-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
Szombaton megyünk szerelőhöz. Mintha a fékkel lenne valami, mert mindig első fékezéskor nyúlik, majdhogynem beesik a pedál. Másodjára mikor egyből utána rálépek már kemény és fog rendesen.
-
-
Doki16
addikt
TCS az a kipörgésgátlót jelöli. Tegnap kipróbáltam én is, hogy hosszan nyomom akkor mi történik. Annyi volt, hogy letiltotta az ASR kikapcsolását végleg amíg nem lett újraindítva a kocsi Hiába nyomkodtam a gombot már nem reagált rá. Érdekes egy funkció.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #151555 üzenetére
Thx. Picit mondjuk "megzavart", hogy ha az ESP gombot nyomom meg miért azt írja ki, hogy a TCS off de ezen felülemelkedek akkor.
A képen nem látszik ugyan de sárgán villog utána az esp visszajelzője egészen addig amíg vissza nem kapcsolom. Tehát ha újra megnyomom az esp gobot akkor visszaáll minden gyárira (vagy ha újra indítom a kocsit akkor is).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Viperator
őstag
Volt már olyan valakinek, hogy a műszerfal kijelzőjén hőmérséklet-értéket mást mutatott, mint a digitális klíma kijelzőjén? (nálam megbolondult... a digitális klíma kijelzőjén normális értéket mutatott /-13 .. -10°C /, viszont a műszerfalon háromszor hidegebb értékeket mutatott (meg összevissza ugrált). A többi stimmel.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #151557 üzenetére
A gavallér rajton kívül? Bohóckodni a hóban. Amúgy én sem kapcsolom ki soha most is csak kíváncsiságból, ha csúszkálni akarok arra ott az Imprezám. Abban minden elektromos segédlet kikapcsolható fixen gombbal (kivéve az abs-t ugye).
Amúgy bosszankodtam a szándékosan lustára programozott asr miatt. Aztán rájöttem most, hogy a kipörgő kerék a centrifugális erő hatására kiköpi magából a havat így az üressé vált lamellák ismét meg tudnak kapaszkodni a felületen. Szóval egy kis kipörgés hasznos ilyenkor és nem arról van szó, hogy nem tudnak szoftvert írni csak nem a nedves útra hanem havasra van optimalizálva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mmdms #151505 üzenetére
A hidegindítás alapja egy adagolós dízelnél a megfelelő előtöltés beállítása, 4 jó izzítógyertya +jó akksi és indítómotor. Ha ezek megvannak, így kell indulnia. Az, hogy az issítás nagy hidegben sokáig világít, nem hiba, hanem tulajdonság...
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #151568 üzenetére
Az enyém most -15 fokban reggel nagyon könnyen indult. Azt hittem alig fog beindulni, de hibátlan volt ahogy kellett. Most jelenleg akkor bizonytalan amikor már üzemmeleg
Tényleg van egy kérdésem, te biztos tudsz rá válaszolni. A VAG DPF-ben a High Press. EGR Closing (%) ha 100%-ot mutat az a teljesen nyitott vagy zárt állapotot jelenti?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #151571 üzenetére
Csak azért merült fel ez bennem mert teljesen hideg motornál is ebben a 100%-os állapotban van és úgy tudom, hogy hidegindításnál van nyitott állapotban és ahogy melegszik akkor kellene szépen zárnia.
Egy hosszabb úton mértem logot. Végig üzemmeleg állapotban volt a motor. Rá tudsz erre nézni, hogy normális-e a viselkedése. [kép]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #151573 üzenetére
Cseréltesd ki, ne analizáld, dolgozik, de szorul, mert szárazon csúszik egy görgőn a szelep nyitó mechanika.
Jól működik, de amikor megszorul nem fogod tudni beindítani.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #151574 üzenetére
Azon vagyok, gyűjtöm rá a pénzt. Meghúztam a nadrágszíjat amióta mondtad, hogy cserélni kell. Csak azért analizálom mert a kocsit meg használnom kell és, hogy még élhető állapotban van-e.
Nagy gáz lenne ha holnap mennék vele olyan 250 km-t pályán? Ha nem tesz neki jót akkor inkább másik kocsival megyek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
sgx
tag
Sziasztok,
Skoda Fabia 1.2 HTP-nél azt tapasztalom 50-60-as tempó között, hogy mintha rángatna az autó akkor, ha csak tartani próbálom ezt a tempót. Ha gyorsítok, akkor nem érzek ilyet, illetve más sebességen sem érzem ezt a rángatást.
Tudom, hogy távolról nehéz megmondani, hogy mi lehet a probléma, de tippje esetleg van valakinek?
Köszönöm.
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #151576 üzenetére
Azért mert a fene gondolta volna, hogy egy végig vezetett bizonyított háttértörténetű 3 és fél éves kocsin bármi is tönkremegy. Nyilván egy sokat élt/futott kocsinál nem problémáznék ezen. Most már tudom, hogy ilyenek, tanultam belőle. Biztos, hogy a következő kocsim egy sima szívó benzines lesz amiben nincs kettestömegű meg hasonló huncutságok.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
Trafó, gyertya, beégett szelep.... a lehetőségek tárháza széles.
Doki16: Nagy gáz lenne ha holnap mennék vele olyan 250 km-t pályán? Jósoltatni szeretnél? Amíg működik, nem gáz, amint megszorul, gáz lesz, most, hogy mire van nagyobb esély, fölösleges latolgatni, ha bevállalod, ha nem, a Te döntésed. Én már régen kicseréltettem volna a helyedben. Ha vontatni kell, akkor az EGR árát elviszi a térleres és ugyanúgy meg kell javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Speeedfire #151579 üzenetére
3 hónapja múlt el 4 éves. 3 és fél éves korába vettem. Mondjuk üzembe helyezve 2014.02-ben volt. Ez van írva a szervizkönyvbe.
(#151580) Mágus2: Olyan szép a jósgömböd, szeretem ha használod
Hát akkor azt hiszem mégsem kockáztatom meg az utat. Kénytelen leszek a Q5-el menni Amúgy eskü jobban szeretem a PassatotA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kronk
őstag
A gyári VW 4 éves garanciát, meg lehet valahogyan hosszabbítani, kiterjeszteni? Van erre lehetőség itthon, vagy akár külföldön pl. Ausztriában?
http://totesz.myminicity.com/
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #151582 üzenetére
Minden kötelező márkaszervizben volt. Én is odavittem 4 éves korában. Végig van pecsételve összes számla megvan. Amúgy igen csak akkor él a garancia. Kérek árajánlatot a márkaszerviztől, de szerintem úgyis egy másik hivatalos helyre fog esni a választásom.
(#151583) Speeedfire: Ez inkább pech. én annyira nem vagyok vidám.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz havri1 #151582 üzenetére
Nekem az van a fejemben, hogy a 4 év gari, az valójában 2+2 és a 2. 2-t a Porsche Hungária adja azzal a feltétellel, hogy magyar márkaszervizben szervizelteted. Import autónál tehát marad a 2 év gyári gari.
Akit jobban érdekel / van rá ideje, az itt tudja elolvasni a feltételeket. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #151587 üzenetére
Legalább hőt termel. A mostaniak jó hatásfokkal sem mennek jobban és még hőt sem termelnek. Elárulom, hogy legutóbbi fogyasztásom 11l/100km volt, de erre a 100km-re legalább 20 hidegindítás jut, de inkább 40. Ha ezt egy modern 1.0MPi-vel (valami 70 ló körülivel) szeretnéd játszani, amiben EGR, meg minden szar van, akkor lehet, hogy 2 literrel kevesebbet fog fogyasztani, de meg fogsz benne fagyni. 100km-re nekem ez a 2,6 euró többletköltség belefér, ha közben 28 fok van az autóban, ha úgy tartja kedvem.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #151588 üzenetére
Egy 1.4-est nem fair összehasonlítani egy 1.0-ással. Hiába azonos a teljesítménye. Megfagyni szerintem egy 1.0-ásban sem kell, illetve elég kevés az az időszak, amikor ilyen hideg van. Max 30 nap egy évben.
A 2.6 euró beszorozva 240-el (munkanap) és megint más a helyzet.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #151588 üzenetére
Átérzem, Bubiban még soha nem kellett felcsavarnom a fűtést a legnagyobb hidegben is fele meleg fele hideg arányú keverés mellett is kellemesen meleg van. Cserébe nyáron ha csak hidegre van állítva akkor is langyos levegő jön be 90-100 km/h alatt. Még jó hogy van benne klíma.
Cserébe télen is kb 2-3 km alatt a víz 90 fokon van.#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #151589 üzenetére
Havonta megyek max 200km-t ezzel az autóval, miért is szoroznám naponta?
2,6 euró 20 munkanapra jut, az 13 cent/ munkanap, 31 euró egy évre, azért, hogy 2km után meleg autóból szállok ki, 1km után már kellemes. 9-et megenne egy UP 1.0 is azonos felhasználás mellett Ez SOK? Miért ne lehetne az 1.4-et a modern 1.0-hoz hasonlítani? Szívó 4 hengere mindkettő, közel azonos teljesítménnyel, közel azonos súlyt cipelnek.
Minden más közlekedésre ott a csalószoftos skoda, ami 6 liter alatt elég lendületesen elvisz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Def26
félisten
van az audi rajongóknak itthon blogja, gyűjtőhelye akármi ahol összeszedetten lehet infót olvasni a kocsikról motorról, problémákról stb?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
mmdms
addikt
Most nézegetem milye akkut vegyek, van valami max méretkorlát egy b5-ös tdi passatnál?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
w333
félisten
válasz mmdms #151595 üzenetére
278x175x190 mm , jobb pozitív
Ha olcsón akarod megúszni szerintem JP 72A / 680A (EN)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mmdms #151595 üzenetére
75 és 85Ah között nézelődnék, a lehető legnagyobb indító árammal. Exide Premium 77Ah 760Abiztosan befér. Nekem bevált, 760A mindenre elég.
[link] 14 euró különbség van a no name és a normális akksi között. Szinte semmi, nem éri meg a lekvárt venni, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-