-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Jövőhéten készülök megvenni első autómat.
Munkába járásra 2x35km távra naponta.
Elsősorban automatát szeretnék.
Ki is néztem ezt a Golfot. Szerintetek érdemes megvenni? 210km-e van tőlem, így ha már elmegyek oda akkor valószínűleg meg is venném. -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Ha vennék egy jó állapotban lévő 4-es golfot 1.9-es tdi motorral, nagyon be tudnék fürödni a dízel miatt? -
gyenesmartin
őstag
válasz diablo1984 #151989 üzenetére
Eddig bárkit kérdeztem mindenki lebeszélt róla.
Akkor maradok a benzineseknél.
Azzal az 1.6-os-al csak nem lesz annyi gond. -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Vettem egy 2003-as golfot. Azt vettem észre hogyha üresbe teszem, majd benyomom a gázpedált akkor az első harmadáig nem reagál rá a motor. Ha utána egy hajszálnyival is bejjebb nyomom akkor felpörög a motor 4000-es fordulatig. Ha egy hajszálnyival visszább engedem akkor leesik alapjáratra. Menet közben is észrevenni ezt, hogy hirtelen nagy gázt ad, ha alapjáratról gyorsítanék.
Mi lehet a hiba?
Vagy ez normális, hogy ekkora holtjátéka van? -
gyenesmartin
őstag
Na akkor még egy kérdés Golf iv-el kapcsolatban.
Először azzal indult, hogy nem zár le a csomagtartó a kulcs elfordítása után.
Lehet, hogy akkor egyből történhetett, de csak most vettem észre, hogy az elektromos eszközök nem működnek. Tehát nincs világítás és nem mennek az elektromos ablakok sem.
Az összes biztosítékot megnéztem mindegyik jó.
Mit hagyhattam ki? -
gyenesmartin
őstag
Nem tudja valaki, hogy egy 1.6 SR iv-es golf automata váltóba mennyibe kerül az olajcsere? Hány liter olaj megy bele?
-
gyenesmartin
őstag
Automata váltó szervízt tud valaki borsodban? Lehet nem lesz rá szükségem, de jó tudni.
-
gyenesmartin
őstag
Hegymenetben elindulásnál kipörög a motor majd ránt egyet az autó. Ekkor leesik a fordulatszám, gurulok kicsit hátra, közben felpörög a motor majd megint ránt egyet. Néha viszont semmi baja. Menetközben viszont tökéletes.
Lehet köze a gázpedál hibájához? Nem lehet kis gázt adni neki, hanem egyből 1/3 gázd ad vagy alapjárat. -
gyenesmartin
őstag
válasz gyenesmartin #152483 üzenetére
Csak akkor problémázik ha lassan próbálnék elindulni, vagy emelkedőn.
-
gyenesmartin
őstag
Most jöttem meg a szervízből.
Váltóra azt mondták 100-200K.
Lambda szondát kell cserélni még majd jövőhéten.
Valamint a generátor működik, de nem tökéletes, csak 13.8-ra tölt.
Jó mondjuk elég olcsón is vettem meg, nyilván nem lesz tökéletes. -
gyenesmartin
őstag
Golf iv-hez milyen hibakód olvasót törlőt érdemes venni? Szervízben valamilyen delphit használnak. Viszont az, hogy mindig bevigyem a kocsit majd ott új alkatrészeket tesznek bele sokkal drágábban, a hiba meg továbbra is fennáll, ez így nekem annyira nem jó.
Kéne egy ilyen készülék nekem is, hogy kicseréljem amit kiír hibára egy bontottra, majd ki is tudjam törölni a hibát. Ha meg továbbra is fennáll, legalább nem költöttem el 20k-t a szervízre ahol valószínúleg ugyanúgy meglenne a hiba.
Jelen esetben gyujtás kimaradások vannak a motorban 1 és a 4 hengernél. Újonnan egy trafó 25k, bontottan 5k. -
gyenesmartin
őstag
válasz Speeedfire #152781 üzenetére
Egy ilyen akkor jó lenne neken?
-
gyenesmartin
őstag
2003-as Golf IV-es automatával kapcsolatban kérdeztem még rá itt régebben, hogy elindulásnál miért dobálja ki üresbe magát. Volt szervízbe és kiderült, hogy nagyon kevés olaj volt benne. egy- másfél litert öntöttek még hozzá, most úgy tűnik minden rendben van vele.
Okozhatott a váltónak komolyabb gondot a kevés olaj? Később lehet számítanom nagyobb összegre majd? Jelenleg szépen kúszik, a váltásokat nem érezni meg.[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz molnarpeter #155427 üzenetére
Nem csak a mall jöhet szóba. Csak innen olcsóbban jönnék ki most.
De ha ezek jobbak, akkor ez lesz.[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz molnarpeter #155429 üzenetére
Gyáriak a lámpatestek.
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Van egy automata 1.6 102LE golf iv-esem.
Azt vettem észre, hogy 4000km után 1L olajat megevett. Ez mennyire normális?
Valamint a váltó körül tiszta olaj minden (barna színű. Váltóban lett cserélve olaj, így annak rózsaszínnek kéne lennie). -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
2003-as golf iv- ben a jobb első ablakemelő csak 1,5-2 centinként tudja léptetni az ablakot. Mechanikailag nem szorul. A motort kéne kicserélnem, vagy ez valami beállítás? -
gyenesmartin
őstag
Golf IV-nél az miért van, hogy reggel meg este az ajtóban és a kesztyűtartóban lévő világítás működik (Feszültséget sem kap), nappal meg egyik sem? Csak arra tudok gondolni, hogy valahol el van szakadva a tápkábelei. Kapcsolási rajzot tud valaki adni erről, hogy melyik vezetéket nézzem meg?
Valamint az utastérben a szellőzőrácsokat kivettem, és a gumi kupakok néhányról leestek. Ilyeneket honnan vehetek? -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Alin lehet kapni golf 4-re való bőrt kormányra 5000-ért. Otthon mennyire nehéz feltenni egy ilyet? Környéken 15K-ért csinálják meg.[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz Speeedfire #157788 üzenetére
Értem. Lehet megprőbálkozok vele én is.
Még egy kérdés. Golf iv-be belemegy a bora világítós szellőzőrácsai? Csak a vezetékeinek kell kialakítanom pontokat?
-
gyenesmartin
őstag
válasz grizlisandor #157801 üzenetére
Értem, akkor majd inkább beviszem.
-
gyenesmartin
őstag
Golf iv-be a vcds azt olvasta ki, hogy rossz az elektromos termosztát. A szervízben 65 ezret mondtak érte. Én viszont csak sima mechanikus termosztátot meg hő jeladót találtam, egybe nem. Érdemes kicseréltettnem? Azt mondják, hogy míg jó a mechanikus része addig nincs baj.
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek, de hátha volt már valakinek ilyen problémája.
Adott egy 2003-as golf iv, amit a pótkulccsal használok (így is vettem). Viszont szeretnék venni bicskakulcsot (nem tudom gyárilag is ilyen volt-e) hozzá. Lehetséges, hogyha veszek egy gyári bicskakulcsot bontott autóból, annak az immo chipjét meg az elektronikáját beletenném egy új házba, valamint a fogazatát lemásoltatom. Akkor hozzá tudom párosítani valahogy az autóhoz? Youtubon lehet látni ilyen videókat, hogy a gyári kulccsal ráteszem gyújtásra, majd a felprogramozásra váró kulcssal kívülről bezárom, majd benyomom az unlock gombot, míg meg nem szólal a duda, majd mégegyszer. -
gyenesmartin
őstag
Tehát akkor megoldható? Pesten (én miskolcnak jobban örülnék) az egyik kulcsmásoló azt mondta, hogy 20K-ért ad egy autóhoz betanított távirányítós és felprogramozott immmo chipes szűz bicskakulcsot adni. Csak ki kéne marni. Erre érdemes lenne lecsapnom? Honnan tudom biztosan, hogy az autóm képes távirányítással kinyílni?
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Van egy 2003-as golf iv-esem, amiben gyárilag olyan komfort modul van, ami nem támogatja a távirányítóst kulcsot. Gondolom ez az 1 csatlakozós. Ha vennék 2 csatlakozóst, ami már támogatná, azzal meg lehetne csináltatni hozzá a bicskakulcsot?
2 csatlakozó van azon, a jelenlegin 1, a plusz 1 csatlakozóba mit kéne bekötnöm? Vagy gyárilag ki van vezetékelve? -
gyenesmartin
őstag
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Golf iv 1.6 sr bfq motorba milyen olajat kell tenni? Eddig 10w40-et tettem, de 3000km-enként megevett 1 litert. -
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Ez az új golf, ahogy nézem DSG változatban már hibrides.
Képes arra, hogy a kuplung csúsztatása nélkül induljon el, csak elektromosan? Vagy ez csak menet közben segít be egy kicsit?
Új Swiftről váltanék, aminek a minőségével nem vagyok megelégedve (festés, műanyagok, futómű) és visszatérnék a VW-hez. Először Polo-t néztem, de azt nem akarom a 1000-es turbóssal megvenni (se a hangja, se a hozzá való lassú dsg váltó sem jön be), ezért a GTI-t nézegettem. Csakhogy a jelenlegi swiftel is az a problémám, hogy kicsit rosszabb úton szétrázza a vesémet (iv-es golf-al semmi ilyen nem volt). Gondolom a polo gti is ugyanilyen lenne.
Ezért aztán elkezdtem nézegetni az új golfokat, adaptív felfüggesztéssel. Árban nagyjából ugyanott van a polo gti meg ez az 1.5-ös hibrid golf is.