-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mr.Skynet #59698 üzenetére
" ...az a 30K ár az amihez úgy állok, hogy inkább haljon ki az egész kijelző összes pixelével együtt, de ennyit nem fizetek érte" Szerintem nem ezen kell spórolni. Még ha magam is javítottam már 6 rétegű nyákot.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rob210
nagyúr
Srácok
Olvasom a szöveget és nem is értem.
Szörnyű, még egy ilyen hirdetést[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
-
freaghill
őstag
Valaki próbálta már ezt a nano-bevonatot felnin?
Felni tisztítására milyen szereket ajánlotok? Most kaptam nyárra egy szettet, aztán ha nem is most, de tavasszal nekiállnék letakarítani. -
zsolt1225
aktív tag
válasz !Overdose! #59711 üzenetére
Elvileg 4. Az lett neki mondva.
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #59714 üzenetére
Na most ez soknak számít
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #59717 üzenetére
Itt egy 150 lovas TDI Leon (jó, fenntartásokkal kezelendőek az oldalon írt számok ).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #59680 üzenetére
No offens de milyen munkakörbe mérnőkösködsz XY autós cégnél?
vagy nem vagy olyan közel a tűzhöz?
saját példámon gyárilag kiadtak egy olyan motort amit 150-ről 250,de akár 300-ra is lehet húzni, ha jó a program rajta hisz ez a lelke mindennek...
gyári turnyoval 200le a vége, és ott a buta chipssek le is írják paraszt, ha tolod neki akkor üzem órás lesz a turbod, meg aki kicsit utána járt a dolgoknak az is látja hogy valóban, viszont ha lerúgod a gyári kotvány kis KW darálót meg a sallangokat, blokk hf bontás mentes, akkor tovább húzgálhatod, mert van benne annyi tartalék hogy elbírja, és miért csinálnak a gyártok ilyen motorokat?! reputáció, hírverés, hírnév, valamivel el kell adni a sok szemetet, meg az új generációt.
csak amit már írtam... R5 turbo audi motorok/1,9 tdi-k/20VT/merci om606/vr6 (ami köztudott hogy egy hulladék, de még is bírja, első kézből tudom neked mondani..) és még van ezer más ilyen motor...kicsit vissza az első kérdésemhez.... ha ennyire környezet tudatos vagy akkor 100e km-s futás teszteket miért nem csináltok a sok ipari hulladékon amit kiadtok? vagy miért úgy éget ki a DPF ahogy kiéget, vagy miért szemeteli tele a szívócsövet az EGR és ezért miért fog a 60 éves ikarus szintjére romlani a 2éves A4 kibocsáltása? jah hogy utána Jani ki köti az egr miután kipucolta a 2évnyi retke, hogy Pistinek ne kelljen 2év múlva megint jönne erre a szeánszra és nem fog leromlani az autó kibocsáltása és nem fogja Pisti a szennyezzőbb kocsit se használni.
Nagyon agy mosott lehetsz...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
atos19881101
senior tag
válasz VR6-Fan #59720 üzenetére
Mint azt leírtam az előbb, befejeztem.
Viszont én senkinek a személyét nem fikáztam itt. Kérlek ehhez viszonyultan fogalmazzátok meg a válaszaitokat Ti is. Nem vagyok agy mosott, se tizenéves, se analfabéta. Magas lóról meg nagyot lehet esni. Én csupán leírtam mit gondolok a "csippelésről", illetve legfőképp arra reagáltam (ha visszaolvasol), hogy nonszensz egy "csippel" motor élettartamot növelni illetve fogyasztást csökkenteni (Én véleményem!). Ez az egész elment már teljesen más dimenziókba, mint az bitpork is megírta.
Lehet begyöpösödött vagyok, de tartom a véleményem ahhoz, hogy a motor gyártója jobban tudja mi jó az adott motornak, mint bármelyik másik Jani a műhelyben. Ennyi.
A munkakörömről meg nem vagyok hajlandó társalogni. Azért is töröltem az eredeti hozzászólásból ezt az elszólásomat, mert tudtam erre fognak jönni a köpködések.
Régtől olvasom ezt a fórumot is, de azt látom, ha valaki ellentétes véleményen van mint a másik, akkor az maga az ördög ... véleménye lehet mindenkinek szerintem, ettől még nem kell a másikat felfalni.
Peace!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #59721 üzenetére
Nyyugi , amíg nincs 2.5+ dízel audid, nem lehetsz akkora szar mint pl én
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #59719 üzenetére
Akkor jól van. A magam részéről még nem annyira néztem meg, pedig giigz-nek is lógok egy ilyen videóval.
Mondjuk nem is dízelem van.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #59721 üzenetére
A motoroptimalizálás fogyasztás csökkenést hoz. Ez személyes tapasztaltom....... Nem erölködik a szekér, egy rendesen megírt szoft-al... És itt a rendesen szócskán van a hangsúly.
Peace!
(persze nem az első pár ezer megtett kilóméteren, mert akkor még kiélvezed a megegeresedett szekeret, de utána lenyugszol, és örülsz..)
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
gabor85
őstag
válasz atos19881101 #59721 üzenetére
Nem követtem a vitát/eszmecserét végig, de ezzel teljesen egyetértek.:
Lehet begyöpösödött vagyok, de tartom a véleményem ahhoz, hogy a motor gyártója jobban tudja mi jó az adott motornak, mint bármelyik másik Jani a műhelyben. Ennyi.
Oké tudom, kontextusból kiragadott szöveg...
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Ha ennyire jobban tudják a gyérban a dolgokat, akkor mitől van az, hogy egy rahedli gyári szoftvernek olyan borzasztó szar és csúnya a nyomatékgörbéje, hogy kritikán aluli. És csak ezeket kiegyenesítve jobb fogyasztás és jobb teljesítmény születik, mindenféle plusz nyomás és üzemanyag nélkül ergo nics élettartam veszteség.
-
válasz AndrewTdi #59727 üzenetére
Pont erről van szó...amiről te is beszélsz az optimalizáció, és néha még a számokon is csökkent amellett hogy a motorkocsi szebben adja le amit tud. A többiek meg azt mondják hogy kevesebbet fogyaszt, nem rövidül az élettartam és még nagyobbak is a számok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lenry
félisten
válasz AndrewTdi #59727 üzenetére
én sokkal életszerűbbnek tartom, hogy egyszerűen olyan értékeket állítanak be, amit biztosan minden legyártott példány elbír, aztán egyesével adott hardverre alkalmazva meg olyan lesz, amilyen
(mert abban biztosak lehetünk, hogy nem fognak egyesével minden darabot optimalizálgatni)Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Dr.Zoo
senior tag
Őőő.
A gyáriak is kísérletenek, a főnököm ceed-je full gyári, vadiújonnan vette, oszt mikor viszegeti szervízre, tőtikéznek rá egy új szoftot.. A legutolsó ilyen móka után a kocsi mínusz 10 fokban pöccre indul, 0 fokban meg köszörül, és füstöl...... Ennyit a gyári szoftról.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
TaaT
veterán
Mágus, AHF moci turbójához kellene tömítés a meleg és hideg oldal közé, haver nem talál sehol. Honnan lehetne venni és milyet?
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
No, mi ez a sok hsz.? Kicsit nem voltam, mindjárt összekaptatok.
Kicseréltem pénteken a csigát, azóta futottunk 300km-t. Cool a verda. Nincs turbó lagg, nincs késés, nincs hangja. Mintha egy 235nm-es szívó benyás lenne a gép egy kis traktor hanggal. Első 200km-t nagypapásan mentem, lazán, nem pörgetve, nem kínozva. Azóta pedig normálisan használom, kivéve a padlógázt, az még nem volt, meg még vagy 1000km-ig nem is lesz. Az egész szívósor ki lett takarítva, kapott új olajat, szűrőket.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
Szép estét az Uraknak!
Ha visszakapom az autóm, cseréltetnem kellene ezt-azt. Elsősorban olajat. Tudom hogy lerágott csont és sokszor át lett tárgyalva, de mégis felteszem a kérdést: milyet és melyiket? Hátsó lengéscsillapító: milyet melyiket miért (bilsteint mondtak, gondolom az nem lehet rossz..viszont jobb lenne ha nem nagyon venném észre ha átmegyek a vasúti átjárón->nyilván nem akarok sprot futóművet, de azért amennyire lehet komfortos legyen)? Motor és váltótartó bakok: szintén milyet, melyiket? Létezik ebből erősített (esetleg másik tipusé, ami passzolhat)? Az autó a "szokásos": Seat Inca 2000-es évjárat, 1.9D, 1Y motorkód.Renault Megane IV Limited
-
net84
őstag
válasz narancsnn #59715 üzenetére
Mázlista .
Meglett a böjtje, hogy behajtottam a tükröket a hétvégén. Sikerült teljesen befagynia. 30-40 perc intenzív kaparás, melegítés és kloffolás hatására addig jutottam, hogy tükrök nélkül el tudtunk indulni. Összességében több mint egy órát vakartam és takarítottam az autót, mire 90%-osan megszabadítottam a jégtől.
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.