Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Popalcsek
tag
válasz MEXX_85 #20835 üzenetére
Ebben sajna nem tudok biztosat mondani.. Elméletileg, hibás készüléknél 3 napon belül a kereskedőnek kell intézkednie (erre fel is hívhatod a figyelmüket, nehogy sima garanciaként kezeljék a dolgot), nem az esetleges márkaszerviznek. Próbáld felhívni az ügyfélszolgálatot, és írj nekik mailt is, legyen nyoma írásban is hogy Te mikor jelezted a hibát, könnyű kicsúszni a 3 napból...
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- AKG K701 (új, bontatlan, 3 év garancia)
- Beyerdynamic dt900 pro x és ibasso dc03 pro magyarországi 3 honapos
- beyerdynamic DT 990 PRO 250 Ohm nyitott stúdió fejhallgató (új, bontatlan, 2 év garancia)
- SAMSUNG (QE55S92CAT)140CM 4K SMART OLED PRÉMIUM !
- HISENSE (65U7HQ) 165CM 4K ULED SMART PRÉMIUM LED TV !