-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #11029 üzenetére
Beteg vagy. 300+ ló utcára sok. Ha kicsit nedves az út közepes gázadásra harmadikban kirángatja az ember kezéből a kormányt és úgy kapirgál mint nagyanyám csirkéje. Pozitív oldala is van a dolognak. A gumisok szeretni fognak.
mod: és mennyit enne az 98-asból?
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
De persze a quattro-nál nincs jobb főleg ha dízel... [link]
-
dízelracer
senior tag
A TT RS-el visszatértek végre a gyökerekhez. Sor5 hosszmotor + összkerék. Egy audi sportkocsi nem is épülhet másként. Az R8 amúgy is csak egy félresikerült parasztvakítás.
-
dízelracer
senior tag
válasz zoo8800 #11529 üzenetére
Bildben volt egy köridő teszt. A résztvevők: Porsche 911 GT3, Audi R8 V10, Nissan R35 GT-R. Mindhárom autót ugyanaz a sofőr egy DTM pilóta vezette.
A Nissan GT-R és a 911 GT3 hosszú másodperceket vert a V10 R8-ra. Még a Porsche is milliókkal olcsóbb nála a Nissan pedig egyenesen fele annyiba kerül mint az Audi. Elég gáz. -
dízelracer
senior tag
válasz zoo8800 #11529 üzenetére
A GT3-as tesztet nem találom (amiben egyébként a meglehetősen részrehajló AutoBild újságírói is kicsit lehúzták az R8-at) viszont találtam helyette egy ilyet: Porsche 911 Turbo vs Nissan GT-R vs Audi R8 V10
Azért ha gyors autóról van szó még mindig a japánok a királyok. Ott volt régebben az Honda NSX és NSX-R. A relatív kis teljesítmény ellenére is pályán sokkal nagyobb teljesítményű autókat is nevetve körbe lehet velük autózni. Most a GT-R csinálja ugyanezt.
-
dízelracer
senior tag
válasz zoo8800 #11536 üzenetére
"... a Nissan torpedója 7 perc 29 másodperc alatt képes teljesíteni a Nürburgringen a Nordschleifét, míg a Porschénak 25 másodperccel több kell ehhez: 7 perc 54. Még sincs igazán oka a búslakodásra a Turbónak, mert nincs egyedül hátrányos helyzetében. Sorsában osztozik vele a Mercedes SLR McLaren, a Ferrari F430, a Ford GT, a BMW M6 és még sokan mások."
És itt most nem egy 40milliós sportkocsiról beszélünk. A GT-R mindössze 22.4millió.
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #11539 üzenetére
Nekem is a szívem csücske. Sőt beszéltünk is erről ~2éve, hogy le is volt vajazva kecsón egy svájci papíros csilli villi 32b syncro de elvitte az egészet a válság. Sőt olybá tűnik a szörny is megy a háztól. Nem tudom tovább nézegetni, megveszi egy barátom aki kezd is vele valamit. Hát ez van.
Azért nem adom fel. Előbb utóbb ha törik ha szakad lesz egy ős quattro-m. Vagy egy ilyen syncro-m (ami a gyakorlatban egy torsen quattro).
20VT-t bele aztán majd a 25éves nagy tepsivel szétcigiztetem a sok M packettes 320i-t meg VTI tulajt. De sajnos ez még a (nagyon) távoli jövő...
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz rob210 #11573 üzenetére
Az attól függ mennyit akartok autócserére szánni. Ha belefér a keretbe inkább valami Golf3 kombit néznék a helyedben. [link]. Alkatrészárak azonos szinten mozognak mint a Skodánál, ugyanúgy fapad mindkettő de mégis csak egy komfortosabb jobb autó. Fogyasztása ha nem tapossa szét az ember simán megáll 7liternél vegyesben. Ettől függetlenül a Feliciát sem tartom rossz választásnak.
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #11575 üzenetére
szerk: #11576ra: Én eleve nem vennék benzinest de ha mégis akkor csakis a 115lovas 2lityis LPG-vel megtámogatva..
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #11635 üzenetére
Nyilván sokkal komplexebb a dolog. De ki az a hülye aki nem igazít hozzá mindent? Azt a motort kb annyi értelme van tuningolni kint egy 3L TDI-t. Bár ez sem igaz. A 3L egy sima chippel máris 87le/200Nm a gyári 61/140 helyett. Egyébként is. Kis ccm-s (1.6 alatti) szívó benzinest csak az tuningoljon akinek kurva sok felesleges pénze van.
-
dízelracer
senior tag
válasz tomcsi23 #11660 üzenetére
Pedig nem nagy szám az autó. Volt egy a családban. Azt miután eladódott 600kért felcsicsázta a gyerek és ha jól emlékszem 2,5millióért árulta egy ideig. Nem tudom most mi lehet az autóval. De a:
- a G-töltő hamar beadja a kulcsot.
- a futóműve puhább mint a GTI-é.
- a fékei hamar elmelegszenek.
- a hajtása roppant buta. Ezzel nem fog senki keresztbe elfordulni ha behúzod a kéziféket összezár az elejével...Én tuti hamarabb vennék egy sima 16v GTI-t.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz WebSpyder #12097 üzenetére
Két éve nyáron felakadt a vonóhorgomra egy civic. Majd minden karosszária elem más színű volt de azért a lexus optikás lámpa meg a kályhacső befigyelt. Kiszálltam miután láttam, hogy egy karcolás sincs rajtam hangosan röhögve megtapsoltam. És nem csak én. A nyugati pályaudvar előtti gyalogátkelőnél történt az eset, teli volt a villamos megálló. Srác picit beégette magát. Vannak ilyen lakótelepi faszagyerekek de nem minden Hondás ilyen.
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #12186 üzenetére
Senkiről nem tudok aki 2,2-2,3bar felett hajtaná utcán. Sőt még ez is sok. Az egy dolog, hogy versenyre felprogizzák 2,6-2,8ra. Azt a napi negyed órát kibírja. Egy kényelmes füstmentes 150lóerő megvan 1,5bar körül. Azt még a szög gyári motor is szereti mindenféle átalakítás nélkül. Elvetemültebbek meg kísérletezzenek csak. Majd ők is megunják ha rámegy a gatyájuk is ...
-
dízelracer
senior tag
válasz tomcsi23 #12245 üzenetére
Tegnap lekerült hozzánk egy ismerős néhai dragster audija ami akkora batár, hogy nem fér be a garázsba. Most keresni kell neki valami helyet az udvaron. Le van kötve pár dolog a motorról így nem megy a saját lábán. Kár érte mert hátborzongatóan brutál hanggal kel életre a nyitott kipufogós vényóc. De ehelyett lehet tilitolizni ide-oda...
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz tomcsi23 #12250 üzenetére
Az, matt fekete . Szomszédnak nem szólok. Nem biztos, hogy cigókkal kéne "roncsautót" tologatni. Mire reggel felkelnék nyoma nem maradna az autónak. Geci nehéz ez a dög. Valószínűleg a motor miatt (3.6 V8 kottró + nitró )
Azért néz ki ilyen szarul mert 5,5 éve egy helyben állt a szabadban. Még nem tudni mi lesz a sorsa de jó lenne újra versenyen látni. Anno a ringen nem sok ellenfele akadt.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #12255 üzenetére
Lóf@xt 3.6 jó lesz az 4.2-nek is.
-
dízelracer
senior tag
videó (ritka szar minőségű)
Ha jól lettem informálva az első generációs A8 4.2 300hp motorja van benne kisebb módosításokkal és ez lett meg nitrózva. Kaszni meg egy szivar 100-asé.