- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
addikt
Előre is elnézést kérek kérdésemért mert nyilván magasabb szinten folyik itt a diszkurzus mint amilyen szintet az én kérdésem meg fog ütni, de mivel teljesen laikus vagyok a témában valahol mégiscsak fel kell tennem.
Az én problémám egy egyszerű script futtatási probléma. Találtam egy Pythonban készített scriptet a TV-m szerviz menüjének eléréséhez, amiről azt gondoltam, hogy letöltöm természetesen a Python (3.4.3) programmal együtt, jól lefuttatom és kész. Sajnos úgy látom nem ilyen egyszerű.
Ime a futtatni kíván script: [link]
- hová kell másolni a letöltött fileoket?
- mindegyik kell vagy csak a .py kiterjesztésű (ek)Própáltam futtatni az IDLE (Python 3.4 GUI) segítségével, a File menü Open-el kikeresve, majd futtatva a Run Module-al de csak egy Invalid Syntax hibaüzenetet kapok.
Tudna segíteni valaki?
Előre is köszönöm és elnézést a primitív kérdésért!
Új hozzászólás Aktív témák
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- HP EliteDesk 800 G1 USDT i5-4590s 8gb ram 120gb ssd wifi gigabit minigép eladó olcsón
- Iphone 14 ProMax Space Black 128GB Garanciás
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
- Intel Pentium I Celeron I Core 2duo I Quad Core I I3 I I5 I I7 I LGA775 - LGA1200-ig. 500ft-tól.
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- AMD Csúcskategória! Számítógép Munkára vagy játékra! R9 7950X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 7500 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD