-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirszevenap
őstag
Hello hello
BMN motorkód, 2.0TDI 125kw 170 ló? Ez is trágya motor? (Igen kerestem vissza, de egyértelműen nem találtam rá választ, csak a BMR-re)
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #135248 üzenetére
-Jó pár dologban eltér a véleményünk a sráccal, hogy kinek van igaza hát passz
Épp emiatt érdeklődök, mert több szem többet lát. Gyűjtöm az infókat.-AUQ-n 8 lapatáso komp kerék van ez a kül (k03 vs k03s csak a komp kerék más), illetve neked van egy hang tompító a komp fedelen, az AMK k04 platform, kicsit alma-körte hasonlítgatni.
Értem, azt hittem, hogy hasonló ez is. De most nézem, hogy méretben is eltér rendesen.-tanuld meg írni magad, vegyél egy jó írható eu-t amihez jár egy korrekt és jó tuner, keres jó gyári ecu-s tunert.
900$ a csomag, illetve azért para lenne egy rossz konfigot megírni. Max, ha lenne kész előre írt és csak hangolgatni kellene, azzal eljátszanék.
De 0-ról.-konzerv chip:lehetséges hogy egy amugy tőlem indult fogalom... én arra használom amikor egy előre kész programot feldobnak a kocsidra, aztán itt ott booston, lambdán, esetleg a gyújtás táblán pár%ot igazítanak, de alapvetően nem 0-ról kapsz valamit, vagy szimplán feltöltenek valamit aztán menjél isten hírével, ilyen 20-60e közt kb ilyeneket kapsz itthon.
Ez a srác ezt csinálná nekem. Gondolom van pár konfigja már 1.8T leon-hoz és ez lenne megírva nekem is. Árban ő 40k-t mondott nekem. Ehhez jöhet még egy cooler, illetve te még csőcseréket javasoltál.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
gzbotii
veterán
válasz sirszevenap #135251 üzenetére
Ez is PD, nem CR. [link]
2.0-bol a PD nem ajanlott, csak a CR.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #135252 üzenetére
Hopp dupla
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #135252 üzenetére
Ezek elve hossz motoros turbok.
K03 045/k03 052/k04 023 ezekre keress ra.Cooler is kene igen, de nalad a turbo utan 40esre szukul belul a kipu, azert kell cserelni, a turbo elotti fem szivo pipa szinten nagyon leszukul, ezeket egy szog gyari motornal is megcsinalnam.
Tomcsitol megtudod erdeklosni ha meg emlekszik mit is hozott neki a kipuzas."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SzGábor
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni:
Van egy 2013-as gyártású Skoda Octavia 1.2 TSI-m (79 kW) (nyújtott, ívelt lámpás széria)
Hűtőfolyadékot szeretnék cserélni benne, de nem tudom pontosan milyen való bele. A betöltő nyílásnál G12 jelölés szerepel, de nem látok más jelölést mellette.
A G13-as minősítésű folyadékok is jók bele? Ha nem, vagy nem ajánlott, csak a G12-es széria, akkor azon belül mindegy, hogy G12 vagy G12+ , esetleg G12++ a minősítés?
Ezek egymással keverhetők?Köszönöm a segítséget!
-
AsusBoy
senior tag
egy kis olvasni való.
Hátha valaki használtautó vásárlásban gondolkodik ..
-
Lacess
tag
Sziasztok!
Bora Variant 1,9 TDI ASV
Az utóbbi időben észrevettem hogy felvillan indításkor az ABS és az ESP visszajelzője egy pillanatra. Nem minden indításkor történik meg, teljesen random a dolog.
Ha jól emlékszem ez amiatt történik hogy az akksi feszültésge indításkor 10V alá csökken. Jól tévedek?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
tibbike01
őstag
válasz diablo1984 #135274 üzenetére
Igen, a tanknyílás oldalán van. De ez így normális, hogy ott lóg ez a cső? Nem kellene rögzíteni?
-
sirszevenap
őstag
No tehát <<<EZ>>> nagyon nagy "betegágy" lenne?
Bankkártyával? Hát persze!
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #135272 üzenetére
kéne egy generátor felújítás? Az akksi fesz indításkor 9,5 V-ra esik. Ez se a legjobb.
Elvileg az enyémben is van kályha, a webasto matrica ott van a motorháztetőn. Azt írták fórumban külön nem kapcsolható, 4 fok alatt magától fűt. Vmi gsm modult kéne hozzá szerezni, tudjam időzítve is használni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89874944 #135279 üzenetére
Akksit méresd meg először. Nekem is van webasto matrizsám, de nem kell mindent elhinni amit mondanak. Ha az van ráírva h Thermo top C akkor csak motormelegítő, és nem lehet vele mást csinálni, valóban csak automatikus motormelegítő.
(#135277) sirszevenap: igen. Nem egyet láttam repedt hengerfejjel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gzbotii
veterán
válasz Lacess #135270 üzenetére
Én meg azt nem értem, hogy egy hét alatt mentem 700km, egy 220km út után, masnap reggel, indítasnal gyult az ABS lámpa..
Út közben ment a fűtés, minimalis fokozaton, tompított és a zenelejátszó (7" érintőkijelzős cucc).
Ennyi út mellett sem töltené fel teljesen?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
veterán
válasz #89874944 #135279 üzenetére
Kb. 2 hónapja én is azon gyötrődtem az OFF-fal, hogy biztos szar a generátora vagy cserélni kell a generátorról az akkuhoz menő vezetéket. Aztán valójában semmi bajuk. bitpork jól mondja, méresd meg az akkut egy szakértővel; BP-en én ide vittem, grátisz megmérte, ha meg akkut kell cserélni, akkor jó áron kínálja a portékát.
Amúgy mit tudhatunk a gépről, mennyi km?
@Mági: nem akarod törölni azt a bré képet? 5x futok már bele.
-
-
gzbotii
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #135277 üzenetére
nem véletlenül nem vettem ilyet...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
sirszevenap
őstag
válasz bitpork #135280 üzenetére
4 új rugó,
4 új lengés
újszerű fékek /170 előtt kapott új tárcsát és betétet szóval azt nem cseréltem, a hátsó tárcsák is újszerűek voltak de oda tettem betétet, mert az kb 70 % os volt./
2 új talpas gömbfej
2 új axiál
2 új kormánygömbfej
vezérlés
váltóolajcsere + gyári szűrő
nos ezek voltak elvégezve 170 nél.Most van benne 193. Nem tudom. Óvakodjak tőle mindenképpen? Ha költeni kell rá oké. Ha 300 ezreket, akkor nem oké. Ilyen szinten nézzük a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
válasz sirszevenap #135287 üzenetére
It nem sokunknak van okleveles Gyurcsók tanfolyamja, nehéz megmondani előre. Én annyit tok, hogy ismerős autószerelő itt a faluvilágban többet is csinált hengerfej repedéssel. Jól megy, meg is hajtják.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
freaghill
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #135278 üzenetére
Arrol az 1.8t tulajok tudnak neked referalni pontosan.
De szerintem 25-30tol.
Legalabb 57 de inkabb 60as belso atmerore kell torekedni.Tip meg kb 7-17e ftbol megoldhato.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #135287 üzenetére
Ne vegyél ilyet. Biztos tetszik, de nem éri meg.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #135290 üzenetére
Hát, lehet, hogy akkor inkább hagyagolom ezt a dolgot. Ezek így együtt nagyon sok módosítást igényelnének és cserébe meg nem kapok vissza annyit.
Árban is most már eléggé megugrottak a költségek.Köszi az infókat!
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
i-sti
senior tag
brumi1024, vagy bárki aki tudja.
Ebben ez az 1.4 Call of Duty-s?
Ez már a szíjas, jobb motor vagy még ettől kell félni?Köszönöm
Novum Forum Siculorum
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #135293 üzenetére
mint mondtam a kipu részt én egy szög gyári autón is meg csinálnám, mint ahopgy a chipet is, hogy majd az új turbo ne olvadjon el megint
De mindenki ahogy gondolja.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23