Hirdetés
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Viperator
őstag
Gondolom első lambdáról beszélsz... akkor ez a jó 1842 LAMBDASZONDA LZA11V4 NGK, mert nekem is AZD motorkódú kocsim van.
Gyárilag NGK-t szerelték be, de Bosch jó lesz oda, azt nem tudom...
-
-
-
Az már ki van takarítva. A hibakód kiírásának a módjára másoltam ide
Ott nem csak a P240 van.
A rendszer tudja hogy nem működés esetén nem keresi az egeret?
A lambda szondára nem válaszoltál. Nem egy aftermarket szondánál csak a távtartó volt megoldás. A kifelé menő ágon nincs valahol tömítetlenséged?
-
Nekem ilyen volt a vcds lógóm EGR ügyben:
001025 - EGR System
P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 257425 km
Time Indication: 0Freeze Frame:
RPM: 1260 /min
Torque: 101.4 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 79.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 417.1 mg/str
Duty Cycle: 30.8 % -
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Kezdetnek pucold ki a MAP szenzort. Ha nem segítene, keressük tovább. Nézd át a vákuum csöveket, amik a szívósorhoz kapcsolódnak, meg a fojtószelepre.
A map a Te autódban két szenzor, szívócső nyomás érzékelő és külső barometrikus nyomás érzékelő. Neked a torque gondolom csak a szívósor nyomását mutatja...(vákuumot mér)
-
Mágus2
Közösségépítő
A G39 ebben az évjáratban 6 érintkezős, ebből 5 megy a motorvezérlőbe, 1 az E30-as csatlakozóba, ami osztja a delejt. Elvielg onnan kapja a + szálat a fűtés, ha jól nézem a bekötési ábrát.
Cserédki a biztosítékot, várd meg míg lekapcsol az üzemanyag pumpa, ha akkor sincs meg a 12V, akkor mindent egyesével ki kell húzni, ami azon a biztosítékon van. Lehet valami zárlatol vagy csak nagyon sokat fogyaszt.
-
Mágus2
Közösségépítő
As the O2 heater reaches operating temperature, the oxygen sensor responds by switching according to oxygen content of the exhaust surrounding it. The ECM tracks how long it takes for the oxygen sensor to begin switching. It the ECM determines (based on coolant temp) that too much time elapsed before the oxygen sensor began operating properly, it will set P0135.
Cseréld ki a lambda szondát. Ha szerinted kevés a fűtésnek a 9V, akkor a motorvezérlőt is, mert az határozza meg, mennyi feszültséget küld a szálra. A fűtésnek 15Ohm körüli ellenállása kellene hogy legyen,nem 3,5.
150 000km után a jó szondát is elhajítom, mert onnantól minden nap ajándék neki. Még működik,de már nem effektív. És felejtsd el az univerzális szarokat, a bele való szonda kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Házi hangfal építés
- Külpolitika
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Mikrotik routerek
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- JVC Autós Fejegység /// Újszerű // Számla + Garancia
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest