Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Mobi28 #10768 üzenetére

    arról volt szó... nincs az annyira feltekerve stabilan csak 0,9-al van töltve közepes méretű csigusszal (72-64, lapát méretek kicsi A/R-es kompresszor házzal), no meg gyári szívó véjjer6-os motor bélel igaz az 450le-t stabilan bírja.

    ha megmondod kié, meg mondom mennyire van szétkopva :DDD sajnos az itthoni gyári VR6-ok 90% szarrá vannak kopva, hajtva, én nem venném ezeket alapúl.

    ad 2-öt ne a gyorsulást vedd alapúl, annak túl sok köze nincs a való élethez...
    meg had ne mondjam hogy a kerék átmérő mennyire számít a gyorsulásnál, no és a súly...

    lásd skoda 1000MB VS tech art pokhe, Hringen tavaly 20.-án az első 100méteren az öreg skodri 2 kocsit rávert a porkhéra...

    amúgy valóban nem egy nagy szám a natur 2,8-as VR, mert a VW baszta rendesen meg csinálni, egy értelmes szívósorral már 190le, no meg azt se feled hogy 3 generációja volt a 2,8-as VR-eknek amiből az ODB1-es (1. gen.) 174le/odb2-es 187 (2.) odb2 full 181 (3.), ezen kivül volt még 2,9-es (192le) és volt VR6 VSR ami 220.

    részleteiben nézve egy mérnőki rém álom az a motor, de lassan 20éve csak mennek és mennek.

    nem rossz a széné tuningolt dizel, csak nem utcára, lásd buli joe

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák