- Windows 11
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Apple Mac OS X
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mesterséges intelligencia topik
- Gmail
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Synology NAS
- DIGI kábel TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #163287 üzenetére
Igen, az euro 6-os 110 lovas már szíjas, de az MQB platformos 77kw is szíjas már. Elég kevés még velük a tapasztalat, még kell 2-3 év, hogy kiderüljön, mi lesz rajta romlós és drága. Olyan, mint az 1,5TSI, most még agyon dícsérik az újságírók, tesztelők, de ugye ezek vatta új motorok. Lehet hogy 200 000km után bekerül a milyen motort ne vegyünk rovatba.
Emékszem még, mikor nemrég Winklernek írta az egyik arc, hogy anno agyon dícsérte az 1,2HTP motort a fábiában, szabad-e most olyat venni, amire Winkler nem is emlékezett, aztán direkt visszakerestem és nem konstrukciósan dícsérte, csak tetszett neki, ahogy megy. Szóval ők más szemszögből tesztelik, mint az átlag autós. Nekik elég a jól megy, nem megy jól eldöntendő kérdések megválaszolása. Hogy mennyire lesz tartós, arról nincs információjuk, ezért ilyet el sem lehet várni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Motoros topic
- Politika
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen