- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubuntu Linux
- Linux kezdőknek
- Adobe Lightroom topic
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz VR6-Fan #11398 üzenetére
1,2TSI 105LE/175Nm A közvetlen benzinbefecskendezést turbófeltöltő egészíti ki. Mindennek eredményeképpen 175 newtonméteres maximális nyomatéka már igen alacsony, mindössze 1.500-as percenkénti fordulatszámtól rendelkezésre áll.
nincs burkolva a motor
ja 6 sebességes kézi
[link]
[link][ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
VR6-Fan
veterán
válasz kisza25 #11404 üzenetére
kíváncsi vagyok mennyire lesznek használhatóak és lesz csúnya hangjuk, végre eltűnt az idióta műanyag tenger
no meg hogy temponál mennyire lesznek használhatóak
a cdi smarton is majd ekkora a csigusz
Aggregátor:pedig a mondás úgy tartja hogy nagy kufferbe jó pakolni, csak ciki vele utazni
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz kisza25 #11407 üzenetére
hüm akkor lehet ilyennel akadtam össze múlthéten, mert nem kellett túl nagy erő kifejtés hogy átugorjam, pedig már azt hittem hogy a 140le-s 1,4-es
az a bajom vele hogy kimész vele pályára vagy tempóval akarsz autózni, ott végük, de városban igen csak jó lehet a hosszú váltó meg az alul leadott nyomaték miatt.
meg igazából az kérdés hogy mennyire megbízhatóak és tartósak ezek a motorok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz VR6-Fan #11408 üzenetére
a hátulján sima TSI felirat 1,2, ha az egyik betű piros akkor 1,4-es amúgy122lovas, Papíron 9,5 másodperc alatt gyorsul százra (ez egy másodperccel jobb, mint amit régen a VW Golf III GTI nyolcszelepes kétliteresével tudott), a vége 200 km/h.
[link]
amúgy létezik 170 lovas is az 1,4TSI-ből[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
VR6-Fan
veterán
válasz kisza25 #11411 üzenetére
hát a 2E (2l 8v) minden volt csak igazi GTI nem, akkor már inkább ABF (2l 16V), de azt kell hogy mondjam a kettes az igazi könnyebb jóval és csak 11le-vel gyengébb, ami piaconként eltért pl az olasz modellek 150le-sek voltak a 2-es GTI 16V-ből.
nem rosszak ezek a motorok arra amire kitalálták őket,
bocs akkor a sricibe van 140le-s 1,4-es meg talán A3-ba, igen van 170le-s de az GT golf picit más mint a széria, kivétel ha fapad look-nak kéred
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
válasz rob210 #11414 üzenetére
valakinek meg az eddigi 4küllős nem tetszett mondván, hogy malomkerék
létezhet, mert az őskövület 1,6littyist cseréli az 1,2TSI, tehát ez az induló motor
azt említettem már, hogy 3990000.- FtEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz zoo8800 #11416 üzenetére
ja és ebben az árban meglepően sok dolog benne van ABS, ESP, 6légzsák(vezető oldali, utas oldali, oldalt 2 és 2 függönylézsák) el.ablak+tükör, klíma (manuális), CD, szervó k. (álítható) táv. központi immobi....+80 ért digit klíma CD váltó(6cd-s) 8hanszóró MP3, tempomat, multifunkciós kijelző
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lehet kérni egy olyan cumót a kocsiba ami a váltót zárja le
ezt gyárilag rakják bele gyártáskor és ehhez nem lehet hozzáférni, állítólag ezt meglátják a tolvajok, már nem is kezdenek vele
állítólag olyan autot még nem vittek el amiben ez benne van
zoo8800 : én a 80eFt-os csomagot kérem hozzá abban benne van a digit klíma[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
VR6-Fan
veterán
149km napi ingázás Buda és Érd közt 12l-s fogyi 8l-s 100-as átlag
és elég nehéz lábam volt mindennap, most is össze akadtam egy Vectra GT-vel, viszont a fék fog túlságosan...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
INMOTEP
őstag
nem tudja valaki hogy passat 1,9 Pdtdi motorba menyi olaj kell cserénél ? mert van itt nekem 5 literes metabondom de szinte biztosra veszem hogy kevés lesz , tud valaki eröl valamit ?
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11428 üzenetére
Ez egy 2-es Golf diesel volt, szépen meg volt csinálva.(annyira nem mint a Tiéd) Nagy diesel racinges matrica virított a hátulján. Nem tom milyen sufnituningos verda lehetett, de 110-ig kb. 0.2s-et ha vertem rá.... Utána már elgyengült kicsit, de jól meglepett. Az elején még az 1-est se akartam kiforgatni, aztán csak rákényszerített.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11432 üzenetére
jó kis 1,9 tdi-k, gondolom kellemesen okádta a füstöt..?
igazából motor erősítés után tervezek, össze futni egy jó állapotú 6gen VTI-vel/gyári VR6-al/haverom búgat hogy menjünk megint egyet (E36 328i 100e valós km-vel...)/egy gyári 16V GTI-vel is kéne menni azért hogy legyen viszonyítási alap.
hüm viszont érdekes hogy fent megtudtad fogni egy jól megcsinált 1,9-es moci azért fent is elég jól megy, mert az tény hogy én 150 felett már nem vagyok annyira virgonc (az az 4.-be...)
csak kell egy két lityis blokk ez így nem állapot
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11433 üzenetére
Jah, hát gyárkémény feeling. Szerintem annyira nem volt széttuningolva, nem ment annyira rosszul. 100 fölött már a súlyelőny annyira nem számít, ott nagyobb hátrány a gyengébb motor. Ez a II-es Golf meg nem tom hány kg lehetett, de biztosan sokkal könnyebb mint az enyém.
Motorerősítés alatt mit értesz? Turbosítás nem lesz?
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11434 üzenetére
130-140le 300-350nm azért nem rossz
830-1000kg közt mozognak.
konkrétan turbosításra most nincs pénzem, se keresetem (mert ugye ha már csinálom akkor nem +50le lesz és nem 2 hetes élettartammal)
az 500le-s szetthez a vas kb 400k és akkor még se turbo se semmi, motortartó bakok stb...
egyenlőre van itt egy kevés km-s blokkom gyári honolással, ha minden kötél szakad akkor szét szed hajtókarok legrammol, főtengely centíroz, ha nem akkor ugyan ez egy 2 lityis blokkal, lendkerék lekönnyít, kevlár kuplung, hüm mi van még, jah hát attól függ hogy mennyire tudom rávenni a gépműhelyest de HF portolás
vagy akad itthon egy pimpelt VR6-os motor meg egy rövid váltó hozzá, esetleg az (csak az tetvesül szét van már kopva)
ebből valószínű az első (azon belül is az 1,8-as terve fog megvalósulni), járatás után egy 4:2:1 leőmlő és egy 2 v 3 dobos rendszer 63-as csövezéssel, mert a szívó oldal már kilett bővítve most jön kipuf oldal, és ha tudok szerezni jó áron akkor egy pár vezérműtengely.
durván 160lojj és 180-90nyúlmókus meg ugye a ~900kg-s tömeg, kamu speeres váltó (tengellyel meg 170-175le és 200nm), egy hátránya lesz szarrá kell forgatni.
meg persze mindenhova új tömítések, csapágyak, gyűrűk stb...
blokkot vissza festeni gyári színére, az alu dolgokat gyöngyszóratni, stb..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #11437 üzenetére
ehh számomra már így is az, 4000 alatt nekem elég halott (jó majd 3lityis benzineshez vagyok szokva, azon belül is turbosokhoz, amik hasonló súlyban vannak)
egy jó 8 szelepes GTI-vel simán meglehet fogni indulásnál, igaz hogy onnantól már vége is
de hétköznapi autózásra nem való nekem ez a nyomaték szegénység, de azért szeretem amikor 6500-nél még nyomhatok egy kövére és akkor indul meg igazán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11439 üzenetére
legtöbb VW benzines ott van megtíltva
nekem 7300-nál, de 7200 felet picivel bőven ráérek elváltani, meg ha megtudom oldani akkor a tíltást is kikéne tolni 8k-ig, csak ehhez a hihetetlenül bonyolult "elektronikát" nyákszinten kéne átszabni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
!Overdose!
őstag
válasz VR6-Fan #11438 üzenetére
Ismerős. Ugye nekem 5700-as fordulaton van a nyomatékcsúcs és 7250-nél kezdődik a piros mező. Igaz elég nyomatékszegény a motor (140nm), de a nyomatékleadása elég barátságos, szinte egyenes az a görbe. [link]
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #11441 üzenetére
4600 nyomaték 5300 le, de most elvileg nekem feljebb van tolva az egész a másik szívósor illetve a más légszűrőház miatt, igen azt néztem cs-n hogy 1,6 de 14x nm az enyém meg 1,8 aztán 163-om (a kis sorral és légszűrőházzal mondjuk..)
[link] 2l-s 16V-jét találtam ez már egy modernebb befecskendezésű motor, nekem 3000-ig baromi alacsony és 3000-4600 közt emelkedik baromi meredeken, a le meg 4500 szinte függőleges.
legalább is a gyáriakon.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11444 üzenetére
Mehetne addig is, de inkább vigyáz a motorra az elektronyik.
Amúgy nálam is 6500-től redline, de 7100 körül (asszem, nem szoktam dadogtatni) vége a dalnak.VR6-Fan: addig forgatod majd, míg egyszer 170-nél kell a 3-ast kapcsolni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11443 üzenetére
én hál isten nem ,akkor a vezetési szokásaimat tekintve, most nem irogatnék neked
bátyám lévén viszont elég sokat ülök ilyenbe, amúgy közútra tökéletes az FWD 280-360le (ohne speer), csak elindulni ne akarjál meg M3-asokat gyalázni, illetve az új leon cupra-k/fr-ek rendszeres áldozatok neki.
tomcsi23:egyszer már sikerült kihuzatni picivel 160fölé igaz akkor téli kerék... viszont a VRT-nél tavaly elhatároztuk hogy megnézzük legalább 3.-ba megnézzük hogy meddig megy 174-nél jobbnak láttuk elváltani, mert még mindig nem tudjuk hogy hol van leszabályozva, mert csak forog húz és megy (mire jó egy malac passat hosszú váltó ha van erő )
rob210:nekem 7200-tól kezdődik a piros viszont most jön a digit km óra annál meg 6700-nál és 7000-nél vége, asszem sokat fog az pirosba járkálni, sajna 8000-eset nem tudtma szerezni, nagyon ritka dolog, viszont ez csak 7e ft-mbe fájt kötegestül kapcsolostúl benzin szintmérőstűl
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11448 üzenetére
én úgy vagyok vele, megy amég megy, a felújítás már így is kijár neki bőven, no meg nekem nem munkába járáshoz kell mindennapi használatra ez is egy szempont azért, szóval nincs akkora gond ha ki esik 1-2 napra a kocsi.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11449 üzenetére
NA a csere megvolt a nyüsszögés megszünt most örülünk.
Viszont kérdésem van.
A vezérlés tárcsáján átugrott egy fogat a szíj.
Minden jelen megy az autó csak fulladozott.
Ezt úgy oldottuk meg, hogy hozzáállítottuk a gyujtást.
Ez így tulajdonképpen rendben is van nem?Ebből nem lehet baj hiszen a vezérlés tengelye semmi más nem csinál.
Jól tudom.
És azzal hogy a gyujtást hozzá állítottuk azzal viszatettük az eredeti állapotba.
Menni megy hangja nincs szelepeknél nincs gond.Renault power