Új hozzászólás Aktív témák

  • Remekelek28

    őstag

    lassan 2 hete inditottam egy sérült termék miatt disputet,az eladó nem válaszolt 7 nap után claim ,akkor se válaszolt,de most ilyet látok a claimon belül a case historynál.
    The seller has been asked to respond by Apr 3, 2017. Once we receive the information, we'll continue our review of this case.
    Mar 31, 2017 - PayPal: Email sent to seller
    Mar 24, 2017 - PayPal: Email sent to seller
    Mar 24, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
    Mar 24, 2017 - Buyer: Dispute escalated to claim
    Mar 18, 2017 - PayPal: Email sent to seller
    Mar 18, 2017 - PayPal: Email sent to buyer
    Mar 24, 2017 - Buyer: Dispute filed
    Mar 18, 2017 - Buyer: Dispute filed

    Magyarul az eladó kért vizsgálatot ami holnap lesz? Tőlem még amugy semmilyen igazoló képet,semmit nem kért se a paypal,se az eladó..Valamit kell most tennem?

Új hozzászólás Aktív témák