-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Csőváz emberek.
Következő a szituáció: 200k-ig kellene valami VW-t találnom ami működőképes, használható.
Találtam pár Golfot, főleg dízel kellene, igen a fogyasztás miatt. Elsődleges cél az,hogy munkába járjak vele és a barátosnőmhöz.pár kiválasztott:
képről baromi jónak tűnik
ez kettes,annyira nem szép
ez nem tudomigazából ezeket néztem most így, a sárga I-es golf az sztem nagyon jónak tűnik.
Vélemények?!https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
Nem tudom mennyi időre veszed az autót de Hosszú időre ne vegyél I-es golfot.
NEm lehet olyat kifogni aminek a kasznija nem kezd el 2 éven belül rohadni.
Az egyik kasznis ismerősömnek volt egyes golfja.
Kasznisként novi csentóra csinálta a gépet lefényeztette és 1 év útán felhólyagosodott a fényezés a rohadás miatt.
Ekkor telt meg vele a töke.I-es golfot nem érdemes venni mint ahogy a 96-elötti III-asokat sem valami miatt nagyon szar a kasznija, érthetően azért mert nincs vagy szarul van galvanizálva.
A kettesek jó választásnak tünnek.
Szerintem mind a kettő pöpec.
A belsejében kicsit lóg a kárpit az egyiknek az azért van mert az ablak szigetelése kivan és végigázik az ajtó kárpitja. Azt egy ablakszigetelés cserével meg lehet oldani nem nagy hiba.
Az egyetlen kérdéses dolog az az hogy amikor mész megvenni az autót válalja-e a tulaj a kompresszió mérést.
Anélkül dieselt ne vegyél.Illetve még annyi, hogy beszéld le nézd meg hidegen hogy indul a gép.
Az sokat elárul róla, de fontos, hogy ne csak mondva csinált hideg indítás legyen hanem valóban hideg indítás legyen.Renault power
-
m3tr0
senior tag
válasz rob210 #10553 üzenetére
Nem tudom mennyi időre veszem. sokáig állt az a dolog,hogy GTI 2-es lesz, aztán átálltam dízelre, mert sokat kell majd mennem. Időközben még lejjebb kellett mennem, mert most eldöntöttem,hogy a diákhitelemet idén ki kéne fizetnem így autóra még kevesebbet tudok költeni.
Ha esetleg tudtok valami alternatívát, kis fogyasztás,olcsó alkatrész akkor jöhetnek az ötletek. Mindenesetre 200k fölé nem akarok menni,így amire átíratom benne lesz 260-ban.
A Golf mérete miatt is jó lenne.Itt lellén a benzinkútnál az autószerelő srácnak van egy I-es sima 1.6D Golfja. Én azon az autón soha nem láttam semmi kasztni hibát. Már VR6 Fan kolléga is mondta,hogy az I-esek nagyon rohadnak. Fene se érti...
Ja, amúgy májusig kellene valami autófélét vásárolnom. De inkább előtte,mert névre kell írni meg a fontos javításokat el kéne még végezni.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Kickass
őstag
ennyibol nehez lesz, talan Opel, Kadet/Corsa A, kis szerencsevel egy Suzuki, vagy futottak meg kategoria lehet Fiat Uno, de ha csak dizelt akarsz akkor a Suzka kiesik
bar ebbol a keretbol, hhmmmm, szinte biztos hogy kell koltened az autora, ezt jobb ha ugy szamolod, hogy mennyit az csak az elozo tulaj(okon) mulik
VW-bol meg esetleg az elso generacios Polo
-
m3tr0
senior tag
válasz Kickass #10555 üzenetére
Akkor lehet ,hogy mégis egy kis rohadós I-es Golf kéne, aztán max. ősszel eladom, ha el tudom.
De valamit akkor is csinálnak az I-es Golfokkal is,mert nem egyet lehet látni ami tipp-topp és nem rohad. Biztos nem egy olcsó eljárás, de valahogy azokat is megcsinálták..
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Kickass
őstag
nem vagyok Golf szakerto (meg ugy egyaltalan autoszaki), VR6 ismeri ezeket eleg jol, gondolom ami jobb allapotu arra koltottek, utolagos karosszeria vedelem/uregvedelem vagy valami ilyesmi, vagy telibe fujas elott szepen javitgattak es nem 1mm-es alu lapokkal lett foldozgatva, de az meg ugye nem 2 filler tehat gondolom nem is 190ezerert arulja
viszont ha osszel el is adnad az anyagilag tuti buko, szoval ha nem eletbevagoan fontos akkor szerintem nincs is ertelme megvenni
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Kickass #10557 üzenetére
Életbevágó...ezt nem vágom.
Mert egy autó mindenféleképpen kell a munkába járáshoz. Melyik huszonx éves autó nem bukó? Amit tavaly vettem azt is eladtam novemberben. Mindegyik bukó.Valamit kell vennem, ez tény.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Kickass
őstag
Eletbevago, jobb lett volna ugy fogalmazok hogy nelkulozhetetlen.
Ha kell kell, akkor nincs mese.
Akkor ugyis a jelenlegi allapota a donto, at kell nezni meg amit rob is irt kompresszio meres ha lehetseges.Egy haver faterjanak van G1-e, mondjuk megy, csak eleg foldozott szegeny, de ha jol emlekszem az mar a 3. x-ben jar, meg az benyas.
-
VR6-Fan
veterán
az első link az nem rossz, képről és közel is van.
2. az felejtő miskolc..(rob a gyári ajtó kárpitra húztak ott valami anyagot)
3. meglehet nézni, nem mond túl sokat...
a 83-as, ha jó a bodé és a papír érdemes vele foglalkozni.
140k-ból ha veszel hozzá egy jobb turbot is talpra tudod állítani a motor (dugokon, szelepeken kívül cserélsz mindent)
ez nem tűnik túl vésznek, de ország túl vége
én nem mondanék le a dzsitiájról, még mindig nem fogyaszt ám az rosszul, országúton meg kivált kép nem országúti temponál
(gyári prospekt meg 100km/h-s tempoval 6,8-as fogyit ír, a VW tartja általába azt amit leír fogyira, ha nincs szét barmolva a K-jet meg a kipuf akkor egy után állítás követően, tudnia kell, ha nem túl kopott a motort, a beállítás meg megtudjuk csinálni..)
vegyesre meg 8-at.szóval ezt meg lesném, főleg hogy tőled nincs is olyan messze.
hogy vegyünk 1-es golfot?
motor futómű ne érdekeljen csak a kasztni és a beltér.
kasztni:tank sapka és környéke/ az összes futómű bekötési pont (hátsó hídnál különösen)/ küszöbök kívül-belül, oly annyira hogy ne légy rest belűk a szönyeget felszedni és végig kopogtatni! taposok elől ahol a tűzfalhoz csatlakozik, minden falc minden ív/ első tornyok különös kép.
82 utáni érdemes nézni azok már rendesen voltak galvanizálva (mondjuk ez ellent mond a pirossal, de az elég jó állapotban van képről)
lehetőleg ketten menjetek megnézni őket, egyik leköti a tulaj, még a másik (kis kalapáccsal a legcélszerűbb, de ha csontos az ujjad az is elmegy), kivül belül végig kopogtatja a küszöböt fülelve a gittelés vagy a "rálemezelés" nyomait, ezt eljátszatot a motor térben a doblemezekre a tornyokra és a nyulványokra illetve a 4 ívre, azt is szeretik gittből megépíteni...
no a pirosról egy kicsit...
82-től létezett hivatalosan 1,8-as (DX-es) motor 1-es GTI-ban addig 1,6 (EG volt).
tehát vagy vágott alváz számos a kocsi és eredetileg 82 utáni a bodé vagy 1,6-os volt és kidőlt aztán kapott a helyébe 1,8 mocit.
ami egy kicsit biztató, hogy elvannak tűntetve a kilincsek (számomra ez mélységesen elitélendő), de talán látott lakatos az autó, nem csak szobrászokat.
na most ez téged akkor zavarjon ha nincs belevezetve a forgalmiba/nem stimmel az alváz-motor szám (az nem gond hogy ha ki van rohadva motorszám... ) illetve szemmel láthatóan vágva van a szám vagy a tűzfal felső pereme, akkor szopóka a papírozás...
amúgy meg az eredetiség vizsgát szépen csináltassa meg a tulaj!
biztosítás, a 8000km-t annyira kell komolyan venni hogy engem még nem ellenőriztek, illetve saját bevalásom alapján meg kellett adnom a km számláló állását
]de ezeket az órákat fél óra alatt oda tekered ahova akarod, akár 000000-ra is.
illetve van olyan hogy hobby státusz arra kérj mail-ben egy kalkulációt tőlük
u.i.: 1,8 DX fogyiról meg nézzél kőrbe, akinek nem rommá tuningolt meg hajtott verziója van az jót fog róla mondani...
jah meg annyit hogy a gyári 112le-s 1-es GTI jobban megy mint a golf 4 GTI, ami turbos.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10560 üzenetére
Köszönöm ismét a tartalmas hozzászólást.
Az utolsó linkelt gépet elfogadnámSpeciel pont ilyenekre gondoltam amikor azt mondtam,hogy van olyan egyes Golf ami nem rohad.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
-
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10562 üzenetére
Fonyód 10 km-re van tőlem..nem távolság.
Még ezt néztem, bár 1.6 benzin, de így képről ez is jónak tűnik.
Lehet inkább ilyenbe kéne invesztálni...aztán később ha van pénz akkor építgetni..https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
az a baj hogy fogyi terén ezzel se lennél előrébb. (viszont ez képről jól néz ki)
itt olvasgass egy picit a pieburg 2E ill 2E2 karbikról, szép szót nem fogsz hallani se fogyasztásra se teljesítményre, de itt a forumon is megtudakolhatod első kézből rob210-től hogy mit merre és végül mi lett a sorsa!
viszont a szín ha jó állapotban van akkor iszonyatosan szép, nagyon sokáig kerestem ilyen színűt is.
aztán haverom meg vett egyet előlem (szintén 1,6 karbicsek 85-ből csak nagy lökösítve let...):[link] [link] [link] [link] [link]
de fogyiba közöl annyi lesz vagy rosszabb, mint egy jól belőtt K-jetes G1 GTI 1,8-as mocival, vagy G2 GTI 1,8-as digifantos mocival, teljesítménybe.
hát ha 10km akkor meg van a holnapi program
attrax:idéntől már egyes golfot se gyártanak többet, az ilyen példányoknak az ára már csak felfele megy, ha mezei GTI lenne akkor még 2X szoróz előtte, ha meg valami sondermodell.
jürgenéknél az én féle kettest sem kapod meg 3000 euro alatt és az még a jóhoz nincs olyan közel, a rastaurálthoz meg...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10567 üzenetére
Rob-nak is 1.6 benzinese van azt vágom,de ő tőle nem hallottam,hogy panasz lenne a fogyasztásra. Amúgy már említetted,hogy az 1.6 benyásoknak ez a bajuk...
Ezt csak azért néztem mert a linkeltek közül ez az 1.6-os néz ki a legjobban még erről a 2 képről is.
Asszem holnap meglesem azt a G1-et,de sztem elég szar állapotban lesz. Még a környéken se láttam menni az a kocsit...pedig a munkahelyem is arra felé van.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
próba cseresznye, azt szoktam mondani!
az a pezsgő metál nem rossz! csak kb 90km-re van tőled...
csak azzal ha ne adj isten valamit teljesítmény növelés címszó alatt kezdeni akarsz majd valamit, akkor se hogy nem fogod tudni lepapírozni, vagy csak miliok árán..
amivel amúgy érdemes még kisérletezni az az 1,3-as NZ-s motor (fiatalabb darabokban), az hengerenkénti injektoros, és egy polo ECU-val már is belevarázsoltál 21le-t (75 lesz).
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10569 üzenetére
Akkor jobb venni egy 1.3-ast és abból csinálni 75 lovat,mint venni egy 1.6-os gyári 75 lovast?
Nekem amúgy simán elég a 75 ló. A GTI-től is féltem, a volt 90 lovasom is elég lett volna simán ha jobb állapotban lett volna. De az már nagyon rottyon volt.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
hátha itt van hozzáértő... tegnap út közben elszállt az indexem... mind a hat. a vészvillogóra abszolut nem reagál, az indexkarra eleinte egy-egy felvillanást csinált, mostmár azt se.ami még érdekesebb hogy a riasztóra szépen villog mindegyik lámpa. mi lehet a baja? természetesen a biztit megnéztem. 98-as, Audi a4, sedan, 1.6[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
teljesítmény szempontjából necces hogy melyik a jobb, akkor talán sima mezei (2E) karbis 1,6-ra tenném a voksom a ccm miatt.
fogyira meg az 1,3-as NZ-sből lehet jobbat kihozni, de akkor úgy használod mint az 1,6 szopó dénest.
kettesben a legjobb kompromisszúm az 1,8-as blokk hengerenkénti befecskendezővel, mert nem eszik többet mint az 1,6-as és azonos módon használva jobban megy.
ha meg kell a kraft akkor ott van az erő futómű. fék az meg apró modosítások után (persze ha hajtod, iszik is)viszont a 8V-sekkel 2000 körül elváltogatva simán ellehet járni, és ha van hozzá egy olyan váltod hozzá amiben hosszú az 5. akkor, teljesen jó a mindennapokra.
számomra meglepően nyomatékosak ott ahol az enyémnél még várom azt hogy na majd valamikor történjen valami, mindennapokra sokkal jobb társa egy hengerenkénti 8V-s (még ha nem is GTI csak 90-98le-s, illetve ezekből pik-pak GTI-t lehet csinálni )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Azért azt szögezzük le, hogy én rengeteget szívtam a pierburg2EE karbival.
Le is lett cserélve Pierburg 2E2-re.
Ez ugye nem elektromos.
20e-ből megvolt az átalakítás és a karbi, szvsz nem rossz ár.
Onnantól a fogyasztásom 7.5 liter lett.
Városban 8.5 körül mozog.
Ezek után mivel a favorit 5.6 literéhez képest ezt is soknak tartottam ( mellesleg egy favorit neked jó lenne szeintem 93 juniusi évjárattól felfelé 6litert fogyaszt és megyeget is rendesen) beszereltem az apósom féle fogyasztáscsökkentőt, na ezek után megelégedtem a teljesítmény fogyasztás görbémmel.
A karbi és kipuffogó szerelés csere állítás után plusz 10 ló jött elő az autóból.
No és jelentősen csökkent a fogyasztás.
A fogyicsökkentő pedig újabb 1 litert jelentett.
Most országúton 6.3 at fogyaszt tööbszőr meg lett mérve.
Városban 7.2 vel elmegy.
Nagy dugóban tényleg csak araszolgatva 8.8
Ennél pontosabb adatokat nem tudok neked mondaniSzerintem nézz körül favorit téren olyanokat lehet kapni amihez tuti nem kell hozzányúlni 2-3 évig és 150.000.- megvan.
[link]Renault power
-
-
-
rob210
nagyúr
Döntésedet tiszteletben tartom, de szerintem mivel veszteni valód nincs egybe beülhetnél.
A 93 felettiek egy az egyben olyanok belülről mint a golfok.
Valamint ilyet lehet belölle csinálni.
No és az se mindegy, hogy nagyon olcsók hozzá az alkatrészek.
Valamint könyen szerelhető típus.
Na ennyi többet nem tukmálom őketBár még egy előny láncos a motorja nem szíjas.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10577 üzenetére
hát akkor eleve fiatalabb 4 évvel mint az enyém.
nekem már dolgozik a móka alatta, de azt meg fogom hagyni a lakatosoknak, meg a tűzfal alját is.
hát hátul ahol kenegetem az ívnél nekem is jó lett, próba képpen megkentem a hátsó nyergeket is, azokról se dobta még le a festéket vagy holyagosodott fel, csak azért az egész bodét nem akarom át kenegetni vele.
mod: hát nem tudom nekem ezek az üvegszál temetők nem jönnek be semmien kocsival kapcsolatban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10587 üzenetére
miért Te ezt beleképzelnéd egy legjobb esetben is 26éves golfba ?
azért favoritok amiket érdemes nézegetni e körül az ár körül majd 10évvel fiatalabbak mint a nézeget golfok, olcsobb fent tartani valamivel, és még igénytelenebb talán.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Pilács
senior tag
Helló!
Abban kérném a segítségetek, hogy a napokban nézek meg egy Audi 80 avant 1.9TDI-t (1995-ös) és hogy mire figyeljek oda jobban? Vannak e típus betegségei? Gondolom a kaszni nem rohad, ha csak össze nem volt törve? Mennyi baj lehet később egy ilyen 15 éves autóval? 250e km van benne.
Köszönet!
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
m3tr0
senior tag
Csőváz.
Elmentem ma és megnéztem a G1-es GTI-t Fonyódon.
Na, nem úgy néz ki mint a képeken.
A kasztni körbe szinte teljesen más színű,főleg a jobb eleje és a tető ami teljesen elüt a többi elemtől. Viszont szinte sehol nem rohad, kisebb elváltozások vannak a hátsó ablakok aljánál. A tornyok jók, a küszöbök is, viszont a taposók azok szarrá lehetnek rohadva...Nem tudtam rendesen megnézni,mert a szőnyeget nem tudtam felhajtani ugyanis oda volt fagyva, gondolom annyi víz volt benne,hogy odafagyott.Alánéztem, girbe-gurba volt...szóval szar volt az alja, de elég rendesen.
Viszont ami tetszett,hogy a csávó kihozta az akksit,majd pöccre indult. A motorja biztosan jó,mert se nem füstöl, semmi olyan hang nem volt ami aggodalomra adhatna okot.
Ami nem tetszett nagyon: nem volt a vezérműszíjon védő lemez, vagy minek hívják.
Az ajtókon szépen fel volt púposodva az a gitt amivel eltüntették a kilincseket.
A Remus kipuffogónak ordenáré nagy hangja volt és valszeg a kipuff valahol lyukas is volt.
A belső: kalaptartón 2 ovál, tehát az is szétvágva, amúgy fekete volt minden, az ülések fekete és szürkék, viszonylag jó állapotban csak koszosak voltak.Az eredeti motorját azt cserélték benne kilencven valahányban, majd 1.8Dx került bele, forgalmiba belevezetve, lepapírozva. Volt eredetvizsgán is, semmi gond nem volt vele.
Hát ennyi.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
Kb. pont et mondtam neked.
Ezeknek a motorja szinte elpusztíthatatlan, de kiesel az alján.
Megéri egy ilyen rozsda temető?Ezt csak azért mondtam így látatlanba amit leírtam a haverom ezt végigzongorázta.
Ha kasznisként nem tudta rendberakni akkor szerinted?
Megvarta egyik helyen 2 hónap múlva már máshol megint rohadt.
Szvsz az egész alját ki kéne cserélni, de az horro munka.
Igaz utánna lesz egy nagyon jó teljesítményű kis méregzsákod.Az biztos, hogy én nem ugranék bele egyesbe.
Renault power
-
m3tr0
senior tag
válasz rob210 #10593 üzenetére
Hát én se. Főleg nem ebbe.
Csak most meg az van,hogy ha ez volt 200k-ra hirdetve akkor az a G2 ami 170k-ra van hirdetve az milyen lehet?
Mert az sajnos nem 10km-re van,hogy átugorjak megnézni..
De találtam még egy G2-őt 1.6 benzineset ez az ő meg pesten van...az sincs közel.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
hát ha nincsenek kivágva az ajtó kárpitok, nincs szét ülve egyik ülés sem, csak is a kalaptartó van elbarmolva, az nagyon jó!
motorra meg ha hiányzik az a műanyag, hát legalább látod hogy a szíj milyen állapotban van, jól húz nem fűstől, ha nyomkodtad az MFA-t és nem írt irreálisan magas fogyikat, akkor az is rendben lehet valószínűleg, km kb mennyi volt benne?
jobb elejére a nyulványon nem látszott hogy puffos lett volna a kocsi?
az hogy elütnek az elemek valószínű azért van hogy:
a, puffos volt körbe (az kb minden nem cserélhető elemen látszana a kocsi szekrényen)
b, törődtek vele és ami szar volt azt kicserélték nem foltozgatták...belső vízre két opció létezik:
-beázik a napfénytető (egyesre annyira nem jellemző, mint inkább a kettesekre sajnos)
- lyukas/lyukas volt a fűtés radi (9400Ft az új, szópóka ki kell venni a műszer falatt, viszont ez 1-esben azért nem egy olyan nagy falat pár csavarhúzóval 1-2 villás kulccsal és a tapasztalatlanságot tűrelemmel kárpótólva otthon is kivitelezhető)aljára meg, elvileg még lehet rendelni komplett taposót, nekik kell dobni egy mail-t hogy van e még raktáron vagy tudnak e szerezni (anno a balos jobbos komplett volt valami 17e ft, viszont neked csak az elejét kell cserélni nyilván, amúgy meg szoktak hirdetgetni cult-on racing bazaron.
tank beöntő milyen volt ott szoktak még nagyon ki lenni!?
ha a taposokon kívül rendbe volt a kasztni az nagyon nagy piros pont! (az ajtókra meg azt tudom mondani hogy csak nyers ajtót fillérekért kapni, de ha nem rohad az aljúk és csak a gitt vizuális gond rajtuk akkor arra mondanám hogy üsse kő ez legyen a legnagyobb gond)
a taposóra meg azt tudom mondani hogy beszélj egy helyi jól dolgozó lakatossal hogy mennyiért válalja a cserét (40 e ft lesz kb, szét kell szedni hozzá a bodét/magával vonja az alváz üreg védelmet, az nem egy olyan horror összeg, de nagyon meg halálja magát, hosszú távon/bele futhatsz más csúnya kasztnis hibákba)
aztán ha találtál egy megfelelő szakit akkor vele kell elmenni megnézni a kocsit, legjobb lenne inkább hozzá elmenni csápos emelő és nézze át.az meg nagyon jó hír hogy x napig állt a hidegen bedobtátok az akksit és pöccröf indult!
ebből következik az hogy az üzemanyag pumpák még képbe vannak, (ha fél melegen is probáltál ráinditani és úgy se kellett kétszer 2-3x megforgatni akkor a nyomástáróló is rendben van, illetve arra figyelj hogy félmelegen kis gázzal kell inditani az összes K-jetes autót) illetve az is hogy a K nincs eltekergetve (nagyon), mert az szokott lenni hogy tekergetik össze vissza a keveréket és hidegen nem fog indulni, melegen megy vesszetül vagy indul és nem megy túlságosan (próba kört mentél?), és persze mind a két beállításhoz baromi magas fogyi társul (MFA-t sasolni! ha nyomkodod neki akkor 12-13l-t kell mutatni pár perc után az rendben van, ha meg utána vissza állsz szépen nyugis tempóra pár perc múlva szépen el kell kezdeni csökkeni), nem füstőlt nincs hydrotöke hangja az is jó dolog (bár DX-ből volt lapkás is meg hydrotökés is)
az is piros pont hogy a papírok rendbe vannak, mert nagyon sok a vágott kasztni számos GTI-esített egyes. a motor tipus idegen sajnos, de szerintem jobban jártál, mivel az EG használattól függően 50e-100e km-nként hajtókar csapágyas lesz a 3-as hengernél egy rosszul kalibrált olaj furat végett.
nos nézd én két dologra fektetném a hangsúlyt ha pl ezt a kocsit kéne meg vennem.
az első az hogy ilyet akarok én e? meg hogy mit akarok 200k körül venni egy újabb valamit amire rámondják hogy kocsi 1-2 évig használni, aztán bukóval eladni, vagy venni egy aránylag elfogadható amire valószínű a vétel ár 2x-3x-át tuti ráfogom apránként költeni, de olyan illetve olyan lesz amiet én szeretnék!
másik hogy mit mond rá egy megbízható kasztnis!
néhány ár:
-első fékbetét garnitúra: ferodo, 6e
-első tárcsák: brembo (mart), 10e
-dobfék betét: jurid 5,8e
-lengőkar szilent: 2x, 3e/hátsó: 2x,1,6e
-stabrúd első (összes) szilent 2,5e
-talpas gömbfej készlet (b/j):4e
-kormányösszekötök: 6,2e-ü.a./olaj/levegő szűrő:10,4e
-vezérmű készlet (gates):11e
(-vezérmű fedél (alsó van már csak..): 7,5e, de ezt érdemes bontottat keresni..)hogy is mennek ezek:[link] és ez egy nehezebb verzió, jah 220-as az óra 7-et csalnak
rob210:a lakatolás szerintem nem ott kezdődik hogy ráfoltozunk és jól van, mert annak mint írtad értelme nem sok, hanem szar rész kivág és csere, jelent esetben lelehet szépen fúrni a gyári heggesztéseket és elem csere, de ha a taposokon kívül más is ramaty akkor szvsz a lakatolás végett tényleg csak nagyon fanatikusként nagyobb feles pénzzel a zsebbel érdemes beleugrani véleményem szerint
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10595 üzenetére
Nem láttam,hogy a jobb oldala törött lett volna.Bár a jobb oldalon ahogy fel volt nyitva a motorháztető(ami le van fújva feketére ) ott mintha gitteltek volna, mert ilyen szép ívesen kezdett leválni a festék..
Nem mentem vele, így MFA-t sem néztem...
amin kibuktam az a belős tér volt leginkább most,hogy belegondolok...az ajtókárpitok is ki voltak vágva, a tető kárpit se gyári volt az tuti...Viszont a tetőablak teljesen faszányosan állt. Azon csodálkoztam is.
Így kívülről a kasztni nem volt vészes, a színektől eltekintve, meg kisebb rozsdafoltokat...
A tankbeömlőnél semmi nem volt, lehet,hogy ott valahogy cserélték azt a részt?
bár kopogtattam, meg srác is mondta,hogy szerinte ahhoz képest,hogy mennyi idős kurva jó a kasztni, ő is mondta,hogy a beömlőnél sincs gond, a küszöbök, tornyok is jók..és azok tényleg jók voltak.De az alja...az valami veszedelem.
Mondom..szerintem egész télen ott állt, mert itt nálunk kb 2 hete esett utoljára hó, és volt az autón egy kevéske. Srác hozta az akksit, betette, pöccre indult, nagyon szép hangja volt.
akkor azért beleszerettem kicsit.De valahogy nem merném megvenni.
Meg kéne nézetni valami szakival is...de nincs ilyen ismerősöm.Más: a G2-őt a homokszínűt, meg hívtam ma 2-szer de egyszer sem vette fel. Ott valami nem jó. Majd még megpróbálom hátha...
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
VR6-Fan
veterán
balcsin van pár VW-s, azért kell keresni valakit aki feléd lakik és elmegy megnézni vagy ajál egy jó szervízest.
regélj be ide és tedd és kérdezd meg hogy nincs e a környéken valaki, vagy nem tudnak egy jó szakit.
(érdemes bele olvasni a "blogjába", csak az első meg az utolsó 1-2 oldalt!)
gyári tetőkárpitra 1-esben ne is számíts
akkor valószínű az már cserés hál isten vagy egyszerűen ezt elkerülte egy tipikus golf betegség.
én nem tennék le róla, igazából, de egy kasztnis szakival mindenképpen megnézetném.
rob210:igen az annyiért két tulajjal, szervíz könyvvel valószínű valami fanatikus emberhez kerülhetett
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10599 üzenetére
Most beszéltem a fickóval...ő a második tulaj, ő hozta be Németországból.
Igen még megvan a vas.
Ami nem látszik,hogy a jobb oldali ajtó és mögötte meg van húzva, ad hozzá ajtót, de így is úgyis javítani kell.
Ami ebbe nem tetszik,hogy csak 4 sebességes a váltója.
Az autó most is garázsban áll, akksi nincs benne és a hűtőfolyadékot is leengedték belőle mert nincs használva, vett az úr egy újabb autót.
170k-ért hirdeti, de 150-ig leengedi. De most akkó 150k-ért szerintetek milyen lehet?Ha ez lenne a 10km-re még most is elmennék megnézni...csak ez 90 km...és ha elmegyek megnézni és egy hulladék,akkor az helyből 5000 Ft mínusz.
Nem tudom.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3