-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #135299 üzenetére
hogy majd az új turbo ne olvadjon el megint
Ezt nem értem. Miben segít a csipsz és a kipu az elolvadásban?Az a baj, hogy teljes kipu rendszer nem olcsó, főleg ha normális is. Akkor már katalizátor kuka, meg új vég. Aztán bp-vp vonalon megsüketülük a pályán.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz #89874944 #135304 üzenetére
Az nekem is hiányzik most Teddyben. Domiban nagyon szerettem. Na nem mintha olyan sokat kellene használni, csak az ilyen apróságok használatához szokik hozzá az ember leghamarabb.
MOD
Tudod mit aszongyá meg nekem? De őszintén ám! Mennyi a városi fogyid?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
atos19881101
senior tag
Mennyire vészes a magyar utakon a 17es felni? Úgy néz ki, hogy lehet váltok a mostaniról.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #135307 üzenetére
Semennyire, nekem inkább nyomvályú volt a bajom a 225- ös gumikkal...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
nagyúr
válasz atos19881101 #135307 üzenetére
Kényelmes, nem akad fenn minden kis göröngyön. Igaz, én 225/55-össel járok, az kellően balllonos ehhez.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
brumi1024
veterán
válasz atos19881101 #135310 üzenetére
Szerintem tűrhető. Az F10-en 225-ös defekttűrő van, és ott is a nyomvájú a probléma főleg. (A Q3 255/35-öse már más tészta, de az sem vészes.)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #135307 üzenetére
Nekem is 225/45 R17 van, nem valami kényelmes de cserébe nem úszik a kanyarban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #135314 üzenetére
A touaregbe elfér még a 18-s kerék is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #135303 üzenetére
azt hogy normálisan tud öblíteni a motor/turbo és hogy a chipes progik nem lambda 1-re vannak írva álltalába padlógázon :-)
kipu hanggal kapcs, meg szerintem fordítva ülszk icsit a lovon, vagy csak ilyen szar kisipari kipukat hallottál, nekem, de akár haveromnak is olyan dobja van amin, konkrétan átlehet hugyozni, anélkül hogy elakadna benne bármi, neki jelenleg gyári hangú az autója 4000 felett ha parkettázza akkor van valami hangja, nekem kicsit hangosabb, de még az én rossz zaj szigetelésű bodámba is simán elviselhető, de kérdezd meg pl Focivs-t hogy milyen belül.
ill dp nem az egész kiput, jelenti hanem pl csak a gyári kat és a turbo közti szakaszt, többeknek is így van innen a csoportból megcsinálva.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!!!!!!!!!
Szűrőket kell rendelnem a CC-hez. Idáig aktív szenes szűrőt használtam, most találtam valami "Biofunctional cabin filter"-t. Ez mi a jó nyavalya??
Joe
-
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #135310 üzenetére
Szerintem nem kemèny, viszont a futòművet tuti jobban eszi...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz bitpork #135315 üzenetére
Hát igen ... ez az amit sajnálok, hogy nem dönthetőek ezek az ülések. De hát nem erre lett tervezve ez a kocsi.
(#135321) kk831228
És fogyasztásban mennyi a különbség? Egy kolléga szerint a 17-essel kb 1l-el magasabb a fogyi mint a 16-ossal.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #135314 üzenetére
Be fog férni. Az enyém még a gyárilag keményített és ültetett is picit és eddig mindene a sajátja...163xxxkm Bár ez alatt a B6 paszuly futóműve dolgozik. Fél liter a különbség a 15 és 17 között.
Olyan superbet még nem láttam, ahol nem dönthető a hátsó üléssor.
[ Szerkesztve ]
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #135323 üzenetére
A 16-ossal is már bajban voltam, mert csak 3-at tudtam besüllyeszteni a csomagtérbe. 1 ment a hátsó ülésre. Ez meg ugye valamivel szélesebb, így lehet 2 lesz hátul.
Hát akkor az enyémet meg kell lesned legközelebb. Komolyan nem dönthető. Csak egy kis nyílás van a hátsó könyöklőnél, aztán kész. Azon keresztül ha viszem a kapát meg a lapátot a kertbe, be tudom rakni rendesen. Ennyivel kell beérnem.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #135322 üzenetére
Nekem a 19-18 átmenetet kb 1,5 liter csökkenés jellemezte
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #135322 üzenetére
Nem tudom, de a 15, 195-höz kepest lehet van egy liter...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
veterán
válasz VR6-Fan #135316 üzenetére
Főleg arra koncentráltam, hogy ne haljunk meg 3.-ban 160-nál... a hangja nem volt vészes.
@atos: a 17" szerintem se problémás, a Superb egyenesen kívánja. 16"-hoz képest pár (1-2-3) deci pluszt saccolok. 16" és 18" között volt 0,5 liter.
Keress vissza joshua07 hsz-ére, ő nyáriban váltott 16-ról 18-ra és neki is 0,5 liter volt a növekmény 1.4 tsi-nél.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #135330 üzenetére
azt hittem a fék távokkal volt probléma, főleg a piros lámpánál kereszt forgalommal, jobb oldalt furcsa alakja volt a tűzfalnak
bár Tomcsi a nagy lassulás mester, ott azért én is szoktam kapaszkodni, meg átváltok asszony módba!szívó hang erősebb mint a kipu, meg a gyári DV-t emlegetted hogy csattog azért!
kár hogy forgalom volt, 4.-be nem is lehetett parkettázni
Mágus2:estére amugy is elégé össze zsugorodik az agyam, erre beteszel egy ilyet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #135305 üzenetére
ez nekem? még nincs renccámom A parkolóban 40 litert ír
Más: a változatosság kedvéért most 1 perc járatás után, tök hidegen is újraindult, miután átálltam egy másik helyre... kezd egyre gyanúsabb lenni az akksi... délután mentem vele elég sokat, meg járt vagy 5 órát, az akksi amennyire lehet feltöltött. És most semmi baja Létezik olyan, hogy az akksi ha nem képes indítani, és áll egy órát akkor meg igen?
Más 2: többször felfigyeltem rá, hogy amikor gyújtásra rakom, elkezd kattogni vmi a műszarfalról. Nem megy se fűtés, se semmi. Először hangos, ütemes kattogás, aztán egyre halkabb lesz, és fél perc alatt megszűnik. Ez normális? Esetleg a pumpa próbálna vmi nyomást csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #135333 üzenetére
talán hétvégén haza kerül a szerelem gyerek, azzal talán lesz is értelme 7kig forgatni
3. revlim (kb 7200)@178km/h körül kellene majd lennie a valóságbakb 80-tól 170ig fog nagyot szólni a 3., ország úti előzéshez talán elég lesz
és remélhetőleg 4sec körül lesz az idő minderre.baszki, akkor legközelebb majd csak akkor fékezek mikor már muszáj, 30m-vel a lámpa elött elég lesz?!
ha kajáltál hozzál magaddal zacsit![ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #135335 üzenetére
Első alkalommal, mikor a haver okos 1.8T-jét vezettem, nekem nem szólt hogy csak a szembe sávba érdemes padlózni, mikor az előzendő mellett vagy, mert hamar át lehet rendezni az előtted menő hátsó lámpáit. A nyomatékhoz meg vagyok szokva, de a gyorsulás meglepett.
ha már fék:
A sonkyzás fogalma megvan? Sonky volt e mutatvány mestere, álló kerekekkel becsúszni a piroson a kereszteződés közepébe...[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #135336 üzenetére
annak Te vagy a mestere, szerintem az egyetlen ember, akinek a tudatos féktávjain fosok
Mágus2: én álltalába, az előzőt vonalába kezdek fékezni, vagy azután, brembo meg fog.
sonky-zásról nekem az van meg hogyan csesszünk szét egy kocsit egy fél este alatt :-)
hál isten ilyen gondom amugy nem volt, egy féktáv nem jött be (elemelkedett a hátulja valószínűleg, és nem mertem tiporni, illetve folyamatosan szitált az eleje, fék elengedésre se lehetett össze szedni, szerencsém volt hogy nem volt senki a körforgó bejáratánál, az más kérdés hogy a körforgó tele volt, de egy golfnyi hely akadt, előtte vagy 6évig nem volt olyan hogy tehetlenül sodrodtam a másodpercekkel).[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
i-sti
senior tag
válasz atos19881101 #135343 üzenetére
Én sajnálom a felfüggesztés a jó román utakon.
Nyárra marad a 225/55/16, télire pedig 205/60/16.
225 néha van kis nyomvályú problémám, de kanyarban nagyon ott van.Novum Forum Siculorum
-
peti_s
addikt
Üdv, van egy elsőgazdás szép állapotú Volvo S80 a közelemben, holnap megyek megnézni. Az Audi féle 2,5-ös sorötös dízellel, AEL motorkód. Mire kell figyelni ennél a motornál? Nagyon sok jót hallottam róla, de gondolom bele lehet futni költséges javításokba. Köszönöm előre is, üdv peti_s
-
Magnum_
nagyúr
Mági!
Az megvan - helyi segítséggel persze - hogy G 070726A2 váltóolaj kell az én vasamba (1.2TSI CBZB 2011/9 Jetta).
Mekkora mennyiség kell, meg tudod mondani?I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Hálózati / IP kamera
- Házimozi haladó szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Retro teló rajongók OFF topicja
- További aktív témák...