-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #13450 üzenetére
ahogy gondolod, én nem piszkálnám, én a végefelé úgy jártam az enyémmel amég nem volt 70 fokos az olaj és egyszer nem húzattam ki addig szólt egy töke, igazából annyira nem izgatott és egy szelepem se szakadt le.
viszont esetleg castrol/lqui moly/mobil1 vonal olaj terén?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #13452 üzenetére
jetta 2 kombi
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #13451 üzenetére
Nem fogod kitalálni mi zakatolt
A kipufogó egyik tartóbakja elszakadt és az rezonált be a hővédő lemezen.
Ahogy nézem 1mm alatti a távolság a kettő között, gondolom ezért szűnt meg 30 mp után összefeszült a hőtágulástól.
Na mindegy kapott egy kemény gumibakot most minden frankó ma reggel nem volt gond.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #13457 üzenetére
Este lementem a kocsihoz felnyitottam a motorháztetőt beindítottam az ablakon keresztül benyúlva és gyorsan bedugtam a fejem a motortérbe.
Így már jól halható volt hogy inkább csilingelés mint zakatolás.
Mondom a motorban semmi nincs ami csak úgy leng és csilingelhet.
Aztán megláttam ahogy hidegen jobban ráz a motor belever a hővédőbe a kipu.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #13458 üzenetére
Hát ja, szopóka lett volna, ha megbontjátok.
Volt ilyen fül-leszakadás nálam is, meg csilingelés is anno. Mindkét alkalommal egy-egy fül engedett el. Egyiket hegesztés, a másikat meg bilincs orvosolta. Az mondjuk érdekes volt, amikor az egyiket papírral kitámasztottam és a pirosnál megállva füstölt alul a kocsi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Gebriel
veterán
04' Audi A4 avant 1.9 PDTDI-kről van valakinek tapasztalata?
-
sti23
újonc
Hello mindenki!Egy kis segítség kellene,adott egy 2001-es bora pdtdi.ami reggelente nagyon nehezen indul.A nyár elején vettem bele 4 bontott pd elemet,mert akkor meg hol indult hol nem,diagnosztikán kiderült 1.és a 4. elem tropa(gondoltam cserélem mind a négyet,biztos ami biztos)a csere után a hiba megszűnt,3-4 honapig tökéletesen indult melegen-hidegen is,aztán szeptember közepén kezdödőtt a reggeli nehéz indulás,vittem diagnosztikára a pd elemek jók voltak.Ezekután izzítógyertya csere,az akksi gyenge volt,csere újra,önindítót felújítattam majd miután ezekután is nehezen indult megint diagnosztika,mely szerint 1-es elem gatya,2-es is gyengélkedik ,a két mérés között kb.1000 km lett belerakva,mondták jó lenne cserélni az elemeket,de én azért csere előtt elvittem dízel szakszervízbe(Nyírtelek),szerintük pedig nem kell cserélni az elemeket,jó a porlasztás képe.Ma reggel másfél nap állás után alig akart beindulni,indulás után pár másodpercig fehéres kevés füst,és ezidő allatt mintha egyenetlenül járna a motor.Olajat nem eszi,megy mint az állat,nem dadog,nem remeg,csak ez a reggeli indulás!Valami ötlet?
-
tomcsi23
veterán
Ez bizony szimpatikus jószág.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dízelracer
senior tag
bosch vagy siemens? A bosch-ból nagyon sok féle van és nem mind csereszabatos a másikkal. Milyen motorról van szó pontosan? Mert ha típus szerint nem belevalót épít be az ember azzal is működik ugyan de okozhatja az általad leírt tüneteket (főleg melegen). Használt alkatrésszel szépen be lehet vásárolni és persze ez már csak beépítés után derül ki. Esetleg ha gondolod tudok adni egy telefonszámot egy specialistához. Kifejezetten csak vw tdi-kel foglalkozik.
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #13475 üzenetére
hát ez így nekem nem jön le.de az ut alkalmas mindenre ennyit tudok róla.
ez a 2.5ös turbo motor ami az rs3ba van.
már a tt rs verzioba is ez volt nemde??..elég ütős egy szerkezet. ..hogy p***ba lehet 2.5ös 5hengeres 340 ló?? ..és hogy tudja 4.6 alatt vinni 100ra...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
eddie17
addikt
Lerohasztottam a golfot. Ennek is eljött az ideje.
Mentem volna haza melóból, pöccre indult a gép, és én hülye állat, gyönyörűen beraktam kuplung nélkül rükibe. Háhá... hozzátartozik, stresszes egy nap volt, és fáradt voltam, meg kezdő vagyok...
Na csattant egyet. Ok, mondom, akkor újra, és tádámm, nem indult. Forgatta, de nem indult.
Fasza... Megpróbáltuk betolni, semmi. Megpróbáltuk behúzni semmi.
Elhúztuk haverhoz, megnézni mi lehet, és ott már a benzinpumpa sem ment gyújtásnál...
Csak kattan egyet. Kész vége over...
Esetleg valaki, hogy mit kellene nézni, vagy mit kurtam el?Ja igen, gyönyörű 91-es Golf MK2 injektoros.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz dragonfx #13476 üzenetére
Lényeg kb, hogy nem kell annyira tartani, max kifele/befele, de már osan körül csak.
Hát régi rs2 kisebb 5henger motorral majdnem ennyit tudott, tuninggal meg aztán brutál. Kicsit finomítottak az alapon, s újra 5 henger turbó.
A 4 kerék, meg a váltó segíti a 0-100-at, így ez ugyanannyit megy papíron (200 kg plusszal), mint a manuál tt-rs.eddie: most inkább nyugi, aztán higgadt fejjel újra, hátha nincs elveszve.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz eddie17 #13477 üzenetére
Hát ilyennel még nem találkoztam, de első körben nézzétek meg a biztosítékokat.
Mert úgy jártam én is, hogy csináltam egy kis bibit aminek mondjuk semmi köze nem volt a motorikus működéshez.
Minden esetre pont akkor csattant el.
Ekkor tanultam meg, hogy az autón bár mi gond van először végignyalom a biztosítékokat
Konkrétan nekem volt a golfban egy biztosíték, ami a benzinpumpáért felelt.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #13477 üzenetére
Azt azért tedd hozzá hogy RP motorkodú
első kőrbe nézzétek meg hogy benzin van e meg szikra ill hogy melyik nincs.
ü.a. pumpát meg úgy tudjátok csekkolni hogy a csomiba felszeded a szőnyeget, lesz egy fekete lemez, 3 csavar ki ott lesz a benga pumpa (asszem a Tiedben csak ott van) nyomó ág csöve lehúz pillanatra rátesz gyújtást ill röffent ha gyújtin nem spriccel aztán kiderül egyből."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #13476 üzenetére
Jól tették, hogy visszanyúltak a gyökerekhez. Az az öthengeres motor egy csoda még 2010ben is. Úgy halottam audisoktól, hogy maga a blokk méreteiben szinte ugyanaz és csak a hengerfej teljesen új tervezés. Minden estre imádom azt a hangot, na meg ha valaki elég őrült hozzá szépen meg lehet faragni: [link] ugyanez az autó kívülről [link]. Imádom, szerintem szebben szól a sor5 mint egy v10-es.
De nézd meg a görög bmw-jét [link]. Az is csak 2.5-ös stroker motor ráadásul szívó nitró meg minden anyám kínja nélkül és mégis igen szépet lép. Persze ezek farigcsált motorok de akkor is szép amit tudnak. Mindkettő 20+ éves konstrukció.
-
sti23
újonc
válasz dízelracer #13473 üzenetére
AJM motorkód,nekem ez az össze-vissza diagnosztikai eredmény nem stimmel,tulajdonképpen azért vittem el dízeleshez is hogy ott majd megerősitik az első eredményt,hogy az 1. tropa,a 2. is kezdi megadni magát,erre azt mondták hogy minden jól müködik. Amúgy a hideg reggeli indulás a legjellemzőbb tünet,melegen most jól indul,még egy új észrevétel,több mint 1 literrel többet eszik az autó mint nyáron,majdnem 7 liter vegyesben,ez szerintem sok,pedig nem gyilkolom,de lehet hogy rosszul gondolom.Az elérhetőséget megköszönném,jó lenne már előrébb jutni,szeptember közepétől ezzel szopok!
-
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #13481 üzenetére
hát ja de azért durva egy tt-rs elkeni éppenhogy az m3at meg az m5öt
igaz árba ahogy néztem 20guriga az audi csodája ezzel a mocival.annyiért már elvárható valami"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #13484 üzenetére
Ha egy gyors élményautó kéne egy húszasért azt hiszem egy Caterham R500-at vennék. ~260ló jut mindössze fél tonnára. Félelmetes adatok. Megy mint a veszedelem csak legyen aki megüli. És itt basszák el a sportkocsi gyártók. Nem a teljesítményt kell az egekig növelni a súlyt kellene drasztikusan csökkenteni. A 911GT3 az F430 és még sorolhatnám a hasonló kaliberű sportkocsikat mind 1500kg körül vannak. Az R35 GT-R például több mint 1700kg. Hová nőnek már? Vicces. Lassan egy hetes bömi vagy egy S merga könnyebb lesz mint ezek.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13480 üzenetére
Köszönöm neked is, meg a többieknek a választ.
Nos: Bizti tábla meg lett nézve, nincs kiégve egyik sem.
Viszont rohadtul vizesedik ott...
Másik. Benzinpumpa. Ugye az a baj, hogy nem kap benzint, mert egyáltalán nem forgatja a szivattyút gyújtás ráadásakor. Viszont bele lett fújva hidegindító, és beröffent az autó.
Na, direktbe meghajtottuk a benzinpumpát a csominál, és zizgett, tehát jó. Plusz a kábelben is van fesz. DE. Ahogy toltuk előre a bengát nem jött. Meg ugye hiába van fesz a kábelben, ha rádugjuk nem tolja a benzint. Meg indításnál a befecskendező rendszer dobozában behúz egy relé. Meg ugye amióta elhúztuk a kocsit haverhoz, nem villan fel a sárga lámpa sem a műszerfalon gyújtásnál.
Másik gyönyörű dolog, hogy lehúztuk a karter csövet, és a befecskendező dobozból a csőből, meg a blokkból egy merő retek fehér trutyi jött. Na ha ez az amire gondolok akkor még boldogabb vagyok, sőőt, az ajtó is hirtelen annyira lelógott, hogy már alig lehet csukni...
Hirtelen minden összejött... -
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #13485 üzenetére
Amikor úgy 200+-ban megmozdul az autó a bukkanón, az nem gyerekjáték. Sofőr nagyon jó itt, azért egyenesben elfogy a kraft.
Don't Tread On Me
-
rob210
nagyúr
válasz eddie17 #13489 üzenetére
Fehér trutyi az sose jó, de lehet hogy csak a környezeti pára kicsapódás.
Én a Golfból havonta egy jó adagot szedtem ki, de ez normális télen mert oda csapódik ki minden nedvesség a rendszerből.Viszont ha a hűtővizedet megnézed és abban vannak pöttyök (barnás-fekete) na akkor kezdhetsz aggódni.
Illetve az olaj betöltő nyílás kupakját vedd le azt nézd meg, hogy ott mi csapódott ki.Azt írtad a kábelben van áram, de még se nyomja a banzint előre.
Kérdés elég az az áram ami a vezetékben van?
Ha direkt kapja a feszt akkor se nyomja előre a benzint?Renault power
-
Kraptor
őstag
2002 Superb 1.9 PDTDI-ben 300e-nél elszállt a turbó...
Mondjuk legalább a fogyasztás még jobb mint eddig volt KB mennyi egy turbó, gondolom jó sok?
-
-
eddie17
addikt
válasz rob210 #13492 üzenetére
Azt még nem néztem, mert konkrétan eltünt a hűtővizem.
Az olaj töltő nyílásnál is fehér trutyi volt...
10Voltot kap az a kábel.
Direktbe meg lett hajtva a csomagtartóban és az autó alatt lévő is.
Egyikkel sem nyomta előre a benzint.
De van remény, ma kora este megnézi egy autószerelő barátom, remélhetőleg felfedezi a bajt, és nem lesz egy vagyon.
Viszont a trutyis dolog aggaszt. Ha hengerfejes a gép, annak tudnék örülni... -
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #13497 üzenetére
hát ha nem valamelyik cső csatlakozásnál (azért ilyen időben csak nem párolog) szivárgott el akkor pedig erősen lehet arra gyanakodni.
12V azért kevés ill lehet hogy a kellő áramerősséget se tudja fel venni.
direktbe hajtsátok meg megint egyszerre a ketétt és huzzátok le a benzin csővet a befecskendezőről loggasátok bele egy flakonba és egyből kiderül hogy előre jön e a benzin vagy sem.
üzemanyagszűrő volt cserélve, megfelelő irányba lett vissza rakva?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős