-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
senior tag
Szerintetek reális az ára?
Škoda Octavia II
Persze elírták ez 2-es, nem 3-masA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
F_Zolee
veterán
Tudja valaki, hogy az olajleeresztő csavarnál milyen tömítő pasztát szoktak használni?
-
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #169105 üzenetére
Eddig kenegették a tövét.
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #169094 üzenetére
Jó napot, 1.9pd generátor indítás után bejti a fordulatot, ugye ez volt a nyűgöm. Na a fejlemény annyi hogy kapott egy bontott bosch generátort, a probléma megoldódott. Viszont, bár már nem tudom mi legyen, vagy engedjen el a dolgot. Motor, mérő csoport, 016 csatorna még mindig 17.6%generator terhelést mutat gyújtason. Foglalkozzak vele vagy ez ilyen és kész.Eddig A6-on néztem azon gyújtáson 0% viszont 2004 évj lehet annak a vezérlője más. Nem tudom....
-
pcgamer01
senior tag
Sziasztok!
Van nálunk egy 2005-ös Faceliftes VW Sharan. (1.9pd)
A hiba az vele, hogy csak a bal első ajtót, csomagtér ajtót, tankajtót zárja a centrál...
Az ajtókba lévő kötegek jók(voltak megtört szigetelések de szakadt vezeték nem volt)
Computer szerint "Central Locking opening/closing motor short to ground"
Elméletileg minden jó de mégse...
Valaki esetleg tudja mi lehet a hiba?
Esetleg a Comfort elektronika, ami a biztosítéktáblába van integrálva?Samsung Galaxy S10+
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
A 2006-os BKD Seat Leonom kezd az idegeimre menni... a melegindítási gond, egy dolog, 80 fokos víz felett nehezen indul el. Ez megoldható lesz egy ECU programozással (kicsit optimista a lelkem indítási táblája).
Az alábbi problémákat produkálja: elkezdte fogyasztani a vizet. A radiátor lyukas volt, csere. Szerelő szerint OK. Erre ma kb 1000km után ismét jelzett. Jobb híján feltöltöttem egy kis vízzel, mert kissé távol vagyok otthonról
A turbo szintén a mai napon úgy döntött, hogy nem viszi túlzásba a működést. Korábban már csinálta, hogy nagy gázadásra indián üzemmódba váltott és füstjelekkel kommunikált. Ma ezt sikerült szinte állandósítania más kisebb gyorsításnál is. Elég ciki a dolog. Kb 1 hete lett egr és asv takarítva, mivel szerintem még soha nem volt109000 mérföld van az órában).Van valami ötlet, hogy merre tapogatózzak? Vagy egyszerűen locsoljam le benzinnel, ha már diesel és gyújtsam fel, vegyek helyette egy japán autót (3 hónapja megy, a vételár felét már ráköltöttem javításokra).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Robi81
tag
Sziasztok
Vw polo 4 2008 1.4 Pdtdi mennyi a vezérlés csereperiódus?
Még nem volt cserélve most lessz 119.000km benne. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Kis helyzetjelentés, mert el vagyok maradva.
Szóval az alany egy VW Golf7, 2014, 110kW, CRBC, ~182000 km, múlt hétvégén megcsináltam az olaj+szűrőcseréket:
Olaj 14000km és 295 nap után lett cserélve.
Levegő- és gázolajszűrő állapota ~18 hónap és ~29 ezer km után:
Mágus javaslatára a levegőszűrőt minden olajcserénél kidobom ezután.
Üzemanyagszűrő-ház:
Csere után VCDS-sel beállítottam újra a fix 15000/ 1év periódust, és megjárattam az üzemanyagpumpát, hogy légtelenítődjön a rendszer: -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #169113 üzenetére
Összedobtam egy képre az előző csere képeivel:
Közben még május végén cseréltem a kanyarfényben a H7 izzókat, sima egyszerű, de elvileg fehérebb és picivel erősebb izzókra:
Képen annyira nem jön át, de valóban fehérebb, és kicsivel erősebb a fény.Más:
Xenon-nak kb.mennyi az élettartama, illetve mikor érdemes cserélni?
Utóbbi időben mintha sárgásnak látnám (bár úgy tudom, hogy épp kékesedik, ha gyengül), és mintha gyengült volna a fényereje is. De lehet csak bebeszélem magamnak, miután a ködlámpa meg kapott egy elég magas színhőmérsékletű ledet, mellette minden sárga és halvány.És még egy kérdés a végére:
Tisztítanám a klímát, vezetékes-habos spray-jel. Ez kivitelezhető úgy, hogy alulról, a kondenz kivezetőcsőnél feldugom a tisztító csövét, és úgy telibenyomom habbal?
Ha igen, akkor ezek vajon a kivezetők nyílásai?:[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz KTTech #169110 üzenetére
Ironikus leszek. Bocsi.
Ha a turbó füstöl, akkor ne ECU-t írj, hanem újítsd fel, ha még lehet.
Ha a víz fogy talán nem hengerfejes, de folyhat még pár helyről (pl. Termosztát, vízpumpa) amúgy a termosztát jó, ha már melegedés problémáid vannak? (Ez összefügghet a vízfogyással).
Megoldás: jó, màrkaspecifikus szerelőt keress
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KTTech
veterán
válasz CharlieDrop #169115 üzenetére
Nincs melegedés probléma. A füstölés nem függ össze az ECUval, az a melegindításra vonatkozik (volt pár EDC16-os, amibe olyan map került, hogy bizonyos fordulat alatt nem ad üzemanyagot indításnál, míg másik szériánál ad. Nálam 70 fok alatt minden rendben van, azonnal indít, felette küzd.)
Angliában kissé nehéz specifikus szerelőt találni, mivel a márkaszervizek sem javítanak - csak főegységeket cserélnek. Lehet át kell venni az itteni szemléletet: hajtani amíg megy, aztán eladni valakinek.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz CharlieDrop #169118 üzenetére
Igen, mert nálam ez különálló gond. A víz hőmérséklete mindkét jeladón megfelelő, nem forr. Nyomás alatt van, mert amikor megálltam, és kinyitottam a tágulásit, akkor kiengedte a gőzt (és vissza is jött egy adag víz a tágulásiba, normál szintig majdnem). A vízpumpára nem gyanakodnék, vezérléscsere kb. 5000 mérfölddel ezelőtt volt (szervizkönyv alapján).
A turbó ha meghalt inkább kivágom (lehet, hogy csak takarítani kell, nem tartomkizártnak, a pakikból lassan bármit kinézek), kompletten leömlővel 215 font, 2 év garival. A gond, hogy min. 300 fontot kérnek el a beépítésért...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
1stVikman
senior tag
válasz L1ZRRR #169117 üzenetére
Szia!
Írtam, ~másfél év és ~29000km, de ez csak a levegő és a gázolajszűrőre vonatkozik.
Olaj az ~14000km után volt cserélve, szűrővel együtt.(#169122) Reggie0
És akkor gondolj bele, hogy a gyártói ajánlás ennek a többszöröse, ha jól tudom 90ezer km vagy 6 év (levegő és gázolaj), pollenszűrőre meg 60ezer vagy 2 év. (klímatisztítás után ezt akarom még cserélni) -
zeus_2k14
senior tag
Üdv
VW Golf Plus 2006 - 1.6 motor -al rendelkező autóból melyiket érdemes megvenni? 8 szelep vagy 16 szelep? Főként autopalyan lenne használva , napi 40-50 km.
Mennyire pörögne 130-140es tempónál 5.be?1.6 - 102 le az 8 szelepes lehet ?
Illetve mi a vélemény a kocsiról/motorról, mennyire megbízható ?
-
Robi81
tag
Sziasztok
VW POLO 1.4PDTDI 2008 évjárat
120.000-nél mit csinálnak kötelező szervizen?mire készüljek? -
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Megérett a cserére a mostani hűséges 19 éves szekerem.
Ez mennyire vállalható?
[link]
Illetve egy ilyen.
Nem hiszem, hogy vagos leszek, de méretre ez nagyon bejönne.
Árban 900e ig nézelődök. Ellenfele jelenleg a francia vonalon van bármilyen meglepő
De próbálok nyitott lenni és nem elfogult.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
-
Keef_Lee
senior tag
válasz molnarpeter #169135 üzenetére
Szia!
Igen, azon erősködtem én is, erre az volt a válasz, hogy ez inkább szokott a probléma lenni.
De kicseréli a hajtókarcsapágyakat, csak a beszerzést kellene megoldanom. Honnét érdemes, vagy lehet egyáltalán? Vagy van a szokásos Bárdi, Unixban is? Csavart gondolom külön kell. -
válasz rob210 #169132 üzenetére
Nekem a 8v még messze 10 liter felett fogyasztott városban klímával. Volt kollégámnak 1.4 16v volt de ő pl soha nem kapcsolt klímát és 2500 fölött a mutató csak műszakin járt uh hibahatáron kívüli. De azért gyanúzok h nem lesz 4-5 liter különbség a kettő között.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lacess
tag
válasz Reggie0 #169122 üzenetére
Én is 10ezrenként cserélek mindent és soha, még csak hasonló sem volt a levegőszűrő amit kidobtam. Annyi, hogy a gázolajszűrőt mindig tél előtt cserélem, így kevesebb az esélye a ledermedésnek a benne lévő víz miatt.
Jah, és a majd' 20éves rozsdaboglyába még mindig csak MANN szűrő kerül.Apropó, hátsó rugó, lengéscsillapító, csavarok, felütközésgátló, etc. kicserélve. Mivel nem tudtak Lesjöfors rugót beszerezni ezért Bilstein lett az is meg a gátló is. Reméljük megteszi. Azóta mentem vele ~500km-et, erre tegnap égve maradt az ABS és az ESP visszajelzője, fantasztikus...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #169130 üzenetére
Ebből a 63kw jobb választás, vagy a 74kw 1.9pd dízel.
Ez a 74kw 1.4 nem rossz motor, de városban szenved, mert nagyon 16 szelepesre van hangokva, pörgetni kell. A 63kw-os alul nyomatékosabb, jobb vele városban közlekedni. Én a 74kw pd-t venném. Nimcs kettőstömegű, van rendes fék rajta, túl van motorizálva vele a szekér, emiatt tartós, megbízható és keveset is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz rob210 #169132 üzenetére
Nekem ferdehátú van, átlag inkább 6,5-7 liter vegyesen.
Használtam sokáig városban munkahelyre napi 2x3 km-t, ez nyáron 7,5 télen (mindig hideg motorral) 12 liter fogyasztást jelentett a fedkomp szerint. De ha elugrottam vásárolni is és mentem legalább 6 km-t, akkor télen is beesett 8 liter alá.
Városon kívül 10 km alatt 6,5-7, felette 5,5-ig le lehet vinni. (max. 2 fő esetén klímával is.) -
csabi324
tag
Sziasztok.
Motortisztító adalékról van tapasztalata valakinek?
Érdemes használni olaj csere előtt vagy többet árt mint használ?
VW Golf3 1.9 TD -
monosgeri21
tag
Sziasztok!
Stabilizátor szilent cserénél milyen átmérőjűt érdemes venni? PR-kód alapján a 20,7 mm-es stabilizátor rúdhoz 18,4-es szilentet dob jópár oldal, de van ami 20,7-est. Ennyire passzosnak kell lennie, vagy mehet hozzá a névleges 20,7-es? Esetleg 1-2 mm-rel kisebb átmérőjű?
[ Szerkesztve ]