Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
TIT
veterán
Sose vettem tőlük alkatrészt,máshol olcsóbb és nem a saját szervizbe kellet volna vacakolniuk,hanem a forgalmazóhoz vinni,ezek nem szervizek,csak annak csúfolt valamik.
-
eldiablo
addikt
Szervizesként mi is azt szerettük, ha a hiba egyértelműen jelentkezik. Egyszerűbb az ügyfélnek és a szerviznek is.
Mint vásárló én ezt úgy egyszerűsítem le, hogy egyértelmű hibával viszem a termékeket javításra. Ha esetleg véletlenszerű a hiba, akkor segítek neki, hogy egyértelművé váljon.... ha érted mire gondolok.
Egy kis barkácsolással ez is tökéletesen célravezető eszközzé tud válni: [link]
-
-
Én amit tehettem megtettem,kizártam minden lehetséges hibát,sőt amit készítettem videón elő is idéztem nekik a hibát... hogy lássák!Kárt nem akartam a termékben tenni,ha erre célzol...a durva az hogy nem egyedi ez a dolog,hemzseg az internet a 3xxx/4xxx kártyák nvlddmkm hibáitól.. van akinek sikerült egyéb trükökkel elérni hogy kevesebbszer fagynak a dolgok,de van aki (mint én is) bármit is próbált tenni eredménytelenül...
-
-
b0bcat
addikt
Kb. két évvel ezelőtt egy barátom megkért, hogy állítsak össze neki egy komolyabb konfigot. Össze is válogattam mindent a PCX oldalán kb. 850 ezer forint értékben, de hiába ikszeltem be, hogy kérek összeszerelést, tesztelést, stb., ezek az extrák nem jelentek meg a rendelési oldalon, bármivel is próbálkoztam. Több emailt is írtam nekik emiatt, de válaszra sem méltattak. Ilyen kevés aprópénzért a jelek szerint le sem akarnak hajolni.
Így aztán az Ipontól rendeltem meg végül kb. ugyanezt a konfigot, összeszerelve. Meg is érkezett egy héten belül, ám nem kis meglepetésemre "csörgött" valami a házon belül, miközben bontogattam a csomagolást. Kiderült, hogy - minden bizonnyal a szállítás során - leesett a toronyhűtőről (Pure Rock 2) a ventilátor, és össze-vissza verődött a házban, továbbá az M.2-es SSD is ki volt esve a foglalatából (ez utóbbinak a csavarját sem találtam meg).
Természetesen azonnal - még az első bekapcsolás előtt - jeleztem ezt a boltnak, akik annyit válaszoltak, hogy ha bármi gond lenne a géppel, akkor nyissak hibajegyet.
Szerencsére a gép gond nélkül elindult (miután mindent a helyére tettem), és azóta is kifogástalanul működik.
Kb. ennyire hatja meg ezeket a nagy cégeket, hogy otthagyod (vagy csak ott akarod hagyni) több havi béredet náluk.
[ Szerkesztve ]
Online angol nyelvtanfolyam tanári felügyelettel, mindössze havi 990 Ft-tól! > http://tinyurl.com/yvpnn99r
-
-
eldiablo
addikt
"Kb. ennyire hatja meg ezeket a nagy cégeket, hogy otthagyod (vagy csak ott akarod hagyni) több havi béredet náluk."
Persze, mert alig van rajta haszon. Megélni a szolgáltatásokból és az apróságokból tudnak. Ezért akarnak minden mellé eladni valami olcsó apróságot. TV mellé fali konzol és HDMI. Proci mellé paszta és hűtő(ha van mellé kivételesen, akkor is). Telefon, laptop, tablet mellé tok, fólia és biztosítás (legnagyobb biznisz). Az apróságokon olykor 300-400% a haszon. Kis bekerülési költséggel relatíve sokat lehet rajta keresni, pl. az akciós 500 000 ezres TV-n fog 2000 Ft-ot, a 3000Ft-os HDMI-n meg 2500-at.
Nyilván nem mindenre igaz, de a PC alkatrészekre jellemzően igen. -
Krugszvele
senior tag
Én egyszer a pcx-nél vásároltam memóriát még fiatal voltam és naiv és nem jelöltem be, hogy garanciafutár. Küldtek is egy hibás példányt, ami bizonyos esetekben fagyott. Visszaküldtem, ráírta a szerviz, hogy igen, megvan a hiba, küldünk MÁSIK ram-ot. És visszajött ugyanaz a gyári számú ram. Ugyanaz a darab. Mivel fényképeztem amit küldök-kapok jeleztem is nekik, hogy véletlenül ugyanazt küldték vissza.
Visszakültem.
Visszaküldték. Ugyanazt megint! Miközben írtak, hogy megint kicserélték.Gondoltam megéri élőben is megnézni ezt a bamba üzletet, így bementem hozzájuk, hogy itt a ram, szevasztok.
Szokásos hely: minimálbérért gürcölő pc pistikék, elsőszakállas borotválkozatlan suhancok, nulla szakértelem. Rájuk néztem, letettem a ramot az asztalra és elsétáltam. Leírtam a veszteséget.
Soha többet nem is nyitottam meg a pcx oldalát, soha nem is fogom.
[ Szerkesztve ]
-
eldiablo
addikt
válasz Krugszvele #10 üzenetére
Soha nem vásároltam tőlük. Elég volt megnézni a full inkompetens videóikat YT-on. A ripacs tulajt már meg sem említem...
Inkább egy lélektelen multitól vásárolok, akinek mindegy, inkább cseréli a cuccot.
-
Gyuri27
félisten
Igaz már rég volt (akkor még a törvény nem védte ennyire a fogyasztót) de én garanciáztam már kb mindenhol. Eletroworld, media markt, ipon, alza, mistral stb stb.
Nem mondom, hogy mindig minden hibátlan volt, de türéshatáron belül. Ahol gondom volt és teljesen hülyének néztek az az aqua volt és egyszer az mm.
Másnak máshol volt gondja. Ez időszak napszak stb stb függő. Szerintem.Hogy on is legyek. Én már az első alkalommal mikor a törvényes határidő letelt már írtam volna nekik egy szép levelet a fogyvéd törvény adott pontjainak a megjelölésével és a vga gyártónak is. 1-2 napot vagy egy hetet sikeres korrekt ügyintézés esetén vár az ember. Nem vagyunk szarevők. De amikor így állnak hozzá akkor nincs bocsánat. Nekem nem kellene tőlük vga ismét. Mert ha azzal is gond lesz ugyenezt a nyalókát lehet megint szopni.
Abba ne menjünk bele hogy olcsóbban ott a XFX Speedster SWFT 319 Radeon RX 6800 CORE 16 gb rammal normális boltból és teljesitményben is +20%.
Amd - Radeon - Ryzen
-
zither
csendes tag
A leírásod alapján a garanciális ügyfélkezelésük egyértelműen megbukott a vizsgán. A legtöbb nagy áruház úgy kezeli a garanciát, hogy az csak viszi a pénzt (hiszen már fizettél náluk). Ezért spórolnak mindenen és megpróbálnak minden ügyfelet elhajtani.
Sajnos ettől függetlenül nem lehetetlen, hogy műszaki oldalról tényleg náluk nem jelentkezik a hiba. Vannak esetek, amikor nem az az alkatrész okozza a hibát, aminél látszólag jelentkeznek a problémák. Könnyen lehet a dolog hátterében az, hogy a hardver vagy szoftver környezet okozza a hibát. Ha van rá lehetőséged (mondjuk valamelyik haverod segítségével, akinek akad kicsit erősebb gépe) érdemes megpróbálnod a kártyát egy másik gépben. Ha nincs rá lehetőség, akkor nézz meg más szoftver környezetet (mondjuk ideiglenesen felraksz valami Linuxot, amihez szállítanak friss nvidia szofvereket is). Esetleg teszteld egy másik táppal is.
Mondjuk ha komolyan gondolnák a szervízt megfelelő szakemberekkel: akkor már rég mondták volna ezt ők is és felajánlottak volna minimális pénzért egy teljes bevizsgálást a gépre.
[ Szerkesztve ]
Zavard össze a világot: mosolyogj Hétfőn
-
-
Írtam hogy nvidia parti vagyok, nekem hiányoznának azok a kényelmi szolgáltatások amiket írtam is. De ha mindenképpen Amd-t választanék akkor 7700xt lenne a választottam. Fsr 3.1 elég nagyot gurít a frame gen miatt. 7700xt pedig nyers erőben eléggé ott van igaz csak 12gb vram van rajta de 1080p max 1440 ben fogok játszani így elfogadható a kompromisszum. Mire kevés lesz erre a felbontásra a vram addigra úgy is a komplett gép cserés lesz.
-
VGA-t javítani MO-n ugye csak viccelsz?
Nekem CPU-m ment anno tönkre az EON jóvoltából és a bolt (iPon) inkább az akkori vételárat adta vissza mintsem, egy újat kaptam volna mondván az már túl drága ahhoz, hogy beszerezzék.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
TIT
veterán
A pcx elvileg ha ott veszed ingyen összerakja,de csak akkor.
Mondjuk a youtubon nagyon nyomják magukat,hogy milyen profik.
Az ipont meg hagyjuk,olvastam milyen profin szerelnek,csak a baj van velük.
Én is rakattam össze gépet,aztán a mérnök csávó nem dugta rá az rgb csatit az alaplapra és a vinyó is ferdén volt beerőszakolva.
Az aquába visszavittem egy 5000.-os ventit fél óra múlva,hogy a csatija nem jó,erre elküldték a szervizbe bevizsgálni,hátha hiányzik belőle egy csavar,persze csaj volt ott.
Ilyeneket vesznek fel helyettem.[ Szerkesztve ]
-
b0bcat
addikt
Itt az oldal alján szépen sorolja a szolgáltatásokat:
• gépösszerakás 7 ezer
• rendszertelepítés 4 ezer
• BIOS frissítés 4 ezerA 3 napon belül visszavitt hibás terméket pedig nem küldheti a bolt szervizbe, hanem azonnal cserélniük kell.
Online angol nyelvtanfolyam tanári felügyelettel, mindössze havi 990 Ft-tól! > http://tinyurl.com/yvpnn99r
-
stickermajom
addikt
Kicsit off, de leírom egy friss külföldi garanciális tapasztalatomat, mert annyira gond nélkül ment hogy én sem hittem el.
Vettem egy használt autót, még gyári garanciával. Ősz elején hallottam valami furcsa hangot nulláról való gyorsításkor, de nem mindig tudtam reprodukálni. Bevittem a szervizbe, ott maradt két napra az autó, cseréltek valami alkatrészt a váltóban. Továbbra is hallottam, ezért visszavittem egy hét múlva. Csütörtökön leadtam, mondták hogy másnap telefonálnak, de semmi. Hétfőn felhívtam őket, hogy mi újság. "Ja igen, váltót cserélünk, holnap kész."
Na ehhez képest főnököm Kiája Magyarországon, ami egy gyújtótrafó hiba miatt rángat, de egy éve nem cserélik benne a 40 ezres alkatrészt, mert "nincs hibakód". -
-
Sinesol
veterán
Ezért kell megbizható tagoktól apróról vásárolni, ott is van garid, nem te nyeled be az értékvesztést, általában már "tesztelt" darabok, tehát működnek, plusz ha gond van gördülékenyebb is általában az ügyintézés.
[ Szerkesztve ]
-
Pikari
addikt
Annyit szeretnék ezzel kapcsolatban javasolni, amit mindenki másnak is javasolni szoktam: ha van X pénzed, amit számítógépre akarsz költeni, akkor ne X összegből vegyél hardvert, hanem csak X/2-ből.
Egy éven belül el fog menni a maradék pénz is az ilyesmi malőrök miatt.
Ez olyan, mint amikor megveszed a 10 milliós kocsit, és egyik reggel nem indul, és ég valami rejtélyes hibalámpa.
Én nagyon ellenjavallani szoktam az ismerősi körömben az ilyen "mert megérdemlem" jellegű impulzusvásárlásokat, az eredmény eleve egy olyan gép szokott lenni, ami a vágyakat nem elégíti ki, például azért, mert nem alkalmas a rendeltetésszerű céljára (akár meghibásodás miatt, akár más miatt).
Az, hogy ennyire a lelkedre vetted, nyilván arra utal, hogy ez egy nagyon kényes téma neked, de az nem feltétlenül a bestbyte hibája, hogy a hiba nem jött ki náluk, mert nem feltétlenül fog minden konfigon egy-egy adott hiba jelentkezni.
A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.
-
-
Nagyon ritkán veszek új cuccot magamnak, általában használt de jó minőségű cuccok között böngészem. Úgy gondoltam most veszek újat, gari van, mi baj lehet?! Hát van.... Mármint baj... Az meg hogy a lelkemre vettem szerintem érthető... Ennek az egésznek nem így kellene működnie, (egy optimális vilagban) pláne úgy hogy nem olcsó dolgokról beszélünk...a gép teljesítményével nem lenne gond, hisz azért igyekeztem úgy válogatni a herdverek közülük hogy számomra megfelelő legyen.értekromlásra pedig:teljesen igazad van, de egyet nem szabad elfelejteni, én használni akarom nem kereskedni vele. Aki egy új autót vesz az azért veszi hogy újban üljön,nem azt fogja nézni hogy jajj a kereskedesből kihajtva már vesztett az értékéből még ha így is van,ha meg elromlik ezért van/lenne a garancia higy csinálják meg/cseréljék ha kell ha már kifizetted a felárat.
-
aktív tag
mindebből most tanultál és most már tudod, -ahogy a kolléga fentebb említette is- hogy garanciális cserére úgy küldünk hardvert, hogy annál se kép se hang nincs. mindenkinek egyszerűbb, gyorsabb. neked is, a szervizesnek meg pláne.
Peace is a lie, there is only passion...
-
Van egyáltalán olyan bolt, ahol foglalkoznak a garanciával? Helyi bolttal szívtam anno, persze majd visszajüldik a gyártónak... több hónapos procedura így is úgy is. Ha jól rémlik én is vettem másik hardvert, és amikor végre megjött a csere darab, akkor azt eladtam.
Ipon 14 éve: gépház, venti vezérlő ment tönkre. Küldjem vissza cakk-pakk az egész házat gyári csomagban... Több hétig hova tegyem a konfigot?! Jó fejek.Igazából mindenhol kókányolás van csak, építőipar, autószerviz, számtech, webdesign... egészségügy. Ereszz rá bármelyik wp kókányoló weblapjára egy SEO+html+css checkert... a saját oldalukat nem tudják normálisan megcsinálni, de több százezret elkérnek. Autószerelő dettó, orvosok meg... dögöljön meg az ember, ha magánba megy sok pénzért akkor is
[ Szerkesztve ]
<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
veterán
PCX-es sztorikat olvasva meglepődök, mert nekem egyszer gariztak VGA-t, de az gond nélkül ment. Sőt, kifejezetten értelmes kommunikáció zajlott levélben velük. Bezzeg az iPon... Annál rohadtabb céget garanciáztatás kapcsán keresve se tudok mondani. Nem rablom senki idejét, 5+ garancia eset volt velük (céges is, magán is), büdös bunkók voltak mindegyiknél, vagy csak szimplán idióták.
-
ncc1701
veterán
Kicsit meg kellett volna piszkálni a kártyát 24V-os táppal. Akkor se kép/se hang, külsérelmi nyom nincs, a hiba egyértelmű lett volna.
-
totron
addikt
hogy a hiba nem jött ki náluk, mert nem feltétlenül fog minden konfigon egy-egy adott hiba jelentkezni.
Igen, együttállásokról, párosításokról van szó, más környezettel ugrasztható ki a nyuszi a bokorból, a minden komponens teszteltsége csak az 1. lépés, nem tudom ez átment-e tescodr-nek.
A baj az, hogy amellett, hogy ez lehet egy relatíve ártatlan, hardver szintű tényállás (együttállás) is, lehet hivatkozási alap is az üzlet részéről. Döntse el az ember, hogy korrektség van és a kvantumvilágban nem passzentosak a kvarkok vagy pofátlan orcába hazudás és lerázás. Személyesen kell a nagybeszerzéseket intézni. Ott kibukik a pehelyszakáll, atmoszféra és még "borítója" is van a beszerzésnek, mint a könyvnek, növekszik az élményfaktor. A kívánatos előjelet is valamivel jobban be lehet biztosítani így. Emlékszem még amikor tévéért, videóért szalonba(!) mentünk. Nem volt rossz.#20stickermajom, ejj, de klasszik, de nagyon klasszik, hogy ponnnt mindig az érdeklődés pillanatától lehet számolni a pillanat múlva/holnapra kész-t. Minden területen bevett attitűd. Nem értem, szervizoldalról nem az a logika játszik, hogy a gyorsaság növeli az ügyfélelégedettséget? Egy már el is felejtettük, töki, de itt van, megjavult, holnap jöhetsz érte/küldjük is megtenné. Biztos ciki lenne, de az átlátszó és elrojtolt fedősztori mégjobban az. Tehát fekete pont, de világos, hogy ennek bele kell férnie, mert mindig van rosszabb. Talán jobb is, de az fehér holló jellegű. Mondjuk lehet, hogy ide is az elméleti fizikai szabályrendszerét érdemes segítségül hívni, vagyis a megfigyelt rendszer működése kizökkenik addigi medréből és a részek állapotot váltanak a megfigyelő miatt, eképpen viszont mi, érdeklődők javítottuk meg a termékt.
-
ergoGnomik
tag
Régebben, amíg működött a Tékozló Homár nevű blog, rendszerint elég volt megemlíteni a garanciális ügyintézőnek, hogy Homár pozitív a tevékenységük és hipp-hopp felgyorsult az ügymenet, valamint amit nem lehetett megtenni (pedig törvény szerint de), az is hirtelen elintézhetővé vált.
-
kicsako
őstag
válasz Krugszvele #10 üzenetére
Nekem PCX-el úgy 8-10éve jó tapasztalatom volt Gariztatásnál. Tönkrement a 20ezres füles másfél év után, visszavittem és szó nélkül kicserélték 2 héten belül.
Ugyanez Rufusz Computernél 7éve, fülest is cseréltek, meg amikor HDMI átalakítót kerestem odaadtak kb. 3-4et hogy próbáljam ki és amelyik nem megy vigyem vissza(szomszédban laktam). -
-
-
b0bcat
addikt
Azért vagy kénytelen trükközni, mert nem vesznek komolyan.
Mondjuk azt nem tudom, hogyan fognak arra reagálni, ha "trükközve" küldöd vissza, hiszen korábban - szerintük látszólag legalábbis - kifogástalanul működött a kártya.
Online angol nyelvtanfolyam tanári felügyelettel, mindössze havi 990 Ft-tól! > http://tinyurl.com/yvpnn99r
-
-
tomgabor
senior tag
Én még 13-15 éve(amikor még csak a Francia úton voltak és az emeleten volt a szerviz, pörgött a bolt mint állat) iPonba gariztattam egy merevlemezt, azt hiszem kétszer visszaküldték hogy hibátlan, átvittem a szervizeshez a szomszéd városba aki megállapította hogy nem is pörög fel, halott mint a szög.
Aquába küldtem vissza 2 éve egy HDD-t, lefagyott a gép egyik nap vele és azóta nem postolt ha rá volt dugva, majdnem egy hónapig ültek rajta, szerintem tovább is ha nem érdeklődők iránta.
Amúgy amikor még 2018-ban iPon trükközött a garanciával, 3 év a weboldalon, kifizetted a pénztárnál és miután az árukiadó odaadta akkor derült ki hogy csak 1 év van rá, azt mondták azért mert az a kötelező és a beszállító nem akar többet foglalkozni vele.
-
Vesa
veterán
"Inkább egy lélektelen multitól vásárolok, akinek mindegy, inkább cseréli a cuccot."
Az a vicc, hogy tényleg így van. Alzánál két olyan garis ügyem is volt, ami 2 évvel a vásárlást követően következett be -3 év gari volt rájuk-, az egyik nagyobb értékű -6 számjegyű- termék. Nem volt hozzájuk extra szolgáltatás vásárolva, csak a sima termék garijuk volt. Szépen kitöltöttem a hibajegyet, feladtam a terméket a megjelölt címükre. Már készültem a legrosszabbra, több hetes, hónapos körökre az un. "szervizzel", email váltások sorára stb. Végül én lepődtem meg legjobban, amikor 4 napra rá jött az email, hogy az adott terméket már nem forgalmazzák, tehát visszatérítik a pénzt, adjak egy számlaszámot. Megadtam, majd további 2 nap után a számlámon volt a pénz. Mindkét esetben így zajlott le, 2 évvel a vásárlást követően!
Ehhez képest, kis magyar cégtől vettem egy Xiaomi szobai légszűrőt ami már a kibontását követően zavaró hangot adott ki. Garanciális feltételeik már eleve bicskanyitogatóak voltak, nem kizárt, hogy törvénytelen is, amiben az szerepelt, hogy visszaküldést követően a garanciális termék, ha __szerintük__ nem hibás, akkor 10k-t fognak kiszámlázni szervizköltség címen és mehetek érte személyesen, vagy ismét fizethetem ki a szállítást. Eddig sem jutottunk el, mivel 1 hónapig ültek a terméken az un. "szervizesek", aztán se pénz, se termék sehol. Email-re egyszer reagáltak, hogy várjak türelemmel, mert 30 napjuk van az átvizsgálásra -egy ilyen hiba megállapítása 2 perc, mert bekapcsolja és hallja a hangot-, akkor eleve nem értem mi tart ezen 30 napig?? Mindegy, telt-múlt az idő, sehol semmi, de már az emailekre sem reagáltak, telefonon elérhetetlenek. Toltam egy szép hosszú 1 csillagos értékelést a boltjukra árukeresőn, másnap érdekes módon előkerültek, majd nagy nehezen -összességében hónapokkal később-, visszautalták a vételárat. A büdös életben többet nem veszek semmit kis magyar cégtől (de lehet, hogy általában semmilyen magyartól sem ha lehet).
Eddig egyetlen pozitív csalódás ért PC kiskereskedővel, az a régi Hardverker volt (jelenleg BestMarkt). Ők is gördülékenyen cserélték a garis terméket. Az átalakulást követően nem vásároltam tőlük, nem tudom most milyenek lehetnek.A bloghoz: Ez a tipikus magyar PC kisker történet. Mondanám, hlgy valahol megértem őket, mert sok olyan garisnak vélt őrjöngő vevő van,. akik valójában teljesen hülyék a PC-hez, és a hiba nem is hardveres hanem szoftveres, vagy benyeltek valami vírust. De esetedben gyakorlatilag a szájukba lett rágva a hiba, mégis csinálják a műsort és húzzák az időt. Elfogadhatatlan.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Yézi
aktív tag
válasz Victoryus #27 üzenetére
Alzával pl. nekem eddig jó tapasztalataim vannak.
7800X3D murdelt meg nálam, kb. 2 hét után meg is kaptam a cseredarabot.
Küldtem vissza mostanság egeret is, duplaklikk miatt, 3 hét után szintén jött a cseredarab. Mondjuk valószínűleg valami szérihibás darabot sikerült vásárolnom, mert a cseredarab is pár hét után ugyanazt a hibát produkálta, úgyhogy megint jöhetett egy 3 hetes művelet, de legalább ismételten kaptam szó nélkül egy újabb cseredarabot.
FirstShop is problémamentes idáig. 14 napos elállás mindig zökkenőmentes volt, inkompatibilitás miatt szó nélkül cserélték a vásárolt memóriákat, de küldtem már vissza meghibásodott monitort is, ott 14 napon belül jött visszajelzés a szerviztől, hogy javíthatatlan, igényelhetek cserét vagy levásárolhatom/visszatérítik a vételárat.
Ez mondjuk kicsit hosszabb művelet volt, szerviz válasza után még 4 hét eltelt, mivel cseredarabot kértem, de pont akkoriban lett készlethiányos ez a monitor, szóval hiába vártunk a beszállító válaszára, végül nem tudták már beszerezni, úgyhogy ráfizettem inkább egy másikra modellre. -
Dühítő olvasni hogy hányan jártak már sajnos hasonló cipőben, a legdurvabb az hogy hülyének nézik az embert, jó tudom van sok problémás ügyfél is nem tagadom. De ez én esetemben úgy érzem korrektül jártam el, szinte a szájuka rágtam a megoldást, és még is megy itt az akadékoskodás. Ráadásul én az asztalt sem vertem hogy:adják vissza a pénzt hiszen én használni akarom az általam megvásárolt terméket,a slussz poén pedig hogy egy ekkora cégnek nem szabadna hogy gondot okozzon egy aktuálisan forgalomban lévő eszköz cseréje,ill. vissza küldése a gyártó felé...Redditen olvasgattam a témában, hasonló módon döglődő rtx 4070s/4080ti kártyákról ahol csak az rma segített.
-
-
TIT
veterán
A pénz vissza jobb lett volna,már rég túl lennél rajta,ennyit arról,hogy az nv milyen tökéletes.
Vesa: Hardverkerrel a razer egerem 1 hónapig volt ott duplaklikkel,hetente írtam,hogy mivan,aztán visszaadták a pénzt,mondjuk én a Zsolttal beszéltem,a zegyik tulajjal,rendes volt de már nincs ott.Bestmarktba 1 kábel gari volt,1 hétig ültek rajta,nem tudom miért,de sajna ez még belefér.Sógor vett tőlük sokmindent nagykerbe.
Alza super 1 éves gamepadnak visszaadták az árát 1-2 nap alatt.
Compker volt még korrekt,10 nap után visszavittem egy cougar gameregeret,hogy kényelmetlen,este zárás előtt,másnap a számlán volt a pénz.
AuraSync: Ja kilett próbálva és ellett cseszve a bioscserével,biztos nem vennék használt vgát,csak a sajátom.[ Szerkesztve ]
-
Pár használt VGA-t már vettem itt és soha nem volt velük semmi bajom.
Ha BIOS cserélt VGA-t vettél és NEM volt feltüntetve a hirdetésben akkor átvertek és az továbbra sem a VGA hibája hanem az eladóé.
A legtöbb hirdetés nem ilyen.
Amúgy egy VGA bios csere kb 1-2 perc anno én is cserélgettem rajtuk, de eladni mindig a gyárival tettem.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
Igen valóban jobb lett volna,de mint mondtam nekem a vga kell nem a pénz,és most jóval többet kellene rá fizetni ha váltanék.Senki nem állította hogy az NV tökéletes,most is egy használt AMD kártya van a gépemben,sosem voltam márkafanatikus mindig azt a terméket veszem ami jobb ár/érték aránnyal rendelkezik,és vagy jobb szolgáltatásokat kínál...
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- Politika
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Eladó fülhallgatók
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X230 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I 12,5" HD I Mdp I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X220 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I 12,5" HD I DP I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár- Lenovo ThinkPad X1 - i5-2GEN I 4GB I 128GB SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460s - i7-6GEN I 12GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest