Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo0007
tag
"hogy hibás működés miatt vitték vissza a felhasználók a Best Buyban vásárolt Galaxy tableteket. Az Apple ugyanis azt állította korábban, hogy azért vitték vissza a Samsung tabletjeit, mert a vásárlók azt hitték, iPadet vettek, csak otthon vették észre, hogy mégsem."
Az alma célközönségének értelmi színvonala. Túl nagy az életszínvonal a fejlett országokban, ha még a hülyéknek is van tabletre pénzük.
-
PPatrik
aktív tag
Nem értem a problémájukat. Az (analfabéta) ember lát egy iphone szerű telefont (Samsung,Htc...), a gazdája dicséri meg minden, de a boltban mivel az iphone név a legtöbb ember agyába beleégett, úgyis azt mondja az eladónak, hogy kérek egy iphone-t. Ha meg drága nekije, akkor vesz mást. Ebben nem tudom mi a rossz az applenek. Ha van pénze az illetőnek, és tájékozatlan (analfabéta) iphone-t vesz. Ha nincs pénze akkor meg úgyis mindegy nekik, mert nem a csóróknak szánták. Bár ez Amerikában nem hiszem, hogy probléma lenne.
-
szp1
addikt
Az alma kezd paranoiás lenni.
És még pénzt is akar vele keresni. Sokat.
Ügyes!Az erőszak a gyengék végső menedéke. (Isaac Asimov : Alapítvány), "Az ember okos, de nagy tömegben buta és hisztérikus állattá válik. ( MiB, K ügynök )
-
Zirowe
nagyúr
válasz zotyesz66 #59 üzenetére
Hirdetesektol eljutottunk a hasznalhatosagig meg az osszerakottsagra, mokas.
Szamomra tovabbra is hanyinger, hogy a kedvenc sorozataim nagy reszeben folyton almas termekek szerepelnek premier planban es nyomatjakneked ezerrel, minta tokeletes elet nelkulozhetetlen kelleke.
Ezzel szemben samsung reklammal max plakaton talalkoztam,akkor meg egyszeruen elfordulok, ennyi.
Vajon melyik a zavarobb?!
Robertoq: gondolom a dij a perertekhez igazodik.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Cyberpunk
félisten
válasz zotyesz66 #59 üzenetére
S ez hogy jön ide? Kinek mi a szimpatikus az egyéni preferenciák kérdése. A reklámok meg mit érdekelnek, engem sem érdekel egy autóreklám, mert utálom a kocsikat. De a reklám miatt nem fogok rohanni aztán felrúgom az elveim azt veszek egy audit vagy valamit.
Hope was the right choice, and it always will be.
-
zotyesz66
őstag
Ezzel együtt telefonra a droid az új windows az összes nyűgjével együtt. De ezt még el tudom fogadni. A gyártók többségével sincs különösebb bajom, csak a Samu nyomulásával.
Viszont számomra a szifon+ios páros jobban összerakott, használhatóbb rendszer, pedig annak is megvannak a nyűgjei. De mégis szerethetőbb (nekem)
És a Samu reklám szinten minden fronton nyomul, szóval nem nagyon lehet kikerülni. -
Zirowe
nagyúr
A szakertok mindig penzert nyilatkoznak, mi ebben a furcsa?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
marcias
őstag
válasz #40553216 #44 üzenetére
Ez még oké is lenne, ha nem azt érezném a flame keltésedben, hogy szándékosan az Apple csúcsmodelljét veszed elő, miközben köztudott, hogy túlárazottak a nagyobb kapacitásúak. A 16GB-os "csak" 180k, így mindjárt nem olyan nagy a különbség. Az emberek nagy részének elég ekkora is.
-
Robertoq
őstag
Ez megint milyen vicces:
A csávó, mint design szakértő megmondja, hogy Samsung másolt mindentkiderült, hogy 75.000 dollárt kap érte
Ezek után ennek hogy lehet hinni?
-
Zirowe
nagyúr
válasz zotyesz66 #45 üzenetére
A reklamot siman ignoralhatom, mig a filmekben folyton ezt nyomatjak.
Sot, modrn familyben volt kifejezetten egy olyan resz, ahol megorulnek az uj ipadert.
De az ms se jobb az o eroltetesevel..
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
floatr
veterán
válasz zotyesz66 #50 üzenetére
Nem tudom mit szeretnél kihozni belőle, de a galaxy nexus név inkább marketinges ballépés volt, amiből épp most kezd profitálni a google és a samu, hogy sikerült betiltatnia az apple-nek 1-2 hétre.
Az adataidat viszont az apple-nek is kiadod, de ez már lejárt lemez. Én inkább azon voltam kiakadva, hogy a samu saját statisztikát gyűjt az exchange-es fiók bekapcsolásakor, ismeretlen minőségben mennyiségben. Ezért is cseréltem le többek közt a levelezőt a k9-re.
-
zotyesz66
őstag
válasz Cyberpunk #49 üzenetére
ehhehe, amikor a HTC gyártotta, akkor nem elsősorban HTC teló volt, hanem Google referencia. Most meg Samu reklámtárgy. A Nexus 7 sem Transformer Nexus, csak mert az Asus gyártja.
Ami a szabadságot illeti, keményen fizet az ember a Google-nek az adataival.[ Szerkesztve ]
-
Cyberpunk
félisten
-
zotyesz66
őstag
válasz gergo0007 #47 üzenetére
A lényeg, hogy egyelőre nem kötelező Samsungot venni, ahogy Apple-t sem. Mindenesetre nekem az Apple cuccok jobban bejönnek, zárt vagy nem zárt. A Google "szabadság, szerelem" dumája is kamu, hogy a támogatásról ne is essen szó.
Mellesleg a Nexus teló miért Galaxy? Miért nem Google Nexus? Ha már egyszer az a referencia. -
gergo0007
tag
válasz zotyesz66 #45 üzenetére
De ettől még sokat költenek reklámra. Sőt a termékelhelyezés szvsz jóval drágább, mint a film szünetében lejátszott "vegyél samut mert az jó" reklám.
És a filmekben én is rengeteg almát látok, persze van annyi eszük, hogy ezt megfelelően illesszék a történetbe, és úgy tűnjön mintha csak véletlenül mutatnák egy-két másodpercre. De pont ettől lesz drága.
-
floatr
veterán
válasz zotyesz66 #45 üzenetére
Szerintem meg állatira erőltetett, hogy mindenhol ezt rágják a szádba. Ráadásul ugyanúgy egy fizetős reklám kategóriája ez is, szóval nem tudom, hogy kit mit szeretne kihozni a dolgokból, de ez a hype-keltés nagy fegyvertény volt az apple-nél. Most kapott a SGS3 is egy ilyen hátteret, bár az alattomosabb fajta megjelenítésekből még én nem láttam, de már viszket egy ideje a tenyerem, hogy elszaladjak venni egyet, szóval hatása már van
Amúgy az, hogy a samu így reklámoz az utóbbi időkben, az elég nagy marketinges ktg a számukra, de ezt az apple is megteheti, mint bárki más, csak a bíróságon könnyebb hatást kelteni. Sokan egyébként meg vannak győződve arról, hogy ez az egész cirkusz is a hype része mindkét oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
#40553216
törölt tag
Ja, tényleg, bocs. Akkor adj hozzá még 19e-ért egy 64GB-s SanDisk Ultrát, és máris 80GB-os van 172e-ért. Így jobb? Esetleg az iPhonehoz is vegyél egy 16GB-os kártyát, hogy egyenlőek legyenek a feltételek. Jaaa, hogy ezt hiába is tennéd...Hát, így jártál.
@(#39) zotyesz66
És? Pont a hype-ról szól az Apple marketingje: a még nem is látott termékre susmorgás alapján igényt kelteni. És most pont amiatt érzik magukat szarban (ahogy a cikkben is benne van), hogy mivel az emberek legtöbbje még képről sem látta (ehhez járul a láthatólag magas arányú funkcionális analfabetizmus, mert k.vára nem tudják elolvasni a dobozon és a kászüléken: SAMSUNG, B+; és a tapasztalat szerint az Apple cégnevet sem tudják összehozni a féregrágta alma logóval) az iPhone-t, így az Apple szerint túl sokan vesznek Samsungot iPhone helyett. És ez nyomós érv Amerikában. No szevasz![ Szerkesztve ]
-
zotyesz66
őstag
Ugyan, mondjátok már meg, mennyi Apple óriásplakátot és TV reklámot láttok? És Samsungot? Hány metrómegállót neveztek el Apple termékről? És Samsungról?
Annyi biztos, hogy most Androidos telóm van, de nem valószínű, hogy még egyszer azt veszek, Samut meg 1000%, hogy nem. -
#40553216
törölt tag
Shaolin Monk harnesses Qi to drill his head?
Az első kiemelt hozzászólás:
"Americans, dont try this at home!"És milyen igaz!
Ehhez képest mit vársz iPhone vs Samu felismerés ügyben? -
danih
veterán
...mivel egy adott termékről ezek után első ránézésre már nem volt megállapítható, hogy az Apple gyártotta-e.
Ilyen szépen burkolt vásárlói lehülyézést már régen láttam Kedves, hogy azt feltételezi, hogy az emberek nem tudnak olvasni. -
#40553216
törölt tag
Lehet, én vagyok vak (meg persze mindenki más, rajtad kívül), de a T-mobile-nál:
iPhone 4S 64GB 239990 Ft
Samsung Galaxy S III 157990 Ft
ugyan azon feltételekkel.
A kettő aránya: 65,83%
Tehát valóban nem igaz a 2/3. Mert még annál is kevesebb. -
Zirowe
nagyúr
Ebben nincs igazad, mert a sorozatokban es a filmekben en mindig a harapott alma jelet latom csak,hiszen az atlag ember errol tudja leginkabb felismerni, ezt fogja kerni a boltba.
Nem azt mondja, hogy "azt a szep, teglatest alaku, csilli villi negyzetes ikonokkal rendelkezo cuccot kerem", hanem a harapott almat fogja kerni.
Siman ezt is vizsgalhatnak a perben, hogy ok mit promotalnak, ennyi.
A reklam koltsegei meg nem a samsung miatt ilyen magasak, hanem ennyibe kerul a kamuhipe fenntartasa, hogy mindig minden csapbol az alma folyik es, hogy elerjek a gyenge jellemu embereknel,hogy sovarogjanak utana.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Robertoq
őstag
Az Applenek van pofája:
A cég képviselői szerint a fotók méretarányai sem felelnek meg a valóságnak,
bezzeg mikor ők csináltak ilyet... -
bigz
tag
Egy sorozatban masfel masodpercre megjeleno erintokijelzos telefonrol cask akkor fogod megmondani, hogy milyen, ha nincs a vilagon masik hasonlo. A legritkabb esetben szoktak olyan reszeletet mutatni, amin markanev, OS screenshot vagy mas egyeb egyertelmuen megkulonboztetheto dolog van, es annak tobb a koltsege is, illetve elvesziti a kuriozum jelleget (a szo szigoruan vett ertelmeben - nem fog enni a penesz, hogy az valyon milyen telo volt, mert a szadbaragjak, valamivel kisebb a hatas).
Mielott barki ramereszti a verbalis pitbullt, csupan azt irtam le, hogy mi faj az almanak, es miert novekedett meg a reklamkoltseg. A velemenyem a fentiekben nincs jelen.[ Szerkesztve ]
I <3 Razer Mantis Control.
-
Khan13
senior tag
"ugyanis a fogyasztók összezavarodtak, mivel egy adott termékről ezek után első ránézésre már nem volt megállapítható, hogy az Apple gyártotta-e."
Ezek szerint, a célközönség értelmi szintje a fogyatékosság határát súrolja alulról, gratulálok
A Product Placement stratégia viszont zseniális, nem hiába alkalmazzák elég sokan -
mrhitoshi
veterán
Pont most láttam meg ezt a bejegyzést a "kíváncsiság" landolásának hírei között.
Product PlacementPS4
-
floatr
veterán
válasz dajkopali #23 üzenetére
Csórik. Akkor a nokia is vszeg ezért futott bele a tutiba, mert már a mátrixba is csak úgy tudtak termékmegjelenítést tolni, hogy kilassítva beleégették az emberek arcába a nokia feliratot, amikor a telefon kiesett Neo kezéből, és az már többe volt, mint egy lekerekített téglalap ujjal tapizott felsejlése
-
Zirowe
nagyúr
válasz dajkopali #23 üzenetére
Szamomra ez tovabbrais ertrlmezhetetlen.
Adott ket termek, ket kulonbozo markanev, ket kulonbozo keszuleknev es ket kulonbozo rendszer.
Az, hogy kulsoleg esetleg hasonlitanak, nem mond semmit, mert max egy suket-nema-vakot tudnanak megteveszteni.
Ezt a bironot meg elfogultsag miatt reg eltiltattam volna az ugytol!
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
dajkopali
addikt
ha én jól értem, az érvelés veleje az, hogy a reklámköltségek azért növekedtek meg, mivel a Samsung másolása miatt már nem lehetett az egyedi termékre bazírozni, és az emlegetett social marketinget alkalmazni - vagyis az Apple azért költött 2007 után olyan sokat reklámra, mert a termékek megkülönböztethetetlensége kényszerítette őket erre
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
sajtee
őstag
válasz Kewkwaxa'we #21 üzenetére
Ki tudták nyitni a széfet, a jelszó ez volt: samsungsucks
-
sajtee
őstag
Nagyon kész vannak az almánál
-
gergo0007
tag
"a Samsung az Apple-höz roppant hasonló formatervezésű készülékeket dobott piacra, így elveszett a vállalat e területen élvezett előnye, ugyanis a fogyasztók összezavarodtak, mivel egy adott termékről ezek után első ránézésre már nem volt megállapítható, hogy az Apple gyártotta-e."
ez miért lenne baj (ha igaz lenne)?
Ha oda van írva a reklámba, hogy samsung termék, akkor senki sem tévesztheti össze.
Ha meg nincs, akkor azt hiszi a hülye júzer, hogy az apple termék, és elmegy az apple-boltba megvenni. -
Zirowe
nagyúr
Ennek ellentmond azt itt irt tobb, mint 600 millios reklam koltseg.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
marcias
őstag
Most komolyan, valaki össze tud téveszteni egy S3-at egy iphone4-gyel? Amikor kétszer akkora? Vagy a szemléltető ábrákon megint megcsinálták azt az apró módosítást, hogy azonos méretűre húzták a kettőt?
-
floatr
veterán
válasz Mr President #14 üzenetére
Én most azon mosolygok, hogy nemrég időzítési gondban volt a samu, erre most sikerült úgy tolni a dolgokat, hogy az apple kissé mintha kapkodni látszana a dátumokkal. Aztán a samu csak bemutatja 1-2 héttel előttük az újdonságaikat.
-
banhammer
veterán
Nagyon ragaszkodik az Apple a maga kis tortájához és érzi, hogy mohó kis sárga kezecske akarja a markából kitépni azt.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Mr President
senior tag
Az SIII JB-nel lesz igazán nagy ellenfele az új iphone-nak. Tudja ezt az apple is, mint látható elég nehezen nyeli le, hogy idén nagyon komoly vetélytársa van.
Szvsz ha nem villant valami nagyot az apple akkor elmaradnak majd a nagy csúcsdöntések.iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
FlekkeN
aktív tag
Reklámozzák a tévében és a reklámban lévő termék nem eléggé megkülönböztethető a többitől.
Probléma: Termék nem eléggé egyedi.
Megoldás: Azokat a termékeket amik hasonlítanak az enyémre kitiltatom a piacról.Nem az lenne a megoldás, hogy a termékemet még jobban megkülönboztettem a többitől? Vagy most, hogy a fővezír halott nem tudnak jó küllemet kitalálni? Az eszükbe se jut, hogy ők változtassanak csak az, hogy mindenki más a rossz?
[ Szerkesztve ]
-
Cyberpunk
félisten
Hogy mekkora egy süket szöveg ez, fetrengve nevetnék, ha nem buszon lennék.
Hope was the right choice, and it always will be.
-
Tikakukac
titán
Gondolom az ilyen vadorzó kijelentések előtt alaposan megerősítették a plafont és villámcsapás ellen is kellően védetté tették a tárgyalótermet. De gondolom órák kérdése és megint mindenki más lesz a hülye, bármit meg lehet magyarázni, már várom a fanokat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
floatr
veterán
válasz Kewkwaxa'we #7 üzenetére
Hát eddig az volt, hogy a cég saját bevallása szerint is magas nyereségrátával eladott készülékek árát meg sem kérdőjelezték a vásárlók. Most meg gondolkoznak, hogy 2/3 áron látják az androidos csúcsmodellt.
Egész egyszerűen nem bírják a versenyt a samuval, és jogilag akarják megoldani a problémájukat, hátha a hazai pálya nekik lejt.
-
mrhitoshi
veterán
"egyáltalán nem költenek pénzt a reklámozására: „Nem volt szükségünk rá” "
Ekkora hype mellett még jó hogy nem.
PS4
-
gergo0007
tag
"Pénteken Phil Schiller, az Apple marketingért felelős alelnöke ült a tanúk padján a bíróságon. A bemutatott dokumentumokból kiderült, hogy az Apple 647 millió dollárt költött 2007-2011 között az iPhone amerikai népszerűsítésére. A cég az iPad marketingjére 457,2 millió dollárt költött 2010-es megjelenése óta."
végül is 150 milliárd forint az semmiség az almának.
-
floatr
veterán
Annyi köze van hozzá, hogy veszélyezteti a piacszerzési terveiket Én is felháborodtam volna a helyükben
(#4) Mr President mert a termékmegjelenítős megoldás esetében a legtöbbször nem volt egzaktul az emberek arcában h apple vagy iphone, csak egy általános ábrázolás status quo-val képzettársítva.
[ Szerkesztve ]
-
Mr President
senior tag
Igen jól olvastad. Én is csak néztem, hogy mifene. Még véletlenül sincs köze az SIII-nak egyetlen iPhonehoz sem. Hasonlóságot csak az S-nél lehet megfigyelni. Nem értem az apple felháborodását.
zseko: még hozzátenném azt, hogy az almán kívül minden gyártó, de majdnem mind feltünteti az elején a cég nevét. Innentől meg főleg nem értem, hogy hogyan lehet összetéveszteni két telefont. Magyarázza már el nekem valaki.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro | iPad Pro M1 | Apple Watch S7
-
zseko
veterán
Szvsz ez egy nagy marhaság, elsőre meg lehet különböztetni az iPhone-t az S2-től pl., aki erre képtelen azt vagy egyáltalán nem érdekli mit vesz, vagy tényleg annyira hülye, hogy át lehet verni.
HR24.hu
-
Tigerclaw
nagyúr
Jól olvastam az indexen? Ez a per a Galaxy SIII miatt van? Annak mi köze van az iPhonehoz? Mindenben totálisan máshogy néz ki.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Löncsi
őstag
Na PERSZE. Az Apple felét tuti a marketing teszi ki, de majd valaki kijavít ha nem így van.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mikrotik routerek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Milyen TV-t vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- EAFC 25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest