- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bence007
tag
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene!
A múltkor már írtam, hogy az autóm (Audi A3 ALH) elég sokat fogyaszt így a hidegebb időben városi üzemben!Most mértem a fogyasztás olyan 8-9 liter között mozog!Kicsit ezt soknak tartom!
Esetleg bármi javaslat mit érdemes megnézni rajta?
-
-
freaghill
őstag
válasz rob210 #59108 üzenetére
Nem is vártuk el, hogy valami kimagasló, Marson feltalált módszerrel csinálja. Igaz, több lett mint amit számítottunk (+fékcsövet is kellett cserélni) meg ahogy mondtam karosszériázás volt a cél, festés nem. Ő akkor is kicserélte még a jobb hátsó ívet és festett itt-ott.
+otthon csinálta, sima garázsban. Sajnos ennyire futotta.
TaaT: Nagyon tetszik a formája a gépnek!
[ Szerkesztve ]
-
-
zetecR
addikt
Milyen kis vicces:
-
narancsnn
senior tag
MÁGUS!
Nem tudom, hogy keresel-e még felnit, de egyik ismerősöm Nekem ajánlott gyári Skoda Octavia gyári buisniss felnit.
50.000-t kér érte, gumival.Ha esetleg érdekelne, akkor kérek Tőle képeket.
Gondolom ismered, de ilyen:
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #59129 üzenetére
Őszinte leszek halvány lila gőzöm sincs, feladtam a harcot mondtam neki vigye be egy komoly szervizbe.
A karton patyolat tiszta volt 2 nap állás után.
Ennyi olajnak pedig meg kellett volna jelennie 2 nap alatt, ha szivárog.
Még direkt 2X30 percet azaz mind a két nap 30-30 percet járatta is a motort felette mondtam neki, hátha csak terhelés alatt fúj ki valahol.
De semmi, az olaj viszont fogy, továbbra is.
Szerintem beleteszem a 15W40est és meglátjuk.Jah azt elfelejtettem mondani, hogy a kompresszió rendben volt így is úgy is, vagy írtam már nem emlékszem
Viszont amin eltátottam a számat az az hogy a kipufogó gáz összetétel bazira nem volt megfelelő.
Azaz valószínűsíthetően az olaj miatt amit eléget, de a csillagos égben voltak az értékek.
Egyszóval feladtam a harcot, mert józan paraszti ésszel, a hengerfej zsír új.
A kompresszió jó, a kipufogó gáz meg szar?
Ezt valahogy én nem tudom hogy hozza össze.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #59131 üzenetére
Ha szarok lennének a szelepek lenne rendesen de nincs.
Lehúztam a csövet fehér rongyot odatettem és megpörgettük 3500on egy két percet.
Semmi komoly elszíneződés vagy olajfolt.Azon gondolkozom, hogy csináltatok velük egy olajsár eltávolítást azaz egy jó alapos motor öblítést.
Szerinted hozhat eredményt?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
ennyi erővel dobjam az öreg szarom a roncsba meg az összes OT-s vasat?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #59134 üzenetére
A hengerfej teljes felújításon esett átt.
Szelepvezetők szelepfészek szelep, stb stb csere marás tisztítás.
Így értettem.A benzines dologhoz csak annyit, hogy amióta megvan a megane azóta etanol benzin fele fele keverékkel járok és semmi baja.
Időnként a benzincsövet meg kell nézni és csókolom.
Túl van ez a dolog misztifikálva.
Illetve nekem a rém egyszerű 8 V-s nél nem tud sok kárt okozni.A 16V-s ilyen olyan befecskendezős turbós kocsiknál elképzelhetőnek tartom én is, hogy a nagyobb nyomás és az emiatt több fémet tartalmazó alkatrészek korróziójához vezethet az etanol használat, de kb 5-10 év mire abból lesz valami érezhető hiba.
A tömítéses balhét meg nem is értem, melyik tömítést eszi meg?
Renault power
-
siti
senior tag
válasz rob210 #59137 üzenetére
az aranyhalam se döglött meg, amikor vízbe raktam, bezzeg a macskám...
hagyjuk már ezt a nekem nem megy tönkre, nekem tönkremegy dumát. Ha az autó bírja, így tervezték, olyen anyagok vannak benne, azokat nem fogja kikezdeni az etanol. gumicső és gumicső között is van különbség...Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
rob210
nagyúr
válasz zetecR #59138 üzenetére
Jelenleg is.
Egy kicsivel magasabb, de nekem benne van a sokak által kritizált és viccnek nevezett fogyasztáscsökkentő.
Így most iszik 7.5et.Siti:
Na hagyjuk, pont most ne hagyjuk, mert most sok embert fog érinteni.
Eddig is mindig lehurrogtak az ilyen szakik, akik közölték de igen is tönkremegy meg de iganis félni kell tőle.
Azt hiszem a 17 éves autómat nem etanol használatra tervezték.
Még sincs baja vele.
De mint leírtam ez a faék egyszerű központi injektoros autó.
A csillió millió szelepes szuper vezérelt technikát lehet, hogy kikezdi, erről nem tudok nyilatkozni, mert sok milliós autóra nincs pénzem.A Golf IIesem is szerette az etanolt annak sem volt baja vele.
Tehát bocsánat, hogy a tapasztalatomat le merem írni a sok okoskodással szemben.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #59137 üzenetére
No, akkor egy utolsó teszt, mielőtt betolnátok a Dunába. Az olaj nem hígul benzinnel? Ez MPI, de a központi befecskendezéses is tud pisikélni, ha nem zár rendesen az üzemanyag befecskendező szelep.2 csavar tartja a befecskendező konzolt és szívócsonkba csak bele vannak dugva, egy tömítő gyűrűbe. Ha kiveszed, megfordítod fölfelé az egységet, és valaki indítózni kezd, látni fogod, hoogy porlasztják-e a benzint, vagy hugyoznak. A pisiseket el kell dobni, nem való ilyen dedós befecskendező bele. A központi befecskendezőset is lehet így tesztelni, csak annak a gravitáció is segít, nem kell megfordítani, csak le kell venni és nézni a porlasztási képet.
Az etanolhoz: pontosan a befecskendező szelepek tömítését tudja megrágni, ha érzékeny az alkoholra, nem mindegyik érzékeny. Volt már a kezedben a rönci központi injektora?(csak az injektor, nem az egész egység amibe be van ültetve, gumigyűrűk vannak alatta és rajta is) Ha volt a kezedben ,akkor tudod, hogy az egy mágnesszelep, ami néha kinyit, körülötte mindig van benzin, de csak akkor enged a szívócsőbe, amikor a vezérlő azt mondja. Ha megenné az etanol a tömítést, akkor folyton pisálna, ami nem tesz túl jót semminek.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #59142 üzenetére
Na kérem, akkor már értem miért nem értettem milyen tömítést eszik meg.
A meganenál ugyanis nem gumi tömítések vannak az injektornál.
Ha csak magáról az injektor szelepről beszélünk.
Az egy bosch szelep és szerintem műanyag vagy az is lehet, hogy valami kingerlit, de semmi képen sem gumi a tömítése.A skodával kapcsolatban nem hiszem, hogy hígulna az olaj, mert fogy ha lenne utánpótlás benzinből, akkor az a nívón nem eredményezne ilyen szintű fogyást.
Minden esetre megnézem köszi a tippet. Majd beszámolok az eredményről.
Renault power
-
siti
senior tag
válasz rob210 #59141 üzenetére
A nem megy tönkre, majd a nem tudjuk mitől van baja x év után, nekem pesszimista összefüggéseket szokott generálni a fejemben. És lehet hogy pont a csilliós szuper technikát nem kezdi ki, mert már gondoltak az etanolos használatra. De a cikkben is leírták, hogy az egyikbe jó, a másikba nem. A gond ott kezdődik, hogy az összes etanolos győzködi a többit, hogy nem megy tönkre semmi. kb mint az elvakult vegák meg a hondások.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #59143 üzenetére
Mással nem tudom magyarázni a rossz kipufogógáz értékeket, vagy tényleg meg van valahol karcolva a henger és ott elégeti az olajat, vagy oválisra kopott, erre csak a henger csere vagy fúrás a megoldás. Ugye, ebben lehet cserélni a hengereket, de elég húzós mutatvány, lehet az autó nem képvisel már akkora értéket, hogy megérje vele foglalkozni. A másik teóriám azt mondja, hogy a réz hézagoló is összeülhetett a henger alján. Ilyenkor falja, de keveredne a vízzel is, azt meg észrevennéd. Ez egy favorit motor kopogás érzékelővel, injektorosítva más vezérmű tengellyel, rövidebb hajtókarokkal .
Amikor lenn volt a hengerfej,meg volt a hónolás a hengerfalakon?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Egyedüli hátránya az etanolnak, amiről tudok a tömítéseken kívül, az a nagyon jó tisztító képessége. Minden retket felold a tankból és beküldi a szűrőbe, érdemes eleinte gyakran cserélni az ü.a szűrőt. Ha megtisztul a rendszer, utána benzinnel is jobban fog hasítani a gép.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
hogyne gyárilag 98 olmozott kéne bele, 99-et szoktam bele tankolni de nem rendszeresen.
Rob210: mi is csináltatunk hengerfejet 2x lett csapágyas azóta a kocsi a HF miatt, meg azóta más mi miatt még 2x
szakal-metal? vagy hol csinálták a fejet...igen de nekem nem 17éves röncsim van hanem egy 30éves golfom, egy 70-75 éves befecskendező rendszerrel
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi haladó szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...