- SkyShowtime
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Linux kezdőknek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Ubuntu Linux
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- TP-LINK routerek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Wiz Khalifa #120268 üzenetére
A kerékjárati ív is jellemzően szeret rohadni.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #120268 üzenetére
Mindenhol.
-
Saccco
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #120268 üzenetére
Motorháztető alatt mindkét oldalon is (vízelvezető), megörökölte a Favorittól. [link]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
netguru10
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #122196 üzenetére
Szia.
Mind a két elgondolás kivitelezhető.
A meglévő tükör talpára kell átrakni azt az elgondolást,amelyiket jobban szeretné a bátyád. (kell hozzá némi kézügyesség)
Az indexesnél csak az irányjelzőnek kell a plusz szálat vinni oda.
Az elektromos behajtósnál már más a helyzet...ott már egy plusz relé is kell,meg a konfort elektronikát is hozzá kell tanítani. (a relé pontos számát nem tudom,hogy milyen kell,de biztos vannak itt olyan kollégák,akik ezt megmondják majd)Arbeit Macht Frei
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #138404 üzenetére
Lehet, de akár termostat és vízpumpa gond is lehet. Mennyire melegszik ilyenkor fel?
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #138404 üzenetére
Szerintem hengerfejes. Járó motornál láthatod is, hogy kis buborèkok jönnek fel a kiegyenlítőbe. Nekem a laguna volt ilyen, állás után az indítás is nehezebb tud lenni, mert nálam a víz a hengerbe is visszafolyt ilyenkor, járó motornál meg a kompresszió megy a vízbe...
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #138411 üzenetére
Mert nem a kipuffba távozik a víz, hanem a kiegy tartály fedelèn. A vízbe meg kipufogó gáz is kerülhet, nem látványos a buborèk, csak nèha egy egy bubi, a levegő többsège beragad valahol....
Hengerfej le, azt minimum síkolni kell, de szelepvezetők, szelepszár szimmeringek cserèje fillères, ha már lent van, új hengerfej tömítès, új hf csavarok, akkor már új vezèrlèsz, ha már úgy is szèt van dúrva(meg most vásárolt kocsinál ki tudja mikor volt, bármit mondhatnak).
Ha a vezèrlèst nem vesszük költsègnek(mert az úgyis cserèlnèd), akkor szerintem olyan 50-70k között kijön ès akkor hengerfej területèn rendben van a kocsi ès a hengerfalat is láttad, hogy milyen állapotban van.
Ez arra az esetre vonatkozik, ha a hf tömítèskor fúj ki, ha átrepedt a hengerfej, az más tèszta... -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #138416 üzenetére
Kovácsoltat? Mit akarsz èpíteni vfts ladát? A hengefej alu, ahhoz nem kell kovács....
Ritka a 100 lovas hengerjej(16v), de ha cserèlni kell ès nincs a bontóban, akkor javítható, Debrecenben a Mikepèrcsi úton is van egy gèpműhely, valszeg akkor is 100 ezerből kijön akkor is az egèsz, de először látni kellene, hogy mi a gond.... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #138416 üzenetére
A szelepfedél tömítésnél lesz olajos, nem a hf alól. Az egy teljesen másik, független hiba.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #138421 üzenetére
Mondom, hogy ez volt a lagunánál is csontra a gond, feltolja a vizet, mert a kipuffgáz kitolja, ha lehűl a motor, akkor a gáz kiszökik ès a víz visszahúzódik, meg befolyik a hengerbe.
-
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #138404 üzenetére
mit vettééé???? ide is bemerészkedsz mostmár? dejó....
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Wiz Khalifa #138541 üzenetére
OBIban vettél a kocsiba tömítést. Legalább bírja a hőt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lenko
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #138541 üzenetére
Lehet lambda szonda, légtömegmérő, sz*r computer is. Gy. elosztó fedél+rotor.
A pedál bowdenes...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #138541 üzenetére
Ja, azt hittem, hogy a túlnyomásos szelepen keresztül tolja a cuccot, nem a kupak alól, ezt nem ártott volna tisztázni! Persze, hogy tud olyat, mert nincs a víznek ami a nyomást vissza tartaná, így "ki tud futni". De akkor sem illene egy tartálynyit kitolnia....
-
F_Zolee
veterán
válasz Wiz Khalifa #139046 üzenetére
5W40el kezd.
-
F_Zolee
veterán
válasz Wiz Khalifa #139050 üzenetére
Mert a mostanit eszi? Vagy lemaradtam valamiről?
-
F_Zolee
veterán
válasz Wiz Khalifa #139052 üzenetére
Nem törvény szerű. Max utána már nem azt teszed. De 10w az kínzás a motornak rövid távon pl.
Munez: sűrűbb és csak félszintetikus. Nehezebben melegszik be. Neki nem mozdonya van, mint neked.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #139056 üzenetére
Sajat tapasztalat: regi 1.6B a4-em (2001-es evjarat) ette az 5w30-at.
Utana 10w40 ment bele es az rendben volt.I humbly and respectfully decline™
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #139156 üzenetére
Írj rá Qru-ra.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Wiz Khalifa #139223 üzenetére
Úgy látom hidraulika olaj kell. Melyiket érdemes venni?
Smoke some weed nigga!
-
Gyula84
veterán
válasz Wiz Khalifa #139156 üzenetére
40hd is volt amúgy?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Viperator
őstag
válasz Wiz Khalifa #139268 üzenetére
HD minőségű képek készítése az autódról...
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
kenny123
addikt
válasz Wiz Khalifa #139272 üzenetére
Ha kérdezel, az a belépő hogy linkelsz 40HD képet a verdádról.
Illene nekem is pótolni.
yo
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #139278 üzenetére
Mond, hogy legalább olcsó volt! Mert ezzel a járgánnyal a mostani rendszerben vagy csúnyán venni kell a műszakit, vagy műszaki nélkül a kertben fogod nézni a vasat.....
-
Keef_Lee
senior tag
válasz Wiz Khalifa #139278 üzenetére
Akkor reagálok a képre!
Na ebből a bótból is elfogyott a hús! -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #139290 üzenetére
Nem elég a műbizonylat, a forgalmiba is fel kell vezettetni a nem gyári cuccokat! Volt erről cikk is a totalcaron, hogy mi és hogyan szabályos.....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #139296 üzenetére
Hát ja, olcsó szegmensben mindig benne van a "költeni kell rá" opció, de sokszor a drágában is befigyelhet..... Baleset menteset hozzá! Amúgy az a legtisztább, hogy vidd el arra a vizsgaállomásra ahol majd vizsgáztatni akarod és kérdezd ki őket, hogy mi az amit elfogadnak a kocsin és mi az amit nem! Mert állomásonként változhat, hogy ki az aki szigorúbb, ki az aki lágyabb, nekem most januárban azt mondták, hogy vége van már a suspusnak, ami nem kerek azt elmeszelik, mert bekeményített a hatóság és a vizsgabázisokat is büntetik, ha véletlen(nem is annyira) megbuknak, így már nem éri meg nekik kockáztatni.....
-
veterán
válasz Wiz Khalifa #139296 üzenetére
A Tiéd az 1.4 16V 100 le-s, ugye? A 280 K fényében nem tűnik rossz választásnak.
Ha esetleg klíma is van benne -a bőr mellé jól jön- akkor végképp. -
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #139278 üzenetére
Nem rossz szaladgálósnak, nem néz ki vészesen, de gondolom az ára is annyi volt...
A felni nagyon fura rajta nekem, ladára való kb...
De egy jó felnivel simán jó.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
grrpowa
aktív tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #140234 üzenetére
Ez nem a ködlámpáé.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Wiz Khalifa #140373 üzenetére
Képet dobj a futómű részeriől. Az is lehet hogy minden cserélve volt már, de gyárira, én is ezt csinálom... megint gyári eredeti megy bele.
A favoritom 27 éves és több, mint 400 000km-t futott... szóval vannak még csodák.
[ Szerkesztve ]
-
intelMMX
senior tag
válasz Wiz Khalifa #141392 üzenetére
Olajfolyást még nem tapasztaltam. Mondjuk az biztos, hogy ennyi idősen már meg tud enni 5dl-t 1000km-n.
Ha már úgy is hozzá kell nyúlni a motorhoz, gondolom már egy vezérléscserét is megejtesz. Legalább nem lesz gond azzal sem
-
intelMMX
senior tag
válasz Wiz Khalifa #141422 üzenetére
Nekem is ma megy generálra a kocsi. Azt hiszem fizetésig már nem nagyon fogok költekezni
-
Wiz Khalifa
addikt
-
freaghill
őstag
válasz Wiz Khalifa #142239 üzenetére
Elmész a fócvágenhez, és ők megmondják, persze nem ingyen.
-
intelMMX
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142260 üzenetére
Elvileg a rádió sorozatszáma kell csak, az meg rajta van.
Viszont szerintem nem kikeresik, hanem kiütik a kódot a francba. Mai világban minek az már beleÉn CD-s Audis Gammát akartam...aztán utánanéztem a használt áraknak...jó a sony is
-
intelMMX
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142263 üzenetére
Beüzemeled a garázsban rádiónak. 12 voltos táp kell meg esetleg csinálni neki esztétikus burkolatot
(Roadstarral csináltam már ilyent. Memóriát tartotta, jó volt minden.)Akárhányszor vettünk autót, a régi rádiót mindig megkaptam. Sokban még csak magnó sem volt
-
zzz03
őstag
válasz Wiz Khalifa #142272 üzenetére
ar kulonbseg nem igazan erdekel. inkabb a pozitiv / negativ hatasok. koszi a valaszokat!
-
K Norbi
addikt
válasz Wiz Khalifa #142547 üzenetére
Én már nem merek ajánlani semmit.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #142547 üzenetére
10w40 Mannol es Hengst szuro mondjuk :-)
I humbly and respectfully decline™
-
F_Zolee
veterán
válasz Wiz Khalifa #142554 üzenetére
De nagyon is 5w40. 5w30at akkor próbálj ha nem eszi a 40et.
-
Brumi˘
addikt
válasz Wiz Khalifa #142554 üzenetére
A.Z. 5w40-et neki, azt talán enni se fogja.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #142565 üzenetére
Tehát ha a sofőr ajtóban nyitod-zárod akkor zár a többi is, vagy hogy van?
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #148317 üzenetére
Búék!
Ezek szerintem 1,8T motorosok nem sima 1,8-asok! -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #148320 üzenetére
A kasznija szokott ezeknek gyenge lenni, azt érdemes megnézni, az 1,8 t motort itt általában ajánlják.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #148325 üzenetére
Igen, kellőképp rohadósak és a kínálat alja az kb a kohóba való állapotnak örvend, megcsinálni nem éri meg, mert ahogy ezekbe bele esik a rozsda, egy vagyon kasztnizni és festeni, akkor már megéri egy olyat venni, ami nem rohad, de drágább!
Persze, a turbó ugyanúgy megpusztulhat, mint bármi másban és legalább annyiba is kerül a cseréje! -
VR6-Fan
veterán
válasz Wiz Khalifa #148317 üzenetére
régi bowdenes 1,8T nem vennék, semmiből!! (ezek nem tudom hogy azok e, de jó eséllyel igen, ha euro2-esek akkor biztos)
egy sharannál nem feltétlen a turbo csere lesz a legdrágább dolog.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gyula84
veterán
válasz Wiz Khalifa #163263 üzenetére
én csináltam egyet egy kevés cső egy tartály, egy pumpa meg raktam egy visszacsapószelepet is bele
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
addikt
válasz Wiz Khalifa #184051 üzenetére
Amikor a hűtővízzel ilyen gondom volt, akkor a hengerfejet kellett megjavítani és megoldódott.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Renpho talpmasszírozó