- ASUS routerek
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mobilinternet
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz dragonfx #5969 üzenetére
5:28nál a ahng meg utána ahogy kjön az utcából....áhh kell 1 ilyen...
u.i.:amugy a videohoz....csak vin dieselt tudom idézni..nem az számít egy mérfölddel nyersz vagy 1 orrhosszal.. alényeg hogy nyersz
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #6801 üzenetére
"a tdiről annyit hogy amiket én neten olvasok, és ismerettségi körből hallok...messze a vw tdi motorjai a legmegbízhatalanabbak...."
Ne haragudj de ez egyszerűen marhaság.
"A 240lóerős 1.9 tdi.be meg üljön aki füstmérgezést akar kapni.annaka motornak párhónapja van."
Több darab passat/bora/golf/vento 1.9tdi is fut az a baráti körömben 5-6-7éve teljesen hibátlanul.Bár igaz azok csak 200-220le-sek és köszönik jól vannak. (átlagos használattal néha hajtva kicsit 7literes átlaggal elmegy)
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #6801 üzenetére
a tdiről annyit hogy amiket én neten olvasok, és ismerettségi körből hallok...messze a vw tdi motorjai a legmegbízhatalanabbak....
Hát igen az ilyen emberkék végzik a totalcaron a népítéletben és még le is írják.
Hát nem is tudom lehet nem viszem el a seatot a 30.000km szervizbe hanem egyből bontóba viszem mert a neten ill valami körökből azt halottam....
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #6810 üzenetére
Hy!
Nézd az a váltó hibáról a gyár mindenkinek szolt és meg is tették a szükséges lépéseket azaz viszahívások voltak.Én emberem akié volt az autó sajna nem ért rá vagy nem foglalkozott vele vagy lesz@rta magasról mert ugy is gondolta nem tartsa meg.Nos ez meg is bosszulta magát.Más bajom nem volt vele még nem is fűstőlt annyira mint ahogy azt páran állítják.
BMW voltak visszahívások ill más gépjárműnél is.
Diesel témát meg már annyiszor lerágtuk a "milyen autót vegyünk ",hogy itt már csont sincs amit el tudna Őreganyám cupákolni.
Diesel: aki sokat megy ill hozzájut valami olcsó naftához. -
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #6810 üzenetére
az a baj hogy Te is meg BMW is keveri a dolgokat.
szvsz ha figyelmesebben olvastál volna láthatad volna hogy 230 óra szerint jé és chipelve is van.
dizel tuningba meg szerintem nem nagyon kéne bele szólnotok ha nem értetek hozzá.
(nem azt mondom hogy én komolyabban elmélyültem benne, de lehet egy picit jobban ismerem mint Ti, persze ez vissza fele is igaz hogy én meg a BMW motorokat nem ismerem.)gondolom mind a ketten hallótattok már Százhalombattáról, legalább föci órán...
de gondolom az ott lévő dizel parkot is ismeritek és gondolom azt is hogy 200le alatt nincs 1,9 TDI (és nem 1-2 hónapot bírnak el a motorok)
aprópó Ti a TDI-t meg a PD-TDI-t annyira keveritek hogy az már fáj
dragon: neked külön ez a benzin vs dizel tartosághoz
oké hogy a turbos dizelt hamarabb ki lehet nyírni, mint a szívó benzinest.de menj el egy turbos benzinnessel 200km-t úgy hogy folyamatosan 5000 felett forgatod hidegen kezded padlózni és izzva állítod le az is ugyan úgy meg fekszik, minimum a turbo.
és hidd el egy mezei szívó 1,9D többet elmegy mint mondjuk az én féle 1,8 16V mert ezt pik-pak szét lehet forgatni, még a dizelt jóvval nehezebben
szép és jó volt az össze hasonlításod csak legközelebb azonos technikákat azonos feltételek mellett.
úgy hogy vaktába össze vissza irkáltok nem lehet vitázni meg úgy sem hogy kb annyit látatok VW motort mint én BMW-t, szerintem felesleges folytatnotok a felesleges flém keltést.
Vada:milyen géped van?mod:jah Dodinak 170le-s dájzele van még is tud 5,5l-s fogyit csinálni, ha nem hiszed fogadjátok el az ajánlatát, de pénzt vigyetek
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #8802 üzenetére
10W40. (mi az ilyen kocsikban Lqui Moly-t használunk, a VRT-ben is cska ott 10W60-asat, 10W40-eset pl én is használom, elégé VW csoport specifikus olaj, és nem heroin árba van.)
amúgy gyári ajánlás:
-castrol
mobil1nos Edge sportot felesleges 0Wxx-et meg nem tennék bele mert gondolom nem 10e km-s a kocsi.
Mobil1-et már rég nem használtunk.
olajszűrőből meg Mahle.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #8806 üzenetére
pórbáljatok 10W vagy 15W olajat.
vagy mol BOTOND-ot (falkonba zárt pakura )
az EDGE (sport) meg a nagy hőterhelésű kocsikba ajánlott (lévén Castrol RS utódja ami a turbos konszern motorok nagy részének ajánlott olaja.)
jah és 10e-nél nem elmenni többet egy olajjal!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz dragonfx #8817 üzenetére
A legegyszerűbb, ha valahol beleülsz és kipróbálod. Hátra ne ülj egyikbe se, de elöl azért el lehet férni. 191 centi vagyok, valahogy beküzdöm magam. Ez igaz az e36 coupéra is. 2 személy, meg max 1-2 gyerkőc hátra. Bár utóbbiakkal nem tudom, hogy állsz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #9525 üzenetére
közel 40e km-t elmegy egy olajjal, és csodálkozik hogy eszi?! az ilyenek bicikli való azt hajtsa!
hát első kőrben álljon át 10e km-s olaj csere periodusra, addig kár bármit vitázni ha 10e alatt 1-1,5l-nél többet eszik meg 10W40-ből akkor 15W40 neki, de inkább motor generált, meg egy kis észt kedves barátnőd fejébe.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
marsu
addikt
válasz dragonfx #9541 üzenetére
Látszik, hogy nem jársz az autós talikra ...
Nyáron többet is szerveztem, ahol általában csak én nem voltam autóval.
Tavaly szeptember óta nem volt autóm. A VW Golf 5 csak 1,4-es volt.
Most márkát váltottam, de nem akarok offolni ...
De mivel korábban VW-Skoda szervizben dolgoztam, azért szívesen adok infót és tanácsot itt is, ha kell!
Press any key to continue ...
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #9544 üzenetére
baromira nem érdekes az autóm, szürke, hétköznapi pár piros csíkkal, és egy cúndorító sufnis teli fénnyel, egy vas darabbal a motor térben meg 2 részes felnikkel, nagyábból gyári állapotban
ilyen:[link]jó azóta már került bele egy hificske[link][link]
de lassan és biztosan haladok valami ilyesmi felé
szvsz a topik tangjai egyszer egy Marsu féle talira elmehetnének már együtt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz dragonfx #9598 üzenetére
Nem gondoltam fikázásnak. A céges lízingelt autókra mindenhol nagy ívben szarnak csak hajtják, hajtják, hajtják. Nem lehetetlen, hogy beleraknak 4-5év alatt negyed millió km-t főleg egy olyan országban ahol azért vannak is távolságok nemúgy mint itt nálunk. A taxikkal kb hasonló a helyzet. Azt is ütik vágják 4-5évig majd átülnek egy újba. A levetett ruhadarab meg megy kelet európába 120-130ezer kilométert futott megkímélt kocsiként. Ez már csak így megy.
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #9598 üzenetére
egy uj kocsin vagy akár egy 2-3 évesen ne jöjjön elő semmilyen kicsi vagy nagy hiba semmilyen se.
Hát ezt pár emberkének el kéne mondanod.Beüll a szétfagyott autóba majd inditt és nyomja neki tövig.Nem számit mert céges.
Kb 4-5 emberke nálunk ilyen a 42föből.
Ezt akkor leosztanám mondjuk 10000emberre.Seat márkaszerviz.Multkor jártam bent és egy 7000km körüli 140le alteát javitóttak.
Nos a manusz olcsó gázolajat(Ukrajna) vett és azt tankolta bele..Kb 2 marok koszt szedtek ki a tankból.
Én azt mondom elösször meg kéne becsülni és törödni a gépjármüvel... -
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #9616 üzenetére
ezt kifejtenéd ?
gondolom nem csak én vagyok azzal egyedül ha azt mondják neki hogy 80C akkor egyből nem ugrik be mi mekkora, nos srácok egy kis segítsgé 80C=15Col[link]
a 14-15col milyen ideális a G1 alá
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9668 üzenetére
Annak az audinak tudod mi volt a baja? Az, hogy nem 120k km volt benne, hanem legalább 3x annyi. BMW -ből csak sor hatot érdemes venni, mindenki jól tudja. Legjobb motorok. A diesel front meg egy hányadék, tök mindegy mit mondasz.
Sok a VW -es ismim, Golf IV PD és Passat 2.5TDi -s is van nem egy. Képben vagyok, és sajnos ez a tapasztalat. Próbálom a dolgokat nem részrehajlóan nézni. De a chip nem feltétlen rongálja a motort. Tudni kell használni, lévén turbo -s.
Ne felejtsd el, a BMW az akkor BMW, a benzint tankolsz bele. Ha csúnya fekete lötyit akkor szó sincs BMW -ról. Találkozón megmondták, diesel bmw nem bmw.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #9713 üzenetére
hányszor fogod a hozza nem értésed és a levegőben lógó ismereteid el ismerni?
neked is javaslom menjél egy kört egy nyers autóval, vagy viszlek egy kőrt, bár nem nagy szám az enyém, de legalább meg tudod milyen egy könnyű relatíve erős autó.
arról meg szerintem nem tehet a VW hogy a BMW fanok szerint a BMW nem tud dizelt gyártani.
másik itt azért van pár emberke aki a müszaki dolgok terén nálad egy picit nagyobb tapasztalattal rendelkezik, ami nekik egy egységes egészet alkot az neked lehet hogy hihetetlen informáciok sokasága, erről szintén nem ők tehetnek, szerintem.
fekeandras:nem hiszem hogy ő terepen akarná használni, neki inkább az lenne a fontos hogy a kanyarokban a helyén maradjon a segge
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz dragonfx #9842 üzenetére
Nem az enyém volt, de elég sokat használtam (e36 coupe). Ja, és Zugló.
sonar: igen, általában a garanciális idő alatt "kénytelen" az ember márkaszervizbe járni. Utána már nem éri meg. Az más kérdés, hogy van pár "szak"szerviz, ahol nem is értenek hozzá - pl tavaly, amikor fingjuk sem volt, milyen kerék kell az enyémre gyárilag (persze, hogy rosszat adtak, én meg szívtam a gumisnál, amikor mondta, hogy nem passzol a furat ).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ford Focus 2, C-Max javítási, karbantartási kézikönyv
- Midea MF100W70 keskeny elöltöltős mosógép 7kg 1200fordulat 2év garancia Új!
- BMW új felni kupak, felni közép készlet 68 mm-es
- BMW új 82, 78 vagy 74 mm-es embléma, logó motorháztetőre, csomagtartóra
- Szentendre Pismány városrészében eladó egy 2005-ben épült könnyúszerkezetes családi ház, medencével
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs