- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Adobe Lightroom topic
- Linux kezdőknek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Jelentem ha érdekel valakit megvolt az első 1000Km-erünk együtt ma reggel
5.4 jött ki a fogyasztás.
Nagy a boldogság.Renault power
-
sosperecek18
senior tag
Üdv!
Szakértők segítségét kérném:
Úgy néz ki most már lassan autóvásárlás következik...
Az alábbi autó esetében mire kell figyelni a vásárlás során (illetve mennyire strapabíróak az egyes alkatrészek - mik a kopó egységek?
Illetve van e vkinek olyan információja, hogy a motor a teljesítményét (le; Nm - milyen fordulat mellett adja le)
Előre is kössz!
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #13058 üzenetére
A vicc az, hogy ez 1.4 es motorral jobb menetteljesítménnyel bír mint az 1.6 os golf és még kevesebbet is fogyaszt
Ez nagyon tetszik.Asszonyka kiugrott a kicsike bugyijából, mert nem tudom, hogy csinálták, de nagy autónak nem mondható, mégis akkora a hely, benne mint ha egy nagyobb autóba ülnénk.:-)
Optikai tuning van belül biztos.Megmondom őszintén amennyire féltem a francia autótól, most annyira pozitívan csalódtam benne.
A csomagtartóról meg annyit, hogy tegnap félve mentem el vásárolni, mondom mit fog szólni asszony ha meglátja, hogy bent van hátul a 2 szerszámos láda, meg az alkatrészes rekeszem(csavarok kábelek csövek víz, olaj apróságok).
De amikor szó nélkül elnyelte a teljes bevásárlókocsi tartalmát ezek mellett akkor megállapítottam, hogy a csomagtartója is nagy.
Szóval kívülről kicsi belülről meg nagy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz sosperecek18 #13059 üzenetére
hy!
hajtották valószínűleg kicsit vagy nagyon törve volt.
futómű szilentek, TT-t érdemes berakni.
ha engedik kicsit baszkurálni azt a műanyag tengert a motor tetején akkor érdemes leszedegetni megnézni a szelepfedél tömítéseket, kihuzkodni a gyertyapipákat hogy nem folynak e a belső tömítések.
kartergáz csövek szeretnek elfogyni.
így hirtelen ennyi, a 137k km-t illik fentartással kezelni, de olyan vészesen sok így a képek alapján nem lehet benne, az elektromos ablak kapcsolóit az ajtó panelba és a világítás kapcsolót érdemes jól megnézni, no meg a szokásos kormány/pedálok/váltó.
a motorhoz való cuccok nem lesznek olcsóak lévén 5000 db készült belőle.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz sosperecek18 #13059 üzenetére
Itt van némi infó, ha erről van szó.
rob: annál nincs is nagyobb öröm, ha a zasszony is örül.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
áhh most az enyém kb a gyárit tudja, fent elfogy belőle a benzin.
de 1.-2.-ben így is verem tomcsit szerintem
én mondtam szedjél össze némi pénzt és megoldjuk okosba
mi?? képet képet képet!
torpanás meg van még am?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
Ma reggelre a garázsba levolt engedve, nekem meg mennem kellett reggel. Fújtunk bele, aztán fújta is ki a szelep környékén. Nekem mennem kellett, úgy hogy fater vitte el a gumishoz, én nem láttam. Állítólag egy kis rozsdásszög volt.:/ nincs róla képem
Torpanást holnap megmondom, ma nem mentem vele. De már a gyújtáselosztó meg rotor is cserélve.tomcsi23: neked milyen autód van?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #13071 üzenetére
Mi a baj a belsővel én nem tudom.
Nekem is belsős volt a két téli hátsóm a Golfon.
Soha semmi bajom nem volt vele.
Azért belsőztettem meg, mert a perem mellett elengedte a levegőt 2-3 hét alatt.
Belsőzés után meg semmi baja nem volt.Kérdeztem a gumist aki jó ismerős mi a hátránya a belsőnek azt mondta semmi nem divat már.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #13073 üzenetére
A többit se.
Tényleg, valamikor meg kéne nézni alul a fénycsöveket, mert néha villódzanak. És kicserélném a kék ablakspricc ledet ződre. Ja meg ki kéne vezetni a géptetőre, így annyira nem látványos. Mikor értek rá?
Nebazz, hogy egy ilyen átfurkált felnit feltennél milyen gáz már (meg szerintem veszélyes is, bár nem értek hozzá).
Fboy: egy rég(ebb)i Leon.
Rob: használat közben semmi, de nagyobb az esélye, hogy defektnél hamarabb (túl gyorsan) szökik el a levegő. Mondjuk, ha körülötte van a külső, akkor az némileg megfoghatja. Szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
Jut eszembe péntekenként még szoktatok találkozgatni a lurdi parkolóban?
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #13075 üzenetére
uhh gecc az plusz 1lojj ám
csak 4x100-at tudnék feltenni. nem fognám telibe heggesztettném az agyrészt és 4X100-ara kifuratnám, ezért lenne jó ha szőr a szőrbe eltudnám cserélni mondjuk.
no meg erre valami 195/40 v 195/35 kéne hogy be is férjen, csak kicsit lógna ki
azé 2-esbe nem nagyon jöttél
rob210:lurdy-nál a hét kb mindennapján minden féle autós tali van, a VW jah pénteken szokott lenni, de a hidegre való tekintettel valószínűleg átköltözik a BPI VW-s brigád az arénába tavaszig.
tomcsival meg konkrétan nem beszéltünk meg találkozott ha ezt kérdezted
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #13077 üzenetére
Nebazz, homasitában 5-5 lovat mondtak.
Ami van felnid, az miért nem jó? Elfér a féked is.
Majd azért megyünk még egy kört "rendesen", ha üzemképes leszel.
Rob: hát az a helyzet, hogy ez a tocsiktali nehezen akar összejönni. VR6-tal, meg régebben Dodival még találkozgattunk, de a többiek lelkesedése konvergál a nullához.
Majd a becsomagolt állapotról jöhet kép.
Végül is, nem rossz, fagyállóra nem kell költened.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #13082 üzenetére
ezzel nem a fékkel lesz a gond hanem a kerék járati ívvel.
jobban tetszik 16-os igazából letucat felnizik, de azok irigyek és sutyiba erre élveznek.mert nem trendy a kocsim amúgy azért
áhh jövőre esélytelen, ha nem fényezés lesz akkor tengely, ill két hegyesebb tengely most is akad itthon
az azért kell bele, semmi ha emlékszel meg láttad, akkor a szaletli alatt lesz apu cabriojával, az meg körbe lesz ponyvázva.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Lassan egy totyik tali tényleg jöhetne...
-
tomcsi23
veterán
válasz Kickass #13088 üzenetére
Pedig ott tudsz választani, hogy lány legyen vagy csak annak nézzen ki. Opcionális meglepivel.
Rob: általában elég rugalmas vagyok, vagyunk a talikat illetően, akár ad-hoc jelleggel is. Persze, ehhez a másik fél is szükséges.
VR6: trendi, persze. Ajánlom a szép színes fénycsöveket. Amúgy Te is inkább a gyári verzió híve vagy.
A többit meglátjuk.Dodi: mikor jössz?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13092 üzenetére
Mentem most is egy kört, 4000 felett lelassul, alig pörög tovább.(a torpanás úgytűnik megszűnt)
Ez az a CO amit állítani lehet azzal a hústűvel? mert ahhoz nem nyúlt senki. vagy mitől állítódhat/romolhat az el? (ezelőtt, ha nem torpant, akkor azért szépen kipörgött)
Na majd holnap megnézi egy szerelő, remélem ért is hozzá.Sikerült felvenni a kapcsolatot az előző előtti gazdájával. Azt írta nehezen találta hidegen az alapjáratot és a hidegindító szelep ki lett cserélve egy felújítottra (by injektor.hu). Hát hidegen nálam is halott, alig bírok kiállni, állandóan le akar fulladni
Meg a kasztnit írta még, mint probléma, a bal oldali ajtó, illetve az oldalablak alatt rohadt, valamint a padlólemez is, az utas lábtérnél.[ Szerkesztve ]
-
sosperecek18
senior tag
Üdv!
Köszönöm a korábbi kérdésemre a válaszaitokat!
Lenne még egy kinézett autó:
Golf III GTi 8vSzerintetek?
Egy gyári kipufogó mennyi hozzá? (nem hagynám fenn a "tuning"-puffot)
Illetve a Xenon-t ha cserélném sima izzóra (ezt is csak a rendőrökkel való .aszaxás elkerülése érdekében, akkor csak simán izzócsere? vagy foglalattal együtt? - de gondolom az angel eye lámpák maradhatnának?)Előre is kössz!
Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
Kickass
őstag
válasz sosperecek18 #13095 üzenetére
akkor már inkább Ő, no csicsatuning, szép gyári magánszemélytől
-
VR6-Fan
veterán
válasz sosperecek18 #13095 üzenetére
hali!
azt tudni kell hogy ez a kocsi nem GTI, csak rámondják hogy GTI (teljes értékű GTI, a menetteljesítménye miatt)
mellé raknák egy 78' 1,6-os GTI körbe hugyozná bárhol bármikor kb.viszont baromi kényelmes és tartós motor, 2l-s szívó benzineshez képest igen alacsonyan van a nyomaték csúcsa, ergo ilyen 1600 körül ellehet szurkálni neki, és ha jó nagyon jól is fogyaszt.
viszont ha picit számít a menet teljesítmény akkor a 150le-s (ABF) GTI-t veszed.
jobb motor ésszel használ a fogyasztás különbség decikben is alig mérhető, persze erre is igaz hogy ha jó.viszont örök érvényű minél inkább gyáriasabbat minél igényesebb gazdától.
és Érden tudok egy jó szerelőt is, gyak 1-2-3-(4) Golf GTI-re elégé ki vannak hegyezve
Fboy:az évek során elállítodik magától is akár, de tuti hogy már tekergették főleg ha volt injektoréknál.
hűstű az a gyári gumi dugóban van, azt ki kell húzni (nem elhagyni!!) és az alatt lesz egy kis imbusz, azzal lehet állítani, de akkor a gyújtást is át kell nézni, beállítani
az alapjárati motor működését is felül kell vizsgálni ill a CO-val párhúzamosan az alapjáratott is állítani kell.figy ahhoz hogy kezdeni lehessen valamit e mociddal, és ne kontár barbárkodás legyen, át kell először nézni minden a "motor irányításban", ellenőrizni a benzin nyomást, majd ha minden jó utána lehet elkezdeni állítgatni.
ha a szerelődnek nincs a fejében a kettes GTI kapcsolási rajza és nem vágja a K-jetet hogy mi mivel smakkol csak szenvedés lesz, ezért mondtma előzőleg is hogy csak olyan ember nyúljon hozzá aki látott már kettes KR-es GTI közelebbről és ért is hozzá.
mert az hogy kicsit tekerünk ott kicsit tekerünk amott ideig óráig megoldás de aztán, gondolom nem vagy az a szerelő tipus, meg az az ember akinek vna másik kocsija, és a kutyát nem érdekli hogy a GTI-je 3 hetente a szerelőnél van, hanem használni szeretnéd nem?
a hideg indító szelep MAX 8SEC-ig fecskendezbe
akkor valamikor folyt a fűtés radija ill folyhat is, ez magyarázat lehet arra hogy hova tűnik a víz. jobb elől küszöb felkap szényeg felkap és nagyából kézzel kitudod tapogatni a középbokxnál a fütés radit.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Renault, Dacia topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...