-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7227 üzenetére
Kicsit régebbi konstrukció ám a Colt, mint a Fabia.
Te 16 évesen tényleg csak szerelmes lehetsz az Ibizába és nem is kell más.
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7232 üzenetére
De csak óvatosan, kezdő jogsival nem feltétlen lesz majd szerencsés egy ilyen erős, könnyű autó.
-
tibi666
senior tag
sziasztok!
az előző generációs audi a6 quattrokkal mik a tapasztalatok?
gyors keresést végeztem a használtautón.
kombi autó kell, hátsó, vagy összkerékhajtással. egy barátomnak, nem nekem.
a bmw-nek az 530d-jéről lebeszéltek. a mercedes w210 270cdi szvsz túl van árazva, annyit nem ér (pedig nekem is ilyen van, elfogult is lehetnék, de tényleg sokat kérnek érte), a 290td gyenge, 300td-ből pedig alig van.
a benzines kínálat gyér.bevillant, hogy lehetne a6 quattro.
szóval amiket találtam, 2.5 tdi kombi quattrok, 2-2.3 millió között dögivel. találtam 150 és 180 lovasat is egyaránt. erősebb kéne, kiránduló autó lesz, 4 emberrel, sok csomaggal. bár a 150 sem elvethető, ha abból lenne szép. kézi váltós lehetőleg.szóval mik a tapasztalatok? mennyire megbízhatók? motorikusan? fenntartási költségek? quattro rendszer?
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7849 üzenetére
egy csomó kéziset láttam a használtautón.
nem feltétlenül kell ám allroad, szerintem túljátszott ez a műanyagozás, nem dagonyázni kell, hanem hosszútávú utakra (görögország, vagy síelés franciaországban)
ha audi, akkor quattro, ebben viszont megegyeztünk a barátommal, megfontolja ezt is.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7856 üzenetére
hátsókerekes kacat... ez vicces.
mikor síelni mentünk tavaly, akkor az én hátsókerekes, traktor mercedesemmel mentünk.
az elsőkerekes autókat nem győztem kerülgetni, mikor ők pakolták fel a hóláncot, az én kacatom simán felmászott. picit tolta a fenekét jobbra-balra, de felértünk lazán. és végig uralható volt az autó. ennyit erről.amúgy úgy néz ki, hogy mercedes lesz belőle. találtunk egy szép w210 290td-t. ha élőben is jó, akkor megveszi. pedig hátsókerekes kacat. és a barátom több mint 2 millió km-t vezetett már le életében. mégis a hátsókerekes kacatokra esküszik, ellentétben veled, akinek még jogosítványa sincs.
szóval, ha esetleg mégis a6 lesz, ami csak akkor lehet, ha nem találunk épképzláb mercit, vagy bmw-t, akkor sem lesz allroad. megnéztük együtt őket és szerinte kifejezetten visszataszítóak ezek a műanyag elemek rajta.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
nem kell elhinned, nekem attól nem lesz jobb, vagy rosszabb, hogy mit gondolsz az autómról. nem feltétlenül akadtak el, hanem tették fel a hóláncot. azt, hogy az elsőkerekes biztonságosabb, meg uralhatóbb, a gyártók sugallják az embereknek, hogy letolják a torkukon a költségcsökkentési célból készített hajtást. tökig pakolva, 4 emberrel, sok súllyal a hátsó tengelyen, hátsót riszálva, de felmentünk. az elsőkerekesek hóláncoztak. ez van.
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7883 üzenetére
nem muszáj ám autózni, ha 4 gumira nincsen pénzed.
ha télen egy nyárigumis belém jönne, letépném a fejét. -
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7885 üzenetére
nincs a fenét.
ha annyit nem bírsz összeszedni, hogy saját és mások anyagi, valami testi épségéért vegyél négy téligumit, ráadásul a fábiára virsli kerék kell, akkor talán el kell gondolkoznod, hogy valamit rosszul csinálsz.rootkiller: audiból is csak quattrot néztünk. bmw-ből csak 530d-ket találtunk, de azt a motort annyira nem dícsérik, mercedesből sem nagyon láttunk jókat, úgyhogy picit bővítettünk. de most találtunk egy szép mercit, valószínűleg az lesz a befutó. a kétütemű trabant amúgy jó terepjáró, ez halál komoly.
én nem félek a hátsókerekes autóban télen. ismerem a képességeit, megbízok benne és simán elmegyek télen síelni vele. zárjuk ezt le szerintem, a vw-sek között hiába terjesztem a hátsókerékhajtás előnyeit.
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7891 üzenetére
engem nem érdekel, míg csak a fának mész, de ha nekem jössz télen nyárival, vagy nyáron télivel, azt nem fogod megköszönni. de most halál komolyan, vesz valaki mondjuk 1-2 millióért egy autót és sajnálja azt a 100 ezer forintot 4 gumira. ok ezek nem csúcs téligumik, meg csak kis méretben vannak ennyiért, de könyörgöm gondolkozzunk már.
amúgy eltaláltad. csak mercis.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7894 üzenetére
lélekben még az vagyok, vagy legalábbis az szeretnék lenni. a külső ízlés kérdése.
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #7909 üzenetére
diffúzor... az kicsit másra való. inkább a differenciálzárakra gondolsz.
a g osztályt nem kell félteni, nem véletlen, hogy hadseregek is rendelik, ellentétben a quattro audikkal. és 30 éve azonos alapra épül, annyira jó. terepjárókról beszéltem, nem sima 4kerekes autókról.hétköznapi használatra meg annyira mindegy, hogy quattro, xdrive, vagy 4matic, hamarabb lesz a gumi a határ, mint a hajtás.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #7915 üzenetére
mit írtam? hogy az átlagnak tök mindegy, hogy quattro, xdrive, vagy 4matic. a gumik képességei hamarabb fogynak el, mint a hajtásé. akinek meg több kell, annak van a mercinél. mert te írtad, hogy jössz áldani a 4x4-et a mercisek közé. azért írtam, hogy van a mercinek is kommersz, meg durva awd-je is. szóval ennyit erről.
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7919 üzenetére
sosem hasonlítottam a 4x4-et a hátsóhoz. csak a hátsót az elsőhöz. nyilván egy 4x4-es jobb olyan körülmények között, ezt elismerem.
nem ismerem amúgy a 4matic felépítését, de nem lehet rossz.
de mondom, hagyjuk, már csak kiforgatjátok a szavaim. integra szólását idézném: kurva jó kocsi, vedd meg! minden vw konszernes, elsőkerekes autóra értem ezt, szigorúan nyárigumival.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #7923 üzenetére
az enyém 200 lovas, chippelve van és dízel. nem ennél meg.
különösebben nem izgat azért, egyre kevésbé utasítom rendre az ilyen 20 év körüli faszasrácokat, ha akarnak, hadd menjenek, az én autóm 200-nál is halk, nem zörög benne semmi, full bőr és 1000km után is fitten szállok ki belőle. fontosabb, minthogy 2 centivel szélebbre toljam a kerekeim, mert attól menőbben néz ki. majd kinövitek. a korral jár. én is ilyen voltam. csak nekem nem volt saját kocsim, amin így dolgozhattam volna. -
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7924 üzenetére
w210 e270 cdi, navi, bőr, fullos, csak az automata váltó nincs benne, meg a 4 kerék hajtás.
chippelve 200 lóval.lecseréltem egy w204 c320 cdi-re, azt meg ellopták, még szerencse, hogy nem adtam el a w210est egyből. most marad még jó ideig ez. az a 13 millió forint kár nem hiányzott így lakásvásárlás után. az szerényebben felszerelt volt.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7927 üzenetére
majd kinövöd te is. pont olyan buta összehasonlítás lenne egy könnyebb és erősebb autót összehasonlítani az enyémmel, mint amilyen butaság volt az előző fwd vs rwd vitában olyan kijelentéseket nekem tulajdonítani, amiket sosem tettem meg.
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7928 üzenetére
a w210 nem kupé.
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7933 üzenetére
bocsi, nem vettem észre a nem szót előtte.
elverne, ez van.1700 kiló a merci.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8460 üzenetére
nekem ma az útitársam 170nél pampogott. egy a-klasse mercivel keménykedett egy zsidó rabbi, gondoltam letolom.
pályán néha a 190-200-ba is belekóstoltunk, ott nem szólt semmit. de ez a raccsingolás nem jött be neki. pedig 4sávos, nyílegyenes volt, 110es korlátozással, forgalom nuku. az nem tetszett neki, hogy jött a körforgalom, én voltam a külsőben, a rabbi a belsőben, én meg addig nem voltam hajlandó fékezni, míg a kis mercivel nem fékezett. egész jól bírta, gondolom nem a legkisebb alapmotor volt benne. de én voltam helyzeti előnyben, nagyobb tempó, nem nekem kellett sávot váltanom a körforgalomhoz, szóval tudtam, hogy hamarabb fog fékezni. abszolút nem volt veszélyes, nem is kellett nagyon pedált taposnom. de utána fel akart pofozni a jobb egyben a hölgyike.
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #8484 üzenetére
gl500, ne aprózzuk el.
mondjuk annak szerintem a fogyasztásmérője 10 liter alatt nem is mutat.na, majd télen megveszem a cls-t, aztán beszámolok a fogyasztásról. csak kérdés, hogy használt cls 500, vagy új 320cdi.
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #8487 üzenetére
nekem annyira nem egyértelmű, mert az 500-as az 500-as.
most egy w210 e270 cdi van, fullos, csak 4matic, meg automataváltó nincs benne. egyébként bőr, navi, tv, amit el tudsz képzelni. tavasszal le akartam cserélni, vettem egy új c320 cdi-t, de ellopták 1500km után.
de télen újra belevágok, és most nem elégszem meg a c-klasseval, hanem megveszem álmaim egyik autóját, a cls-t.
-
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #9060 üzenetére
mert golf 2 gti-d van, és nem porsched. ráadásul egy szép állapotú darab, szerintem ilyen apróságokkal ne ronts rajta, jó a bbs közép.
én se veszek rolls royce felniket, de még felnikupakokat se az autómra.a madonna koncert jó volt, eleinte a silver szektor elején álltunk, de fél 10 körül rosszul lett a barátnőm a nagy tömegben, úgyhogy kimentünk levegőzni, utána meg nem mentünk annyira vissza. ő úgyis csak a kivetítőt látta, mert alacsony (kivéve mikor felemeltem ), én meg láttam mindent, mert magas vagyok. nagy élmény volt. és ti merre voltatok?
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #9583 üzenetére
lomha dög lesz az 528i után.
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #9599 üzenetére
viszont azt elfelejted, hogy a taxisok vigyáznak az autójukra, munkaeszköz. és abban is biztos lehetsz, hogy a céges verdák is megkapták a szükséges karbantartást. csak sajnos utóbbiaknak kinyomták a szemét is, mert az alkalmazottak szarnak rá.
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #9692 üzenetére
nagyon hosszútávú terveim között szerepel egyébként egy játszós autó építése.
de most egyelőre egy öreg rom van a garázsomban, és sok alkatrész. azt sem tudom, hogy mikor fogom tudni elkezdeni. nemrég bevásároltam, de elképzelhető, hogy még évekig ott fog állni, mielőtt nekikezdek. addig az autószerelési ismereteimen fejlesztenem kell, mert most kb olajat tudok cserélni, meg szűrőket. -
tibi666
senior tag
egyébként ha már itt mindenféle turbós autókról beszélünk, én azt imádom, mikor nem tölt a turbó. mármint nem a lomhaságot, hanem azt, amikor lepadlózom, lassan elkezd emelkedni a fordulatszám, majd mikor felépül a nyomás, akkor elszabadul a pokol.
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #9783 üzenetére
évjárat-rendszám páros nem stimmel.
azért ennyire nem kéne engedni az igényekből, hogy egy passzát is jó legyen.nem rossz az a tiptronic, a lábaddal tudod kontrollálni, hogy miként váltson. csak egy kicsit kell tanulni, aztán hozzászokik a stílusodhoz. az automata nem azért automata, mert kitalálja a gondolataid, hanem csak elvégzi helyetted a váltást. kuplungolni és finoman váltani is meg kellett tanulni, nem? az automatát is meg kell. csak sokkal kevesebb időbe telik.
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #9783 üzenetére
a bmw váltója az e39-ben kétféle. vagy zf, az jó német cucc, vagy gm. gm-et pakoltak az összes dízelbe (talán az 525tds-be nem, de az újabbakba, 30d-be, 25d-be biztosanI). na az azért annyira nem jó. tanul, szépen vált, de könnyen elnyírja a nagy nyomaték, ha chippelve van.