-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Adott egy B6 passat 2007-es, 2.0 BMP motorkód.
Ismerősöm akarja megvenni szomszédtól.
Tudom hogy nem ajánlott motor, de:
turbó javítva, olajpumpa "hexagon" cserélve, olajkád kitakarítva, injektor "gyűrűk" cserélve, vezérmű cserélve.
Szerintetek így megér 4300 eurót?
Kell-e még tartani más hibától?
Még csak annyi hogy azt mondja 140LE BMP kód és egy bütykös tengelyes, én úgy tudom hogy ennek 2 bütykös tengelye vanKöszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
#76500480
törölt tag
EA211-es motornál olvasom, hogy APS bevonat, polimer bevonat hideg indítás ellen, VTG a dinamikus közlekedéshez... Részecskeszűrő is "széria" lesz hozzá? :S
-
Csaby25
senior tag
Sokan árulják így, hogy B6 2.0 dízel 140LE és 1 vezérműtengely.
Én úgy tudom, hogy csak a BMA egy tengelyes és az 136 lovas.
B6 diesel enginesA kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
L1ZRRR
senior tag
-
L1ZRRR
senior tag
válasz focvis #150212 üzenetére
chipp végett? vagy mert dsg-be nincs annyi fun?
Tény, hogy nagyon laza menni vele, vezettem egy q7-et igaz, abban tiptronic volt.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csaby25 #150203 üzenetére
BMP 1 vezérmű tengelyes. Lényegében egy felfúrt 1.9-es motor, ami kapott kiegyenlítő tengelyt, DPF-et is. A dpf állapotát nézd meg. Ha már a többit javították. Gyenge pontja ennek a vezérműtengely. Ha lekopik, kinyírja a DPF-et.
Primary92:a potlacstók kihézagolásához dízelszerviz kell mérőpaddal. Csak ott tudják beállítani egyformára a nyitási nyomást. Adagolósnál még a nyomás nyitja a tűt, nincs mágnesszelep, szóval nem, mezei vw szerelő kevés hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
-
Csaby25
senior tag
-
-
bmwsan
senior tag
Mágus2
Most van a kocsiban - Psssat 3C BXE - 308e km. Amint végzek a Jaguárnál szlovákiában, szeretnék megy nagyobb generált.
Ami biztos, hogy cserés (hajtókar csapágyak, azok valahol 100e km körül lettek cserélve); PD elemeken korrekciót megnézni, O gyuruk cseréje.
Kicsit csipegeti az oljat, szóval valószinuleg egy motor gyuruzés is be fog nézni, turbot EGR-t akarom megnézetni, illetve a vezérmuitengely, hogy mennyire van elkopva.
Ezeken felül Te még mit javasolnál cserélni, ha szét lesz szedve a motor? Hidrotokek, bár nicns rossz hangja.
Ezeken felül még sajnos tetokarpit csere, fényszoró bal elol, motorházteton egy barom átsétált, azon van 2 horpadás mit ki kell javítani, bal hátsó belso lámpa párásodik, klíma nem megy(egyszer valahol elhagytam a klima kuplungot, meg lett csinálva 1000km után újbóli hiba...) illetve a kapcsolók vannak csúnya állapotban a softtouch muanyag miatt. Illetve természetesen hibakód olvasás, amire a futésállítomotorokat biztos ki fogja dobni...
Esetleg mi az amit megérni ennyi méternél cserélni vagy alaposabban szemugyre vennni?
-
-
bmwsan
senior tag
válasz L1ZRRR #150229 üzenetére
Gondoltam erre is, csak most lakásvásárlás, másik autó vásárlás, költözés elott nem akarok annyit beleölni.
Ha 300-400 kilóból rendbe lehetne rakni, akkor lenne egy patika kocsi. Ha 1.6-17 millió körül veszek valamit, akkor megint nem tudom, mi mikor lett cserélve, úgyis lesz valami hibája, hajtókarcsapágyat cserélnem kell (BXE), így meg lenne egy kocsi ami tudom hogy rendbe van.
Újabb autót meg 3 alatt nem kapok, ami többet nyújtana szignifikánsan
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Tegnap a kocsi csont nélkül ment at műszaki vizsgán.
Vizsgabiztos megdicsérte, hogy jó a motra, nem füstöl (3.0 volt a határérték, 0.44-et hozott)When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Brumi˘
addikt
válasz molnarpeter #150228 üzenetére
Tud, de ott is 11,2k/liter volt. (Mondjuk akkor még unixba 9,8k volt)
-
Primary92
senior tag
válasz molnarpeter #150199 üzenetére
Félre értetek.
Arra gondolok, hogyha már úgy is felújításra kerül a turbó, illetve lesznek új csúcsok, akkor van-e olyan alkatrész, amit érdemes lehet cserélni, ha már úgy hozzá lesz nyúlva.
Nem über tuningot szeretnék, sok értelmét nem látom egy első kerekes kocsinál.
Ezzel a motorral a chipes helyek 140 lóerőt és 310 Nm nyomatékot ígérnek a gyári felépítéssel. Ez már könnyen lehet, hogy bőven elég lesz. Meg ha tényleg érezhetően kerülnek elő a lovak a felújátás után, mint ahogy Mágus írta, akkor lehet, hogy chip sem kell.A porlasztó csúcsilag melyik típust ésszerű választani?
Ha cserélek egy új kuplungot, akkor 140 Le/310Nm-nél még gondolom nincs értelme a kevlározásnak. -
c00per
tag
válasz Mágus2 #150224 üzenetére
Magus mester en nem vitatkozni akarok, de akkor a Castrol,Shell,Aral miert gyart specialis csak VW valtoba olajat,ami megfelel a vw501.50(75w90 gl4+)szabvanynak?Tudomasom szerint,ami teljesiti a gl4+ specifikaciot,azt bele lehet tenni,mert a szinkrongyuruket nem fogja megenni.
-
c00per
tag
válasz c00per #150238 üzenetére
Kiegeszitve az elozot szerintem sokszor az a baj csak annyit nez a user,hogy 75w90(bar lehet meg ezt sem).Ugye ott van meg,hogy szintetikus vagy fel-szintetikus,gl4 vagy gl5.Nekem ugye a 6os quattro csak gl4+ szintetikus 75w90.Nagyon keves olaj tudja ezt.Sima gl4 nem jo,mert nincs olyan ep adalek,ami gl5be.sima Gl5 megeszi a szinkrongyuruket.Itt nalunk a legnagyobb gond az uzletek hozzaallasa.Eloszor mikor korbejartam a kornyeket mindenhol azt kaptam.Jo abba a gl5 nem szamit semmit,meg fel szintetikus blabla.A hozza nem ertes.Na meg beirjak a gepbe g052911a2 es hozza a felszintetikus gl5 febi olajat...es jon a valasz a gep ezt hozza ez jo bele.Amcsi forumokon pl csak Motul gear300 vagy redline mt90 illetve royal purple olajakat raknak a valtokba gond nelkul,mert ott van meg csak arany arban az oem olaj.Ahol gyakori a minus fok ott csak Motult hasznalnak,mert annak a legjobb a viszkozitasa minisz fokoknal.
[ Szerkesztve ]
-
molacika91
tag
Sziasztok!
Ismerősöm most vett egy 2008-as Audi Á 4-et 2.0 crtdi CAGA motorkóddal.
Az autóban 310e km van. Mit érdemes rajta megnézni, illetve cserélni. Eddig arra jutott, hogy a vezérlés és az összes folyadék. Vezérlésnél van ajánlott márka? Azt mondja nagy a választék és nem tud dönteni. Olajból ugye 5W-30 kell bele ami megfelel a VW507.00 minősítésnek?
Köszi a segítséget. -
c00per
tag
válasz K Norbi #150241 üzenetére
En meg is vettem es semmi problemam sincs. szerintem semmi misztikum nincs ebben az egeszben csak be kell tartani a szabvanyokat.Egy szinesfembol keszult szinkrongyurut egyertelmu hogy a sima gl5os olaj szo szerint megeszi,ezert nem is kell csodalkozni ha hiba van.1.5 honapot raszantam az olajspecifikaciok tanulmanyozasara.Mit miert stb...
Csabadi: LS olaj nem jo,mert limited slip.Sima Gear300 75w90 gl4/gl5(ez valojaban gl4+ot jelent)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #150238 üzenetére
Kérdésekkel fogok válaszolni. Biztos, hogy jó lesz az utángyártott olaj? Megéri a kocskázatot az a 30-40€, amit a nem gyári olajjal spórolsz egy olyan alkatrész esetében, ami 4000€ újonnan és több, mint 1000€ felújítani? Nálam két liter kell 150k km ként, aminek literje 40€, de egy átlag vw váltóba 20€ egy liter gyári olaj és 2-3liter kell belőle. Az enyémhez az utángyártott is drága, a végeredmény bizonytalan. 10 évenként az a 30-40€ megéri kísérletezni?
-
c00per
tag
válasz Csabadi #150246 üzenetére
Nekem jelenleg Alco pontonic fdl 75w90 gl4/gl5 olaj kerult bele.Elotte akadozott a valtas amint az idojaras hidegebbre fordult.Csere utan finomabb lett a valto jarasa.Zaj elotte sem volt jellemzo es most sincs.
Felre ertesek elkerulese vegett en nem reklamozni akarok vagy felrevezetni barkit is.Nem olajmernok vagyok csak leirtam mit gondolok errol az egeszrol.A szabvanyok es specifikaciok egy olajnal nem veletlenul vannak megadva.Ha teves adatokat irnanak ra,akkor a gyar be is zarhatna.Egy motorolajnal ugyan ez a helyzet.Ha teljesiti a gyartoi specifikaciot,akkor beleteszi a user a motorba minden aggodalom nelkul.Ugyanez szol a hajtomuvekre is.pl ahol extrem nyomas van oda nem teszek sima gl4 olajat.Tehat ha betartok mindent es az eloirasok szerint valasztom meg az "utangyartott" olajat,akkor nem okozhatok hibat.Bar ezt az utangyartott szot nem igazan ertem.A vw olajat is dobozoltatjak valamelyik nagyobb olajvallalattal.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #150248 üzenetére
Viszont olyan is felmerülhet ugye,hogy én sem és sokan nem újban vettük a kocsit namost ha az előzö tulaj már leengedte az olajat(mert mondjuk kuplungozva volt a kocsi )amit ugye senki sem tud csak ha ujbol leveszik a váltot.Na ha már úgy használtuk/használta az elözö tulaj mert ugye örül hogy kifizette a javitást és tuti mert (magyar ember spórol)mindenen akkor már önthet az ember bele bármit.Mert elkopott addig benne ami tudott,és van értelme ezekután beleöntenu a gyárit?Senki sem lát a váltóba/az olajba bele....
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000