Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tvamos
nagyúr
válasz HummeRC #6857 üzenetére
"A T valóban azt jelenti, hogy hány menet van a tekercsen. Minél kevesebbszer fut körbe, annál nagyobb áramerősség kell, hogy kimozdítsa a forgórészt a nyugalmi pozíciójából."
Ez nem egeszen igy van. A kevesebb menet azt jelenit, hogy kevesebb az adott parameterek mellett az indukalt feszultseg is, meg a tekercs ellenallasa is. Ezert aztan nagyobb lesz az uzemi es az indito aram is. Igy aztan nagyobb lesz a teljesitmey is.
A vezeteket meg azert kell vastagabbra cserelni, hogy elbirja a nagyobb aramot, ettol viszont megnagyobb lesz inditaskor a tranziens aram.
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
peet137
tag
válasz HummeRC #6857 üzenetére
Köszi a kimerítő összefoglalót, csomó hasznos info van benne
Én is "használtam" anno 15x2-es kefés mocit, jó pár "kicsi" lipot kivégzett, de ment, mint az állat Akkor még kezdőként az volt a cél, hogy repesszen a gép. Egy jó kis tamiya TA03F pro (talán valakinek mond valamit a név, én imádtam, összkerék, orrmotor...) gépet vitt. A poén ráadásul az, hogy úgy pusztult el, mint egy igazi autó, megállt és kijött a füst a kerekek mellett előlről Utána kezdtem a BL-eket...
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest