-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #164536 üzenetére
Mit értsünk rossz minőségű gázolaj alatt? Ami nem prémium? Amiben döglött macskák úszkálnak? Én pl. csak MOL és OMV kútnál tankolok (A6 BiTDI, 2016.) nem prémiumot. Az előző autómmal (Passat B6 2.0TDI, 2006.) ugyanígy tettem. 380e km-nél még eredeti (majdnem) mindene.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
-
newmoonlight
senior tag
válasz bitpork #164560 üzenetére
Szerintem ezt is benézte, mint Chacón-t...🤪
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #164559 üzenetére
Nincs ilyen előírás. (Csak biodízelt nem szabad használni.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #164566 üzenetére
Elvileg a (tisztán) FAME-üzemanyagot tiltja. Egyébként meg csak annyit határoz meg, hogy kénmentes legyen és min. 51-es cetánszámú. (De nyilván annak a 7%-os hányadnak sem örül...)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
-
newmoonlight
senior tag
2 éves, gyári állófűtéses Audi A6 3.0 BiTDI-ben reggelente, az állófűtés használata esetén első indításra egyből lefullad a motor. Megismételt indításra viszont szépen beröffen.
Ha pedig úgy indítom, hogy először (a fékpedál lenyomása nélkül) bekapcsolom a gyújtást, utána pedig (a fékpedál lenyomásával indítózok), akkor szintén szépen indul.
Az autó garanciás, de márkaszerviz nem talált semmit a hibatárolóban. Ötlete valakinek?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz bitpork #164715 üzenetére
Hetente 2-3 alkalommal. (Minden indulás előtt.)
Hosszú távon. (60-80 km.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz bitpork #164729 üzenetére
Nem aksi-probléma. (Két éves az autó, gyári aksi, gyári állófűtés.) Nem az indítózással van gond (egy másodpercre beröffen), hanem azzal, hogy egyből le is áll. Második indításra mindig beindul. (Ha nem használom az állófűtést, elsőre pöcc-röff.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #164741 üzenetére
Igen, ilyesmi (a tünetek alapján) lehetséges is lenne, de -gondolom- az állófűtés szívócsöve az üzemanyag-rendszertől függetlenül (közvetlenül a tankra) van csatlakoztatva. (Legalábbis így lenne logikus...)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
Villámkérdés. Húszforintosnyi horpadás
1. kihúzására, ill.
2. spot-fényezéséretudnátok ajánlani megbízható szakembert?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
-
newmoonlight
senior tag
válasz GasBang #164829 üzenetére
A Passat B6-ba szerelt 140LE-s 2.0 PDTDI motorról tudok mesélni, ha érdekel.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
(A 30 ezres olajcseréhez, pár sorral lejjebb...)
OK, tiszta sor. Tényleg soknak tűnik az a 30 ezer az évtizedekig 5-10-15 ezerhez szokott szemeinknek, ettől függetlenül a 2.0 PDTDI-s, 140 lovas Passatom (ráadásul BKP-s ) a 30 ezres olajcserékkel úgy ketyeg 390e km-es korában, hogy legszívesebben ráfeküdnék a motortakaró burkolatra, összekucorodnék rajta és a hüvelykujjamat szopogatva átaludnám a hétvégét.
(Turbó, DSG szintén eredeti és hibátlan.)
Az mondjuk igaz, hogy a futásteljesítmény min. 80%-a lakott területen kívül ment bele, meg az is igaz, hogy 90-nél gyorsabban csak akkor nyomtam, ha muszáj volt, meg az is igaz, hogy végig vezetett szervizkönyves, meg az isigaz, hogy állófűtéses volt az autó és szeptembertől májusig csak azzal indultam el (azaz dermedt olajos indítása nem nagyon volt), ettől függetlenül szerintem nem a 15 vs. 30 ezres olajcserék közti különbség fogja eldönteni, hogy betegágy lesz-e az autó vagy sem, hanem az általános bánásmód és a szakszerű karbantartás. (Hacsak nem 1 millió km-es bontatlan motoros rekorddöntögetésekre gyúrunk...)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz CharlieDrop #165640 üzenetére
Ja, a Tiédre. A 3 évvel súlyosbítva már valóban elég zordan hangzik. (Én 25-30 ezret mentem évente.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz bajnokpityu #165709 üzenetére
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz molnarpeter #165717 üzenetére
Köszi!
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz .:Kristian:. #166083 üzenetére
Fél évig vakaróztam egy (új) Arteon-on, aztán egy (2 éves) Audi A6 3.0 BiTDI lett belőle. Azért még forgolódok az Arteon-ok után...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz focvis #166090 üzenetére
A BiTDI csak ZF váltóval van. (Többek közt ezért is akartam ilyet.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz L1ZRRR #166088 üzenetére
Több, mint fél évig vadásztam rá. Volt vagy 20 elvárásom. Kész csoda, hogy kifogtam. Sem előtte, sem azóta nem láttam olyat, ami ennyire a zsánerem lett volna.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #166089 üzenetére
Vessetek a mókusok elé, de az előző autóm (Passat 2.0 TDI 140LE, DSG, Hígulóiné, full) sokkal relaxabb. Ez meg egy idegbeteg.
Tableten írok. A "Hígulóiné" nem tudom, hogy keletkezett, de nem javítom ki, fejtsétek meg...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz MunezXBK #166097 üzenetére
Olyan szempontból valószínűleg igen, hogy szereti enni az (autópályás) km-eket. A Passat egy nyugisan mormogó öreg haver volt (380e km ment bele), ennek meg minden rezdülésén érzem a 3× annyi alkatrészt, fogaskereket, vasdarabot és többnyire feleslegesnek találom mindezt.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz zsolt19900 #166147 üzenetére
OFF: Azért a "rettegett" BKP-s 2.0 PDTDI sem annyira forró pite, mint ahogy emlegeti a szakirodalom. Az enyém (2006-os Passat) 380e km felett volt, amikor eladtam és a (preventív) olajpumpa-hexatengely javításon, ill. a (garanciális) PD-elemcseréken kívül -köszöni szépen- kutya baja nem volt. (Mondjuk, kíméletes bánásmód, előírt karbantartások, állófűtéses indulás, 80%-ban lakott területen kívüli közlekedés.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
-
newmoonlight
senior tag
Villámkérdés. Normál (nem állat) használat esetén, Audi A6 (C7) quattro első vagy hátsó tengelyén lévő gumik kopnak jobban?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
Oxi-oxi, nekem viszont az elsőn lévő abroncsok szélei koptak (az első tulajnál), valószínűleg laposan járt velük, ezt kompenzálnám most azzal, hogy a jobban kopó tengelyre teszem őket. Elvileg valóban egyformán kopnak (a 60/40 arány normál használat esetén nem nagyon jelenthet plusz kopást), amit viszont én is észrevettem, hogy szűk fordulóban, "kavicsos" aszfalton nem a hátulja csúszik, hanem az orrát tolja. (Pedig sport-differenciál van rajta.) Gyakorlatilag nem bírja "lekövetni" az orra azt a tolóerőt, ami hátulról jön. Ahhoz meg, hogy kanyarban a hátsók csússzanak meg, elmebeteg tempó (és útfelület) kellene. Tehát -elvileg- az elsők kellene, hogy jobban kopjanak.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz VGYke #166409 üzenetére
Vagy megnézed az "original räder.de"-n
vagy az "autodata"-n
vagy keresel az ebay-en Jetta felnit és leolvasod a méretét
vagy rákérdezel a "gumi és felni" PH fórumon
vagy megvárod, amíg itt befut a megoldás.(Utóbbi a legköltséghatékonyabb.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Reggie0 #166435 üzenetére
Jaja. Parkolási problémákra néha jól jön. (Nem csak a súrlódásos sérülések esetén.) Tavaly egy járdaperemet néztem be, amikor felálltam rá. (Kicsit magasabb és élesebb volt, mint gondoltam.) A peremvédő ugyan lecsípődött (a guminak -255/35 R 20- egyébként kutya baja), nélküle viszont a felni pereme kapott volna egy jókora sallert.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #166901 üzenetére
"K. úr családjával Szombathelyen élt,
Indultak nyaralni, de a mama félt,
Ne rohanjunk, Dönci! Olyan szép a táj,
Tudják a gyerekek, te vagy a király! "(HBB: Országút blues)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz MPeter87 #166978 üzenetére
Az enyémet pl. 385e km-nél (szintén PD elemcsere, ill. olajpumpa-hexatengely csere után) adtam el. Turbó eredeti, DSG hibátlan. Új tulaj örül.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz 1stVikman #167157 üzenetére
Sajnos én is érintett vagyok. A 2 éves A6-osomat mászkálja keresztül-kasul egy példány, amitől nem csapkodom a térdemet a röhögéstől, de amíg nem rágja meg, addig nem tudom rászánni magam, hogy az örök vadászmezőkre küldjem. Sajnálnám a kis hülyét...
Csodaszer sajnos nincs. Az olyan "bombabiztos" módszerek, ami sértetlenül "odébb tessékeli" a nyestet és -mint ha mi sem történt volna- mindketten élitek tovább a világotokat, nem igazán szoktak tartósak lenni.
"Végleges" megoldásból akad egy-kettő, de az állatbarát fórumozókra való tekintettel nem taglalnám. Az egy fokkal humánusabb (bár macerásabb) megoldás a nyest-csapda. Nézz utána, hogy mennyibe kerül, milyet csali kell beletenni, aztán döntsd el, hogy végigcsinálod-e.
Okosságokat, ötleteket pl. itt, itt, itt, vagy akár itt is találhatsz.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz MunezXBK #167163 üzenetére
Élő csirkét kell beletenni csalinak, az olyan hatással van rá, mint rám pl. Emily Rudd, bemegy, elkapja, lerendezi, közben csapda csukódik, Problem Solved.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz troll81 #167165 üzenetére
Aha, állítólag az is jó (csibedrótot vagy rabichálót léckerettel kb. 2-3 cm-re a talajszint fölé kell feszíteni), mert a kurta kis lábaival csak bukdácsol a hálószemek közt, és ez annyira felbaa a kis agyát, hogy még a randalírozástól is elmegy a kedve.
[ Szerkesztve ]
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz troll81 #167168 üzenetére
Ja. Csak attól még végiggyalogol a tetején, ami (mivel kerámiás az autó) szintén nem szívderítő számomra. Legutóbb kb. 2 hete, a bal első fényszórótól (a tetőantenna körül egy grátisz díszkörrel) a bal hátsó lámpáig.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
-
newmoonlight
senior tag
válasz 1stVikman #167177 üzenetére
Fagyállóba áztatott aszalt szilva Simply the Best!
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #167570 üzenetére
A6 3.0 BiTDI. 51e km-rel vettem. Addig volt neki 2× betétcsere, ill. 1× tárcsa.
Nálam 63e km-nél volt meg a következő (azaz mindösszesen a 3.) betétcsere (ezúttal Brembo-betétekkel). Kímélő üzemmódban használom az autót. (7,5 l-es átlagfogyasztással.) Kíváncsi vagyok, meddig húzza...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz Mágus2 #167583 üzenetére
Normális??? 63e km-ig 3 betét +1 tárcsa?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz gzbotii #167643 üzenetére
Jahh... Bőr+alcantara kárpitos Passatban ugyanez volt. BE ülés ronggyá ázva, ülésfűtés kuka. Fűtőszál csak kárpittal cserélhető lett volna, ami GTK, ezért inkább kicseréltettem a JE kárpittal. Legalább azon is elkezdett kopni a bőr... (Oldallégzsák-perforáció mondjuk nem stimmel, de ez van.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
-
newmoonlight
senior tag
válasz Kiskokó #169451 üzenetére
Alapvetően nekem ezzel a fura, sarkos kupéformával van gondom. Az általad is említett lámpatestek csak fokozzák a fokozhatatlant. A C7-es A6 szóba sem jöhet? Elegáns, időtálló limuzin forma. Választék is van dögivel. Én is a BiTDI-t javasolnám. A hangja meg libabőr. 😎
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz salesman #169626 üzenetére
Igaz ugyan, hogy nem C5-ös, hanem C4-es és nem 2,4-es hanem 2,8-as A6-osom volt a kilencvenes évek közepén, de még mindig csorog rá a nyálam (úgy, hogy most egy C7-es A6 BiTDI-ben ülök).
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
Jaja. A Passatomat (B6 2.0 PD TDI, BKP, olajos DSG) 380e km-rel adtam el, az új tulaj 400e közelében jár, a DSG-nek meg kutya baja. (Minden 60ezres szervizt megkapott.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
Napi vicc rovat.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz DJ. Ru$y #171503 üzenetére
Oppssz! 😊 (Mondjuk akkora vicc, hogy akár naponta is el lehet sütni.)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz L1ZRRR #172545 üzenetére
A 6 gangos DSG-s Passatom (B6, 2.0 PDTDI, BKP, 2006.) 370e km-nél lett eladva, köszöni szépen, kutya baja.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz tibbike01 #172730 üzenetére
Látom, dobálnak a padlóla le. (Dulván.)😥 Nyugi, én tavaly kb. fél évig vadásztam a mobile.de-n az ideális alanyra.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz MPowerPH #174722 üzenetére
2016-os (320LE-s) 3.0 BiTDI A6-om van. Igen, ZF. Igen, mátrix. (Te az A8-as fényszórójáról csatoltál fotót.)
Olvasgass népítéleteket, teszteket, magyar (Index A6, Index Audi) és külföldi fórumokat.
Kifejezetten típushibája nincs, de ha letérdel a váltó az fáj, ha letérdel a nagynyomású az fáj, ha letérdel a vezérlés az fáj, ha letérdel a DPF az fáj.
A váltó olajcseréjével az a poén, hogy (először 80-100e km-nél, utána 60e km-ként) pont annyi pénzt rálocsolsz mire kipurcan, mint amennyibe annak kerül (cca.350e km-nél) a váltó felújítás, aki egy olajcserét sem csinált.
A hangja tetszeni fog. Libabőr...
Az én (4 küllős) kormányom meg a 3. verzió:“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz bitpork #174742 üzenetére
A szaktárs középtávú memóriája lenyűgöz. A felvetés jogos. (Bár a "minden" alatt mindösszesen két alkalmat értünk.) Tessék parancsolni: [link]
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
newmoonlight
senior tag
válasz MPowerPH #174739 üzenetére
Van biza. (Túl sok jelentősége nincs, én kb. tavaly nyúltam hozzá utoljára.)
Igen, ugyanarról a ZF-szervizes átöblítésről beszélünk. OK-OK, hogy aki lelkiismeretesen hordja hozzájuk az autót (és a lóvét), az "hiba nélkül használja 400e km környékén is", viszont aki nem lapátolt bele az olajcserékbe egy kanyit sem, az is jó eséllyel elmegy vele 300-350e km-ig. Aztán amikor letérdel a váltó, szépen kifizeti a felújítást (az olajcseréken megspórolt) félmilliójából, az pedig, aki ezt a félmilliót "elolajcserézgette", az kicsivel később (amikor majd neki is letérdel a váltó) még egyszer beleteszi. Jó megoldás nincs. (Én ettől függetlenül olajcsere-párti vagyok.)
A mátrix LED is jó-jó-jó (játék), de inkább annak, aki sokat megy vele este. (Rám ez kevésbé jellemző.)
A vezérléshez 350e km környékéig nem nagyon kell nyúlni. Ha viszont igen, akkor blokk ki. (A "hátulján" van, a motortérben nem lehet cserélni.)OFF: Ezt a jobbkormány-dolgot Te alaposan átgondoltad? Annyira nem lennék a helyedben majd előzésnél, sávváltásnál, meg (pláne) parkolóhelyről kiállásnál...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt