-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #135450 üzenetére
Hátsó ablaktörlőt nem használok, mert szarrá karcolja az üveget. Főleg nekünk telibe nyomja hátul.
A biztonság kedvéért a biztosítékát is kihúztam. -
ToMmY_hun
senior tag
válasz molnarpeter #135449 üzenetére
Felhívom őket, köszi a tippet.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
simonjoe
senior tag
sziasztok Fidzsúk!!
Most nézegettem a paszulyhoz a szűrőket, (tudom írtunk már erről) igaz már megrendeltem a MANN készletet, de mocorog bennem a kisördög, h vajon jól tettem-e, h ennék a márkánál tettem le a voksom. Az előző autóimnál is a MANN volt. Találtam egy MAHLE márkát is ami árban erősebb mint a MANN, de ennyivel jobb is??? Mi a véleményetek, érdemes a MANN-t lecserélnem???
THX!!
Joe
-
S-eye
senior tag
válasz Mágus2 #135409 üzenetére
Első autó lenne. Olyan 1-1.3 Milliót szánnék rá, benzinesben gondolkodom, nem nagyon mennék többet évi 10-15 ezer km-nél és a kettős tömegű cseréje esetleges cseréje miatt a dízelt kerülném. Főleg 1.4 MPI motorral szerelt verziókat láttam. A legfontosabb, hogy megbízható legyen az autó, ne robbanjon le. Egyelőre csak ketten utaznánk benne, de ha jönne a gyerek, akkor az jó, hogy nem kell nagyobbat venni. A csomagtartót is biztosan meg tudnánk tölteni, ha jövünk a családot látogatni.
Jobban tetszik az O2, de +400K-t nem fizetnék, ha egy 1M-ás Tour is kielégíti a szükségleteimet, de szívesen meghallgatom a tagok véleményét.
-
-
simonjoe
senior tag
válasz #89874944 #135456 üzenetére
Melyik ocsuan??, Én Budaörsre szoktam menni innen Zsámbékról. Szeretem a kihívásokat, onnan 1x már tréler hozta haza mosás után Tegnap délelőtt is ott voltam simogatni a paszulyt.
Nemtom mekkora motor van a kocsidban, de az nekem nagyon sok lenne, már amit fogyasztásnak írsz. A CC 5-5,2 vel elszaladgál vegyes használattal. Tartós 140-nél 5,6 volt a fogyi. Pár hete egy Osztrák 1000km körüli útról meg 4,8-al jöttünk haza, na abban volt minden. Hegyi szakasztól az autópályáig.Norbi! Köszönöm a segítséged, a MANN biztos marad.....még. Most ebből rendeltem, a pollenszűrője az a következőkben is mert nem találtam más gyártónál ilyen antibakteros-mikroporos fingásbiztos filtert, de utánanézek a MAHLE-nak, nem hiszem, h véletlenül drágább, még a légszűrő nem is annyira kardinális, de az üzemanyagszűrőből igyexem a prémiumot venni, ismerve az itthoni üza viszonyokat.
Joe
-
i-sti
senior tag
válasz #89874944 #135456 üzenetére
BC hülyeségeket ír amíg nincs kalibrálva.
Saját tapasztalat, szinten Audival.
Kalibrálás előtt 4,5 - 5 közötti fogyasztásaimat voltak.
Nagyon boldog kis szamuráj voltam, hogy milyen jól fogyaszt a gép.
Kútnál pedig nagyon szomorú szamuráj mikor utána számolva 7et súrolta a fogyasztás.Azóta kalibráltam. 5 tankolás telt el azóta. Beton biztos most már.
Igaz azóta az 5 l/100 átlagot sem láttam, nem hogy alatta legyek.@(#135454) simonjoe: Vegyél eredetit, akkor láthatod, hogy a gyári melyik.
Nekem olaj Purflux, többi MANN.@(#135451) K Norbi: Ez kicsit olyan megoldásnak hangzik, hogy fáj a köröm a lábamon, inkább levágom derékból, úgy nem fáj többet. Én mindig használom a hátsót és még nem karcos.
(#135462) simonjoe: Codename: BUG Egyébként milyen motor van CC-ben hogy ilyen jól fogyaszt? A4 2.0 crtdi-vel 6,77 l/100km a fogyasztás 15000km alatt.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
K Norbi
addikt
Elvadult a buli [link]
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
Sziasztok.
Vezérlés cserére készülök,nem akarom megvárni a gyári előírt km-t,inkább lecserélném előbb.
Bárdi és társai helyesen szokták írni hogy melyik szett is jó nekem?
Német ebayről rendelném mert az jóval olcsóbb,a bárdi csak ahhoz kellene hogy megadja a szett pontos cikkszámát
Kitöltve az adatokat ezt dobta ki nekem:
CONTITECH (CT1134WP2)
Vezérműszíj klt vízpumpával
107.119 FtSKF (MVKMC01263-1)
Vezérműszíj klt vízpumpával
89.952 FtSKF (MVKMC01269)
Vezérműszíj klt vízpumpával
92.882 FtAz elsőre rákerestem ebayen: 155 euró + szállítás
Hol tudok esetleg utánanézni még hogy ez tényleg passzol-e nekem?
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
troland26
őstag
Srácok!
Van egy 2003 mas Seat Ibizám és szeretném lecserélni a jobb első sárvédőt , mert elkezdett korrodálódni . Le kell szednem a lökhárítót a cseréhez vagy elég csak a sárvédőt . mennyibe kerülne a sárvédő színre fújása kb ? ( ezüst metál )
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok! HELP!!!!
Ma gondoltam egy kicsit törődöm a CC-vel, és a hálátlan dög így viszonozta:
Levettem az akkusarut, majd a lehető legtöbb csatlakozót amit elértem, levettem spec kontaktisztítóval kipucoltam, levegővel kiszárítottam, majd kontakspray-vel kezeltem a csatikat. Saru vissza, indít. Majd elájultam amikor látom, h világít a fordulatszámláló óra alatt a kis kormánykerék, a másik oldalon meg az ABS, és a keréknyomás visszajelző ikon. Szétb@...sz az ideg!!
Van valakinek ötlete, h mit lehetne ilyenkor csinálni? Ebéd után mennénk Békéscsabára, de így nem merek elindulni.[ Szerkesztve ]
Joe
-
K Norbi
addikt
-
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #135481 üzenetére
..remélem (ismét) igazad lesz , a nejem már malteros kesztyűvel történő élvezetet helyezett kilátásba Indulnunk kellene Bcsabára és nem nagyon merek így elindulni. De akkor nekivágok. Az a baj, h a guminyomást megpróbáltam resetelni, de nem reagál. Az ABS sem, próbáltam az ESP-t kapcsolgatni, de arra sem reagál. Szóval hülye egy helyzet és nem is nagyon értem a fizikáját, hisz akku nélkül csináltam. Ráadásul meg is szenvedtem vele, mert a motor felett van egy kézigránát szerű valami aminek a csatlakozóját alig bírtam levenni, ötször leizzadtam, és kétszer szétb@....tam a kezem, és ez a hála!!!
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #135483 üzenetére
majd amikor elaszik a kormány, abs, esp, állj meg. állítsd le. adj gyujtást tartsd meg az esp kikapcs gombot, meg a keréknyomás nullázó gombot(először esp megnyom, tart majd hozzá a keréknyomás nullázó). Amikor a keréknyomás hiba elalszik, gyujtás le, majd visza és indíthatod.
-
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #135486 üzenetére
MESTER!! Köszönöm megnyugtató szavaid! Úgy volt ahogy írtad. Még az utcából sem értem ki már ki is aludtak a lámpák. Leállítottam és útmutatásaid alapján ESP és a guminyomás szenzor setup-ja is sikerrel végrehajtva. Csak Szentesig jutottunk el,nem volt kedvünk tovább autózni, így is valamivel több mint 500km-en át koptattuk a paszulyt.
Priviben megbeszélünk egy talit, és megyek hozzád, viszek valami ellenértéket.Köszönettel és nagy tisztelettel:
Joe
-
K Norbi
addikt
-
i-sti
senior tag