- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- OpenWRT topic
- SkyShowtime
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Linux kezdőknek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Mágus2 #60951 üzenetére
Nekem is ,csak néha úgy érzem, hogy levetik a formatervet és megkapják a "kicsik"
Ezt pl akkor éreztem nagyon durván, amikor félig kitakarva láttam az Audi 80-as elejét, aztán meg egy Skoda Octaviát.
Nem mondom, hogy belemagyarázás, de az a ceruza a tervezőasztalon hasonlóan fogott...
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
cool13
őstag
Erre senkinek nincs ötlete?
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Mágus2 #60954 üzenetére
Igen
- Indexek íve / nem a lökhárítóba integrált megoldású , mert az nem is értem mi akar ott lenni , index, de itthon nem egybelámpás, hanem külön van./
- A hűtőrács is. /
- És a hármas osztású lökhárító
Ez bizonyos szögből nézve bőven hasonló
A motorháztető domborítását nem is említem, igaz az Audi kicsit trapézabb pofát kapott.
De ez formai újrahasznosítás
Ez az én véleményem, de nem sok kellett ezek újrarajzolásához a tervezőasztalon...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
freaghill
őstag
Mekkora középfuratnál kell már tehermentesítő gyűrűt raknom majd?
Golf 3 1997 4x100 -
Jaded
senior tag
válasz Mágus2 #60948 üzenetére
3 ajtós Cuprában bármikor jöhet
Más: Urak! Nyárigumivétel. Nem akarok a Megane-os srác lenni a másik topikból de kellene egy kis segítség. Odáig eljutottam, hogy Contit szeretnék, viszont azt nem tudom melyik is lenne a jó. A Premiuim Contact 5 felé hajlok nagyon, de ha valakinek van ötlete, tippje szívesen fogadnám!
szerk: esetleg valami webshop nem túl erős árakkal is jöhet.
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
ßrainiac
addikt
válasz Graphics #60957 üzenetére
Nekem egybe lampas
Amugy hasonlo igy hirtelen, dehat sokkal ujabb az Octi, finomitgattak itt-ott nyilvan (mondjuk tul sokat )
-
-
-
rihi1
tag
válasz freaghill #60961 üzenetére
"A tehermentesítő, vagy központosító gyűrűre akkor van szükség, ha a könnyűfémfelni középfurata nagyobb, mint a kerékagy közepének átmérője. A középfuratot ebben az esetben le kell szűkíteni a megfelelő méretre. A kerékcsavarok ugyanis "csak" rögzítik a felnit az agyon, de nem központosítják azt. Ez a feladat az agyra felfekvő középfuratra hárul, illetve ha ez nagyobb a kívánatosnál, akkor a tehermentesítő gyűrűre".
-
Ace owner
addikt
Galaxy Fold 4
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #60915 üzenetére
Uram, most írt a német üzlet, hogy az alvázszámom alapján (mint ahogy Te is mondtad) a régi fajta való hozzá és hogy amennyiben elfogadom, akkor módosítanak a rendelésen. Mit írjak vissza, cseréljék a régi fajtára, vagy tuti jó lesz az új is, maradjon az? A helyemben melyiket rendelnéd hozzá?
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Mágus2 #60967 üzenetére
Annyira azért nincs de mindegy, Én így látom, de alapvetően más kategória nekem a két autó.
Octavia is terítéken volt, de hátul iszonyat szűk... Pedig ránézésre az Audi kisebb... hátul mégis van hely a karikásban.
Illetve az Octaviából csak talán az elsőbb kiadásokból lehet válogatni, / azok hasonlóan a régebbi 1,9TDI-khez még nem kettőstömegű lendkerekesek /
Na de nem hasonlítom nekem az Audi jobban bejött
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz vendingo #60973 üzenetére
Az nekem is, Golf II után még mindig sírok... 1,8, karbi 84/90 LE / tudjaistenimennyi/ úgy ment mint a sakál, mélyen szólt, erős volt, 5.-be bármennyinél elment, ja és Balcsira 6,1-et evett / oké városban 10 L /
Nekem örök kedvenc a Karmann Ghia, van egy a városunkba, ráférne egy komplette festés, de ufff
AKi járt Kiskunfélegyházán az látta, meg azt is, hogy akad pár szép autó, két MK I patika, piros , GTI, meg gázfelhős is, újabb Caddy is.
Ő meg az enyém, még vásárlás előtt
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
vendingo
veterán
válasz -secret- #60975 üzenetére
Sajna ez nekem csak álom marad.
Még egyszer nem szeretnék felülni a szopórollerra egy öreg kocsivalVolt egy nagyon jó autóm (Charade GTti), tip-top volt műszakilag, csak zabálta a rozsda, pedig limitált szériában készült flash body kit-em is volt hozzá. Kb 600-700 ezer lett volna a rendbehozatala és akkor így nézett volna ki:
Ez a body kit nagyon adja... a nyomtáv pogik elvileg még mindig a pincében pihennek
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Matthew
senior tag
Mágus, tegnap olvasgattam hibakódokat, az alábbi kettőt találtam (2003-as Audi A4). Érdekes, hogy nem tapasztalok semminél hibás működést, van ötleted rájuk?
Component and/or Version: Komfortgerát T3B 1211
1 Fault Found:
01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-SafeComponent and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - IntermittentMás: meghalt a VCDS kábelem viszont örömmel tapasztaltam, hogy a régi KKL kábelem teljesen jól működik a 311.2-es szoftverrel, lát minden vezérlőt.
-
vendingo
veterán
TaaT
Neked milyen a hátsó lökösöd, dupla kipus, vagy csak solo?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Matthew #60984 üzenetére
A vezető oldali első ajtóban nem működik rendesen a dupla reteszelés, ami annyit jelent, hogy kívülről nem lehet kinyitni ha bezárod a kocsit, de belülről nyitható vagy nem lehet kinyitni egyáltalán. Ha beakad safe módban, akkor ki kell majd vágni a zárat az ajtóból. Lehet ez már megtörtént, töröld ki a hibákat, majd meglátjuk. Ha visszaírja, akkor kezdenék vele foglalkozni.
A másik csak időszakos hiba, lehet a kábel halálakor írta be.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #60980 üzenetére
Ennyire azert ne legyél borúlátó.
Ha rajtam múlik, én leszek az utolsó gazdája a kocsinak...na nem azert mert bontani akarom vagy osszecsukni.
Ha pedig igy lesz, akkor kell még egy párszor szűrőt cserélni. Szerelem volt cirka 4 évvel ezelőtt első látásra, és az még a mai napig is. -
Matthew
senior tag
válasz Mágus2 #60986 üzenetére
Mármint a bal hátsó ajtóra gondolsz, nem? Akkor megnézem...
A kábel nem halt meg teljesen, csak azt mondja magáról, hogy nem regisztrált.
Ez a második hiba esetleg lehet utólagos immo miatt? Pl ha véletlenül úgy indítózok, hogy nem kapcsoltam ki. Mert ilyen már fordult elő velem. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Matthew #60988 üzenetére
Ja, hátsó, még nem ért le a KV.
Utólagos immo? Minek az bele? -Lehet amiatt. Volt a havernak is, aztán elromlott és otthagyta egy benzinkúton.
Van saját immo a kocsiban, ez az utólagos cucc nem nagy szám, szinte semmire nem jó, egy jó mechanikis zárat tovább tart áttörni, mint ezt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha tényleg meg szeretnéd tartani sokáig, kezdj el gyújteni egy ilyenre.
Ha fogod cseréltetni a szelepfedél tömítést, megkérnéd a szerelőt, hogy lőjön pár képet a vezérműtengely bütykök elhasználódásáról? Abból meg lehet mondani, milyen állapotban vannak.
Ha ilyen, akkor máris lehet cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Matthew
senior tag
válasz Mágus2 #60990 üzenetére
Hát, én úgy tudom, hogy a gyári immo semmit nem ér, azt kb 5 másodperc kiiktatni. Viszont egy utólagos indításgátló (persze rendesen beépítve a motortérbe) igenis sokat számíthat. Önmagában persze kevés mivel hozzáférhető, ezért kell mellé motortérzár.
Az előző B5.5-ös Passatomat sajna ellopták, gyári védelem volt benne... -
net84
őstag
válasz cool13 #60962 üzenetére
[link] - kérdezd esetleg meg itt, hogy van-e nekik bontott jó váltójuk (valami "felújítással" is foglalkoznak, mert a rosszat cseredarabosan kérték tőlem is). Ha messze van, akkor valahol Bp. mellett van még egy "bontó", ami kifejezetten VW konszern bontással és alkatrész értékesítéssel foglalkozik.
Nekem decemberben olyan árat mondtak felújításra, hogy leültem. Igaz nagyjából csak a váltóház maradhatott volna meg (tengelyek, fogasok, csapágyak kuka, a tömítések meg egyértelműen csere, ha már bontják).(#60993) Matthew - megszakítod az önindító tápkebelét egy relével, a relét vezérled egy rejtett mikro kapcsolóval. Ha nem reklámozod a kapcsolót, akkor ember legyen a talpán, aki 2 percnél tovább kísérletezik az indításával. Nem tudom, hogy a mai autóknál működik-e ez a módszer, de a régi szép időkben ez egy remek lopásgátló módszer volt (immo előtti korszak).
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Matthew
senior tag
Persze, vannak egyszerű és olcsó megoldások de egy értékesebb autót én már nem bíznék mindössze egyetlen rejtett kapcsolóra, mondván, hogy úgysem fogja megtalálni a tolvaj.
Na mind1, nem akarok meggyőzni senkit, mindenki maga dönti el, hogy mennyit ér a saját autója biztonsága.Mágus, köszi a segítséget!
-
vendingo
veterán
válasz Matthew #60998 üzenetére
Előző kocsimba volt egy rejtett kapcsoló, ami blokkolta az indítást, illetve a kormány alatt jól hozzáférhető helyen volt a biztosítéktábla, ahonnan csak kihúztam az EFI biztosítékát.
Mondjuk aki azt a kocsit ellopta volna, az meg is érdemli.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Hobby rádiós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Netfone
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...