- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Ubuntu Linux
- OpenWRT topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Vivaldi (böngésző)
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #150600 üzenetére
Azt meg miből gondolod, hogy pékség viszem? Csak azért mert megakarom ismerni a kocsimat, hogy tudjam mi az amit cserélni kell. Ki akarok okulni belőle. Nem fogom magam megvenni az alkatrészt, hogy a szomszéd Józsi bácsi a két ásónyomos aknajaban cserélje ki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MPowerPH
félisten
válasz MunezXBK #150566 üzenetére
Nem volt veszes, nem dol ossze a vilag miatta, max en is odateszem(-tettem volna) a gyerekulest. Egyebkent szep a borbelso, apoltak, lehet latni. Kirandultunk egyet, kicsit okosabb lettem ma.
Szep nagyon az auto, kenyelmes, csondes, elzar a kulvilagtol, siklik. Hatalmas kivul-belul, remalom lehet vele parkolni, es szuk helyeken manoverezni. Jok az extrak, nightvision nagyon jo, hogy megjelenik az oracsoportban, es nem kell oldalra nezni. Az ulesek kenyelmesek, de oszinten megmondva, az F10(es igy a 7er) ulesei kicsit jobbak. Ellenben a masszazs funkciot dijaznam, nem mindegyik program jo, de lett par kedvencem. Aztan nem tudom mennyire segit ez akkor, ha 24 orat levezettel, alig latsz mar, es akkor meg jon a masszirozas is. Tuti bealudnek. A V8 szepen szol igy dieselben is, de csak kivulrol, belulrol nincs hangja az autonak. Anno probalgattam A6 -okat, es teljesen mas dimenzio az A8. BMW -nel nincs ekkora kulonbseg az 5er es a 7er kozott, leven a kisteso megkapott mindent elol, amit a nagy, a hatso szegmensben nyujt tobbet. Itt nem, teljesen mas liga. Kellemeset csalodtam az Audiban.Tovabbi eszrevetelek.... Na most olyan, hogy visszacsatolas barhonnan, az nincs. Elmenyfaktor, zero. A Quattro nagyon jo itt is, magasan a legjobb a mezonyben(esett a ho, szoval kitudtam probalni). Nem kanyarvadasz gep, hiaba van sport mod, tolja az orrat nem is kicsit, es erezni, hogy az auto sem konnyu, es talan a V8 diesel miatt durvan orrnehez is. Egy ujabb kellemes meglepetes, hogy a ZF 8HP van az autoban(vegre egy rendes valto a konszernen belul, nem ertem miert eroltetik a DSG -t vagy a Multitronic -ot, mikor hasznalhatnanak az osszes erosebb es dragabb modelljukben is egy rendes automatat, ami kb. minden teren a DSG elott jar. Bar a BMW jobban(sportosabbra) hangolta, de gondolom az A8 -ban direktben van kicsit 'kenyelmesebb' uzemmodra allitva.
Nem foglaloztam le, de meg nem mondtam le rola. Kicsit gondolkodnom kell a dolgon... Nem hiszem, hogy gyorsan elkel. Hezitalok, mert ha megveszem, akkor a kesobbiekben vagy nagyon sokaig tart majd tuladni rajta, vagy nagyon aron alul kell adnom, es ezen meg az sem segit, hogy az auto tenyleg full extras, benne van minden, amit akkor kerni lehetett, legalabbis ami az elso szegmenst illeti. Gondolom az emberek nem nagyon kapkodnak az ilyen bohom nagy dieselek utan, felnek a hibalehetosegtol, es a sok ezer font rakoltestol, amit a motor tartogathat. Ehhez kepest egy 5er -t vagy egy A6 -ot szepen karbantartva akar par nap alatt is eltudsz adni.
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #150601 üzenetére
Minek a cikkszám és a működési elv, ha rendes műhelybe beviszed? Kicserélik, a bele való alkatrészt fogják tenni, kifizeted és örülsz. Azon fognak megsértődni, ha okoskodni fogsz, szerintem. Ha nem akarod magad megvenni, miért érdekel, hogy milyen és melyik kell? Komolyan nem értem. Ha ennyire nem értesz hozzá, úgy is átfognak verni, ha akarnak, mert olyan helyen van az EGR, hogy bontás nélkül nem is látni. Azt mondanak neked, amit akarnak.
Ez a mindenhol át akarnak verni, valami üldözési mánia a magyaroknál?
Már unom, hogy mindenki mindent tudni akar, én meg magyarázhatok mindent, mint az oviban. Aztán meg ha megkérdem, hogy mire jó az az illetőnek, még én vagyok a hülye.
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #150603 üzenetére
Igazad van, mindenki fogja be, ne akarjon senki megtudni semmit, kérdezni meg főleg ne. Ha valakit érdekel bármi, vagy olvasson és kutasson utána, vagy vigye el szerelőhöz.
Rájöttem én is az utolsó hozzászólásom óta.
Ide maximum vásárlási tanácsadásra jöjjön az ember, meg 30db HD képet töltsön fel az autóról és nézze ahogy a "nagyok" beszélgetnek.
Köszönet és tisztelet mindenkinek aki eddig segített.[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Octavia 2002, 1.8T AUM, hathcback.
Ezelőtt kb. 3 hónappal új első féktárcsát és betétet cseréltem, mert rázott a kormány fékezésnél.
Meg is szűnt a dolog, de most megint ugyanaz, azóta kb. 6000 km-t mentem.
A tárcsák: FERODO DDF1221C-1, betétek TRW.
Ilyen hamar tönkremennek a tárcsák, úgy értem nem elkopnak (a régiek sem voltak még elkopva) hanem, "meghajlik, félrekopik" ?
Szar tárcsákat vettem, vagy valami más lehet a gond?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150604 üzenetére
Pont nekem írtad? Köszi.
Csaby25 Szar tárcsa, kemény betét, rossz kombó. Ate/ATe vagy gyári tárcsa, audi logós betét a nyerő. Előtte méress ütést a kerékagyon, ha tolerancián kívül van, csere csapágyastól.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150604 üzenetére
Ott feladtam nálad a tanácsadást, amikor csak bejelenteni jöttél mindent és mikor leírtam, mit csináltál rosszul, még hülyének is néztél.
Látatlanban szerinted ki fogja tudni megmondani, hol ázik be? A szenzort írtam, hogy cseréld, ha jó a kábel. Ha a cikkszám egyezik, akár űrsiklóból is lehet, ne érdekeljen, jó lesz bele. Egyébként van új is, csak be kellene menni egy márkakereskedésbe, mert csak ott árulják. Biztonsági extrákból NINCS utángyártott okosba, CSAK gyári. Ennyi év audizás után azt hittem, ez világos.
Ha viccelek, komolyan veszed, ha komoly vagyok, le se szarod. Fasz kivan.
Hol írtam, hogy ne kérdezzen senki semmit? Azt írtam hogy nem kell mindenkinek mindent tudnia, mert felesleges. Kiforgatni az megy, értelmezni már nehezebb.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #150607 üzenetére
Mivel még nem 100%-os az autó persze, hogy nem foglalkoztam semmi mással.
Senkit nem néztem hülyének, és szerintem mindig tisztelettel voltam mindenki iránt, de elnézést kérek ezért is.
Köszönöm a választ.Amúgy kb 1évig volt meg az audi. Semmi nem romlott el benne.
Azért ne idegeskedj fel, megesik az ilyen.Valaki szeretne mindent tudni, vagy elég sok mindent, vagy pont azt amiért felkereste a topicot. Csak nem nagy baj.
Igen, én is szeretnék tudni sok mindent az autóról.
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
válasz bitpork #150586 üzenetére
Hali
2002es A4 van (2.5TDI AYM) nem tudom mivel müködik még
VAG12.12-es(DUAL-K&CAN) kábelem van először megcsináltam ezt hogy lássa más program is. VCDS elindít -> beállítások kivettem a pipát az "Boot in intelligent mode" -ból kiléptem, majd jött a "vag eeprom programmer" és megcsináltam ezt [link] kb ennyi(#150604) Peti198506
40HD[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150608 üzenetére
Igyekszek mindenkinek segíteni, akinek lehet. Ha figyeled a topikot, akkor látod, hogy nem mindenkinek könnyű vagy lehet. Nem olvasnak, vissza, nem adnak infót, de mindenkinek fontos az infó, mert csak na. Egy darabig elsiklasz felette, aztán unod, aztán már dühít, most már ezen a fázison is túlléptem.
Ezek a modnern autók annyira komplex szerkezetek, mire mindent megtudsz a sajátodról, addigra szétrohad.
Miért baj, ha néha én is kérek az ingyen tanácsért valamit(pl az említett képeket), miért böki a csőröd ha néha viccelődünk egymásközt, akik már személyesen többször is találkoztunk? Ha ez zavar, miért nincs komolyabb topik élet? Ha volt valami találka hirdetve, csak a kifogásgenerátor ment. Én el tudtam hurcolni magammal a családot 400km-vel odébb, mert találkozni akartam veletek, de voltak akik nem voltak képesek 20km-t megtennni, erről miért nem esik itt szó, ha már téma lett a stílusom, meg a hozzáállásom?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #150610 üzenetére
Igazad van, és megértelek.
"Miért baj, ha néha én is kérek az ingyen tanácsért valamit(pl az említett képeket), miért böki a csőröd ha néha viccelődünk egymásközt, akik már személyesen többször is találkoztunk?"
Ilyenről szó sem volt, ha már a szavak kiforgatásánál tartunk."Én el tudtam hurcolni magammal a családot 400km-vel odébb, mert találkozni akartam veletek, de voltak akik nem voltak képesek 20km-t megtennni, erről miért nem esik itt szó, ha már téma lett a stílusom, meg a hozzáállásom?"
Senki nem támad és erről én nem tudok nyilatkozni, mivel nem rég jöttem a topicba.
"0HD képért elmondom, mire jó a PIN még az immo tanításán kívül."
Kiégtem[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gyula84 #150612 üzenetére
Ezzel a kóddal még be lehet indítani akkor is, ha a kulcsban összetörik az immo chip, mondjuk lejted a kulcsot valahol a halál náthás faxa mögött és nincs a környéken semmi nyitva csak 4 nap múlva. Ezt a a kódot megadva az óracsoportnak, beindul 50 percre, utána megint meg kell adni. De haza lehet vele menni. Hogy hogyan lehet beadni a pinkódot azt 80 HD kép után elárulom, nem kell hozzá diag....
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
Próbáltam volna egy szebb hátsó ablaktörlő lapátot feltenni hátra a jelenlegi fabia lapát helyett. Jobban áll neki a g5 lapát, de annyira vacak volt a minősége, hogy elrepedt a kupak már a felhelyezeskor.
Valami 5let? Vagy van ebből jobb minőségű is?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #150615 üzenetére
Ez gyári kupak, jó minősègű, csak 15 fok alatt nem szabad piszkálni. Minden műanyag elemre igaz a fenti határ. Dermed ès törik, nem rugalmas. Vegyél egy újat, dobd rá a radiátorra, majd pattintsd fel. Nem fog eltörni, de utána már ne piszkáld télen.
-
Lacess
tag
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #150572 üzenetére
Köszönöm, akkor mehet fel az apróra a 2 portos xiaomi töltő, amit vettem.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #150603 üzenetére
Szimplán csak megakarom ismerni az autót és tudni akarom, hogy mégis mi az az alkatrész amit ki kell cserélni. Azért kérdezgetem mert érdekel a dolog. Hidd el nem fogok okoskodni a szervizben, csak át akarom látni, hogy mi miért történik. Én mindig tisztelettel állok hozzád és maximálisan elismerem a tudásodat. Pont ezért kérdezgetlek téged. Soha nem hülyéztelek, mindig normálisan tettem fel a kérdéseket a kocsi összes adatával, nem kínlódva 30 hozzászóláson keresztül derítetted ki tőlem. Mindig olvasom a ezt a topicot és pont az itt lévő embereknek, kérdéseknek/válaszoknak köszönhetően jutottam arra következtetésre magam által is, hogy az EGR haldoklik a kocsiban. Ebben erősített meg a VAG DPF is.
Az meg azért érdekel, hogy mi kell bele pontosan, mert egy hozzávetőleges árat szeretnék tudni. Ebben a térségben igenis elég valószínű, hogy ott vernek át a műhelyek ahol tudnak. Brutális árakat felszámolnak egyszerű tételekre is, nem is beszélve a szerviz díjakról. Mondok neked egy egyszerű példát ami múlthéten történt. Apum elvittem a kis 2 éves swiftet a Suzuki márkaszervizbe. 2 éves nagy szerszerviz következett neki. Megcsináltak mindent amit kell és amikor kihozták, hogy kész a kocsi, nem működött rajta a fék. Úgy kiadták a kocsit ezek a töketlenek, hogy faterom az első kereszteződésben alig tudott megállni. Se ABS se ESP semmi nem működött. Hozzánemértő kontárok dolgoznak mindenhol és brutális pénzeket kérnek el. Na ezért félek én minden szerviztől. Te könnyen vagy mert megcsinálsz mindent magadnak otthon mert értesz hozzá, ezért nem tudod milyen egy másik nézőpont. Én meg az elektronikához értek, mert ez a szakmám.
Tehát én úgy gondolom, hogy mindig normális voltam veled és úgy tettem fel állandóan a kérdéseket ahogy kérted. Nem mellesleg meg is szoktam köszönni, mert rendesnek tartalak és ez a minimum tőlem, hogy így írásban kifejezem a hálámat. De még azt is bevállalom simán, hogy elviszem hozzád a kocsit és valami finom vörössel meg a munka árával adom át neked Ha kell én lövök neked bármiről 80db 4K képet is
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
freaghill
őstag
Lehet találni valami listát arról, hogy milyen VAG karosszériák lettek galvanizálva?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #150621 üzenetére
6Q6955435D
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #150620 üzenetére
Egyszerű a dolog, visszakéred a régit, egy szelfibottal lefényképezed az újat a motoron, nem tudnak átverni. 500 eurót készíts el a műveletre, márkaszervizben többet.
freaghill Az audik 95-től a többi jellemzően 96-tól kivéve a polo classic kettes ibiza-cordoba, felicia soha.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #150628 üzenetére
Jaj ez még jobban hangzik. Nesze neked 4 éves autó. Egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy beülök inkább egy Suzukiba. Gyengébb, csúnyább, kevesebb extra, de legalább megy Még lehet kapni belőlük szívó 1.6-ot, bár már gyanítom nem sokáig.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #150629 üzenetére
Ez kell bele. (397.4 EUR) És ha szervizben veszed, drágább. Bármilyen utángyártott lesz helyette, az 1 évre jó csak. Wahler a gyári szóval vagy vahler, vagy a VW logós. Sajna ez egy ilyen alkatrész.
Nyáron a sajátomban is cserélni fogom, ha addig nem döglik meg. Egy ilyen autónál legaláb 500 eurónak mindig lenni kell eltéve javításra, de inkább 1000. Akkor nincs az, hogy van egy szép autóm, ami használhatatlan.
Én évente amit egy benzineshez képest megspórolok az üzemanyagon, mindig elrakom. Jó lesz az még
Morris Ha valaki megszervezi, lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Tényleg, idén lesz valami összeröff?
-
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #150634 üzenetére
153582 km egészen pontosan Tudsz valamire következtetni belőle? 0.10 L az oil ash egyébként. Ebből gondolom, hogy annyira nem olyan régóta lehet rossz az egr. Mindig szoktam félrerakni pénzt hátha valami gebasz van, de az élet is közbeszólt és most arra kellett. Ez a kocsi meg alig csak 8 hónapja van nálam még sokat nem tudtam spórolni rá, a fene se gondolta, hogy ilyen gyorsan megadja magát egy fő alkatrész.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #150615 üzenetére
Pont a napokban gondoltam rá, hogy ilyen kar kellene nekem is csak eddig nem tudtam melyik autóé. Polon láttam így már tudtam merre keressem.
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #150637 üzenetére
Ha ez megnyugtat nekem csak 80k Kauffernél az EGR. 03L131501K
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
-
Speeedfire
nagyúr
válasz F_Zolee #150640 üzenetére
Én is véletlen találtam rá. De ha jól tudom, akkor a vw turan is ilyennel jött ki.
Mágus2: Német prémium? Ne viccelődjünk, a passat mikor volt prémium? A6, A8 a prémium, az A4 is csak prémiumabb, mint a passat, de az sem az igazi.
Ezt pár csoportba beírhatnád még. Sokan már a vw/audi jel miatt prémiumnak éreznek egy golf, a3 autót is. Nem, hogy egy passat/a4.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #150645 üzenetére
Annak szokták hívni. Kár, hogy nem raktam idézőjelbe tudtam, hogy azt kellett volna Konkrétan két összehasonlításom van. Volt egy 2006-os A6-unk az tényleg jobb volt a passatnál. Nagyon király kocsi volt. A Q5 ami most van meg nem mondanám annyival jobbnak. Audi meg minden de akkor sem az ami kéne, hogy legyen. Jah és i-sti, van hátul légbefuvó
AutoDNA oldalon lekértem a passatomnak az adatait. Benne volt az ára is, hogy mennyiért vették 2013-ban. 36383 Euro volt. Több mint 11 millió Ft nagyon sok egy ilyen kocsiért. Vadi új A6 Avant most néztem meg 12 662 280 Ft. Na itt érzem az irrealitást. És pedig nagyon nem egy kategória a két kocsi.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #150647 üzenetére
Bezzeg a skodát szarozzák, mert a 105-ös jut mindenkinek eszébe a jelről, pedig az octavia nem rosszabb, mint egy golf, csak épp annyival hangosabb, hogy a golf eladható maradjon... nálunk nem is veszik a golfot, octavia meg a passat megy, a golf nem kell a kutyának sem.
[ Szerkesztve ]