- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Mozilla Thunderbird
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12698 üzenetére
jó hát azt hogy a párod mit szeret vezetni tényleg ő tudja, de amúgy "meg tanulható" a "nagy" autó vezetése is. max picit gyakoroltok.
ezt már 3-4 éve téma sajnos....
ha eltörölnék akkor hajjajj milyen Golf rallye 16VG60-om lenne
sajnos az autó vásárlás/eladás ilyen....
viszont csak azért mert fiatalabb semmi képpen se cserélnék autót, nem olyan beteg aGolf, igazából szerkezetileg nincs is baja, az hogy matt a fényezés...."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ivan15
senior tag
válasz rob210 #12646 üzenetére
nem kell fenyezni eleg sokszor a polirozni -ha csak matt a szine
polirozogep pl. OBI-bol stb mi poliroztunk mar fel teljesen csunya matt kek corsa-t ilyennel -persze nem szarazon- gyönyörüen visszanyerte a fenyes melykek szinet. Egyebkent a kereskedök sem csinaljak sokszor maskepp, talan csak egy ilyen hianyozna a golfnak. Es ez meg messze nem 200.000 Ft -egy ilyen munka miatt nem erdemes autot cserelni[ Szerkesztve ]
-
Ivan15
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #12706 üzenetére
nem olasz ez... csak ez a példány épp ott van, viszont ezt nagyon el kéne hozni rendbe rakni 3-4 év múlva 15000 euro fölött lesz az ára.
mint látod a kasztni más...
4x4 (u.a. mint a syncroé)
és látszólag a PG-s G60-as motor, de ez ccm-be kisebb (homologizáció miatt) és 1H a motorkódja.
[link]"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
mai tapasztalatok, megnéztük egy übermens bajort, 318 E36, hát a hányinger kerülgetett az állapotától persze a hirdetés mobiltelefonos képein semmi nem látszott, aztán ma ültem egy digó turbósba, hát öööööö izé a hajamat leraktam
a Cordi meg átlépte a 175k km-t, akartam lőni egy fotót de bebuktam int a Skoda 50ezrét
egyébként láttam hirdetésbe egy Cupra Ibizát, csak csere nem érdekli és messze van
-
rob210
nagyúr
Hát gyerekek ma elbúcsúztunk egymástól a kis golf-al.
Lehet, hogy egy szentimentális barom vagyok, de majdnem megsirattam.
Egy fiatal karosszéria lakatos vette meg aki közölte ebböl nagyon szép kis autó lesz 1 éven belül.Most meg nézzük mit lehetne 500.000.- ért megvenni, mert hogy az átírás és biztosítás is játszik ugye.
Eddig a suzuki baleno a nyerő minden van benne, olcsó keveset fogyaszt.
DE és itt jön amit én mondtam a páromnak nem akarok suzukit, ha baleno ha swift ha akár milyen suzukit nem.DE úgy néz ki a családi béke miatt fejet kell hajtanom beleülve nem rossza a baleno de csúnya és suzuki.
Én mondtam a páromnak akkor már inkább a kis poloból vegyünk egyet és teszünk rá egy tetőboxot.
De kis polo sincs 500.000.-ért.
Ha valaki valamit talál szóljon.Renault power
-
saguaro
tag
válasz rob210 #12711 üzenetére
[link] vagy [link]?
1.6 Twin Spark nagyon jó motor, megbízható.
Esetleg: [link]Ha lenne 800-atok, akkor tudnék egy Opel Astra 2000-eset, 1.6-os, klímás, 2 légzsák, 2. tulaj, 150.000 garantált km. Édesanyámé.
Pont ilyen: [link]
4 alufelni, 4 acélfelni, semmit nem kell rákölteni, 100%-os műszaki állapotban van, friss műszakival....[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
dízelracer
senior tag
válasz rob210 #12711 üzenetére
Egész szépnek néz ki, van benne klíma, babakocsi befér hátra, 380ért biztos el lehetne hozni maradna pénzed becsülettel átnézetni + ha valami kuka akkor azt kicseréltetni. Alkatrész nem tudom mennyivel drágább mint egy európai autóba de szerintem akkora különbség nem lehet mert elég öreg autó már. Meg ennek legalább autó formája van, nem úgy mint egy baleno-nak... blááh.
-
Manitou
addikt
válasz dízelracer #12714 üzenetére
Mondjuk akkor már almera A motor amúgy ugyanaz a sunny-ét örökölte meg tudtommal.
[link]
[link]Alkatrész nem olyan olcsó ( mivel japán) , viszont nem kell tényleg hozzá , hasonlóan igénytelen és megbízható mint egy buzuki swift.
Mellesleg: [link]
És ezt én is csak alátámasztani tudom. 14 hónapja van meg az almerám. Megvételkor lett benne cserélve olaj, szűrők ( légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő) és azóta a következő kiadás most volt hogy a műszaki vizsga volt. Szerelő átnézte és minden rendben volt, át is ment gond nélkül. Közel 180 ezer km van benne. Szóval csak ajánlani tudom.
Nem egy szépségdíjjas autó, de tényleg megbízható és tágasabb mint egy astra , eskort, vagy egy civic hasonló koru, swiftről nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Manitou #12715 üzenetére
Komolyabb típushibával nem rendelkezik. Amikre figyelni kell az a küszöbök, és a hátsó kerékjárat ívek , ezek hajlamos a korrodálásra , illetve a gumiharang hamar megadja magát a lengéscsillapítón, kb ennyi.
Most tudtam meg amúgy hogy a golf gumiharang egy az egyben jó rá, ami azért nem mindegy, mert a golfé töredékébe kerül. -
rob210
nagyúr
Köszi srácok, hogy a kedvemért szétoffoltátok a topikot, de mindegyikkel van valami baj.
(tipikus magyar autóvásárló vagyok nincs pénzem de a legjobbat akarom)
97 elöttiek nem játszanak, 500.000.- fix efölé nem megyünk, mert akkor nem tudjuk átiratni.
Maximum 1.6-os motorral veszünk. Ennyi.
Ezeknek a kritériumoknak meg szinte semmi nem felel meg
Ha nem lenne asszonypajti már vettem volna egy 2000-es 68 lovas elektromos ablakos centrálzáras feliciát, aztán csókolom.
DE hát asszony az vanRenault power
-
-
Fboy
aktív tag
ma golf 2 gti 16V(kr) tulajdonos lettem
-
VR6-Fan
veterán
hy!
melyiket vetted meg? hau-n fent volt?
tessék képeket küldeni, meg hibalistát
mennyi volt stb?
még m3tr0-is vesz egyet aztán KR mini tali
am csak nem a 250k-ba hírdetett "fire und ice-t"?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #12721 üzenetére
A szervo nélküli kormánnyal szó szerint bírkózni kell. Sokkal nehezebb tekerni, mint pl. egy nem szervós Astrát.
rip and tear, until it is done
-
Csemike
csendes tag
válasz dízelracer #12727 üzenetére
Én tudok egyet, de az '97 előtti.
-
GTheo
csendes tag
Sziasztok!
Van egy '03-as VW Polo 1.4-em, és szeretném egy picit felújítani, megcsinálni.
Gondolkoztam valami jobb futóművön, kipufogócserén, és lehet lecserélném sportszűrőre is a szűrőt... Melyik mennyit javítana a kocsin? Szépen lassan, fokozatosan szeretném, haverom és a bátyám is azt mondja, hogy futómű, az nagyon gyenge a kis Poloban... A szűrőt azt kicserélem bármikor, az nem egy olyan nagy összeg, de azt hallottam, hogy azt télen nem szabad bent hagyni a kocsiban. Vélemények? -
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12726 üzenetére
185/60 R14 Et40-et miért lenne nehéz tekerni? gyakorlatilag egy ujjal lehet, normális méretű kormánnyal....
szerintem ez a nőknek se lehet kényelmetlen olyan könnyű.széles guminál vagy nagyon eltérő ET-nél már megértem, de gyárinál...
GTheo!:hy
256-os féked van elől, hátul is tárcsa és stab. rúdas elől hátul ugye?
azért az annyira nem rossz...amit tudsz tenni keményebb szilentek (TT v Dingi (ehhez a teljesítményhez felesleges..), ültetű rugó szett, ne adj isten Gewinde.
dircsi szürcsit nem raknék fel szart se ér.... gyári papír, abból is minőségi! és inkább cseréld gyakrabban, esetleg sport betét szűrő de jobban menni attól se fog, amivel igazából tudnál érdemben játszani hogy volt az 1,4-es motorból nagyon kevés ami 100le-s volt a 75le-s helyet, tudtommal fizikailag megegyeznek a motor csak a program más az ECU-ban, ergo rá kéne íratni a te ECU-ra egy ilyen progit. Persze ennek előfeltétele a motor kitűnő műszaki állapota.
kipufban, tudsz * 4:2:1-et v 4:1-et felrakni (azt hiszem az első gyártják is hozzá) utána jöhet egy katalizátor egy nem átmenő közép dob, és esetleg egy átmenő végdob.
(* ezeknek a mociknál már a gyári leőmlők elég jók, elégé ki van egyenlítve a gáz lengés)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
Szűrőt felejtsd el, tényleg semmi értelme. A fix futóművek úgy kb 80ezernél kezdődnek a profi állítható + dönthető cuccoknál határ a csillagos ég. Diszkrét minőségi hangolható! végdobot kapsz már 35-40-ért is. Az nem akkora tétel. A futómű + felni + gumi trió ami inkább komoly összeg.
-
zoo8800
veterán
válasz rob210 #12737 üzenetére
városban menet közben is kétkezes. Országúton már egykezes.
pl. 20-szal befordulni egy sarkon 1 kézzel kényelmetlenül nehéz, 2 kéz kell hozzá.F Astrát, egy Daihatsut és egy B Corsát vezettem mostanában, mindegyiken jóval könnyebb volt. A gumiban 2,2 bar van, nem puha.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Manitou
addikt
válasz rob210 #12736 üzenetére
Hopp azt nem néztem, de annyit talán le lehet alkudni az árából. Az 17k-t jelent NKH-nál vagy legyen 26-27k és akkor abban benne van egy szerelős átnézés+ kisebb zug NKH-s vizsgahely
Ha klíma nem fontos. Vannak ennél olcsóbban klímát leszámítva jól felszerletek.Volt egy tök jó, azt akartam neked linkelni, de már elvitték, az valami 399k volt és tiptopp.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12735 üzenetére
hát nekem is pont ugyan ez a szitu.
viszont nekem 195/50 R15 ET21 (viszont ugyan ez a gumi csak ET33-as keréken, szintén pille könnyű egykezes)
nem lehet hogy kicsit már szorul a kormányműved?
nekem a malac passatal se volt gondom (185/60 R14 ET43) azzal pl sokkal jobban szerettem parkírozni mint a sajátommal.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz zoo8800 #12739 üzenetére
Nem lehet hogy a kormányművedet át kéne nézni?
Nekem is volt ilyen mielőtt felújíttattam, hogy bazi nehezen tudtam tekerni a kormányt néha kicsit akadt is.
Aztán megcsináltattam és sima egykezes lett
Bár ha ez az elejétől fogva ilyen akkor nálad nem ez a baj.Renault power
-
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12725 üzenetére
Helló,
Nem a fire und ice-t. Ez ilyen grafitszürke vagy sötétszürke, de nagyon szép szerintem.
[link]
[link]
Bocsi, még csak telós képek.
Olajat kellet most bele rakni, mert minimum alatt volt, de szerintem nem folyik vagy csöpög, illetve még nem látszott.
Meg hazafele a pályán 100-110 körül néha csinált olyat, hogy kidobta 5-ből
Meg apróbb hibák, apró kopások, kis rozsda, műanyag elemeket felrakni...lehet vele játszani azért....(szerelni)
Új gyári kipufogó van alatta.
Összességében jó vételnek tűnik, remélem nem fog előjönni komolyabb hiba. -
VR6-Fan
veterán
ejj
elvitted m3tr0 elől a kocsitmi az hogy bele rakni, ha már vettél egy ilyen "sűrű" kocsit akkor legalább egy rendes szervízet ejtsél meg rajta, nem egy vészes dolog már ezeken...
no meg olaj szinten nyilván hideg motornál (miután vissza folyt) és sík területen, főleg a 16V-knél mivel a fejbe egy bő kiló olaj is eltud veszni akár.nyugi főtengely szimeringnél könnyezni fog, a szelepfedélnél is a 2-3-as hengernél a gyertya tömítésnél is nyomja befele lelkesen.
gyertyakábelek milyen állapotban vannak?torlótárcsához felhordja az olajat?
meg azt hiszem hogy a jobboldali emelési pont bevan szaggatva/nyomva.
váltóra meg vagy szinkronos, a paraszt mindig a váltón tartotta a kezét vagy csak kevés benne az olaj így első kőrben.
(illetve ha esetleg meglennél majd szorulva anyagilag a szívosorra cseredarab ellenében vevő lennék )
jah meg hova valósi vagy?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- Motoros topic
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- További aktív témák...