- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Aliexpress tapasztalatok
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- Hálózati / IP kamera
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Mobilinternet
- Microsoft Excel topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attikusz3
csendes tag
Hali! Ha jól olvastam torpan az autód? Volna egy javaslatom. Vagy bejön vagy nem (nekem bejött bár én is nehezen jöttem rá) Elképzelhető, hogy kilyukadt az előgyujtásszabályozó vákumdobod. Amikor kellene nem adja rá a szükséges előgyujtást. Azt kellene kicserélni, vagy cseréltetni és lehethogy jó lessz. A gyujtáselosztón fogod megtalálni. Onnan megy egy vékony gumicső a karburátorhoz vagy ha befecskendezős akkor valoszinüleg a torokhoz. A csővel nem kell foglalkoznod csak visszatenni, ha kicserélted a dobot. Ha nincs pénzed dobra kényszermegoldásként adhatsz rá egy kis előgyujtást (ez is megoldja). De akkor emelni kell egy picit az alapjáraton. A régebbi benzines autók szinte mind így müködnek. Ha a te autód nem ilyen rendszerű (esetleg computeres) akkor ezt az üzit tekintsd tárgytalannak.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Attikusz3 #12953 üzenetére
Hy!
K-jet van neki nem vákum szabályzott az elő gyujtása.
meg ha szar lenne vákum akkor nem csak 1-2-ben egy bizonyos fordulaton torpanna a kocsi hanem folyamatosan (motor ford.-hoz köthetően) közép tartományban ahol kiszokás tolni az elő gyujtit."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Attikusz3
csendes tag
Ja ha állitaszrajta mindenképpen jelöld össze előtte, hogy hol volt. (Remélem tudtam segíteni)
-
VR6-Fan
veterán
válasz Attikusz3 #12956 üzenetére
igen de akkor torpanna minden sebességben nem? na ugye.
hát "elhasználodott" előgyújtás szabályzóról még nem hallótam K-jet esetén, de tipikus specifikusan se, pedig egy pár KR-es GTI-t láttam már.
valószínű a K-jet van eltekerve (vagy valami falsch jelet kap) ill a gyújtást illene felújítani, mert jó magyarosan azt itthon nem szokták.
illetve nyilván a gyújtás is bekellene állítani, azt is jó magyarosan elszokták tekergeti
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
Na látom jól megbeszéltétek már a problémám
Köszi azért a tippet Attikusz3
De miért csak 1 héttel azután jött ez a torpanásos móka miután elhoztuk?
Mi nem nyúltunk a gyújtáshoz, sem a K-jethez.Ma néztük a gyertyákat, holnap jönnek az újak. Szemből nézve az elsőt ki se tudtuk szedni, a 3. meg be volt köpve.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Attikusz3 #12959 üzenetére
elektromosan van állítva.
Fboy: be volt köpve? vagy csak kormos volt?
nem arra értem hogy te állítottad hanem a 2x év alatt valaki.
hosszú erőkar finom terhelés se a gyertyát nem kéne beletörni, se a menetet kihúzni a fejből
milyen gyertyát kértél bele végül?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
ájjjh azért ezt szó nélkül vállalnám [link] :csöpögős smiley:
-
Kickass
őstag
válasz zoo8800 #12964 üzenetére
köszöni jólvan holnap megyünk átnézetni meg a srác is megnézeti a seatot, ha minden ok akkor holnap már foglalózva is lesz
ezt a Ventot csak nyálcsorgatás miatt linkeltem, meg amiatt amit tomcsi is írt h ennyiért nem kicsit tűnik jó vételnek valószínűleg többe van mint 888k
egyébként ilyen porig ültetett csillivilli verda nem kéne, nyíregyi talira jöttek a gewindés komák, útfelújításnál ahol én röhögve átrongyoltam 50-60nal ott nekik mindig meg kellett állni és trükközni h ne érjen le, nem bohóckodni akarok hanem autózni, ha a GT összejön az is marad gyári, egyrészt mert úgy jó, másrészről így még használható, harmadrészt a kis köcsögök így azt hiszik majd egy mezei mk1 punto gyalázta le őket -
Fboy
aktív tag
Jelentem ma egyszer sem torpant a verda
Pedig tegnap nem csináltunk semmit, csak megnéztük a gyertyákat, meg megtörölgettük azt, amelyik be volt köpve. Lehetséges, hogy csak ennyi volt a baja?
Meg ma este nézem, újból működik a jobb ablakemelő Az meg lehet elázott mikor múltkor kiment a víz a kiegyenlítőből.
Ma mentem 130km-t, fogyasztás 7.5-re jött ki, sok főút.Holnap meg kap új gyertyákat, szűrőket, olajat végre.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #12962 üzenetére
kérdés hogy a motor milyen állapotban van .
Fboy:akár ez is lehetett a baja hogy egyszer-egyszer kihagyott az a henger
mit is mondtál (vezérlés felöl) a 3-as volt az?
miből mi lesz végül?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Tegnap majdnem megfőztem a motort.
Rendes kereskedő révén, a megígért termosztátot nem cserélték ki.
A következő kérdésem volna tudtok, valami motor tisztító szert, ami a vízjáratokat takarítaná ki?
Mert ahogy felforrt a víz kinyomta a tartályon a szelepet. Na az a víz ami kijött olyan dzsuvás sárga rozsdás lé volt hogy még én is megijedtem.
Ahogy hazaértem át is öblítettem egy adag deszt vízzel a rendszert, szebb lett de még most is van benne kis sárgulás.Gondolom az előző gazdi szart rá és korrodálódott a motor belseje.
Most kapott korrózió gátló fagyállót, de át akarom még egyszer kétszer cserélni.
Van értelme szerintetek?Természetesen a kereskedőt megkeresem a jövő héten és kőkemény alkudozás lesz, mert valamivel ezeket kompenzálniuk kell.
Egy csomó mindenre nem hívta fel a figyelmemet, most meg hogy utána jártam és kiderült, hogy a kereskedőtől vásárolt autók esetében a legrosszabb esetben is fél év szavatossági idő jár nyeregben vagyok.
Komoly per lesz ebből ha nem adják be a derekukat.Renault power
-
saguaro
tag
válasz rob210 #12968 üzenetére
Tisztitó szert ugyan nem tudok, de erről van valami bővebb infód:
Egy csomó mindenre nem hívta fel a figyelmemet, most meg hogy utána jártam és kiderült, hogy a kereskedőtől vásárolt autók esetében a legrosszabb esetben is fél év szavatossági idő jár nyeregben vagyok.
?
Érdekelne a dolog nagyon, mert akkor picit bátrabb lennék.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
rob210
nagyúr
válasz saguaro #12969 üzenetére
2009.novembere óta ha kereskedőtől veszed az autót akkor 1 év szavatossági idő jár, a gépjárműre.
Ha kereskedőtől veszed de az előző tulaj nevéről van átírva a tiedre akkor a kereskedő beszámolt autót értékesített, ami azt jelenti bizományban értékesítette a te számodra a kocsit aminek következtében 1/2 év szavatossági idő jár.Amennyiben a kocsi rejtett hibái ezen idő alatt jönnek elő, azt közös megegyezés alapján kell javíttatni.
Vagy ők szervizelik, vagy te javíttatod az ő terhükre.
(számlázásnál figyelni kell!!!)Ami fontos a kopó alkatrészekre fékbetét kerékcsapágy szíjjak görgők, nem vonatkozik a szavatossági idő.
Itt olyanokra kell gondolni mint az én esetemben.
Szólt előre, hogy cserélik a termosztátot és még sem történt meg.
Illetve amikor elhoztam az autót csak kis próba körre lehetett elmenni vele, mert hogy ideiglenesen ki van vonva a forgalomból ne legyen baj.
De amikor első alkalommal komolyabban kigyorsítottam kiderült, hogy halott mind a két csuklom.Etc etc... ilyenekre gondolj, tehát amikre nem hívta fel a figyelmet amik szerződésben nem lettek rögzítve.
Mert ha úgy vettem volna, hogy ilyen és ilyen féltengely hibával eladó tudomásával a szerződés létrejött akkor nincs mit tenni, de akkor nem vettem volna meg.Szóval én perelek, ha nem kompenzálnak.
Renault power
-
saguaro
tag
válasz rob210 #12970 üzenetére
Erről van valami törvény, vagy valami?
Mert ha én így odaállítok a kereskedőhöz, biztos letagadja...Te eseted abszolút érthető, ez olyan esetben is jelen van gondolom, hogyha megveszek egy dízelt, 2 hónap múlva meghal a porlasztócsúcs, vagy befecskendezők, akkor azt is fizetnie kell?
Vagy ha az automata váltó döglik be? Ezek mennyire számítanak kopó alkatrésznek?
Mert ha ezek nem annak számítanak, akkor 99%, hogy megvan, hogy milyen autót veszek.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12967 üzenetére
Ha szembeállok a kocsival, balról a 3. gyertya volt.
Szűrőből végül olcsóbb lett, mert ezt volt most egyszerűbb beszereznem, gyertya, amit mondtál, olaj meg Mobil Super 10W40.
Benzinszűrőt még nem sikerült kicserélni, az holnapra maradt. Olajszűrővel szarakodtunk kicsit
De az új olajtól, mintha szebb lenne a járása, meg halkabb lenne. -
VR6-Fan
veterán
vezérlés felől a 3-as
hüm érdekes pedig a 4-es kapja a legkevesebb oxigént, az szokott a "legbarnább" lenni.
lehet pisál az a befecskendező vagy már nagyon tré volt a gyertya...hüm nem volt drága egy kicsit a mobil?
mi volt a gond az olaj szűrővel?
kényesek ám az olajra járás kultúra tekintetében, de soha sem lesz egy csendes kulturált járású motor.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12976 üzenetére
7000 volt a mobil, castrol 6200 lett volna, csak így jobban jöttem ki a szállítással
Nehezen jött le az olajszűrő az volt a gond.
Viszont lehet hengerfejes, fater azt mondja, mert hogy látott kis foltokat a kiegyenlítő vizében, meg az olajteknőnél valahol (pontosabbat nem tudok, mert én nem néztem).
-
VR6-Fan
veterán
durván 1600ft/liter...az nem rossz.
hát van hozzá szerszám eredendően
na az kellemes, motorfelújításba viszont udok segíteni, a nyáron csak 3 db 16V-t újítottunk fel (ebből 2 KR-es volt...)
hát viszont ha a kiegyenlítőben olaj pötyök vannak az nem jó jel (ejj nekem is megkéne nézni van e egyáltalán benne víz illetve, kéne bele fagyálló is még )
olajteknőnél? ott max a karter tömítés folyhat v főtengely szimmeringek.
vízet eszi? és nem nedves a szönyeg és nincs állót víz szag az utas térben?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12978 üzenetére
A mobil 5l, a castrol csak 4l, ezt kifelejtettem. Azért jó ez a plusz 1 liter
Majd holnap megnézem én is, vagy lefényképezem az alját.Vízet nem tudom megmondani, mióta kitolta 2szer is a vizet, azóta nem nagyon lett utántöltve. A lámpája nem égett, nem is melegszik. Minimum alatt van kicsivel, abból meg nem fogyott.
Állott víz szagott még nem éreztem, lehet az illatosító elnyomta. Szőnyeg nem nedves.Ha esetleg motorfelújításig fajulna a dolog, akkor ott mire számíthatok miket kell cserélni? (lehet már most elkéne kezdenem gyűjteni )
-
Fboy
aktív tag
Kicseréltük a benzinszűrőt is.
Meg akartuk nézni vagy igazítani a lökösöket is, de a hátsó fogalmam sincs hogy van felfogatva.
Meg pár helyen kicsit olajos az alja, főleg az olajszűrő alatti két csőnél (már a tegnapi csere előtt is az volt) Meg ha van pár olajcsepp a kocsi alatt, akkor az a kuplung körüli részen, tehát a kocsi bal oldalán, ott mi van, amiből szivároghat?
Pár kép, amin nem látni semmit: [link] a régi benzinszűrőt elfelejtettem lefényképezni, az se 1 új darab volt, meg a régi olaj se volt a toppon, sötét fekete, meg úgy folyott mint a víz, pedig ma már hideg volt.
De ma megint torpant, csak nem vagyok benne biztos, hogy még mielőtt felraktuk volna az új szűrőt, akkor is torpant-e ma[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
köv dolog rotor meg fedél kb 3e ft
utána meg szerelő, jobb otthoni megoldás nem tudok én sem sajnos.
a hát fal mögött vannak a csavarjai ha jól emlékszem.
hát ahogy nézem a képeket, körbe folyik a karter tömítés/a jobbos főtengely szimmering biztos, meg gyanítom a karter gáz cső is ki van már szakadva.
a szervo csővek meg lehetnek azért olajosak mert a pumpa folyik vagy mert rá csöpög az olaj.
a váltó-nál meg az illesztés folyik ahogy nézem.
de láttom ma mindenki a kettes golfja alatt volt, én is hővédőket csináltam
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
[link]
Ennek is hogy lement az ára, nemrég még 1 millió fölött volt.
Ezzel a G-feltöltővel sok baj van?
De mire az enyém is normális állapotban lesz, lehet jobban jártam volna, ha ilyet veszek
A gti-kben is többféle kormány volt? Van amelyikbe azt a nagy 4 gombosat látom, ebben meg a kisebb van, meg az enyémbe is. -
VR6-Fan
veterán
túl van árazva picit, így is.
nincs vele sok gond, tudomásul kell venni hogy max 60e km az élettartalmuk (ésszel használva gyári töltő kerékkel kicsit több), aztán vagy új kell vagy fel kell újítani, ennyi.
5-6 féle asszem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Egy kis érdekesség!
Seat leon fr 170le pdti 60.000km szerviz.
Olajszűrő
levegő
űzemanyag
polen aktívszenes
edge 4,5 liter olja de 5 kapok 5-40w
váltóolaj csere.Szervizben gyári alaktrész castról olajok :45500ft
Ha elviszem a Szakonyi olajcseréshez gyári cuccokkal castról olajjal dolgozik csak nincs rajt 150% haszon és már 20éve a szakmában 27400ftApos audi a4 2.0uj diesel automata váltóval egyszerű ,nem a dsg és tripronik.
Szakszervizben 167.000ft
minden ugyanaz mint amit leírtam.Kicsit sokaltam.Egyébként zaláltam egy jó kis webes oldalt és egy rendes csávót aki csak gyári alkatrészekkel foglalkozik.
vw,skoda,seat,audi -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #12989 üzenetére
automatákban szokás kb 100 km-nként, mert meg ég többek közt.
kéziben is szokás bár nem előírt a fém reszeléket lekell engedni valahol, no meg az az olaj is fárad
Dodi72:szegény corrado
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz tomcsi23 #12989 üzenetére
Hát igazából én sem értettem de a Szakonyi ill az olajshopos,VW Sanyi irták ill. mondták attól fűgg hol használod a 60.000km az autót.Ha többnyire várost akkor ajánlják az olajcserét.
Nézd 2,5liter megy bele és 3.300ft/l inbább lecseréltetem és nyugodt vagyok...[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #12991 üzenetére
Aposnál ajánlották a 60.000szerivznél a váltóolajcserét (automata) is.Gondolta nem nagy lové cseréljék.
kb 45.500volt bele csak az olaj.Persze márkaszervizben.Hezitálok mert 2011 Január 04 jár le a 3éves garim.Kb decemberre meglesz a 60.000km
Mszervizben csináltasam és dobjak ki 45500ft vagy vigyem el a
korrekt olajcserésekhez akikért tűzbe merem tenni a kezemet is 27400ft[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Állítolag most a castrol kijött egy uj fajta olajcsaláddal slx de lehet tévedek..
Edgét ami gyári és olcson szereztem most a szervizes haverom kicserélteti nekem ujabb tipusra... Kivácsi leszek mi más benne -
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #12996 üzenetére
Mit kell hezitálni?
Nekem az volt a bajom a márkaszervizzel, hogy nem voltam megelégedve a szakértelmükkel, de a gari miatt voltam kénytelen én is elvinni. Viszont Nálad már elég hamar lejár amúgy is, tehát, ha most elviszed a szerelődhöz, és ő megcsinálja, az a Leon szempontjából jobb is. Viszont, ha kakukk van, ami garanciális hiba lenne, akkor simán elviszed a márkaszervizbe, és nem említed, hogy mik történtek vele. Úgy sem fogják kinyomozni szvsz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
A balhé szerdán fog kicsúcsosodni.
Akkor megyek hozzájuk.Az új tütü nagyon jól muzsikál.
Kezdünk összeszokni.
Ami biztos a fogyasztáscsökkentőt beletettem és nem fogjátok elhinni de 5,8-6 liter a fogyasztása.
Golf után ez még több mint egy liter.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék