- Windows 11
- Mesterséges Intelligencia topik
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- VPN topic
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131607 üzenetére
Ilyet csak 3 literessel érdemes venni. Kicsike bele ez a motor.
molnarpeter Biztos hogy érintett és van benne ez a tengely, elvileg ebben a 3. generációs modul van, ami a leg tartósabb, de az sem örök élet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131609 üzenetére
Összességében a 3.0 tartósabb. Nem a menet teljesítményével van a baj a 2.0-nak, hanem a megbízhatóságával.
2.0-ból csak CR TDI-t vennék. PD-t nem. 2008-ig mind PD, utána talán a passat kapta meg elsőnek a CR motorokat. 2010 utániak már jobbak. A3-ban volt 140 lovas PD BKD kóddal, az az egyedüli amit meg lehet venni. Az a motor volt octaviaban, golfban, leon2-ban.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #131612 üzenetére
Szerintem minél nagyobb a szám az A után annál drágább a fenntartás is.
M. Péter: Kérdezd meg Piwi és AsusBoy-t. Ők is 2.0 A4eket koptatnak.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131617 üzenetére
Rosszul hallottad, nem lehet PD-t venni. Olvasd el a téma összefoglalót. Nem csak a PD elemekkel van ott baj.
A másik baj, hogy 2.5M-ért rendes passat sincs, nem hogy A6.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131617 üzenetére
Lehet PD-t venni, csak 1.9 legyen
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131646 üzenetére
1.9, DPF nélkül. Hajtórúdcsapágyak cseréje kellhet.
-
bmwsan
senior tag
válasz sirszevenap #131648 üzenetére
Ahogy molnarpeter kolléga is írta, az 1.9PDTDi biztosabb választás, nem kell vacakolni, hogy milyen PD elem van benne(BOSCH-Siemesn-Continental), illetve az oljapumpa meghajtásával sem.
BXE motorkód esetén viszont, számolni kell a hajtókarcsapágy cseréjével nem nagy tétel, a komplett készlet 50k körül mozog.A kocsi kis képek alaján szép, úgy tunik, hogy nem csak tulajdonosa, hanem gazdája volt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131648 üzenetére
részecskeszűrő -
Motorkód ügyében kérj fotót a szervizkönyv első oldalára, vagy a pótkerék mellé ragasztott matricáról, azon rajta lesz a felszereltség is kód szerint (csak az alvázszámot cenzúrázd, ha feltöltöd valahova esetleg ) -
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131670 üzenetére
én ma néztem egy 1.6 TDI-t, hát... kár volt
Pénteken egy 2.0 TDi-t amit kérdeztem is, az meg lehet nem túl jó állapotú DSG-s, de azt hiszem azt elviszem állapotfelmérni, hátha túlparáztam csak...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
i-sti
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131675 üzenetére
Ja, csak te PD-ket nézel, én meg 2012-es CR-t
Én nem venném meg 1.6-al, de az biztos, hogy igénytelen egy motor
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
i-sti
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #131675 üzenetére
2.0 TDI is van jó, csak az nem fér bele a keretbe (pénzben és/vagy korban).
1.6 benzin: én abszolút nem tudom, hogy MPI vagy FSI, illetve jó/rossz, remélem a többiek megszakértik a kérdést
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz sirszevenap #131683 üzenetére
Passatban próbáltam az 1.6-ot, borzalom.
-
i-sti
senior tag
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131714 üzenetére
Mikor feltettem a kérdést, hogy 1.6 TDI, vagy 2.0TDI, vagy 1.4 TFSI, akkor azt a választ kaptam, hogy 2.0, de már én is agyalok az 1.4-en, igaz automatában nincs sok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131741 üzenetére
Miért lenne ez relváns?
(#131666) tresh Seemi infót nem adtál, ami alapján megnézhetném a bekötést. Milyen autó é sa donor milyen volt, amiből az óracsoport való? Azért nem mozgatja az output test, mert tényleg direktbe van kábelozva az a két mutató. Ahol mozgatja, ott can-bus-on beszélget. A tiédben még analóg volt ez a mutató, de 2000-től már a kádból veszi az olajszintjelzőről a jelet can-bus-on.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #131741 üzenetére
Mágus már egyszer leírta, hogy a BKD motor teljesen jó.
Fogad el, ebben az időszakban a VAG 2.0 dízeljei szarok, a benzinesekszintén de azoklegalább sokat is esznek.
Vagy régebbi 1.9 PD vagy újabb 2.0 CR![ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131680 üzenetére
Nem olvasol figyelmesen? 2.0tdi bkd dpf nélkül, vagy 2.0CR dpf-el, vagy 1.9TDI dpf nélkül. Ha ezekből nem tudsz választani, akkor sajnálom. Kifogyott az ajánlott motirok listája. Az 1.4 láncos, a kompresszor turbós komplikált, a sima turbós meg gyenge.
A PD-nek rossz a dpf management-je. Csak szopás van vele. +1liter fogyasztásban. Sokszor volt itt téma, csak senki nem olvas vissza.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131963 üzenetére
1.6 közlekedni jó, ha csak ennyit akarsz az élettől elég az
az 1.4 meg eléggé karbantartásigényes tud lenni az 1.6-hoz képest...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #131999 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy városba nem nagyon ajánlják, de én is úgy vagyok vele, hogy ha karban kell tartani, hát karban kell tartani.
És emlékeim szerint (mert egy fél éve nagyon agyaltam ilyenen), csak a kokszosodás a nagyobb baja, de majd akinek van, vagy szereli megcáfol, vagy megerősít...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #132002 üzenetére
Akkor arra tökéletes, ha veszel egy ilyen TFSi-t, tisztíttasd ki rendesen, utána ha ennyit jársz rendben lesz
(#132006) diablo1984:
Olajcsere évenként, nem két évenként kell Minimálisan, persze, ha sokat mész akkor sűrűbben[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
F_Zolee
veterán
válasz sirszevenap #132010 üzenetére
Fél lámpa meg párás is ha jól látom.
-
válasz sirszevenap #132070 üzenetére
Alig van benne érdemi információ. Pl sedan oktáviát feszt kombinak mondott több is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sirszevenap #132070 üzenetére
autodna-t használtuk többször az jó de csak külföldi autókról kapsz érdemi infót. Az itthoniakat felesleges lekérned belőle mert semmivel több nem derül ki mint pl az ügyfélkapun keresztüli lekérdezés esetében.
mod:
Ha van ismerős akkor azt izzítsd be ha hazai autóról van szó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
peti_s
addikt
válasz sirszevenap #132081 üzenetére
Bármi. A motor, váltó páros jó, az Audi elektronika meg vagy nagyon jó, vagy nem. Mondjuk én egy 8 éves, ilyen értékű autónál elvárnék még szervizkönyvet.
Üdv mindenkinek! Általában a Skoda Favorit topicot boldogítottam kérdéseimmel, de a Felicia főleg az 1.6-s VW motorral már erősen off-topic ott, így itt is megkérdezném, ez a hibakód olvasás alapján mi ment nagy valószínűséggel tönkre, és ezt magam is meg tudom-e csinálni? A motor VW 1.6 8V-s 75 lovas.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sirszevenap #132534 üzenetére
Attól függ. Aki kereskedő, nem kap törzskönyvet, mert minek, csak forgalmiba kerül be tudtommal a megjegyzésekhez. Nálunk pl viszont van törzskönyv, mert flottás autók kerülnek értékesítésre.
-
válasz sirszevenap #132534 üzenetére
A milyen autót vegyek TIRje leírja az ezzel kapcsolatos helyzetet. Hiteles kocsinál az azt nyújtó szervnél van (bank,lízing cég) a törzskönyv.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz sirszevenap #132628 üzenetére
Mivel nem tudok vontatni ezert nem eroltetem
De ha tobbet akarsz tudni, szivesen meselek
Eddig ketto autom volt benzines ES 2 liter alatti. Mindketto eladasakor orultem.(golf I gti es favia 1.4 mpi). Utana volt tobb nagy ccm benyalasom de az igazi "elek" erzes akkor kapott el amikor Lujzi hozzam kerult. Na azota vidam vagyok ha az automra gondolokhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ßrainiac
addikt
válasz sirszevenap #132631 üzenetére
Nekem egy komolyabb gondom volt a 2.3-assal, beszart a HAL jelado es megallt az auto. Majd elso padlozasnal az uj is behalt, a soron kovetkezo viszont mar tette a dolgat.
A vezerlesem is szet hullott egyszer menet kozben, mindenfele alkatresz kiesett az autobol, uj vezerlest megkapta, ment tovabb az auto. Ez inkabb pozitivum, egy 4 hengeresnel valszeg osszekocolta volna a szelepeket egy ilyen baleset.
-
tomcsi23
veterán
válasz sirszevenap #132990 üzenetére
Hát, nem egy sportkocsi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #132993 üzenetére
leginkább ilyet vadásznék, automatába
illetve elkezdtem páromnak mutatni a CC-ket...
van szórás, bőven...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Mappa
addikt
-
válasz sirszevenap #133478 üzenetére
Ez manapság egy népbetegség lett. Együtt kell ezzel élni, ahogy a mostanság kialakuló sok haladó hagyománnyal. De nem baj, kapja meg amit szeretne, ha van rá lehetőség. A többi csak hab.
(#133479) tomcsi23 : Jogos. De meghagytam a mi házi szakállas trollunknak a morzsákat ezen a téren
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz sirszevenap #133523 üzenetére
Az a6-ban kevés a 2.0 tdi. Nem ok nélkül volt nekem is 3.0 tdi. És még azzal sem mondanám annyira virgoncnak. És azt sem szabad feledni, hogy esetedben 2009, a leon-nál meg 2002 az évjárat. Lesz ott valami különbség ha más nem kompresszióban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #133523 üzenetére
Mázli, én válogathatok 1.4 TSI, 1.6 CRTDi, 2.0 PD és CRTDI-k közül, a 2.0 CR valószínű kiesett, az ára miatt
Ééés, mert automata kell, jeeee
szóval egyik jobb, mintamásik
már a PD-t is lehet bevállalom...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz sirszevenap #133564 üzenetére
De jobban járnál vele, bár a FIS funkciókat az androidos fejek nem tudják.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
CharlieDrop
veterán
válasz sirszevenap #133558 üzenetére
Ja, benzinesből van 2-3 db 1.4 TFSi és helo, meg talán egy 1.2, ugye FL-ben már nem nagyon volt 1.6 automatával pláne nem, a többi mind turbós, 1.2, 1.4, 1.8, 2.0
ja nem, vagy egy 1.8 TFSi még, de az 3 ajtós
Szóval az első normálisabb 2.0 CRTDi-ig lenne 1.2 milla különbség egy 2.0 PDTDi-hez képest
bele merjek-e vágni a PD-be?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
lenko
aktív tag
-
válasz sirszevenap #133671 üzenetére
Jellemzően emilen szokta küldeni fotókat és kérni hogy mivel van most több érdeklődő fenntartják a kocsit de akkor ide- meg ide kell utalnod most de mánis pár tízezer jmf-t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz sirszevenap #133676 üzenetére
Ez kizart dolog, mert nemtudom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #133705 üzenetére
Kell.
-
tresh
addikt
válasz sirszevenap #133705 üzenetére
Az a 300k lehet bőven több is nem kell aggódni, nem dísznek veszik a németek se az autóikat
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz sirszevenap #133709 üzenetére
Helló. próbálj meg keresni a topicban HSZ-eket
Nekem ilyen van. Jó pár dolgot leírtam már ide is. De dobj egy privátot és másnak is írtam már 3.0 TDI vel kapcsolatban jó hosszú üziket, majd be copy-pastezom ha szükséges azután hogy elmondom a lényeget
Ami :
Az autóra szánt összeg mellett Minimum 500ezer Ft legyen pluszba.
Porlasztók 300ezer körül van de ki lehet méretni vásárlás előtt..
Szívósorok : 100-150ezer /db
Váltó : 400ezerez nagyon röviden tömören.
De kb 2 oldallal ezelőtt írtam le hogy egy "sima" karbantartásra is most 200ezer körül fogok költeni.Üdv
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz sirszevenap #133705 üzenetére
Bármi hozzányúlás szagú, drága. Nekem Teddy legnagyobb baja egy még felderítetlen olajfolyás, és egy jeladó amiről nem tudjuk hogy jeladó-e. A váltó nagyobb kockázatot jelent ha automata ennyi idősen.
Magus2 a csörgő láncról, a turbókókadásról, a befecskendező cseréről beszél. De meg kell nézni megvétel előtt, és ezek többsége elkerülhető vagy elodázható akár több éves távlatokban is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Magnum_
nagyúr
válasz sirszevenap #133763 üzenetére
Meg nagyibb off: Akkor konkretan minden poszt (es nem csak a kepkeszites) eseten felmerulhet a kegyeletsertes buntetojogi tenyallasa
Amugy melyik varos?
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
_adaml21_
őstag
válasz sirszevenap #133842 üzenetére
Igen, te állapotot veszel, meg még néhány normális használtautó vásárló, de nagy többség nem, meglátja egy autóban, hogy 200ezer km, és inkább megveszi 100ezerrel drágábbért a 250ezerről 102ezerre visszapörgetett szart.
És ez engem, jövőbeni eladót a legkevésbé sem fog majd segíteni, ebben igaza van a kollegának, itthon nehezebb lesz így eladnom az autót. -
i-sti
senior tag
válasz sirszevenap #133850 üzenetére
A dízel mindig jobb!
Többet tud mondani Mágus erről, kérdezd meg az Accord-os hasonlítást.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Topic
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Hobby elektronika
- Óra topik
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban