a ludasak.
Sajna ezen egy ilyen idióta van amit nem lehet megfordítani és még a hézagolókat sem lehet fölé rakni, vágni kell a villanyakat.
Egy félcentiset engedett kiszedni, remélem elég lesz, ha nem akkor fűrész.
Ezen elől 38T van, azt is cserélnem kell 36 vagy 34 re, lehet ez is számít.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz sebgutkopf #6057 üzenetére
Közben megnéztem straván a szegmenst, ahol felállt a gép ott 25%-os.
Tény hogy nem vagyok nagy montis, de szerintem ott már indokoltan voltam a sor tetején.
Még ismerkedünk, elég zabolátlan, ahol nem kell ott segít, ahol meg kicsit kéne ott sokat.
Próbálom normál bringaként használni, de valszeg ez a hiba.
Most kivettem 2cm hézagolót a stucni alól, remélem sportosabb lesz. -
Maximum1
őstag
válasz Somatom #6066 üzenetére
Kevély nyereg Csobánka felől fel a kéken és le a másik oldalon szintén a kéken ahol 14% os sziklás csapatós tele polgárokkal.
Pilisborosjenön lehet parkolni ha kocsival mész, elég jó karikákat lehet rakni 50km 1000+ os szintekkel.
Hétvégén mentem 66km 1100szintet 625-ös aksival, ebből 20km volt aszfalt, sok nem maradt benne, nekem nincs autóm.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Somatom #6069 üzenetére
Akkor ismered a környéket, elmész a csobánkai nyereghez ott ráfordulsz a kékre azt hajrá.
Lehet egyszer összehozunk valamit, köszi a felkérést. -
Maximum1
őstag
Szerettem volna lecserélni az első lánckereket 38T-ről 36 vagy 34T-re, hogy jobb legyen a bringa a terepen, meg aztán síkon sem tudom a hátsó 4 kis kerekeket használni mert 25-nél tilt.
Bosch Gen 4., ECO rásegítés kevés, Tour meg sok, gondoltam jó ötlet.
Bementem a boltba ahol vettem és azt mondták nem lehet, vagyis ők nem tudják megcsinálni, mert ilyenkor a szoftvert is át kell írni.
Létezik ez? átkell szoftverezni a vezérlőt? -
Maximum1
őstag
válasz andrisbandi #6257 üzenetére
Nem is nagyon lehet kapni autószelepest, itthon még nem is láttam, kint is csak 2-3 félét láttam.
-
Maximum1
őstag
-
Maximum1
őstag
válasz arcitec #6418 üzenetére
Azért írsz ilyet mert nem mentél még ilyennel.
Elég idegesítő hogy 22 felett érzed hogy fog vissza a gép, majd 25nél meg tilt, de nem egyszerüen tilt, hanem érezhetően visszafog, lemerülve tekerve ilyeneket nem éreztem.
Én is kifogom üttettni mert ez így elég béna megoldás, nekem valahol 25-28 között a kényelmes síkon a legkisebb rásegítéssel.
32km/h limit elég arra hogy ne szóljon bele az elektronika a nyugodt tekerésembe, ne keljen már azért leváltanom mert tilt az elektronika, utána meg le föl váltogatsz mert visszalassulsz, ki/be kapcsolgat az elektronika te meg pöckölgeted a váltót, elég idegesítő.
Bosch 4 gen, 2,6" gumikkal ,1,8 báron, ezzel száguldani nem fogok, de síkon menjen már 26-28at ha pont kiadja, lejtőn max 50km/h és ott a fal, nem megy többet, de nem is erre vettem, arra van más.[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz coolabácsi #6481 üzenetére
"A gen4-es bosch speed-nél már ugyan azt a nyomatékot alkalmazzák mint a sima cx-nél, ez egy jobban kitalált, masszívabb motor. Nem sérülékenyebb, mert a speed motorok programozása okosan van kitalálva. Úgy szabályozza a nyomatékot, hogy a nagyobb tempó se tegyen kárt a motorban. A speed motor működése nem egyenlő egy tuningolt cx motor működésével. Ha egy 25-ös motorból csak simán kiveszed a korlátozást, akkor a nyomatéka folyamatosan a padlón van, mert becsapod a rendszert. A speed program nem ilyen, fokozatosan veszi vissza a nyomatékot amint közelítesz a 45km/h felé, hogy ne lépd azt túl. Épp ezért reklamáltak is páran akik 45-ös bosch bringát vettek, mert nem tudták kitekerni 45-re. Igen, mert ahhoz már oda is kell tenni magad, míg egy tuningolt gépet könnyebben kitekersz 40-45-re. Az viszont ténylegesen tudja amortizálni a motort. A gyári speed motortól nem kell félni."
Forrás: Runner_fxr -
Maximum1
őstag
válasz coolabácsi #6495 üzenetére
Szerintem a 32 az egy korlát és nem egy maximum parancs az elektronikának.
32 és 45 között még mindig brutál nagy a különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házi hangfal építés
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Marvel Snap
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen