Legfrissebb anyagok
- Jól reagáltak a befektetők az Intel új vezérigazgatójának hírére
- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Gazdasági parazitizmus: a franciák is perelik a Metát az AI-tréningezés miatt
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Beindultak a kínai startupok, a fejlesztőkért versenyez az OpenAI
IT café témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Milyen switch-et vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 11
- Egy vagyont költ humanoid robotokra az egyik kínai EV-gyártó
- Adobe Lightroom topic
- Jelszókezelők
- Videó stream letöltése
- Synology NAS
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Popalcsek
tag
válasz
MEXX_85 #20835 üzenetére
Ebben sajna nem tudok biztosat mondani.. Elméletileg, hibás készüléknél 3 napon belül a kereskedőnek kell intézkednie (erre fel is hívhatod a figyelmüket, nehogy sima garanciaként kezeljék a dolgot), nem az esetleges márkaszerviznek. Próbáld felhívni az ügyfélszolgálatot, és írj nekik mailt is, legyen nyoma írásban is hogy Te mikor jelezted a hibát, könnyű kicsúszni a 3 napból...
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- Yettel topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kingdom Come: Deliverance I-II.
- Kamerájánál 9,5 milliméter vastag lehet az iPhone 17 Air
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple Watch
- Egy óra, két rendszer
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest