Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • esicyhun

    tag

    válasz torma1981 #50534 üzenetére

    Sajnos van abban realitás, amit a kolléga írt. Én is dolgoztam mobilszervizben. Ott úgy történt mondjuk a kijelző csere, hogy az adott partnercég megvette az alkatrész kijelzőt/vagy csak bizományiban kapta. A kijelző csere jogosságáról a helyi szerviz döntött, majd a csere után (ekkor az ügyfél már boldogan használta újra a telefont) a rossz kijelzőt vissza kellett küldeni a gyártónak. Ez bevizsgálta a kijelzőt, és ha nem találta jogosnak a cseét, nem fizette ki az alkatrész árát (bizomány esetén pedig kiszámlázta a helyi szerviznek), plusz nem járt jutalék sem a javításért. Ezt csak azért írtam le, hogy ez sok helyen így működik, az hogy az LG még nem így kezeli a dolgokat, maga a csoda. Én is remélem, hogy így marad, nekem is LG Oled-em van (C8). Csak ne vegyétek már ezt a dolgot alapnak.....Egy tollvonásba kerül az eddigi gyakorlat megváltoztatása.

Új hozzászólás Aktív témák