- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
tater volt a hangja alapján?
1,6 karbicsek 4 sebis váltó hát túl sokat semmien szinten ne várjál tőle, szerintem.
még annyi hogy a géptetőt+balos sárvédő találkozásánál van egy kis anomália.
szerintem az kasztni terén jobb állapotba lesz mint a GTI, de más világ.
az se rossz bolt ha jó az állapot, csak szerintem te nem olyat akarszén mindenképp utána néznék egy jó lakatosnak (és egy úttal már egy fényezőnek is), mert ha ilyen idős autóban gondolkozol akkor ez a kettővel előbb vagy utóbb közelebbi barátságba kell kerülnőd.
kasztni szinten azt az 1-est ha tényleg csak a taposó cserés meg 1-2 apró javítás akkor kb 300k-ból fénnyel, lakatolással meg alvázzal együtt, ami nem rossz, és egyből nem muszáj fényezni lakatolás után, csak akkor kétszer kell szét szedni...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10601 üzenetére
Ja. Csak nincs annyi lóvém,hogy egyből kikaszniztassam meg fényeztessem, vagy ha nem is mindent de valamit kéne kezdeni vele. Viszont májustól kell a kocsi feltétlenül.
Addig akkor meg kéne csináltatnom.Valahogy adja magát ez a G1...de tartok tőle,hogy beszopnám vele.
De ha megnézné egy szakember,akkor utána tudna bármit is mondani az ember, így csak találgatni lehet.A G2-nek a gazdája sztem 55-60 közötti fickó volt. A telót is lassan vette fel
Most nézd,én nem akarok vele 25 m-es csíkokat az aszfaltra firkálni
Mert ha 1.6 akkor az 1.6 és ott tudom,hogy nincs akkora teljesítmény.De ha Gti lenne akkor meg nagyon tudom,hogy az 1.8 GTi-vel meg sose fogok 8 liter alatti fogyival eljárni
Pont azért kéne kisebb motor kevesebb ló,hogy ne legyen kísértés sem.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
hát nem tudom most mennyit tudsz közvetlen a kocsira fordítani, de igazából ha az alja meg van (szvsz kiesni nem tudsz belőle, max a talpad alól tud elfogyni az anyag ), utána azért lehet használni egy kiadós alváz védőzés után (kell egy emelő drót kefe szemüveg, meg pár flakon alváz védő).
én azt a sanszot tényleg megadnám hogy egy szakival megnézetem vagy ha minden kötél szakad és nem horror ár akkor egy márka szervízbe átnézetni (Siófok), ott kapsz szépen egy hivatalós igazoló lapot, aminek fényében azért befolyásolható az a 200k-s ár.
annyira vész állapotban nem lehet az a 2-es, de az sem lesz jó/hibátlan ennyiért.
de hogy nem, egy idő után leszokik az ember a folyamatos nyomkodásról ahogy, az első leizzadós élménye megvolt hogy most beférek e egy bátor előzés miatt vagy nem...
no meg a pénz tényleg nagy úr, szóval az hamar letudja szabályozni a fogyasztást.
no meg mert 1800-2000 körül vígan ellehet járogatni azzal az össze állítással ami azért nem rossz fogyasztás szempontjából, ha nem kell pályáznod vele akkor országúton is 90-nél nagyon kellemesen fog fogyasztani.no meg ott van 10km-re, de tuti van rendes szaki arra, Depon egy kicsit kérdezz utána még ma, esetleg ha másik kocsit nézzel akkor is jól jöhet!
no meg CL vs GTI ?
jah gumi csíkot a 77'es 1,5Dénessel is lehet húzni, nem is akár hogy, tapsztalat, csak szar gumi meg egy jó láb kell
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
válasz Kickass #10587 üzenetére
kis kiegészítés mert mégse Perion van benne azzal ugyanis nem indult reggel, kiderült fater barter biznicelt csak nem jött be, gyorsan vissza az egész
lett bele 55 amperórás Jász-Akku, na ezért utálom ha nem vagyok ott mikor alkatrész van bele véve (itt megjegyezném h utálom a munkarendem )
2 év garis ha minden igaz, de ismeri valaki mégis mire számítsak? -
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10606 üzenetére
Hát most per pillanat úgy érzem,hogy ha a G1 -esre egy szaki azt mondaná ,hogy menthető, tuti azt hoznám el. Világ életben éltem-haltam a kocsikért és egy 1.8-as Golf az már mindig is érdekelt engem. Szóval ha len egy szaki aki, azt mondaná,hogy vedd meg majd megcsináljuk, simán elhoznám némi alku után a G1-est Fonyódról.
De egyelőre nem mondja ezt senki...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
Türelem rózsát terem szokták mondani!
sajnos azzonnal én se tudok minden követ megmozgatni.
de van némi esély azt a dél után emlegetett erre pazaroljad el szerintem, legalább lesz egy próba utad...
többit leírtam priviben, bővebben holnap tudok majd mit mondani..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10608 üzenetére
Munkám volt vele, de amit el kellett rá költeni az akár honnan számolom max 100.000.- volt.
No és most egész jól megy a kicsike.
A jó időt várom, hogy a váltót még kicseréljem aztán ennyi.
(megvéve már megvan cserélni meg én fogom.)
Minket ez még 4 évig ki fog szolgálni el ne kiabáljam.Szerintem ennyiért nem kaptam volna jobb autót.
350.000.- de így amit cserélni kellett az ki van cserélve.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10612 üzenetére
nekem valamivel több... de időben meg munkában rengetek!
de igazából arra hogy azt mondhassam hogy "kész" még min a vétel ár kétszeresét rá kell költenem, és talán ki se fizetnék az árát (itthon semmi kép), de hát nem is azért csinálgatom.
no meg nem számoltam a zenét se benne, no meg hogy 09-ben kb 8 garnitura felni volt a kocsin
lakatolásból meg nincs lehetetlen amég vannak jó szakik és acél lemez!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
m3tr0
senior tag
omg. semmi...
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
#89874944
törölt tag
-
m3tr0
senior tag
Azon gondolkodtam,hogy az eltüntetett kilincsekkel mit lehet kezdeni?
Vissza lehet azokat szerelni, vagy kell szerezni 2 új ajtót?
Vagy csak 2 kilincset meg a hozzátartozó zárat?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
attól függ hogy csinálták meg ha rendesen kivan heggesztve a zár része akkor bukó, ha csak pontozva és elgittelve akkor még esélyes, de ajtó csere valószínűbb.
de ahhoz, hogy megnézd mindenképpen le kell kaparni a gittet róla.
elvileg két kilincs meg két teljesen nyers jó ajtó fog kelleni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10623 üzenetére
Egyáltalán nem vagyok biztos benne,hogy nekem kell ez a G1 GTI...
Inkább lejjebb adom a teljesítményt aztán kettesből 1.6 benzin..oszt kalács.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10625 üzenetére
ja
cseréltessek 2 ajtót, meg kasztniztassam ki, meg a belsejével is kezdjek valamit, csináljak valamit a motorháztetővel, a kipufogóval, festessem telibe ha lenne 1 millám akkor oké.
de nincs se egy millám, se műhelyem, se szerelőismerősöm, se fényező és lakatos haverom.. sőt még mindig december havi fizetésem sincs...
szóval kb. annyira kell nekem ez a GTI mint egy köröm a farkam végére...
nem is autót kéne vennem, hanem biciklit...jaaa az már van.
ki van a faszom
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
A mindent, egyszerre kell megcsinálni?
B a motorháztetővel mi bajod, nekem tetszik
C egyet kell heggesztetni a kipufon, az legyen a legnagyobb gond.
D még mindig legalább azt az esélyt megadnám a kocsinak meg magamnak is hogy átnézetem, lassan feljön cimbim...
E ne légy depressziós
F el kell döntened ennyi pénzért veszel egy valamit használód ideig óráig, veszel valamit és neki állsz és meg tartod? (mindkettő járható út, csak kérdés melyikben több az öröm és a szívás, és melyiket akarod Te)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10627 üzenetére
A- használhatóság és vizualitás szempontjából minél előbb..
B- OMFG
C- ja...inkább flexelni kell rajta egy nagyot (Remus tuti nem maradna fennt)
D- mondjuk igen...ez igazE- mondani könnyű, csak a dolgok szarul állnak.
F- olyat szeretnék amit megtartok és megcsináltatom, de lehet nem feltétlenül egy 30 éves GTI-t kéne választani...mod: megyek CS-zek kicsit, szarrá lövök mindenkit...
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
A használhatóság, ne legyen ropi az autóm, az hogy foltos... én se rohanok a fényezésemmel most egyből fújatni, nem tetszik, de öszintén bevalva nincs most 400km egy fényezésre.
B tényleg tetszik...
C szerintem azon kívül más dob nincs rajta ergo veszel bele egy gyári középdobot (10e ha jól emlékszem) akkor jóval csöndesebb lesz javul a fogyasztás és szerintem a lyukat is kiküszübölted.
D na ugye
E 2 hónapja nem vezetem a kocsim, szerinted? ettől elvonatkoztatva van komolyabb lelki és egészségügyi problémám is szóval ez egy sokad rangú dolog részemről, de még is megpróbálok mindenhez pozítivan hozzá állni, mert úgy könnyebb valamivel
F nem a 30évvel van a gond, a fehér is kb olyan idős, hanem az állapottal, meg hogy mennyi időt/munkát/pénzt akarsz belefeccölni az "álmaidba"ennyi le kell vezetni a feszültséget
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Sziasztok vacilálók.
Én szerintem azt az I-es golfot felejtsd el, hiába szugerál vele VR6 le kell vonni a konzekvenciákat.
Drága a felújjítása.
Mindig lesz rajta mit csinálni.De a lényeg egy "újabb" II-essel jobban jársz a kasznija nincs úgy ki a motorja ugyan úgy felújjítható. Fejletebb némileg mint az egyesé.
Több alkatrész van hozzá. (megnéztem)Szóval szerintem ne egyesbe gondolkodj.
Bár én továbbra is csak tanácsolok rábeszélni semmire nem foglakRenault power
-
m3tr0
senior tag
válasz rob210 #10630 üzenetére
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...köszi
Ha nem lenne már most is ennyi gond vele,egyáltalán az,hogy valaki megnézze akkor pozitívabban állnék hozzá.Az a baj,hogy nagyon szeretnék GTI-t, csak egyelőre nincs meg hozzá a keret és most ez az említett példány hiába van itt...egyszerűen nem vágom,hogy mi a csöcs legyen vele.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10630 üzenetére
igazából kasztnihoz, (aljához, tipikus rohadási pontokhoz) lehet kapni mindent, voltam ma megkérdezni, mert még vagy két kocsihoz kell 1-2 héten belül motyó )
kettesben a technika annyival modernebb motor ügyben hogy van digifant (elektromos befecsi) és mono-jettronic (ami kell a kutyának mert egy szar..), de digifantosítani pl egy K-jetes motort azért nem egy bonyolult fele adat.
a többi dologban a kettes csak face liftként fogható fel, a kényelmet és az extrákat nővelték nagyban a kettesel illetve a méretet.
annál az egyesnél konkrétan a kasztni döntő pont, mert az egyben költséges projekt lehet, a többit lehet apránként.
annyira azért nem is szugerálóm, leírtam hogy mit kell leginkább mérlegre tenni és minek a függvényében
m3tr0:van olyan ismerősőm aki több éve keres kocsit, és évente jó párszor lyukra fut, ez most egy ilyen státusz, ahol keresed a szakikat, meg építgeted ki a kocsihoz a baráti köröd, ez is ezzel jár, meg az hogy hetente egyszer tuti alkatrészt fogsz keresni a kocsihoz...
de ez bármilyen olyan használt autóval így van amit az ember nem csak használati cikknek vesz.ezeket a dolgokat kell inkább felmérni mint hogy most fekete e a géptető vagy sem, az ezekhez a hosszú távú dolgokhoz képest nem annyira mérvadó.
sajnos nem olyan körülményke közt él azon társadalmi réteg jelentős része akik élvezik az autókat, hogy megvesz egy kocsit, betolja egy céghez és két hónap és egy vastag számla után belül az "új autójába".
másik véglet keresel egy aránylag fiatal szuzit és használod.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Na holnap gyujtáskábeleket kell cserélnem.
Kikeményedtek a nagy hidegben és ma már csak 3 hengerrel indultam aztán amikor bemelegedett megjött a 4.-ik henger is.Renault power
-
tomcsi23
veterán
Na most aztán lehet havat túrni, még magasabb lökössel is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #10638 üzenetére
Mintha kicsit csillapodott volna, de még esik szépen.
Szűz hóban érezhetően jobban tapad, mint a már kicsit letaposotton. Lehet élvezkedni azért. Bár néha már tényleg túrja maga előtt, mert van vagy 20-25 centi.
Volt egy nyárigumis próbálkozó, hát kiállni se tudott, hiába lapátolta el. Hólánccal már volt esélye.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dragonfx
veterán
sziasztok!
az egr szelepnek mi a rendes neve?
azonos a pillangószeleppel?
csajom cordobájához kéne alapjárati motor 2001es 1.6os.hol keressek milyne alkatrészek közt?motoralkatrész?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #10642 üzenetére
75.
jaja azt mondták neki pillangószelep7?? fojtószelepbe valami kábel el avn törve....
vagy valami kapcsolatban van ez az alapjárati motoral?
vagy lambdaszonda??
az olcsóbb mulatság mint nekem a bmw.hez...
rá kéne kötni gépre de az csak valami kábelszakadást ír ki...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #10643 üzenetére
1.:honnan tudjam mit mondtak a barátnődnek?
2.:a diagnosztika nem így működik hogy te mondasz 4 dolgot és ezek közül valaki megmondja a frankot.kábelszakadás az leginkább a lambdaszondára lehet jellemző, mert a többihez nem igazán kapcsolodik méteres tyúk bél
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Hát gyerekek ma nagyon megdícsértem a kis verdát miután elégedetten tettem meg a távot vele ilyen f.sza körülmények között is.
Ahol a kedves szomszédok elénk lapátolták a havat ott sz.ptam egy kicsit ott ki kellett tolni a kocsit.
De amúgy mindenhol simán elmentem vele.
Pedig jaj de sok nyáron feszítő terepjárós is bajban volt.
Én meg feszítettem a kis öregben és szépen tempósan mindenhol eljöttem vele.
De az biztos, hogy rengeteg őrült van az autakon.
No és nem mellékesen oda kell figyelni nagyon.Volt egy bmw-s azon szét röhögtem magam.
El akart indulni de, mondjuk, hogy miért nem tette 2-esbe azt nem tudom.
Csak úgy tolta ki a seggét de sehova nem ment.
Legalább 3-4000 környékén lehetett már a motor 8bögött mint a barom) és egy helyben állt csak a segge citált
Aztán mire hazaértem már nem volt ott, de ellapátolta a havat szóval segítséggel élő voltEnnyit a téli élményeimről mára.
Renault power
-
dragonfx
veterán
válasz rob210 #10645 üzenetére
ez mindig így szokott lenni.attól függően én nem akadtam el.jó a majdnem ott volt 3-4x.de mégse.tudni kell kuplungolni meg gázt adni. én 1esbe max tényleg megmozdítom csak au tót ilyenkor másképp tuti elássa magát.2esbe rakom és ráengedem már indul is el valamerrekorrigálás után lehet rendesen haladni.3asba rakom ott is kicsit megindulni de az már nem számottevő.fékezni meg 2x annyival előbb kell ennyi.
én azokon röhögök akik uj vagy újfajta 4-5-6....stb milliós autókkal ott szívnak elakadva, pláne elsőkerekessel elakadni nagyobb szégyen is.láttam belőlük párat tegnap.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014