-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie17
addikt
Valakinek van esetleg elfekvőben 4db 15"-os lemezfelnije 2-es golfhoz?
Kellene a téli gumikhoz, az alufelnit nem akarom télen használni.
185-ös a téli gumi, ha ez számít. -
eddie17
addikt
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #12864 üzenetére
Tényleg nem vészes az állapota, mondjuk az alja kicsit az, de meg lesz csinálva.
Jövő tavasszal teljesen ki fogom glancolni, és nagjyából rozsdamentessé varázsolni.
Ja, szerintem a vonóhorog is lejön, 2 évig úgy sem vontathatok.
Az a vég rajta volt, így vettem. Amúgy Remus, csak nem áll annyira jól ennek az autónak.
Bal elején igen van egy kis horpadás, meg egy kezdődő rozsdafolt. Nem én voltam.
Igazi hibrid, GTI futómű, de csak 90pacis motor, meg piros csík, viszont 5 ajtós. Szerintem ezért lett special.Rob210, tomcsi23: köszönöm
-
eddie17
addikt
Na már beleraktam a 2-eskébe 600Km-t a friss jogsimmal, egyre jobban tetszik.
Főleg a futómű, most már dinamikusan megyek vele.
Amúgy én is Castrol Magnatec 10W40-et raktam bele, plusz az NGK gyertya. BUR6ET ahogy VR6-Fan javasolta.
Simán 5.-be országúton előzés nyomatékból. Tetszik. Pedig ez "csak" 90 paci.
90-ről 140-re hiphop fent van. Tovább még nem mertem, meg ugye nem is szabad.
Úgy hogy meg vagyok elégedve, motorikusan teljesen pöpec, kasztni meg jövőre marad, akkor teljes felújítás lesz, szépen megcsinálom.
Meg utána néztem ismerősömmel, és először Rajkán lett zöldkártyáztatva, így még az is lehet, hogy külhonból hozzatták ami a szép gyöngyház metál fényezést elnézve még lehetséges is. Meg belül is teljesen jó állapotban van, kivéve a "sport" ülések. -
eddie17
addikt
Lerohasztottam a golfot. Ennek is eljött az ideje.
Mentem volna haza melóból, pöccre indult a gép, és én hülye állat, gyönyörűen beraktam kuplung nélkül rükibe. Háhá... hozzátartozik, stresszes egy nap volt, és fáradt voltam, meg kezdő vagyok...
Na csattant egyet. Ok, mondom, akkor újra, és tádámm, nem indult. Forgatta, de nem indult.
Fasza... Megpróbáltuk betolni, semmi. Megpróbáltuk behúzni semmi.
Elhúztuk haverhoz, megnézni mi lehet, és ott már a benzinpumpa sem ment gyújtásnál...
Csak kattan egyet. Kész vége over...
Esetleg valaki, hogy mit kellene nézni, vagy mit kurtam el?Ja igen, gyönyörű 91-es Golf MK2 injektoros.
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13480 üzenetére
Köszönöm neked is, meg a többieknek a választ.
Nos: Bizti tábla meg lett nézve, nincs kiégve egyik sem.
Viszont rohadtul vizesedik ott...
Másik. Benzinpumpa. Ugye az a baj, hogy nem kap benzint, mert egyáltalán nem forgatja a szivattyút gyújtás ráadásakor. Viszont bele lett fújva hidegindító, és beröffent az autó.
Na, direktbe meghajtottuk a benzinpumpát a csominál, és zizgett, tehát jó. Plusz a kábelben is van fesz. DE. Ahogy toltuk előre a bengát nem jött. Meg ugye hiába van fesz a kábelben, ha rádugjuk nem tolja a benzint. Meg indításnál a befecskendező rendszer dobozában behúz egy relé. Meg ugye amióta elhúztuk a kocsit haverhoz, nem villan fel a sárga lámpa sem a műszerfalon gyújtásnál.
Másik gyönyörű dolog, hogy lehúztuk a karter csövet, és a befecskendező dobozból a csőből, meg a blokkból egy merő retek fehér trutyi jött. Na ha ez az amire gondolok akkor még boldogabb vagyok, sőőt, az ajtó is hirtelen annyira lelógott, hogy már alig lehet csukni...
Hirtelen minden összejött... -
eddie17
addikt
válasz rob210 #13492 üzenetére
Azt még nem néztem, mert konkrétan eltünt a hűtővizem.
Az olaj töltő nyílásnál is fehér trutyi volt...
10Voltot kap az a kábel.
Direktbe meg lett hajtva a csomagtartóban és az autó alatt lévő is.
Egyikkel sem nyomta előre a benzint.
De van remény, ma kora este megnézi egy autószerelő barátom, remélhetőleg felfedezi a bajt, és nem lesz egy vagyon.
Viszont a trutyis dolog aggaszt. Ha hengerfejes a gép, annak tudnék örülni... -
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13498 üzenetére
Na olyan hiba volt, hogy fogom a fejem.
Van közvetlen a szélvédő alatt a motorelektronika. Háh, szét volt csúszva egy kábel.
Mindent néztünk, csak azt nem.
Most már pöpec.rob210: Igen, december elejére autószerelő barátommal előjegyeztem magam hengerfej javításra. Szerencsére így nem lesz egy vagyon, de meg kell csinálni. Ezt a pár napot már kibírja szerintem.
Holnap meg megy fel a téli gumi, hülye hó... meg hideg. -
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13503 üzenetére
Rob210: Arra szükségem lesz.
Nem jó móka....
Főleg most azt sem jó hallanom, hogy amióta volt az elektromos fiaskó megbolondult az autó.
Indításkor 2000 az alapjárat az autómata szivatónak, és meg a hűtőventit is bekapcsolja...
Menet közben meg fulladozik, alig megy, kicsit fékezek kinyomott kuplunggal leesik a fordulat olyan 600 körülire és rángat, fullad, sőt 2 szer le is állt kanyarodás közben... 4-edikben koppig nyomott gáznál éppenhogy vánszorog fel a fordulatszámmérő. Alig megy...
Aztán ha megállok egy 3km-es út után, az alapjárat 1500-800 között ingadozik, kicsi gázra visszaesik nagyon alacsonyra majdnem lefullad EGYHELYBEN....
Kicsit most szomorú vagyok, 10 napot kellet volna még kibírnia a felújításig, erre szivat nem kicsit... Azt néztem, hogy van a motortérben egy kis vékony kábel amin egy barnás dugó van. Na annak az egyik vége le van szakadva. Gondolom valami visszajelző lehet, de ez miatt rosszalkodna? Eddig is kb 3 szál rézdrót tartotta...
Pont télre találta ki a hülyeségeit.
Mod: Ja és van az a sárga kis led a motorcsekkóló vagy mi, az meg indítás után is folyamatosan halványan világít és ahogy leesik a fordulat elkezd halványan villogni...
Pedig elvileg indítás után nem szabadna világítania, legalább is előtte nem világított, amíg nem történt meg az eset.[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13544 üzenetére
Nem tudom, azt tudom, hogy elektronika, és ez mellé még van a trutyisodás.
Az a baj, hogy rohadtul nem értek hozzá, és így nehezen tudom a problémákat felismerni, hogy mi mit okoz.
A felújítás kell, mert az ezen kívüli probléma.
Szerintem mennie kell, mert gyújtás ráadásakor zümmög ahogy eddig, pöccre indul is, csak utána hülyül meg.
Amúgy tök jó, hogy kb ennyi az össz elektronika benne, és ez is összeakad. Ilyen az én szerencsém.Mod: Az biztos, hogy nem kínzom így, szerencse hogy helyben melózom...
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13546 üzenetére
Nekem autószerelő barátom azt mondta, hogy hengerfejes a gépmasina.
Ezt írtam is jó pár hsz-el ezelőtt.
Erre értettem a felújítást.
Amúgy a vizet zabálja fenemód.
Na igen, autóvillamossági emberke kellene, megkérdem mennyire vágja a témát.
Motorgenerálban nem is gondolkodtam eddig, max jövőre, mert olyan tervem van hogy visszahozom szép állapotba kívül belül.
Az utolsó mondathoz, meg nem tudok mit szólni, mert nem értem.
Amúgy nem eszi az olajat.
De ahogy írtam, az olajbetöltőnél és a kartercsőben fehér-fekete gedva volt. -
eddie17
addikt
válasz eddie17 #13550 üzenetére
Na ha ilyen hibák lesznek az évek során, vállalom az idegeskedést.
A rángatás, fulladás problémája is meg lett oldva.
Ugye volt az a drót, megcsináltuk jól, újra összekötöttük.
ÉÉSS és kjet fejről le volt csúszva egy gumicső.
OK, azt hiszem tényleg el kell kezdenem jobban utána nézni, hogy mit használok.
A hengerfej téma maradt, de legalább most úgy megy mint előtte.
Egyből kapott finom benzint, hadd pöfögjön.
Kis számolgatás: 28liter benzin-298km. Szereti a zabot... -
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13578 üzenetére
Igen, lehet tényleg ezt írtad, de a csövet véletlenül vettük észre.
RP motorkódos, lehet tévedek és az amit te írsz.
Bebizonyosodott, hogy nem értek hozzá.
Mindegy most jó, bár az a motorellenőrző sárga led még mindig halványan világít menet közben de megy ahogy eddig. Azért megnézetem azt is. -
eddie17
addikt
Múltkori problémák után meg lett csinálva a ketteske.
Hengerfej javítás alkatrészekkel+munkaköltség= 65ezer... Jól esett mondanom sem kell.
Mondjuk muszáj volt megcsinálni mert elfüstölt az egész szerkezet. Majdnem kuka lett a hengerfej.
De most pöpec. -
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #14277 üzenetére
Az volt a gond, hogy a felfedezés után még mászkáltam a habos cuccal. December közepe után meg azt mondta az autó, hogy elég, és elkezdett a motortér füstöt okádni. Onnantól nem használtam. El vitte a szerelő a hengerfejet, nem mindenre emlékszem amit mondott, de azt mondta, hogy nem sok esélyt látott a javításra. Síkolni (vagy mi) kellett, a szelephézagokat újra köszörülni meg még mondott pár dolgot. Sőt az egyik hengerbe is bejutott a vízes olaj, szépen letakarította róla a kormot.
-
eddie17
addikt
Na akkor leírom miről tudok.
Először is a hengerfej javítás volt 26 ezer. Ezt egy cég csinálta, szerelőm csak leadta nekik.
13 ezerért lett véve az alkatrészek. (tömítés, csavarok etc.)
7rongy volt az új olaj bele. 1700Ft a kipufogónál egy új tömítés plusz 2ezer benzinre.
15rongy munkadíj. Plusz egy kipufogó hegesztés. Így jött ki az összeg.
Természetesen egyéb apróságot is csinált rajta a szerelő, rendet rakott, előgyújtást beállította.[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
Na kipufogó is megcsinálva, csak szét volt csúszva, nem lyukas. Hálistennek.
Még jövőhét végén végig lesz kenve pasztával, aztán teljesen jó lesz.
Már így is olyan, mint ha füldugóval mennék. Meg most már hallatszik ahogy visszadurrog.
Elektronikus anomáliák még vannak, de az valószínű kontakthiba lesz, mert egyszer pislákol halványan a sárga kontroll lámpa, egyszer nem.
Viszont kérdés: Néha egy városi menet után halványan pislákol az akksi szimbólum alatti piros lámpa is. Kérdésem az, hogy ez az akksi miatt van (amit veszek egy újat, mert erről tudom, hogy már a végét jártja) vagy a generátorban kezd valami meghalni? -
eddie17
addikt
válasz tomcsi23 #14326 üzenetére
Ékszíj tökéletes kb 1000km-el ezelőtt lett cserélve. Ma meg is néztem, feszes mint egy jó fenék. Meg nem is csúszik, nedves időben sem.
Remélem, hogy az akksi, mert azt ahogy írtam mindenképp cserélni fogom, jó kis Banner-ra.
Mert állt az autó 10 napot kb, és annyira elvesztette a töltését, hogy nem tudta megforgatni a főtengelyt. Tehát nem leszívta valami fogyasztó, mert tekert, csak kevés volt a nafta. -
eddie17
addikt
Aki késztetést érezne egy Golf iránt.
Eladó lett a kicsike.
Mindig is Ő lesz az első autóm. -
eddie17
addikt
válasz dízelracer #14542 üzenetére
De a váltóval van a legnagyobb gond.
Nyáron beérte 8-al. Most télre ez felugrott 10-re.
Olyan rövid váltó van benne, hogy 5.-be 60-nál 2200-at pörög a motor...
90-nél 5.-be 3500 környéke.
Megindul mint egy szilaj csikó, de ez által marhára megnöveli a fogyasztást. -
eddie17
addikt
Bocsánat, hogy nem válaszoltam akik írtak nekem.
DE!
Mennyi az esélye, hogy 1 hónappal a hengerfej felújítás után újra habosodik az olaj?
Szerintem odafönt valaki nem szeret engem...
Pedig olyan tartalékon mentem vele ebben az egy hónapban, hogy spóroljak benzint, meg vigyázzak az autóra és ez a hála.
A motorvezérlő elektronika is kezd egyre jobban megbolondulni, az akksi töltés megint visszatért hibával, és én önfeledten felakasztom magam a diófára...
Inkább biciklizek, az való nekem...
Véletlenül vettük ma észre, mert nem akart az autó menni, megtorpant, majd megindult menet közben. Nem tudom miért de megnéztem az olajbetöltőt és akkor mint a villámcsapás...
Cappuccino power...
Köszönöm, hogy meghallgattatok.[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
válasz Morris #14673 üzenetére
Az egész tele van trutyival, talán több mint amikor elvittem hengerfejeztetni!
Nem hiszem, hogy a tél az oka, vagy a hidegindítás.
Csak az a gond, hogy folyamatosan torpan. 2-es fél gáz, mutató elindul megáll majd megint elindul. A másik, hogy 3.-ba telibe nyomtam a gázpedált és olyan volt mint ha negyedgázon mentem volna... Teljesen erőtlen lett!VR6-Fan: Ki lett takarítva teljesen.
Az a gomba nem tudom hol van.
Sok hab volt benne. Meg tudtam volna belőle bőven borotválkozni...
A szisszenős dolgot nem tudom, de úgy emlékszem, hogy nem szisszent amikor levettem.
És előtte fél perccel lett leállítva az autó. -
eddie17
addikt
Sziasztok!
Ma átnéztük az autót!
Víz nem fogyott, tehát nem eszi. Kicsit megnyugodtam, hogy akkor úgy néz ki nem onnan jut a víz bele. A kartercsőben volt takony rendesen, az injektor házat leszedtük abban nem volt cucc, szép tiszta volt. Tehát nem a hengerfej tömítéssel van a gond. Csak azt nem értem, hogy honnan kerülhet annyi víz bele, hogy így betrutymósodott.
Új akksit is kapott, és úgy néz ki megoldódott a töltés probléma, most nem villogott az akksi jelző. Azért vasárnap elviszem ahhoz aki szerelte, derítse ki, hogy mitől volt még is habos, ha nem folyik bele a hűtővíz.
Most nem torpant meg, hanem érdekesen gázadásra nehezen reagál, lassan indul meg.
De üresben szépen forog gázadásra, csak menet közben fura. Remélem nincs nagy gond, és kis ráfordítással most már jó lesz.
A olaj betöltő kupak nem szisszent levételkor.
Fura, de úgy néz ki akkor talán nincs nagy baj. De gondolom olaj csere alap lesz megint...
3K kilométer alatt akkor harmadszor...
Tankoltam bele bőszen, most már pontosan lemérem mennyi a fogyasztása normál használat mellett.
Reggel még kíváncsi leszek ha beindítom hidegen fog-e villogni a motorkontroll lámpa.
Sajnos előfordul hogy villog, és az alapjárat 2000 fölé megy. Gondolom ez már autóvillamossági probléma.
Ja és köszönöm a válaszokat. Kicsit lehiggadtam. -
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #14683 üzenetére
Beindítottam felbőgött, és stabilan 2000 felett tartotta az alapjáratot, közben vadul villogott a jelzőled. Hiába rúgtam rá, nem esett vissza.
Gyújtás? Háát azt kizárnám. Mert: most van benne 239018 kilóméter.
236323-nál cseréltem gyertyákat. Gyári ajánlatúakra.
232ezernél cserélt az előző tulaj rotort, és osztófej fedélt. Mondjuk a kábelekkel attól még lehet gond.
Lambdaszonda nincs a listában, és 214 ezernél csak hőgombát cserélt rajta. -
eddie17
addikt
Köszönöm válaszokat!
Így egyben válaszolok:
Vasárnap mindenképp elviszem, ránéz a szerelő biztos mond majd valamit mi lehet a baja.
VR6-Fan: Mondom majd neki, hogy nézze meg ezeket. Lehetséges...Gebriel: Nem tudom mennyi az élettartama egy ac pumpának de 15ezer kilométerrel ezelőtt cserélték. Gyújtáskor ad neki naftán, berreg. Indulni is indul. Igaz így hidegben kell neki 4-5 fordulat. Augusztusban 2 fordulatra beröffent.
95-öst tankoltam bele Mol kútrol a városkámban.Amd Power: Semmit, a régi vacakol.
-
eddie17
addikt
Esetleg ha van valakinek 15"-os alufelnije 2-es Golfhoz, azt szívesen venném megfele.
-
eddie17
addikt
Találtam nagyon fasza alufelnit. Olyan mint az enyém, csak aranyozott.
43 a négy darab. És ráadásul helyben van.
Mostanság ide-oda mászkálok a kocsival, rendben is van, de néha rájön az ötperc, és késve reagál a gázadásra. Meg nagyon lomha. 3.ban teligáz, aztán vánszorog fel a fordulatszámmérő. De legalább megy, és nem folyik semmi sehonnan, nem eszik semmit sehonnan. Csak a benzint: 310Km/33L benga...
Ja igen, ez még mindig a ketteske.
Jönnek a jó idők, teljesen át lesz nézve autóvillamosság szempontjából, tuti ott van elcseszerintve valami. -
eddie17
addikt
válasz zoo8800 #14921 üzenetére
Tisztában vagyok ezzel.
Azért kell a felni, hogy ne egy garnitúrára cserélgessem a téli nyári kollekciót mert az meg nem tesz jót a felninek sem.
De ahogy írtam, át lesz nézve a motor, vagy én az elektronikára gyanakszom.
A motorra eleget költöttem már, hogy jó legyen... -
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #14925 üzenetére
Tudom.
Nem vészes, meg le lehet veretni róla.... Lényeg a jó állapotú BBS felni.
Na látod ezt nem tudom, hogy mi a helyzet a gyújtással.
Amikor csinálták a hengerfejet, akkor mondta a szerelő, hogy visszavett az előgyújtásból.
Ennyit tudok.
Benyomott kuplunggal és üresben is tökéletesen reagál minden mozdulatra.
Én lennék a legboldogabb ha lemenne a fogyi 8 literre.Fboy: De hogy lóg ki, jójaz.
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #17360 üzenetére
Igen, de nem gyári. Sajnos... Így vettem már, kicsit ki is kopott, már inkább rózsaszínes.
Kicsit más: Nyár végére kész lesz unokatesóm 2-es 1.9-es TDI-je 200 körüli ménes számmal.
Egy tesztkör már be van ígérve mint utas.Szerk: A hengefejezés óta semmi gond az autóval (kop-kop). Jön-megy, teszi a dolgát. Nem fogy az olaj, nem fogy a víz. Tökéletes. Hidegen kicsit lassabban reagál a gázadásra, de ha bemelegszik megy mint a mérgezett egér (már amennyire a hajdani 90LE engedi. )
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
Kint voltam, nem voltam hasra esve. Egyedül egy szépen megcsinált Karmann Ghia tetszett.
Majd dobok fel pár képet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző