-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz tibi666 #7848 üzenetére
Olyanból kézi az érdekes lesz, "kettőfeles"-ből csak automatát láttam eddig, Amúgy meg ha kiránduló autó lesz, akkor mindenképpen A6 Allroad Quattro az optimális választás, és a 180le-s motornak szerintem van akkora teljesítménye, hogy azt a bódét mindenhol elviszi, és országúton, autópályán is lehet vele haladni.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz tibi666 #7850 üzenetére
Ki mondta, hogy dagonyázni?? A szar magyar utakra, továbbá ha az ember síelni megy, és hóba kell menni a hegyekben, szerintem nagyon fasza ha inkább Allroad és nem nem sima. Anyámnak is Altea Freetrack van, és sokszor jól jön, hogy magas, igazi magyar utakra való kocsi. Én mindenképpen erősen megfontolnám az Allroadot, és úgy gondolom, hogy a hátsókerekes kacatok felejtősek síelni menni, azzal sokkal könnyebben elakadsz a hóban, mint quattroval.
Artengo TR 990 Pro
-
rob210
nagyúr
válasz tibi666 #7874 üzenetére
Azért azt nekem ne akard beadni, hogy hóban te elmentél olyan helyen a hátsókerekes autóddal ahol az elsőkerekes elakadt.
Ez még viccnek is rossz.
Annyi előnye van csak a mercinek, hogy dög nehéz, de ha az elkezdi tolni a seggét akkor ott meg is lehet ásni neki a halógödröt.
Sok bmw-t láttam én már vészvillógóval az út szélén.
Amikor az elsőkerekes kicsi szekér vígan fűtötte az utasteret és kacsintott neki egyet.
Renault power
-
gamerkiller
senior tag
válasz tibi666 #7884 üzenetére
Van ám olyan helyzet, hogy muszáj autózni.. Mert aki autóval jár dolgozni azt mit tesz?
Mellesleg semmi baj nincs a jó nyári gumikkal télen.. Nem kell állatul közlekedni!
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
rootkiller
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7908 üzenetére
a mindenhol elmegy kategoria számomra a lada niva, ill inkább az UAZ-GAZ és társai
anno a 80-as években egy audis mokus nyilatkozta hogy a BMW, Merci próbálkozik minden féle diffuzorokkal, mi jöttünk a quattro hajtással és a turboval és győztünk
nem kell attól félni, csak vannak olyanok akik gázzal szeretnek bemenni a kanyarokba és azzal is akarnak kijönni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7910 üzenetére
azért had tudjam már mire gondolok ([link])
a quattro rendszert és a turbot az audi először a versenysportban használta és majd onnan került át az utcai gépekben (álá S1 illetve ququattro)
a G mercinek nincs is audi megfelelője, mivel az azért elég nehezen nevezhető utcai autónak megnézem hogy egy 30-as éveiben járó enyhén kokxolt és előrehaladott kopaszodásban szenvedő úriember mikor választaná egy ML helyet, annak meg ott a Q7...
miért az UAZ sima 4 kerekes autó ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7916 üzenetére
te pedáloztál annyira az RWD-vel...
de rendes 4X4 hajtás nincs a mercibe, már mint abba ami nem telepjáró, jól gondolom ugye?...
bár tudom nem is kell mert az RWD (vagy az FWD) mindenre jó, télen is csak kicsit tolja a seggét, de mindenhol elmegy oké köszi!
rootkiller:nem is volt agyon tekergetve az a V8-as... a gyári is 250le-s volt emlékeim szerint.
akkor is IMSA GTO vagy trans AM: 2,1l/R5/800le és az a hang...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz tibi666 #7908 üzenetére
Nem értem, hogy a nagy dögökbe, mint az S600 6.3 Biturbo S, ami , Brabus tuninggal 730le/1100nm és megy annyit, mint a 4.8 V8 gyárilag 500le Porsche Panamera Turbo, az ilyenekbe miért nem raknak összkereket? 500le+ alá RWD? Gumit akarnak égetni? Vagy hátsókerékre állni?? Röhej, vagy ahogy Degesz barátom mondaná: Tiszta szégyen. Egy kis víz, és lehet kilincsel előre haladni
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7920 üzenetére
ez azért tetszett, elhiszem hogy nem megy rosszul az olaj kályha!
de talán még az én fos FWD 23 éves 139le-s (maradjunk a gyári értéknél..) szarom is meg evett volna nem csak a 330XD
jah azért durva lett volna ha egy 1,4-es kocsi megelőz (TSI seat)
rootkiller:azért csak ésszel, az S600-asba nem rossz technika van azért
de az biztos hogy ESP (vagy passz ahogy a mercinél hívják), használhatatlan lenne.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #7925 üzenetére
hány kiló is a merga? 1600 körül tuti van.
én meg megelégszem menetkészen 930-al.
gyári speer difi és egyéb apróságok...
abban viszont teljesen egyet értek hogy a Tied konfortosabb.
más a két autó az biztos.
azért az 1 collal szélesebb felninek nem csak az lenne az előnye hogy szerintem jobban néz ki
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz tibi666 #8480 üzenetére
Egy ismerős ML 320 CDI mercijével volt szerencsém nemrég utazni egy rövidebb úton.Meglepő volt.Benyomta a tempomatot 100km/h-ra ott 7.ben 1200at forgott a motor.1400ford/perctől 510nm áll a sofőr rendelkezésére, 1200nál görbe szerint 480Nm-t tud a motor.100nál pillanatnyi fogyasztás 5,2liter!Mindez egy hatalmas, böszme nehéz üresen is több mint 2tonnás luxusterepesben.Beszarás.Ha kicsit megszaladna biztosan valami hasonlót vennék.Geci kényelmes volt.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz tibi666 #9056 üzenetére
Csatlakozom, szerintem gagyi a por-se felirat
Nézegettem már másik Golfokon is kiállításokon és hasonló rendezvényeken.
A VW az VW nem porsche.De ha neked ez tetszik akko tedd meg.
Bár egy BBS agyon (kupakon) nem tudom mit kéne szégyelni, hogy lecseréld.A képpel kapcsolatban szerintem sok a fekete a csavarokkal jobban jársz.
Összhangban újra csak azt tudom mondani nem menne a szürke sárkányodhoz.
De hát izlések és pofonok.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9056 üzenetére
miért lenne gagyi?
bár nem tudom ha már porkhe közép akkor olyan kéne ami rendesen ki van festve, nem polir.
ilyen betéten gondolkodok még
na igen így tényleg nagyon állat (am azért furcsák a lökik, mert az egész kocsi levolt börözve.)
aprópó milyen volt a Madonna koncert, hol álltatok?
rob210:hát Uram hogy őszinte legyek nem tudom, azét kérdeztelek meg titeket is, hétfön megjön a gyöngy szórásból a felni és kerítek rá egy fél colos peremet meg 30 csavart és össze kapatok egyet, aztán kiderül majd, vagy az is lehet hogy egy króm-egy horganyozott csavar lesz
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9063 üzenetére
ennek ellenére tetszik. igazából két dolog tart vissza az ára, meg az hogy túl gyári hozzá a kocsi, na majd ha V6 lesz vagy turbos... bár akkor meg motorsportos badge-kra fogok hajtani
áhh én életem talán eddigi legjobb 1km-s sprintjét futottam
kifutó, pont azzal szembe attól kb 3-4m (5. sor talán)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9590 üzenetére
Én nem találtam.
Jó lenne találnom egy független Audi 3.0TDi tulajt, aki elmondaná a hibákat. Mert az a lista elborzaszt. Ennyit költeni csak a motorra. 528i -nél az életben nem kellett költeni a motorra, viszont a többi összetevő vitte a zsét.
A4 -ekkel kapcsolatban, az egyik rossz tényező a klíma, ami gyakorta bemondja az unalmast. A 3.0TDi motorok egyik gyengesége/gyári hibája a kerámia izzógyertyák. Azok cseréje fémre elég költséges dolog. Erre találtam példát is sajnos, pedig elsőre hihetetlen volt.
Más hibáról nem tudok, még...Érdekes ürge... A6 nem olyan rossz pedig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9679 üzenetére
Ezek inkább céges utak, ott van a cég, aminek jogutódja vagyunk. Krakkó amúgy gyönyörű város, én imádom. Imádok túrázni ott az erdőkben, szép patakok, eszméletlen jó levegő, talajból méterenként előtörő források, óriási hangyavárak.
Varsót annyira nem szeretem, de ahhoz már közel van az Északi tenger, és Gdansk, ami nagyon szép város. Egyik legnagyobb kikötő, érdemes megnézni. Meg arra felé olcsó a füstölt lazac, frissen. Nekem meg az a kedvencem.Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9684 üzenetére
essőben nem tök mindegy milyen gumit teszel fel egy ilyen autóra?
de az SP9000 dznlup-ot is 80-nál verő fényes napsűtésben 2-es padlon letudod vele füstöltetni (tényleg elkezd szépen füstölni a gumi), ergo slickkel tudna betapadni rendesen.
az meg utcára nem engedélyezett, és a váltó se bírná...
mire érted hogy falábú ? nálad vagy nálam vagy a szomszéd Pistinél betapadna ?
a probléma az hogy 2000 körül már légköri felett tölt a turbo 3000-nál már csúcs nyomással, ezzel szerintem nem tudsz mit csinálni, max egy speer-el lehetne javítani a helyzeten.
jah amúgy nem vr6, hanem vrt picit más
kár szegény 1-esért, de aki hülye haljon meg
BMW001:nem, four motion (1:1-be van lenyulva a porsche-tól), gazdaságosabb mint a torsen, mert csak akkor hajt amikor kell és a 4 kerék közt dinamikusan osztja el a vonó erőt.tomcsi:hát dragon mire menne vele, nem mi beszéltünk anno hogy egyszer kéne menni egyet ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9686 üzenetére
látom nem érted, eleve 4. 5. kivételével le se lehet padlózni mert csak kaparni kezd.
hiába nyomod neki lábujj hegyed ahogy meg van a csúcs nyomás kapar.
gondolom nem ültél még igazán nyers, igazán könnyű, és erős autóban ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9688 üzenetére
arról hogy Te még nem ültél/vezetél ilyen szintű autót nem jelenti azt hogy nincs
miért szerinted a Te mostani chipes dizeled milyen lenne kipörgés gátló nélkül mondjak ha 1-esben durvábban szeretnél el indulni?
nem az tud vezetni aki egy agyon kumpjuterezet autóval betud venni egy kanyart 160-al úgy hogy ki is jön belőle, hanem az aki a sok kütyü nélkül megcsinálja ezt, ha nincs igazam cáfoljatok meg!
DeadMeat:áhh azért 1-ben 3000-ig használható
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9691 üzenetére
remélem kezded már érteni, és ez a kocsi mind súlyban mint teljesítményben "picit" erősebb mint a tied, no meg 3000-8000+-ig halad
ezt se kell padlózgatni elég csak meg várni még megjön az 1baros turbo nyomás.
itt is ha ésszel van startolás semennyire meg ha elvált 3000-nél az ember mielőtt felépülne a turbo nyomás, kuplungot rárugni meg esélytelen, kétszer kipróbáltuk (két gumival) nem indult el a kocsi csak állt egy helyben, ha elveszed egy pillanatra a gázt és utána nagyon óvatosan nyomod neki akkor megmozdul...
egyszer ha esetleg lesz lehetőséged egy mk1-es escort RS-t vezetni akkor ne hagyd ki, nem nagy cucc 800kg 1,6 turbo 160lo-vel speer diifivel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9693 üzenetére
hát az itteni "team" tudása kicsit mélyebbre terjed
ezt bizonyítja a két idén épült autó is.
nekünk is tervbe volt csak jött a válság, pedig milyen jó lett volna 450-500le-s VRT/1200kg/4X4/G2-es bodé.
elég csúnyán lehetett volna vele viccelődni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #9688 üzenetére
ennyi
nekem mondjátok hoyg elfogult vagyoka bmw.kkel szemben a topikban...hát itt visszaolvasva 50 hsz.t annyi meseország álombirodalomban hsz. van hogy az hihetetlen.ennyit az elfogultságról meg pénzlapátolásról.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DeadMeat
veterán
válasz tibi666 #9745 üzenetére
Én pl marhára nem bírom a házi páleszt,2 feles,és kész vagyok.A szomszéd ivott 2 pohárkával,mer ő még vezetni akart az este,a maradékon ketten osztoztunk haverral,a szomszéd meg szorgosan öntözgette,aztán előkerültek a sörök.Nesze neked kerékcsere
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9784 üzenetére
Mi a gond a Passat -tal? Motorja annyira nem rossz, bár tény erősebb motorok vannak ebben a szegmensben. De abszolút fullos, szép bőrbelső, és tényleg van benne minden ínycsiklandó dolog.
Nekem se jön be az auto váltó, de a DSG -ről sok jót mondanak. Diesel autót amúgy is csak automatával vennék, márpedig most azokat nézek. A triptroniccal az volt a baj, hogy bizony elég lassan reagál, és elgondolkozik még S üzemmódban is. Manuállal gyorsabban megcsinálom a visszaváltást....Jah, és felfelé is elég lassúnak tűnt nekem, bár lehet az a probléma, hogy manuálhoz vagyok szokva, amivel olyan sebességgel kapcsolgatok, amilyennel csak akarok.
A quattro Audi meg csak automatával van, ritka a manuál. És ha manuálos, akkor általában null felszerelt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...