- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Linux kezdőknek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
Jó választás!
Nagyon meg vagyok elégedve a motorral, elég meggyőző a teljesítménye. Mivel mindig dízel autóim voltak így kicsit furcsa volt eleinte, hogy abban a fordulatszám tartományban van csak igazán elemében ahol a dízelek már régen elfogytak. Tehát sokkal jobban engedi a váltó forogni a motort, viszont ott megy is rendesen. Hiába van meg a max nyomaték már 1700-as fordulaton, igazán csak 4000 felett indul meg. Igaz sportban 7.000-ig ki is engedi a váltó, ami már majdnem kicsit sok.
Persze ehhez gyorsan hozzá szokik az ember, meg a hangja is nagyon szép az egész fordulatszám tartományban. Igaz csak 3000 felett lehet elkezdeni hallani, hogy van valami ott elöl a motortérben
Egyedül az hiányzik, hogy sport módban igenis legyen normális, sportos hangja.Egy tele tank olyan 750 Km-re elég
Én SportLine-t választottam
A másik befutó a B8 FL Passat lett volna nálam, de ez jobban tetszett kívül és belül is, nameg sokkal nagyobb a lábtér, a fejtér és 5 ajtós! Belül szerintem sem rosszabb mint egy Passat. Talán kicsit ingerszegényebb.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Igen, értelek de tulajdonképpen, hogy az Audi egy drága WV nem állja meg a helyét. A lényeg nekem ez volt.
Hát igen, az én 2006-os A6-om nagyjából a B8-as Passattal közeli érzésű alapjában véve (extrákat nem számolva) De maga a vezetési élmény még mindig nem ér fel az Audihoz hiába a 10 év előny.
Most az A7 az meg megint más kategória, pedig ez is 5 éves, és ugye Audiból is már az A8-A7-A6 vonalon már van az új kiadás, ami megint egy nagy lépéssel modernebb, jobb.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Pedig az Arteon se sokkal másabb mint egy Passat.
Na meg igen VW-t csak R-line kivitelbe vennék az is biztos (mondjuk ez Audira is igaz, a sima verziók nem tettszenek csak az S-line. Ezt még megtetézi hogy a Facelift modellek után a Preface- modellek se tettszenek)Viszont az A7-ben tuti nagyobb a hely minden téren mint az Arteonban.
Legalább is én a 186cm-el lábtérben simán elférek hátul , magam mögött a fejem meg pont koppon| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
gzbotii
veterán
A7-el nyomtunk egy Magyarország-Bosznia-Horvátország-Magyarország túrát a nyáron, ültem hátul is, meg vezettem is. Nem vagyok égi meszelő, de hátul azért nincs olyan sok lábtér (magamra állított első üléssel sem).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kiskokó
veterán
Na hát majd megnézem, ismerősnek van Arteonja.
Szülők velük szoktak utazni az Arteonban, azt mondták az A7 fejben kicsit nagyobb.
Én magam mögött simán elférek lábtérben de annyira nem számít nálam a coupe forma mert nagyon ritkán ülnek hátul amúgy.A Superb meg más tészta ja. Abban mindig is orbitális hely volt.
Richard :
Igen ezt a Preface A7-nél is sokat olvastam hogy zajos a keret nélküli ajtók miatt.
Ezt tudhatta az is akitől vettem az A7-et mert ebben is duplaüvegezés van. Csendes is pályán mint atom. Alig forog a motor,(180-nál 2400rpm) szinte csak a gumik hangját hallani. Pedig A6ban se panaszkodtam a zajszigetelésre.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Helló
Igen ez tény, csak más helyzet.A fenti gondolatsor pont azért jött fel megint, mert a kolléga akinek válaszoltam kifejezetten hangsúlyozta, hogy Magánszemélyként.
Természetesen ezt én is így gondolom.
Már ott bukó a dolog,hogy ha cégre akarsz kocsit venni, hogy használt autó nagyon ritkán tud számlás lenni.. így már kapásból a az új autó jön szóba... és akkor ugye már megspórolod az Áfát stb stbDj.Rusy
Háát az a lényeg hogy "köcsög audis"
Tudom én láttalak a Tescó előtt tarhaltál hogy "egykics apróóót tessék csak egy kis apró, audira kell"| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
nagyúr
Elsore az a benyomasom, hogy (lehet, hogy az evjarat, lehet, hogy a felszereltseg miatt) oriasi kulonbseg van a csereauto (2018-as Style) es ekozott, harom dologban:
- felfuggesztes: az enyemben ugye az adaptiv felfuggesztes van, es egyreszt elesebb a kormanyzas, masreszt oriasi, dobbenetes kulonbseg van akozott, ahogy pl. fekvorendorokon megy at. A sajatom jobb, mint a hidros C5 volt, a masik meg hatarozottan rosszabb volt (meg ezen csak 18-as kerekek vannak, nem 19-esek, mint a cserekocsin)
- zajszintben ez joval alacsonyabb
- az ulesek minosege sokkal jobb, foleg a bor puhasaga es texturajaAnnyi benzinnel akartak odaadni elsore, hogy a mosobol a szalon ele nem birt kigurulni aztan azert kaptam bele annyit, hogy elmenjek vele a benzinkutig. Egyebkent normalisak voltak.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
-
őstag
Az adaptív felfüggesztés még 19-es kerekekkel is sokkal kényelmesebbé teszi az autót mint a sima a 18-al.
Zajszint tényleg jó. B8 passathoz képest nem hallok különbséget.
Nekem sportülés van, ez kicsit keményebb tömésű mint az L&K, de ez legalább alcantaraElég spórolósak üzemanyaggal, de szerencsére én el tudtam menni a következő OMV kútig.
Majd ha lesz időd légy szíves nézd meg, ha kikapcsolsz egy nézetet a digiális műszerfalon akkor következő indítás után újra lehet-e választani vagy sem.
-
Qru
MODERÁTOR
Gratula!
Mi már túl vagyunk az 5k km-en:
- A fedcomp sajnos belassult.
- Lehet csak placebó de a motort is hangosabbnak hallom mint az elején.
- Sajnos ha kanyarodás közben megyek át egy úthibán akkor dobja a fenekét.
- Ja meg attól kapok agyf@szt, hogy ha beírsz egy utcanevet és kiválasztod a találati listából utána nem tudsz házszámot megadni.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Amúgy összességében elégedett vagyok vele, a B6 Passat után elég nagy előrelépés (még ha nem is minden téren). Van pár apróság ami bosszant benne de csupa olyan dolog amit simán megbocsátanék neki ha szeretném ezt az autót.
PC4200: Subarum van, amiről itt szó esik az egy céges új Superb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A 10 literes városi fogyi nagyon jó! Nekünk a 190 lovas TDI 11 literrel kezdte, most bejáratás után elvan 9,3-ból is.
A futómű elpattoggás nálad sincs jelen mint nálam? Még tesztelem, most felkerül a nyári gumi az nem lett nagyon felfújva mint a téli. Kíváncsi vagy azzal is előjön-e...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Sokat számít a gumi is (nem csak a méret, a mintázat is). Neked mi van rajta? Dobbetét kaphat extra filc réteget, az sokat segít és nem bukod a garit sem vele (és még könnyű is).
Persze, hogy erős, ezek a TSI-k általában valójában erősebbek mint papíron a többi gyártónál meg pont fordítva szokott lenni (kivéve az Opel, azok is kicsit túl vannak lőve a tapasztalatok szerint).
Sávtartó pályán ok, városban idegesít ott nem is használom. A tábalfelismerő nálam még egyszer sem hibázott pályán. DSG addig jó amíg kiszámíthatóan vezetsz, ha nem akkor viszont lagol és össze-vsszak kapcsolgat. Bár ilyen téren a Skoda dsg-je jobb szoftot kapott mint a régi Passaté, az aztán tényeleg marha gyoran felkapcsolt. Az egy dolog, hogy 60-nál 5-ösben 1100-on tekert (DMF szereti nagyon) de ha onnan gyorsítani kellett akkor elmélázott azon hogy akkor most 1-et vagy kettőt váltson-e vissza. Ha ezt eldöntötte akkor kezdet hozzá az adot fokozat "betátcsázásának" ami akkor volt igazán szopó ha párosból párosba kapcsolt vissza, mert azonos tengelyen lévő sebességbe lassan vált.
Ez az új 7-es dsg sokkal jobb ilyen téren szerintem is az elődhöz képest.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Itt pl de ha rákeresel a hangszigetelő filc autóba kifejezésre a google sok találatot dob. Ezek öntapadósok por és zsírtalanítás után simán felragasztod és kész. A nehézséget inkább a mértre szabás adaja...
Conti PC5 és ugye csak alap kerék (215/55R17) azzal nincs gond. Minap megfutotta a 215 km/h-t is, na ott már van szélzaj is.
Jól néz ki ezzel a világos belsővel, bár övből is adhattak volna ilyen világos színűt hozzá.
Munez: Ne nagypapázzak, értem. Vagy tegyem be S-be és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
Na ez jól néz ki
Kijelző legalább nem úgy néz ki mintha csak egy tabletett bele okádtak volna két csavarral a műszerfal tetejére
Szépen be van integrálva a műszerfalba[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
őstag
Ameddig bejáratós volt, nekem is 8l körül evett.
Azóta ez inkább 9,5l és felette van
A gördülési zajra:
Azért hallod ennyire mert másnak nincs hangja. Se szélzaj, se semmi nem nagyon hallatszik be.
Nekem bridgestone a gyári 19-es nyárigumi rajta, de nem hallom halkabbnak vagy hangosabbnak egyáltalán mint a B8-as Highline Passatot Pirelli P7 -el. (Neked is ilyen van)
szerk.: Amúgy Continentallal sokkal halkabb lenne. Mindig azt veszek az autókra.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Az előző Superb alapülése sokkal rosszabb volt... Az előd B5.5 1.8T-t kifejezetten kedveltem és 372k km alatt csak egy turbócsere vt, azon kívül semmi rendkívüli (bár a végén már az is csipegette az olajat). Aztán a Superb 2 óriási csalódás volt de szerencsére az első 50 ezer km után hengerfejes lett (1.8 TSI) és megszabadított tőle a sors. A Passat B6 az teljesen jó volt 282k km ment bele egy EGR+DPF cserén kívül semmi rendkívüli nem volt. Ez az új fapad Superb meg... még nem dönttem el. Egyelőre semleges, nem bántó semmiben de a jó az nem ilyen szvsz.
bitpork: Nekem nem volt gondom vele a sima bőr nekem rosszabb.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó