-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kk831228
addikt
válasz bitpork #134754 üzenetére
Igaz...
1.Teljesìtmèny növekedèssel.
2. AVF , de szerintem a többi 130 lovassal sincs tùl nagy gond...[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz Phobion #134756 üzenetére
Annyit bìrnak, 3000 korül forognak ha jòl gondolom vagy picit alatta 140-nèl... Gondolom audibòl is sok a Tiptronic. Inkább mellőzzed ha lehet, nem tudni az előèletèt, km is van ezekbe mâr rendesen, 3-4-500k. Inkább egy kèzi vàltò hulljon szèt, mint egy automata... Futòmű gondozást igènyel elèg sűrűn. A többi rèsszel nem nagyon szokott gond lenni. De majd az òudisok megmondják. (Nekem b5 passat van...) Arra számolj hogy korban /km-ben ezek az autòk ott vannak hogy bármi előjöhet rajta... Ha kifogsz egy jòt minimálisat kell rákölteni, viszont ha nem erre is rálocsolhatod az èletedet is...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
FrankMonzano
őstag
válasz Mágus2 #134741 üzenetére
Rosszul írtam. Én még a régi vezérléssel hallgattam meg, az újjal nem hallottam. Viszont ugyanezt a hangot hallom.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
boldog nyulat
lehet valamit kezdeni azzal, hogy a g3 ba ne úgy kelljen 1 et ill rükit rakni, hogy előbb betesszük 2be? váltócsere volt egy ideje és akkor talán nem lett "finombeállítva"? mert az ezelőtti váltóval simán vette az egyet, csak azért kellett cserélni mert elfelejtette venni az ötöt
most általában reggel simán veszi az 1, rükit mindent, de amikor melegszik akkor kell babgulyást keverni vele
esetleg meg kell kenni a motortérben lévő rudazati részt? vagy mit lehetne ezzel tenni? mert gondolom maga a rudazat az jó, ha az előző váltóval nem rakoncátlankodott és hidegen most is veszi a dolgokat egyből
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
HIJ
őstag
Hali!
Vett mostanában valaki új seatot? Csak az érdekelne, h tudott e érdemben alkudni...
-
gzbotii
veterán
Az éjjel rémálomom volt, füstölni kezdett a dízel
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
dond
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék, (polo9n) miként lehet hozzáférni /kinyitni a bontáshoz/ a bal hátsó ajtót, ha a gyári központi nem oldja? A külső/belső kilincs oké, nem bovden problem, a belső felemeli a gombot, mégsem tudom nyitni az ajtót, a reteszelés marad, a motor az ajtóban úgy hallom, hogy meg se nyekken Köszi! -
dellfanboy
senior tag
egyik napról a másikra eltűnt a fűtés a polomból (1999 1.4 benzin). ha bekapcsolom 1,2,3 fokozatos szinte semmi sem történik (meleg motornál se) 4-esen olyan hangosan vinnyog/kerepel hogy hihetetlen (mintha lendkerekes autót tekernél fel), természetesen fűtés 4es fokozaton sincs.
merre fele nézzek szét, vagy hogy guglizzak rá, hogy többet megtudjak erről a hibáról?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Tehetős nagy seggű nyuszit mindenkinek!! (akiből legalább egy jobb felni kifér! )
Azt szeretném megkérdezni, h a 2.0 CBAB motoros paszúlyomnál várható, h lesz motorolaj fogyás? Az előző dízel autóm (merci motoros Mitsubishi) cc. 250k-nál kezdte csipegetni, de az is úgy, h 15k-s olajcserekor hiányzott egy minimális a feltöltéshez képest. Tegnap Ausztriában voltunk csavarogni, közel 1000km-t mentünk reggeltől estig, hegyes - pályás mindenes viszonylatban, most megnéztem és az olajból semmi sem hiányzik.
Gondolom nem lesz ez így mindig.
THX!!!Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #134768 üzenetére
Köszi Mági!! Szóval ha zabbant olajat akkor az nagy valószínűséggel feltöltő hibára utal?
Összegezve még a tegnapi napot, nekem ez a 140LE/320Nm nem volt határozott az Alpokban. Valahogy nekem az előző dízelem (95LE/210Nm) harapósabb volt.
Lehet, h "csipsz" kell??
Erről meg az jut az eszembe, h kértem ajánlatot egy nagyon neves tuning cégtől, kedvesen felhívtak majd elbeszélgettünk, majdnem rá is álltam. De, annyira gusztustalanul nyomultak különböző magyarázkodó, rábeszélő mai-okkal, h teljesen elment a kedvem tőle. Tiszta TV-shop-os benyomást keltett ahol kötelező a szart eladni.
Bocsánat ez csak kijött belőlem.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #134769 üzenetére
Meg kell tanulni vele menni. 16 szelepes motor és a hosszú váltó másképp viselkedik. Meg kell forgatni 2-3.-ban emelkedőn 4000-ig. Majd meglátod, hogy megy az. CC-ben a125kw is harmatos. Nehéz autó, nagy a kerék is + a hosszú áttét. A125kw cc az én 103kw-os skodrimmal van partiban. Nem tud ellépni.
-
-
humax
senior tag
üdv mesterek
kérdések
1- DSG nem szabad venni?
6-os DSG jo, 7 DSG rósz, így igaz?
vagy alapból rósz a DSG2 inkább tiptronic váltó szabad válaszolni mint "S-tronic" váltó?
triptronic = olajos automata valót ?
S-tronic = DSG?3. Turbós autód szabad választani?
melyik megbízható ,dízeles vagy benzines turbó?Q5/Q3, BMW X3, Mercedes GLC re pályázom.
de nem egyszerű a döntésElőre is köszönöm a válaszokat
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
-
-
humax
senior tag
új
70 % varos Budapest
30% varoson kívül[ Szerkesztve ]
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
válasz humax #134776 üzenetére
Ha nem 10 évig és végtelen km-ig akarod megtartani az autót, és a gyári ajánlásokkal szemben hajlandó vagy a karbantartásra is áldozni, akkor a DSG-vel nincs sok baj. Kicsit figyelsz hogy többet használd sport módban a váltót, de ne használd ki az így jelentkező többletet, akkor még a kettőstömegűvel sem feltétlenül kell foglalkoznod. A tiptronic - szerintem - jobb konstrukció.
A turbós motor (kevésbé számít h benzin v dízel) igényel kis körültekintést vezetési szempontból (hidegen nem pörgetni, komolyabb hőterhelés után 1-2 percig járatni h visszahűljön), de ma már mindenben van turbó. Szerintem ne félj tőle.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Fabia I, 1.4 16V BBZ, 2003-as autómra költenék kicsit futómű ügyben.
Lengőkar szilenteket (5 éve, ~50E km-rel ezelőtt cseréltem utoljára), alsó gömbfejeket (egyiknek szakadt a gumija, de úgy tudom párban cserélendő) és stabilizátor tartórudakat (kutyacsontokat) cserélnék.Ezen kívül apósom szerint a bal oldali belső kormányösszekötőnek is van egy kb. 2mm-es lötyögése.
Ezt is párban kell cserélni, vagy elég csak a problémás oldalt?Amennyire én láttam, hozzáférhető helyen van, azaz cserélhető a kormánymű szerelése nélkül.
Ez így van, vagy csak én szeretném, hogy így legyen?Van valami ajánlott vagy épp kerülendő márka a felsorolt alkatrészekből?
Előre is köszönöm, üdv: Vikman
u.i.: Szülők Fabia II-jébe megérkeztek a Mann szűrők és a Mannol olaj, jövő héten otthon leszek, és dobok róla képeket.
[ Szerkesztve ]
-
-
simonjoe
senior tag
válasz bitpork #134775 üzenetére
Ez sajnos így ebben a formában nem teljesen igaz. Az előző kisebb volt minden tekintetben annak ellenére dinamikában, agresszivitásban messze jobb volt a paszulynál. A tömeg- teljesítmény arányuk meg szinte pontosan azonos a két kocsinál. Talán ahogy Mági írta, a váltó áttételezése és a nagyobb gumik miatt lehet ilyen a CC.
No, meg ez meg már megvan a másik meg nincs.
Mági! Pedig sajnálom!!!![ Szerkesztve ]
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #134784 üzenetére
S mód ha van, néha abban kell használni. DSG-nél nincs gond, S- ben leforgat minden fokozatot és nem engedi 2500 alá még motorfékkel sem.
-
válasz CharlieDrop #134784 üzenetére
Éppen itt írtam... de sebaj, ismétlés a tudás K anyja
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz CharlieDrop #134788 üzenetére
A sport mód, magasan fogja tartani a fordulatot. Ugyanakkor , ha ezt felhasználva gyors fokozatdobásokat csinálsz (értsd: pl többsávoson likból likba sok fék és sok hirtelen gáz) akkor ugyan úgy nem kíméled, mintha feszt 1000-1500 között használod csak. Mondjuk tiptronicnál legalább erre nem kell figyelni, mert nincs kettőstömegű.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz humax #134772 üzenetére
Továbbá szerintem a Q3 és a Q5 közül inkább az utóbbi fele kacsintgass. Előbbinek szerintem baja, hogy ez még a PQ35-re épül (amivel nincs baj, 3 éve még oké volt, de ma már az összes hasonszőrű társa MQB, ami merevebb, könnyebb és modernebb is, ha a belepakolt elektronikát nézzük), illetve keresztmotoros, emiatt Haldex jár vele és érezhetően hangosabb/"remegősebb" (nagyon finoman értve a szót) dízelmotorral, mint egy hosszmotoros, jó hosszú orrú Q5. A Q5 egy komolyabb autó, Torsen AWD-vel kapható (még ha ez már hibrid is), és fizetendő valutában sincs sok a kettő közt, mert nagyon el lehet szállni a Q3 árával.
A Q3 újonnan nálam abban a pixisben van, mint az A6: kívülről beleillik a modellpalettába, de kategóriában alatta és felette (Q2 - Q3 - Q5, A4, A5 vagy A4, A5 - A6 - Q7) jobb ajánlatok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #134791 üzenetére
Turbó szempontjából az egyenletes haladás a kímélő, de ha azt akarod, hogy ne kormolódjon le, akkor padlógázos gyorsítással megjáratod benne a regulációs lapátokat végállásig. Ezért tanácsolom, hogy legalább hetente le kell padlózni és 2-3 fokozatot így leforgatni. Évek óta mindegyik turbódízelemet így hajtom, soha nem volt vészmód vagy torpanás lekormolódás miatt. Aki tőlem a régi otctit megvette, egy hónap alatt lekormolta. Most vett egy BKD 2.0 tdi-t. Két hónapja van nála, már pucolni kell a turbót.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Ford topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Autós topik
- Rubik kocka
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...