-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz ßrainiac #60170 üzenetére
Nem rossz, bár a fényezett lökhárítók nem az igazik.
"Effele modot mert mar valaki bevallalni?"
Többen megcsinálták már, de fontos hogy csak egy bizonyos típusú lámpával lehet, van amit nem lehet így szétszedni.
AndrewTdi: bitpork mondta meg a frankót, ezeknek 100 a kényelmes utazótempó.
Give them hell Ukraine!
-
varsam
őstag
MInt LED felelős tudnál segíteni, hogy belső világításnak honnan-kitől/milyen LED-et érdemes venni?
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz bajnokpityu #60175 üzenetére
Hát akkor ott gáz van a xenonnal. A xenonizzót is cseréld ki 5 évente. Én nyáron cseréltem, na az volt ég és föld.
Összehasonlítási alapom is van, én is használtam NB-t a másik kocsimban, nem világított rosszul, de azért a xenonhoz nem hasonlítanám...
Sopron city :)
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #60182 üzenetére
Figyi már mágus.. nekem is kellenek előre majd lengőkarok... lemförderből van több féle gyártmány.. mert nem akarok lehúzást..
Amire a szerelőm mondott oldalanként 140 ezret lemförder azt én megtudom venni oldalanként 115ből.. persze jött a duma hogy lemförder és lemförder között is van különbség.. de sztem habi duma..
mit mondasz ?
Azé 50 ezer az kurvára 50 ezer...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha már itt vagytok, dugjátok össze a fejeteket, mert elég nagy dilemmában vagyok.
Adott ugye Fruzsi, ahol új a katalizátor, futómű, szervó, turbó, klíma, az obi csövet is kicseréltem. Amit megspóroltunk az üzemanyagon, az belement a kocsiba + még kitudja mennyi. (Most megy mint a szél)
Kérdés:
1,Tartsam meg, és ha még valami elromlik toljam be a Dunába.
2, Eladni amíg megy, és venni az árából(plusz némi zsé) egy 2009+ O2 combi 1.6MPi szekeret. -fiatal, drága alkatrészektől mentes.Lehet szavazni, vagy javasolni mást, nyitott vagyok az értelmes megoldásokra. Ami követelmény, az autó nem tartalmazhat DPF szűrőt, mert a reggeli és esti autózást a melóba nem fogjuk elhagyni valami csúcsmodern szarfoshugy dízel miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #60214 üzenetére
Nem rákosítjuk el környezetünket.
rob210 Merénylet. Vezettem, ha a váltó nem lenne olyan, amilyen, akkor fel lehetne venni a listára. Vagy ilyesmire gondoltál?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #60195 üzenetére
11x2,8, GT15 rendbe rakott motor ohne IC egy benzines normális dob a végén 50 v 55-ös csövezés.
90-100hpáhh szerencsétlen haverom egyszer meg is forrarta a nyáron mert nem kapcsolt a venti, de se a tömítés se a gát nem ment el borért jól össze rakott kis motor volt, kár hogy kicsit össze nyomták azt a kocsit
tomcsi23:200-210m gyári meg 175 körül tud, GT15 3300 után kifullad elégé :-) meg IC nélkül elkezded elszállni a beszívott levegő höm is.
Mágus: tdi után nem vennék kis ccm-es szívó bengát, bár ezt neked kell kiprobálni hogy hogy tudsz vele közlekedni felétek.
esetleg ha lesz időd egy 96-os usa vento (ABA) gyujtás állításáról tudsz nekem valamit küldeni, dobáljál a főtengely jeladó hibát állandóan és alapjáraton 10-13 fok a gyujtása
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #60222 üzenetére
Ez a nagy dilemma oka. Most amikor már a fél autót kicseréltem, adjam el? Másik oldalon ott a jogos félelem, mi fog még előjönni? Az asszony már nem is akarja vezetni, mert mindig neki romlik el.
rob210 A mostani 2004-es, 10 éves. Ha vennék, akkor 5 évesnél fiatalabbat. Biztosan megy úgy mint az 1.6 octavia, mert az szvsz nehezebb. A mostanival nem lehet őket egy lapon említeni, de hajlandó vagyok engedni a teljesjtményből, ha valami fiatalabb megkímélt vasat találnék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Összegzés:
1 szavazat a megan grandtour-ra
2 tartózkodik
2 szavazat a maradjon-ra
1 emberke az asszonyt cserélné[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #60220 üzenetére
asszony csere, és nem fog elromlani
időként azt is érdemes fiatalabbra cserélni mondhatnánkÉn várnék még és vennék valami TFSI/PD 1-2-3 év múlva o2-ből.
szerintem felétek duplán utálni fogod az 1,6 szopo bengát"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #60234 üzenetére
Nem a hulladék mivoltukkal van bajom, sokat kibírnak, hanem az euro norma az, ami megöli őket.
A 77kw PD-n nincs egyedül DPF, azokból sem mindegyik ilyen. No, az gyengébb mint Fruzsi. Ha már kettőstömegű +turbó+PD elemek vannak a kosárban, akkor menjen az a szekér, ne pisilje össze magát egy komolyabb emelkedőn. Csak akkor vagyok hajlandó egedni a teljesjtményből, ha a drága karbantartási tételek is lemaradnak. Olyant nem játszunk, hogy gyenge és drága fenntartani. PD eleve kiesett, mert teljesítményben kellene a 2.0 De azt tiltja a vallásom.
TFSI meg olyan dolog, hogy egy autót már építettem mások levedlett turbós szarjából. Kezdjem előlről?
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #60237 üzenetére
Én úgy szoktam eldönteni a kérdést, hogy veszem az aktuális árát (amiért el lehet adni - nem h*gyé fos*, de nem is úgy, hogy hónapogik még csak ne is legyen jelentkező), megnézem azt, hogy előre láthatóan mit kellene rákölteni, némi "előre nem látható hiba" költséget adok még hozzá. Erre kijön egy olyan eredmény, hogy nincs értelme megcsináltatni, inkább menjen. Aztán jön az érzelmi oldala. Az már kevésbé engedi eladni. Tudom, hogy mi van megcsinálva rajt, tudom, hogy mi minden jó rajt. Cserénél mindent lehet elölről kezdeni...
A lényeg: ha ész érvet nem tudsz felhozni a csere mellett (még nagyobb, még erősebb, még fiatalabb-mert kinéznek, vagy mert van jele a következő hibának-ami már nagyon költséges lenne), akkor maradjon. Szerintem.
Én jelenleg semmi pénzért nem cserélném le Torpedót. Már bejelentettem otthon, hogy szeretnék egy jobb kormányost (vagy balos karambolos, de járóképest kintről) hozatni alkatrésznek (aztán bontás, ami kell, félrerakom, ami nem, azt lehet vinni), amint elfeledteti velem a váltós akciót...vagy felújíttatom, cseréltetek PD-ket, ha kell hengerfejet, turbót, és cullangokat - de szerintem ez még mindig drágább lenne.
Ismerek olyat, aki Toledo-n (2008, 2.0 PD TDI) csinált teljes motor generált. Inkább erre költött, mint az apróért történő eladás, majd az "új" esetében mindent kezdhet elölről és lutri, hogy mit rejteget.Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
A padlásról most is össze tudnék rakni 3 wartburgot, de azt hittem, ezeknek az időknek már vége.
Balupapa Amelyikbe eleve gyárilag nincs, az csak az euro 4-et tudja, és más benne a szoft, hogy ne kelljen a DPF. Nem mindegy, hogy volt-e benne gyárilag, vagy eleve úgy tervezték, hogy ne kelljen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #60240 üzenetére
A másik nagy különbség, hogy ha a mobil környezetvédelmi viszsgaállomásra ráállítják az autót, ugrott a forgalmi. Eléggé rá fognak szállni ezekre. Szeretem rendben tudni az autót. Mindent meg lehet mókolni, csak nem mindent érdemes. Ne csak a saját országodra gondolj, hanem arra is, mi lesz ha kiránduláson kikanak a sorból és leveszik a rendszámot.
bitpork Volt már erre is precedens, megállítottak egy gyors mérésre itt szlovákiában.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Opel topik
- Motoros topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- ASUS notebook topic
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...