-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beri
addikt
Üdv,
nem tudom mire vélni a helyzetet, de hátha valaki már látott itt ilyet:
Az autótól távolabbi, nagyobbik tócsa képződött ma reggelre (a kisebbik egy nappal idősebb). Voltam vele szervizbe, minden porszáraz, sehonnan nem látszik olajfolyás, folyadékszintek sem változtak látható mértékben. Mi a péló ez? Klímából folyna? Difiből?
Kb. az első kerekeknél volt (csak leálltam róla hogy rendesen le tudjam fotózni).[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz molnarpeter #127658 üzenetére
Megszagoltam, nincs olajszaga, de nem száradt fel, ahogy látszik, pedig több mint 12 órát állt.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Morris #127664 üzenetére
Több ilyen tócsát csinált napról napra. Már száraz lenne a komplett rendszer...
Alátettem egy napír teszkós szatyrot pár órára egyik este, három szép nagy 5-8 centis pötty lett rajta, felhoztam, ilyenre száradt meg:Konkrétan nem látszik, hol voltak a pöttyök, csak ahol jobban szétázott, "gyűrött" maradt a papír, ennyi az egész.
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Mágus2 #127668 üzenetére
Öntöttem az ablakmosóba téli löttyöt, hogy feltűnjön, ha folyik, de nem hiszem, hogy az lenne.
Az útról felvert víz órákon át csöpögne le és ennyi megállna belőle valahol?Amit nem értek, az, hogy a felhozott papírszatyor foltmentesen megszáradt, de lent a ház előtt ott állnak a tócsák napokra visszamenőleg.
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
Az mennyire igaz, hogy lámpa ki-beszerelés után bűvészkedni kell szoftveresen is?
Itt írnak is róla.eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
Üdv újra,
az hogy a pélóba lehet, hogy álló helyben kétujjas a kormány, de menet közben baromira nehéz lesz (pl. amikor az ember egy körforgalomba hajt be, vagy egy kereszteződésben próbál harminccal elfordulni)?
Volt szervóolaj-csere (márkaszervizben), mert valamivel a minimum alatt volt a szint és nem voltam biztos benne, milyen olaj volt a rendszerben (a gyári elvileg zöld, de ez pirosnak tűnt). Utána kezdett előjönni a dolog. Legutóbb, amikor mentem vele egy hosszabbat, utána úgy éreztem magam, mintha egy medvével birkóztam volna
A4 B7 2.0TFSIeladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz maximilian4 #130674 üzenetére
Elkezdtem guglizni, hogy ez is servotronicos-e és elvileg amiben ez a motor volt, abban széria. Az hogy tud így megmakkanni? Mert működnie kell, ha helyben minden oké...
Nézegettem, hogy habosodik-e az olaj (mert hátha full syn volt benne és nem engedték le az összeset, mert tardok és rátöltötték a zöldet), füleltem, hogy visít-e a pumpa, de semmi. Meg ha a pumpával, vagy az olajjal lenne baj, akkor mindig szar lenne, nem?
Értem én, hogy vigyem szervizbe, de egyik se áll neki egyből, mert valahogy minden műhely tele van állandóan...[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
Üdv újra,
tudtok nekem ajánlani egy kulcsokkal foglalkozó embert, aki tud immot tanítani és lehetőleg nem pék? Az sem lenne hátrány, ha ki is tudna jönni és nem a járművet kéne hozzá trélereztetni. Valamint, ha nem gyári kulcsokkal dolgozik, akkor nem lenne hátrány, ha olcsóbb lenne, mint a gyári, vagy legalább nem úgy venné fel a telefont, hogy "de most drága lesz, főnök, mert taxit kell hívnom, mert már ittam".
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz zsolt19900 #139733 üzenetére
Ja, bocs, csak annyira megszoktam, hogy Budapestet már ki sem írja senki, mert az a default
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz CharlieDrop #139749 üzenetére
A képen egy 101 lovas 1.4 van. Nem tudom, hogy lett ilyen magas, csak nézegettem ilyet backup autónak és dobta a kereső ezt a kecskét.
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz sirszevenap #142574 üzenetére
Mindegy, hogy hc vagy full van írva a címkére, ugyanaz van a kettőben. Annyi a különbség, hogy a német szabályozásoknak megfelelően hidrokrakkolással előállított, afféle kamu-fullsyn olajra nem lehet ráírni, hogy full, ezért ott hc syn felirattal megy. Ha megnézed a hátán, az olaj megfelel a VW által megadott szabványnak, nyugodtan borogathatod az autóba. 10W-40-re felmenni meg nettó faszság. Ha eszi az 5W-40-et, akkor a motort kell megcsinálni, nem még jobban szétbarmolni a vastagabb olajjal.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Speeedfire #142721 üzenetére
Többször megpróbáltam már ezt, soha senki nem írt ki a fórumba semmit. Fogadd el. Nincs az országban olyan műhely, amit BÁRKI ajánlani merne.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Speeedfire #142763 üzenetére
16ezer forintos óradíjért annyi, hogy le nem köpnek. Nem tartom jó ötletnek.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz L1ZRRR #142808 üzenetére
A régebbiekben is ez volt a felhozatal, csak 0.00000001 lóval gyengébbek voltak a motorok. A kis turbósok kokszolódnak, a nagyok meg széthullanak (elcsöppen a dugattyú, megáll az olajpumpa, 100k km-re fossákopik az olajlehúzó gyűrű, stb.). Meg kell venni egy szépet, aztán rá kell borítani vagy másfél milliót és lesz egy jó autód. Nincs más recept.
Vagy vehetsz koromgépet és akkor csak a 140 lovas PD-t kell elkerülni a láncos olajpumpájával. Meg hát meg kell szokni, hogy teherautóhangjuk van, nem forognak, nem mennek, büdösek és kormolnak.[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz grizlisandor #146400 üzenetére
Az ABS, ASR, meg az ESP széria, nem? Tempomatot utólag is be tudják rakni apróért (jellemzően 30-40k), egy bontott multikormány se lehet nagy összeg, Ha ezt a kettőt elhagyod a feltételek közül, nem lesz több lehetőséged?
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
-
Beri
addikt
Valaki tud ajánlani egy gumist, amelyik meg tudja keresni, melyik kerék/gumi ráz? Felrakattam a nyári gumit, 130-140 körül elkezd rázni mint a rohadás. Gumis szerint minden patent, szerintük semmi baj nincs, de mégis szar az egész. Természetesen mindent fizethetek ki annyiszor, ahányszor visszamegyek. Hihetetlen, hogy ez egy megoldhatatlan probléma.
Általános szervizt pedig továbbra is keresek, ahová vihetem az autómat és tényleg van tapasztalatuk, rutinjuk és típusismeretük.eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Lobeu #157064 üzenetére
Dension BT lite izém van, pont olyan, mint amilyet te szeretnél venni. SOHA nem lesz olyan hangminősége, mint egy közvetlenül a lejátszóba rakott CD-nek. Ez mindegyik adapterre igaz, a gyárira is. Ráadásul ha spotify-t, vagy egyéb streaming service-t akarsz hallgatni így, az beletesz plusz egy kört az egészbe (A2DP-n át lehet tolni úgy az MP3-at, hogy nincs rajta a BT-s újratömörítés, ha mind a két oldal támogatja). Oké, az én autómban bose rendszer van, lehet, hogy a mezítlábasabb hangcuccokkal kevésbé hallatszik a különbség (bár a bose még mindig csak egy osztásra van a fostól szvsz, csak a B&O volt olyan, ami tényleg valamennyire minőségi élményt tudott nyújtani).
Az adaptert berakni nem nagy meló egyébként, a cd tár helyére kell kötni, a fejegység is úgy látja, hogy épp az ötödik lemezt játssza. A kesztyűtartóban van a doboz, semmit nem kellett hozzá fúrni-faragni. Ha a handsfree-jét is használni akarod, akkor a mikrofonját olyan helyre kell tenni, ahonnan össze is tudja szedni a hangod, tehát az már faragósabb.eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Mágus2 #157169 üzenetére
A4-ben pont akkora az a rekesz (a jobb oldali nálam pohártartó, az nem alap?), hogy ha beleteszek egy kártyát, negyven perc kipiszkálni, mert szinte milliméterre kitölti a helyet. Még az autó előző gazdája hagyott benne pár, mindenféle országból származó érmét, azóta is az van benne. Csak egy százast dobtam a tetejére, hogy ha háromhavonta egyszer teszkóba megyek, legyen kéznél és tudjak mit dugni a bevásárlókocsiba. Mit érdemlek?
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz MunezXBK #157290 üzenetére
Egy egynégyes, furgonfehér, fapad hármasgolfnak felfelé? Nekem valahogy nem áll össze a fejemben annak az embernek a képe, aki ezért pénzt adna. Ahhoz még túl fiatal. Mert azt még megértem, hogy Jóskabácsi vesz magának kifejezetten szar autót, mer' mittomén, kötődik hozzá, mert fiatalon olyanja volt, vagy csak arra állt fel neki. De azok a Jóskabácsik még nem lettek bácsik azóta
Én egy ilyenbe ejtenék bele kedvem szerint valami egynyóctét. Na, ezekből már tényleg alig van és mégsem kerülnek tízezerbe.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
Eddig eskü azt hittem trollkodsz.
Semmi nem fog hatliterből ezerrel menni három másodperc alatt, akárhány fillérbaszó telepi tunerjóska magyarázza. Lehet hetet etetni egy 1.8T-vel, csak értelmetlen. Ha sietni akarsz (és az autó tud is sietni), az drága lesz, mindegy mit veszel. Nameg ilyen kétezer euró körül én még oktáviából se láttam ép egynyóctét, nemhogy passatból.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
Most belinkelted a legalacsonyabb fogyasztású olyan egynyócté passatot, amihez van feltöltve kép. Ennek mi értelme van? Igen, lehet vele keveset etetni, ezt senki nem vitatta. Kevés henger, kis köbcenti. Ez a sporttárs meg beletapos tizenhármat. Szerintem ő csinálja jól
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Doki16 #160117 üzenetére
Ez nem az 1.8 20V, ez a dugattyúelcsöppenős, olajzabálós, fosgyűrűs 16V TSI. Kettőből lehet venni egy alapot, amiből másik másfélért lehet egy kicsit kevesebb mint kettőt érő autót csinálni. De akkor már inkább kétliter. Azzal legalább odébb is lehet állni.
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz kazsolt #160163 üzenetére
Van gyárilag jó 2.0 TFSI, de az olyan friss, hogy még nem fér bele 3 millióba. Az idősebbekből meg kétféle van. Amit már megcsináltak, meg amit meg kell. Ezért írtam, hogy veszel kettő alatt egy bármilyet, ami kívül-belül ép, aztán rászórsz másfelet a motorra, hajtásra, tisztességes szervizre (vezérlés, szűrők, kuplung, fék) és lesz egy jó autód.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz kazsolt #160171 üzenetére
Én azt mondom, hogy ami tizenéves és képes a menésre (bőven nem 140 lóra gondolok), az nem lesz ép műszakilag. Ez nem VW-s dolog, ez 200k+ km-es rugdalt autó dolog. Ha tudnád, hány "elpusztíthatatlan" hathengeres szívó BMW-t hagytam ott, mielőtt audim lett...
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz molnarpeter #160288 üzenetére
Csak fogy az olaj, mint mindegyik gyári motorban kétezertizensokig.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
-
Beri
addikt
válasz 1stVikman #160782 üzenetére
100km miatt senki nem fog hibáztatni, ha nem fújsz utána
A guminak egyébként az alacsony nyomás sokkal jobban fáj, mintha túlfújnád. Természetesen mindent mértékkel. Ha a megadott érték fölé mész 1-2 tizeddel, annak kb. csak pozitív hozadéka van a gumi számára. Ahhoz, hogy a túl magas nyomástól deformálódjon (a futófelület közepe kezdjen el kopni aránytalanul), nagyon durván túl kell menni az ajánlott nyomásértékeken.Én nagyon lufi gumival megyek (szeretem, ha minél kevesebbnek látszik az autó), így én az alsó ajánlás fölé fújok 2 tizeddel mindig. 99%-ban nincs megpakolva az autó.
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz RohamDroid #161220 üzenetére
A nyugalmi áramfelvételt meg tudod mérni egy simán sorbakötött multiméterrel, a baj csak az, hogy az autók nem mennek le instant idle-be, mint régen, bár az az octavia lehet még nem ilyen.
Ha szinten akarod tartani az akkut, gyakorlatilag a motorindításra felhasznált delejt kell tudnod visszatenni az akkuba a következő leállításig. Erre 40km több mint elég.eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz gyenesmartin #163060 üzenetére
Már a nyolcszelepes 1.6-ba is 5-40-et raktak alapból, szerintem soha semmibe nem volt 10-40 a standard azóta se. Az a motor kifelé fossa magából az olajat, vagy megoldja ezt a fogyasztást házon belül?
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
Hello,
felfelé világító lámpákkal kaptam vissza a műhelyből az autót (A4 B7, xenon). Elég ha letekerem vállalhatóra a lámpákat, vagy kell ehhez diag? Ha kell, hol csinálják ezt meg nekem a főfaluban rendesen?
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz gzbotii #182840 üzenetére
Le tudom tekerni, azzal nincs baj, csak rákerestem és volt, ahol írták, hogy ilyenkor gyári diaggal kell megtanítani vele a lámpa új helyzetét.
Nekem az lenne a logikus, hogy indításkor a autó odaállítja a lámpát, ahol szerinte jó helyen van és ha ezen én kézzel módosítok, akkor onnantól annyival lesz lejjebb/feljebb a lámpa vetítési képe és kész, az automata majd megoldja a magasságállítást ehhez képest. Jól gondolom?[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron