-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #154380 üzenetére
Amit találtam egyébként komplett munkahengert, honnan lehet tudni, hogy a tárcsafékhez való-e, avagy dobfékhez? Vagy mimd a kettőnél ugyanolyat alkalmaznak?
A kocsi pontos típusának kiválasztása után dobta ki ezt, de nem bízok az ilyen kalkulátorokban, ezért kérdezemLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
1stVikman
senior tag
-
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #154778 üzenetére
Egyik kérdés megoldódni látszik.
Eddig Shell V-Power Diesel-t tettem a kocsiba, most legutóbb az olcsóbb OMW-set. Azóta az üzemanyag szintjelzője betonstabilan mutatja a szintet.Kormányra, kerékcsapágyra tippeket még szívesen fogadok
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
diablo1984
veterán
válasz Szoszo94 #160652 üzenetére
a tdi-nél mondjuk van egy intercooler is a hűtősorban.Rég volt már B4-es passatom, de ha jól rémlik valahol elől a blokk tömbjén volt beleütve a motorszám, de azóta láttam már annyi motort, hogy nem vagyok benne biztos! Az biztos egy 90 lovas B4-es Passat TDI motort még hangra is felismernék, szemre meg pláne!
-
diablo1984
veterán
válasz Szoszo94 #160657 üzenetére
oh, édes pöcsöm, ez de csúnya az én régi talicskámhoz képest! Jelenleg TDI, intercooloeres, elektromos adagolós dízel, úgy néz ki, mint ahogy egy 90 lovas tdi-nek ki kell nézni, kivéve a sok port, az eresztó gázolajos adagolót és a blokkból szivárgó olajat. Így ebben a formában egy 1Z motorkódos blokknak felel meg!
-
bul07
nagyúr
válasz Szoszo94 #161910 üzenetére
Ennyire nem vágom, édesapámé a csühögő németből behozott, ki tudja mennyit futott, széteső példány(elemek kezdenek elállni), horgász autó
Neki pont jó, bár mostanában egyre többet fogyaszt és nem is megy úgy, bár az is bejátszhat hogy nagypapásan van használva
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
válasz Szoszo94 #166554 üzenetére
Komoly. Az Elsában vannak olyan leírások h 200 Nm, majd 180°és még 2x 90°. Ha valamit egyszer ráhúztál akkor nem lazíthatsz rajta. Olyan sincs elméletileg hogy érzésre húzzuk majd rá - tehát nincs tól-ig tűréshatár hogy majd valami belefér. Mondjuk francia autónál fingom nincs mi értelme lenne de előfordulhat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lacess
tag
válasz Szoszo94 #168808 üzenetére
Én leginkább azért nem veszek másikat mert sajnálnám kitenni a társasház elé. A minap is, ha nem szólok le az embernek ez erkélyről, a harmadik emeltről, akkor úgy elhajt ahogy illik. Miután feltolta a mögötte álló autót a járdára.
Gondolkodtam félmegoldásban is: 1,5-2millióért olyat amit még nem sajnálnék, meg is néztem párat, az ársáv felső harmadából. Siralmas. Zakatoló lendkerekek, abszolút nem létező fék a hátsó tengelyen, olyan szinten ismeretlen előélet hogy az ember egy darab cetlit nem tudott mutatni bármiről ami az autóba került, és hasonlók. Fél millió bele ment volna akármelyikbe, plusz papírozás, gumi, etc.( Pedig olcsón szerzem az alkatrészt és a szerelőm sem egy plasztikai sebész órabéréért dolgozik.) Értem én, hogy használt autó, de a végösszeget látva már rég nem érte volna meg a dolog. Főleg úgy, hogy ezek az autók nem nyújtottak volna sokkal többet a meglévőnél.
Így most belemegy ebbe egy kis pénzmag aztán gurulunk még 1-2 évet. Ugye műszakilag nem egy rossz állapotú autóról van szó, a rozsda és az esztétikum ami problémásabb.Neked meg sok balesetmentest az újhoz!!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
siti
senior tag
válasz Szoszo94 #168808 üzenetére
Szerintem nagyon kevés olyan autó van, ami elmúlt 20 éves és nem lehet rákölteni 350e-t reflexből. vagy ha nem kell rákölteni, akkor vagy az előző tulaj már megtette vagy olyan áron adják, hogy nem reális egy 20 éves autóért. (néha megnézem hahu-n a 20 évnél öregebb 50e km-nél kevesebbet futott "vasárnapi bácsis" autókat, de amire tényleg nem kell költeni, mert tényleg templomba járó garázsban tartott volt, azért a pénzért ma már modernebb autót kapni (abs, klíma, kényelem, stb) vagy hobbiautó).
Tavaly 170e-t költöttem autóra, tavaly előtt 110e. ez egy 20 éves a3, semmi extra. (vezérlés csere, vízpumpa, olaj, féktárcsa+betét, egy kerékcsapágy, lambda szonda, műszaki). Most reflexből rendbe tenném a fényezést, kezdődő rozsdákat (kb 200e), eszi az olaj a motort-> felújítás (4-500e), pixel és műszer hibás a műszerfal (180e volt rá az ajánlat, mert ez ilyen) az autó meg érhet 3-500e (talán). Hol éri meg ennyit költeni rá, miközben 20 éves? Marad nálam, használom amíg nem adja be magát, az évente 100-150e javítás még mindig olcsóbb mint a havi törlesztő.
És akkor a kiszemelt Lexus
Ez új korában sem volt olcsó, most se lesz hozzá az, amit újonnan kell megvenni. Nem tudom mennyire jó és széles az utángyártott termékek hozzá, (és mennyire méretpontos), de bontott nem rozsdás első sárvédőt bármikor veszek az autómhoz, kis kereséssel még színhelyes is, Lexushoz sok sikert tudok csak kívánni. (nézegettem én is, de öreg prémium autót nem tudok megfinanszírozni).Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Dark Souls sorozat
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MG topik
- SSD kibeszélő
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SkyShowtime
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...