Hirdetés
- Mikrotik routerek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A napot és a szelet is akarják az adatközpontok
- OpenMediaVault
- Windows 11
- F-Secure termékek
- Direct One (műholdas és online TV)
- Vírusirtó topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Írok ide is, hátha az Audis csoportban nem találnak a problémámra megoldást.
2 hete, használtan vásárolt, 2008as évjáratú Audi A4 2.0 tdi-vel kapcsolatosan lenne kérdésem. Az előző autómba folyamatosan gyárthattam a cd-ket a legújabb zeneszámokkal, ami egy idő után átszámolva elég nagy kiadással járt. Valami miatt az fm transmitter nekem nem tűnik egy baráti megoldásnak az autó számára, ne kérdezzétek miértLényeg a lényeg, ezt az új autót már megoldották egy memóriakártya olvasóval. Ez még a nagyobb kiszerelésű Micro SDHC kártyát képes befogadni. Kaptam is az alkalmon, vettem egy Kingston kártyát, rápakoltam pár zenét, majd be a gépbe...és semmi. Az sd kártya slotot Emptynek, azaz üresnek vélte. Egy kis noszogatás árán(kapcsolgattam a rádió és az cd/sd között) sikerült arra rábírni, hogy a kártyát "Unreadable"-nek, azaz olvashatatlannak(?) ítélte.
Esetleg valaki jár a cipőmben, és sikerült megoldást találnia? Nagyon hálás lennék.Üdv
-
tomcsi23
veterán
válasz
maximilian4 #124896 üzenetére
Jól megállt a falon, arra.
Ám rendes környezetben már jól mutat. -
norrberth
addikt
válasz
tomcsi23 #124892 üzenetére
Milyen ragasztóra gondolsz mókamester
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#94677760 #124894 üzenetére
Az szokott hibás lenni, amit mindenki kizárt. Én a kábelkötegre tippelek, ami a PD elemekhez megy és cserélve volt. Azokat a csatlakozókat kell picit összenyomni belül, hogy jobban szoruljon, amikor rádugják a PD elemre. Ehhez le kell venni a szelep fedelet. Ha már ott fognak matatni, cserélje ki az 1-es és 2-es henger PD elemét, + szorítsa meg a csatlakozókat. Ez nem drága javítás, csak tömítse le a szerelő rendesen a szelepfedelet. Ha legközelebb nehezen indul, ismét ki kell olvasni a hibatárolót. Ha ismét a 2. hengerre panaszkodik,a kábelköteg cserés, ha az 1-esre,akkor a PD elem cserés...
-
#94677760
törölt tag
Üdv!
Volna egy kis problémám, amiben talán tudnátok tippeket adni.
2005-ös évjáratú, BSV motorkódos (105 LE), Skoda Superb 1.9 PDTDI típusú személygépkocsimnál azt tapasztalom amióta megvettem (azaz március óta), hogy 1500-2500-as fordulatszámnál, egyenletes haladásnál az apró rángatásokat produkál. (Aki nem erre figyel direkt, az nem is veszi észre, de engem piszkosul tud idegesíteni.) Még a tavasszal jártam vele Skoda szakszervizben, ahol számítógépes diagnosztikát végeztek, de nem találtak semmilyen hibát. Azt mondták, hogy a kapott adatok szerint a PD elemek megfelelően működnek, ha azokkal lenne baj, akkor az autó nem is indulna. Javasolták, hogy tisztító adalékot tegyek az üzemanyagba. Ez megtörtént (többször is), de változást nem eredményezett. A nyáron pár esetben előfordult, hogy az autó melegen, első indításra nem akart elindulni. Egyik ilyen rendellenes indulás után lett egy hibaüzenet: "égéskimaradás a kettes hengeren". Lehetséges okokként a befecskendező elem ill. a főtengely jeladó hibáját, vagy egyéb elektromos hibát jelölt meg a diagnosztika. Korábban cserélve lett a PD kábelköteg, így ezt kizártuk a hibaforrások közül. A hibaüzenet után ki lett cserélve a főtengely jeladó és a gázolajszűrő, valamint meg lett tisztítva (nagyon kokszos volt) az EGR szelep, a légtömegmérő és a MAP szenzor is, de változás ezúttal sem történt. Az apró, finom rángatás egyenletes tempónál továbbra is tapasztalható volt. Ma ismét jelentkezett az indítási probléma is. Ez gyakorlatilag úgy néz ki, hogy melegen indítózva a motor rázkódva "pöffen" párat és leáll. A következő indításra elindul. Mivel múltkor a hibaüzenetet törölték, ezért most ismét esedékes lesz egy kiolvasás.
Még annyi, hogy az autóban (garantáltan) 145.000,- km van. Egy ismerőstől (illetve az örökösétől, mert ő sajnos elhunyt) vásároltam, aki az első tulajdonos volt, gyakorlatilag újkorától kezdve nap-mint nap láttam a Skodát. A szervizkönyve is végig vezetett, tehát a szükséges karbantartások is rendre el lettek végezve. Amit nem tudok, hogy hol, milyen minőségű üzemanyaggal tankolták korábban.
Szerintetek merre tovább? -
tomcsi23
veterán
válasz
maximilian4 #124891 üzenetére
Fasza a ragasztó!
-
B6-ban simán bevághatok egy írott navigációs dvd-t a helyére, nem fog velem kekeckedni/letiltani?
-
mmdms
addikt
Heló!
Vissza szeretném csavarozni a motorháztető nyitó kart a helyére egy B5-ös passzaton (mióta leesett 2 szerelőnél is volt, persze egyik se rakta vissza, hiába mondtam nekik), mennyit kell ehhez bontani a műszerfalon? Csak a láb feletti rész külön levető? Úgy nézem az elég lenne. -
kk831228
addikt
válasz
zsolt19900 #124884 üzenetére
Milyen érzés új szettel??
Nekem se ártana már meg lengéscsillapítókat se ártana kidobni egybe... Utána jöhetne a hátulja... Hídszilent stb...
-
zsolt19900
őstag
tegnap előtti nap ki lett cserélve végül a komplettó első lengőkarszettem, ahogy szedegettük ki nézegettük őket a nyolcból 1 nem kotyogott a csuklója, de biztos ami biztos alapon jobb ez így
most feszesebb azért az autó, szóval frankó
holnap után műszaki, remélem minden pöpec lesz, ha már így a nálam lévő majdnem 2 év alatt megcsinálgattam mindent az autón
-
kenny123
addikt
Rocco beltér világításába (ami a középkonzol fölött van) beledöglött valami állat. Hogy tudom legegyszerűbben leszedni a búrát, vagy az egészet?
És egyáltalán hogy jutott be oda? -
kaszaking
tag
Sziasztok!
Audi A4, 1.6 1996-os ADP motorkódhoz milyen szervó olaj kéne?
-
Danex
addikt
válasz
pirlo #124872 üzenetére
A probléma az, hogy ahogy látszik az alapszintű angollal gondod van és nem is tűnsz jártasnak az informatikában, tehát a szoftver kezelése is gondokba ütközik.
Másik, hogy ha meg is kapod a hibaüzenetet se fogod tudni, hogy mit jelentenek és merem tippelni azt is, hogy megcsinálni se tudod azt amennyiben valaki el is mondja, hogy mi a rossz.
Tehát ott tartunk, hogy teljesen felesleges neked ezzel törődni, ha pedig a szerelőd kért meg erre, akkor keress egy másikat ,mert akkor ő neki se kéne nyúlnia a kocsidhoz.
És azért se nyúlj a programhoz nemhogy szakmai tudás, de még az angol nyelv hiánya miatt se, mert ha ügyes vagy akkor az autódat is tönkre vághatod.
Illetve senki se időmilliomos és a fórum se megfelelő kommunikációs csatorna, hogy valakit az előbb említett dolgokra megtanítson.
-
do3om
addikt
válasz
do3om #124859 üzenetére
Ma eddig haladtam.
[link]
Hulladékból lesz így lassú a munka mert előbb ki kell nyernem az anyagot amivel dolgozhatok. Viszont kevés az anyagom. Az alját (két oldalt) nem 20-asból akartam de nincs annyi hogy kijöjjön, 120-as lesz a teljes hossz ehhez 4x120cm-es anyag kell. Lehet hogy zártszelvény lesz az van. -
Goblin12
őstag
Hali.
A kettő autóközül, ti melyiket választanátok? És miért?
1. SEAT Leon STYLE 2.0 TDI
2. Skoda Rapid/SpacebackKöszi.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
pirlo
újonc
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 038 906 018 P
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1623
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-SControl Module Part Number: 1J0 959 799 H
Component and/or Version: 08 Zentral-SG Komf.0001
Software Coding: 04097
Work Shop Code: WSC 05311
Additional Info: 1J1959801B 08 Tőrsteuerger. FS0022
Additional Info: 1J1959802C 08 Tőrsteuerger. BF0022
Additional Info: 1J4959811B 08 Tőrsteuerger. HL0022
Additional Info: 1J4959812B 08 Tőrsteuerger. HR0022
11 Faults Found:
00950 - Central Locking Motor - tailgate (V53): UNLOCK
25-00 - Unknown Switch Condition
01329 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
00931 - Shareware Version. To Decode all DTCs
54-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal
00943 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
01033 - Shareware Version. To Decode all DTCs
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01032 - Central Locking Key Switch: Passenger Side: Lock
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00929 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00944 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
00931 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
talán igy?ez most gyári programmal van,és még se irja ki mindegyik hibakód jelentését.Aki tud segíteni a megfejtésében,és kijavításában kérem segítsen!!! -
do3om
addikt
Mágus egy kis off de hátha érdekel mást is.
Vettem egy emelőt.
De megcsinálnám még a rámpákat is. Amit hoztál az pont úgy emelkedett hogy az orra még ne túrja meg. Annak mekkora volt az emelkedése? Mer a fölé nem szabad mennem vagy leugrik a lökhárító.
Én lehet nagyobbat csinálok hosszra, így egy kicsit jobban elférsz majd.
A széllessége 33cm lesz mert olyan anyagot találtam ami már erre van kialakítva, ez gondolom nem baj csak majd a súlya lesz jó nehéz.. (összehegesztve rács szerkezetre szögvasból, nem vágnám szét) -
Morris
veterán
Srácok, 1.9 PD AVF 6-os manual váltóba milyen olaj kell és mennyi?
Ha már kettőstömegű és kuplung csere is lesz akkor az olaj is legyen friss. -
pirlo
újonc
a
-
pirlo
újonc
Valaki tudna nekem segíteni a hibakódok jelentésében,annak megoldásásban?1 Hibakódot talált:
00575 - Can't Decode, CODES.DAT File Not Loaded!
17-10 - Can't Decode, CODES.DAT File Not Loaded! - Intermittent
11 Hibakódot talált:
00950 - Can't Decode, CODES.DAT File Not Loaded!
25-00 - Can't Decode, CODES.DAT File Not Loaded!
01329 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate
00931 - Shareware Version. To Decode all DTC's
54-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00928 - Shareware Version. To Decode all DTC's
27-00 - Please Register/Activate
00943 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate
01033 - Shareware Version. To Decode all DTC's
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01032 - Shareware Version. To Decode all DTC's
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00929 - Shareware Version. To Decode all DTC's
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00944 - Shareware Version. To Decode all DTC's
35-00 - Please Register/Activate
00930 - Shareware Version. To Decode all DTC's
27-00 - Please Register/Activate
00931 - Shareware Version. To Decode all DTC's
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Ha számít: vw passat b5,1.9TDI,110le,1997.12.(évjárat)-ról van szó. -
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #124836 üzenetére
Bocsanat, nem is lattam az erre vonatkozó, korábbi hsz-ed
Koszonom, reggel nezem és irok -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Magnum_ #124826 üzenetére
Ha az megkönnyíti a helyzetedet, nekünk pl. 4,2 lenne a feltöltési mennyiség elvileg, de akkor max felett van nívó szerint, szóval 4-et kap
Pálcát megnézted? Az alapján is fel lehet tölteni, cikkszámról megtudod, mennyihez van jelölve a felső-alsó határ.
4 liter olajat meg úgyis venni kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #124833 üzenetére
Lehet az is, hogy eltépte a hajtókart. Bkc csak a szoftver lesz.
Ha bxe, biztosan érintett. Cseréltesse ki a csapágyakat, ha még nem késő.
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #124832 üzenetére
Köszi még egyszer. Reméljük tényleg ennyivel megússza.
Átadtam neki. Megnéztük a forgalmiban a motorkódját, és BXE.
Ha elküldöm privátban az alvázszámát, akkor meg tudod nekem mondani, hogy érintett-e a csapágyas témában? Mert nekem elsőre az volt a tippem amikor említette, hogy BXE. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #124831 üzenetére
Okozhatja. Nem jár egy henger. Emiatt a többi három össze-vissza jár. Ez annyira igénybe veszi a főtengelyt, hogy eltörhet. Ne indítsa, amíg a szelepfedél alatt nincsenek rendbe a kábelek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #124829 üzenetére
A szelepfedelet kell levenni, és a 2.henger PD elem csatlakozóját megigazítani. Össze is lehet kicsit nyomni a csatlakozók érintkezőit mindegyik pd elemnél. Ne menjen így vele lábon sehová, eltörhet a főtengely!!!
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #124828 üzenetére
Szia,
Az egyik szomszédom most csengetett be hozzám. A páciens egy Octavia II. a tulaj szerint BXE (??) 2006 környéke 220ekm-el. Viszont VCDS szerint BKC. A tünet, hogy indult vele valahova, belement egy gödörbe, és azóta elkezdett csattogni a motor + kék füstöt ereget. Lementem megolvastam, a 2. hengerben ír égés kimaradást:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 LB
Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9251
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 00937 233 89091
VCID: 6ADB2423468A324E2A7-5072
1 Fault Found:000770 - Cylinder 2
P0302 - 000 - Misfire Detected
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 223819 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 17:50:23Freeze Frame:
RPM: 777 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Inj. Quantity: 2.52 mg/str
Temperature: 35.1°C
(no units): 0.0A motor nagyon csúnyán jár + remeg az egész. Megnéztem a befecskendezőket is, és az sem szép. Az 1-es, 4-es henger -2.5 körüli, a 3.,4. +2.0 körüli értékeken mozog.
Első blikkre mi a tipped? Azt mondtam neki, hogy ne menjen sehova vele. Ha lehet trélerrel vigye a szerelőhöz is.
-
Magnum_
nagyúr
Srácok!
ha a Yetibe 3,6liter olaj kell a CBZB 1.2tsi-be, akkor az én VW jettámba is annyi kell, nem?
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Adott egy 2008as Audi A4 2.0 tdi. A fuzete alapjan a telefont ossze lehet a radioegyseggel kapcsolni, de nekem az lenne a celom, hogy a telefonon keresztup tudok e zenet lejatszani a kocsiban.
A segitseget elore is koszonom
Udv -
molnarpeter
nagyúr
-
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #124822 üzenetére
Focvis is ezt mondta, így akkor kap 3.8litert, aztán jól van
-
Magnum_
nagyúr
legszuro és pollenszuro csere kész.
Legszuroben ~30k km volt, nem volt egyáltalán vészes. A pollenben azért voltak virágok. Mostantól ugye 10k km-es cserék lesznek.
Olaj és pollenszuro Knecht, ami Mahle. Vicces.
Olajat akkor szépen megkapja hétfőn délután, foleg, ha Mágus elmondja, hogy mekkora mennyiség menjen bele -
Goblin12
őstag
-
norrberth
addikt
Kipufogódobból melyik az ajánlott ha elrohad a gyári? Ami csendes méret azonos.
(#124810) Saint_ Az nekem jó is lesz, kérem a számát.
Még nincs bajuk, csak ha lesz tudjam előre mi kell.14 éves gyári minden.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
ImpersonatoR #124799 üzenetére
Trükkös. Az abs jeladóktól tudja hogy defekt van. Most mind a 4 kerékre jelzett. Megtanulja a kerék fordulatát bizonyos sebességeknél, de a laposabb kerék gyorsabban forog, ezért jelez. A gomb tényleg a nullázásra van, de csak akkor, ha lecserélted a kerekeket és még nem mentél vele. Gyujtás ráad gomb megnyom és tart 5mp-ig. Ha már világít, ez a nullázás nem működik. A hasznölati útmutató erre azt mondja, csak a szerviz tudja nullázni és tanuléó módba kapcsolni a szenzorokat. Hazudnak.
Gyujtás ráad, esp gomb benyom és tart majd rögtön a guminuomás nullázót is meg kell nyomni és tartani(az esp lámpa világítani fog, nem kell tőle megijedni). Mikor elalszik a hibajelzés, gyujtás levesz, majd ráad, ekkor már az esp is aktív.
-
norrberth
addikt
válasz
golfvariant #124796 üzenetére
hmmm akkor neked nagyon új szekered van, milyen is pontosan? Képek?
-
Ezt a V10 TDI-t belinkelem, hátha olvassa bitpork inkognitóban.
@Saint: G6 1.4 TSI-be 3,6 liter kell.
-
válasz
ImpersonatoR #124801 üzenetére
A kesztyűtartóban mondjuk nem kerestem volna a gombot.
-
brumi1024
veterán
válasz
ImpersonatoR #124801 üzenetére
Megjegyzés, mert én sokáig nem tudtam: hosszú ideig kell nyomni, ha jól csal az emlékezetem sípol is egyet.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Roborock S8 White, 2 év garancia
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Használt Heinner szabadonálló, kombinált hűtő eladó (hibátlan)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest