Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
esicyhun
tag
válasz torma1981 #50534 üzenetére
Sajnos van abban realitás, amit a kolléga írt. Én is dolgoztam mobilszervizben. Ott úgy történt mondjuk a kijelző csere, hogy az adott partnercég megvette az alkatrész kijelzőt/vagy csak bizományiban kapta. A kijelző csere jogosságáról a helyi szerviz döntött, majd a csere után (ekkor az ügyfél már boldogan használta újra a telefont) a rossz kijelzőt vissza kellett küldeni a gyártónak. Ez bevizsgálta a kijelzőt, és ha nem találta jogosnak a cseét, nem fizette ki az alkatrész árát (bizomány esetén pedig kiszámlázta a helyi szerviznek), plusz nem járt jutalék sem a javításért. Ezt csak azért írtam le, hogy ez sok helyen így működik, az hogy az LG még nem így kezeli a dolgokat, maga a csoda. Én is remélem, hogy így marad, nekem is LG Oled-em van (C8). Csak ne vegyétek már ezt a dolgot alapnak.....Egy tollvonásba kerül az eddigi gyakorlat megváltoztatása.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Androidos tablet topic
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- BestBuy topik
- Hardcore café
- CPU léghűtés kibeszélő
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest