-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
Rendszám kitakarás [link]
-
gzbotii
veterán
Következő kérdés:
Nemrég, autópályán, egyenletes haladás mellett, megjelent a fékkopás érzékelő ikon (ilyen) a műszerfalon.
Ma hívtam a szerelőt, és mondtam, hogy kb a hátsó fékpofák lehetne azok - mivel elől 2016 novemberében lett cserélve, azóta belement kb 22.000km (65% autópályán, 20% országút, kb) és kétlem, hogy az lenne.
Szerelő szerint, hátul nincs ezekben érzékelő, így csak elől lehet.
Megfigyelésem alapján, fémes hang hátulról jön.Igaza lenne a szerelőnek, és valóban elől koptak el, ilyen hamar? Vagy más anomáliát is jelezhet ez az ikon a fékrendszerrel?
Golf 4 hatchback 1J1, 2001, 1.9TDI, 81kW, 110Le,
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
negyedes
addikt
Voltam vezetni a Borat(1.6 v16/105).
kellemes csalodas. huz azert rendesen, 3000 kell neki es megyen. Sport ulosek vannak benne, jol tart. Kulcsra indult, habozas nelkul. 110-et mentem vele most vizes uton. stabil meg ha esp nincs is benne.
Hibat amit talaltam:
-ABS felirat nem tunik el, bar nem csuszkalt semmit sem.
-bal tukor haza meg van reped
-bal elso sarvedon van egy pattogzasnyom, festessel megegyezik a szine, fel kisujkoromnyi
-jobb elso sarvedon kis horzsolas nyom, valoszinuleg feher fal volt a bunos, nincs elszinezveAmi aggaszt az az ABS felirat. Mi lehet az oka?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
prannk
őstag
Hali. Amikor indulok nagy kanyarnál elkezd velemi surlodni karistolni. Foleg utkozesig tekeresnel. Mi lehet ez? Egyenesen mrg kis kanyarokba semmi. Golf 4 kombi 1.9 pd tdi
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Magnum_
nagyúr
Rossz topik
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
McBJani
tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy egy kormányszög jeladó kalibrálásért mennyit kérnek el a szervizben?Van egy Skoda O2 FL 1.6 MPI-m és ültetőrugók lettek alátéve, szerelőm lehúzta az ABS jeladók csatiját és a szervó kormány hiba fogadott. Szervó erőltetésre a sárga jel pirosra vált, hármat sípol és letiltja újraindításig. VCDS-el nézve kormányszög jeladó hibát hoz, ha törölni akarjuk ismét pirosra vált a jel és hármat sípol.
Mennem kellene futómű beállításra is, de nem vágom a témát. Melyiket csináltassam meg először? Futómű és utána jeladó kalibrálás? -
McBJani
tag
válasz Mágus2 #151826 üzenetére
Ő lenne a login kód?
Azt hittem, hogy a VCDS automatikusan megcsinálja és csak rá kell bökni a kalibrálásra Szerintem ismerős is meg tudná oldani, de nem akarok kókány munkát, szóval inkább elviszem skoda szervizbe. Előtte megcsináltassam a futómű beállítást?
Mennyibe kerülhet egy ilyen kalibrálás? -
Reggie0
félisten
Sziasztok!
Nem tudja, hogy az A5 19"-os alufelnije ala mekkora a legnagyobb fektarcsa+feknyereg kombo ami befer? Esetleg a 390 vagy 400-as tarcsaatmero meg jo?
[ Szerkesztve ]
-
halinorbi
csendes tag
Sziasztok! (B5 Passat 1.8T) Ide is beírom, hogy akinek gyors tempónál visszahűl a motorja (hűtővize), az ne bízzon vakon a termosztátcserében! Olyat kell venni, aminek a belsejében is van gumitömítés. Blogbejegyzés a szerelésről és a pontos cikkszámról itt: https://rustlab.blogspot.hu/2012/01/termosztat-csere-buktatoi-avagy-mire.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #151834 üzenetére
Jah, volt a totalcarban, T5 transporterben, elég öngyilkos motor.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #151833 üzenetére
A múltkori BiTDI, ami megviccelt az AdBlue-val, érdekesen végződött Feltöltöttem a tartályt, megcsináltam a gyújtáson várakozást, aztán mégis maradt a CEL. Következő nap vittük volna diagra, akkor már eltűnt a hiba Mondjuk az is gáz, hogy újonnan nincs a tartály alján annyi, hogy legalább fél tankot elmenjen.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #151836 üzenetére
Tényleg a Transporter... abban is van biTDI, csak gyengébb.
Amúgy szerkezetileg ugyan az a motor mindkettőben? Ugyan az a tuti EGR hűtő van a Passatban is?
Az említett cikk azért kicsit érdekes volt számomra. Tök mindegy milyen autó milyen motorral, de ha már elégetett egy fél tankernyi motorolajat, akkor el kellene gondolkodni és nem csak borogatni bele még többet...De Te nem egy ilyen motorral szerelt járgányt szeretnél véletlenül? Eddig nem szeretted az "öngyilkos motorokat".
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #151839 üzenetére
Megértem, elnézve a konszern motorpalettáját az elmúlt 5-6 évben... őszintén szólva nekem nem nagyon jön be egyik sem. Talán az RS3/TT féle 5hengeres, bár furcsa hogy az a motor sem került más modellbe. Az a motor egyébként direkt-, vagy szívócsőbefecskendezéses? Esetleg mindkettő?
Egyébként milyen benzines van - a focvis féle GTI motorján kívül- a konszern palettáján ami kettős befecskendezéses és szíjas vezérléssel van megáldva?
Próbálok tájékozódni lassacskán, mert az öreglány sem lesz fiatalabb és bár szeretem a dízelt, városba nem való.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #151841 üzenetére
Jó lenne, de annyiért már nekem valami más jut az eszembe. Az a márkanév is "V"-vel kezdődik és számomra műszakilag és esztétikailag is az egyik legjobb autó jelenleg. A csomagtartója kicsit szűkös sajnos.
V60 D6 PlugIn Hybrid
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lacess #151842 üzenetére
Ne is mondd, nagy kedvenc. Pár éven belül jön egy mindenképp, hacsak nem borul valami szabályzás (kétlem), egyelőre máshová dől a pénz Már figyelgetem őket, 4-5m körül vannak Hollandiában kis karosszéria-hibával, 100-150kkm körül akár. Kár, hogy újabb phev nincs dízellel, de legalább egyszerű a döntés Viszont egy CC emelt futóművet lehet betennék alá.
Egy kis ON: SDI megkapta a Hepu vezérlést 150kkm/8 évre, hosszbordás szett generátor szabadonfutóval együtt szintén új, illetve fékfolyadék, hűtőfolyadék, és antenna talp lett cserélve az aktuális szűrők és olaj mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #151843 üzenetére
Én is, de nagyon. Egy igazi multifunkciós gép. Városban elmegy villannyal 50km-t, hosszú távra ott az erős, öthengeres Volvo diesel, hibrid üzemben a fogyasztás nagyon vicces, a meglévő töltöttség eltárolható későbbre, összkerékhajtás is van szükség esetére. Minőségi és szép beltér sok elérhető extrával, bár az óracsoport gusztustalan. Külső is még normális "autóformájú" csak sajnos a csomagtér nagyon kicsi. (az itt leírtak mind a szubjektív véleményemet tükrözik)
A minap a szemközti hotelnél állt egy, holland rendszámmal. Épp pakoltak ki belőle és akkor láttam úgy igazán hogy az a csomagtér bizony nagyon gyenge. De akkor nagyon kellene.Bocs az offért mindenkitől!!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok. Tegnap szervizbe voltam olajcserével 9500km után seat 1p 1.4 tsi.
Nekem a legtöbben castrol olajat ajánlották (edge), vittem is magammal 4 litert hátha, de a ahol voltam shell helix (0w30) a nyerő, mivel a castrolt nagyon hamisitják,erről tudtok valamit. Vagy csak nagyon egyszerűen a shellel van nekik szerződés? -
-
Reggie0
félisten
válasz Cirmos #151845 üzenetére
Total, Castrol volt erintettebb. Az elobb emlitett cikknek itt a folytatasa: [link]
Ha kozvetlen a Mo-i hivatalos disztibutortol vasarolsz, akkor nagy bajod nem lehet, mert ott az ellatasi lanc fix, problema a szurke importtal van.
Itt van osszehasonlito tablazat:
Ha megbizol abban amit vettel, akkor toltesd bele. Esetleg a hologramnak utananezhetsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Ti többet láttatok nálam, ezért kérdem: nem lesz bonyolultabb az életem egy 10 éves Golf5 GTI-vel (2.0TFSI, DSG,230e km,elvileg karbantartott)? Azaz, érdemes ilyesmit megvenni?