Hirdetés
Legfrissebb anyagok
- Száguld a robotika, AI-modellekkel száll be a Google
- Jól reagáltak a befektetők az Intel új vezérigazgatójának hírére
- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Gazdasági parazitizmus: a franciák is perelik a Metát az AI-tréningezés miatt
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Popalcsek
tag
válasz
MEXX_85 #20835 üzenetére
Ebben sajna nem tudok biztosat mondani.. Elméletileg, hibás készüléknél 3 napon belül a kereskedőnek kell intézkednie (erre fel is hívhatod a figyelmüket, nehogy sima garanciaként kezeljék a dolgot), nem az esetleges márkaszerviznek. Próbáld felhívni az ügyfélszolgálatot, és írj nekik mailt is, legyen nyoma írásban is hogy Te mikor jelezted a hibát, könnyű kicsúszni a 3 napból...
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- OLED TV topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Yettel topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest